jemig, daar ben ik zowat 10 jaar niet geweestquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
Het wordt hoog tijd om binnenkort weer naar een karaokebar te gaan
Mooi zo, voor jou wordt het dus ook tijdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jemig, daar ben ik zowat 10 jaar niet geweest
geniet er van kerelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:46 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, stok ligt.
Ik ga de grens over. Tot laters!
truste allemaal!
Ik ben ook naar het nieuws aan het kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:45 schreef -Miauw- het volgende:
Het is wel een topic kill dat karaoke
fantasiequote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:52 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
Ḁ̴̲̠be͓͈̤r̷̲͍̩̜ ̜̦̕w̨a̤͈͙̹s̳̻̰͎̫̹ͅ ̬͓b͙̜͓̫̘̤̼ṛ̢̝̬̞̟̱̩ą̤͚u̺̝̗̟͍͙ͅch̞̳̯͉̥̲͎t҉̯ m̩̯̻̜͟a̠̹n̜ ̹̀d̢͈̖͙a̛̜̟̣f̱̥̹̝̖ṵ͚̼̪͓̈r͉?̟͇̥̯̖̖͇͟
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:52 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
Ḁ̴̲̠be͓͈̤r̷̲͍̩̜ ̜̦̕w̨a̤͈͙̹s̳̻̰͎̫̹ͅ ̬͓b͙̜͓̫̘̤̼ṛ̢̝̬̞̟̱̩ą̤͚u̺̝̗̟͍͙ͅch̞̳̯͉̥̲͎t҉̯ m̩̯̻̜͟a̠̹n̜ ̹̀d̢͈̖͙a̛̜̟̣f̱̥̹̝̖ṵ͚̼̪͓̈r͉?̟͇̥̯̖̖͇͟
Bankdansen , goede dans dat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik ben intussen aan het Youtuben. Bankdansen.
A̫̜͈̰͙̤h̹̟͚̙ ̼͍̘͓̯g̺̭̦̯̩̠̫e̻̯͚͎n̬au̦͇̱͈ͅ,͍̥̺ ͙̜͚̘͖d̰̥̫̠ͅa̩̩͙̟n̠̦͍̘k̹̮e̮͍̬̺̭ ͙͇͕f̫̙͇̗ü̩͚̥͖͔r ̜̜̼͖̲͎i̞̜͉ḥ̭̙͓ͅͅr͇̞̼͎͔̭͈e̠̮̝ I̖̰n̦̟fo̪̖r͚m̲̰a̙T͚I͓̲̬̖̰I͖͔O͓O̬̙̖̙Ọ̞̫Ọ̫̩N̖͇̬͖͕̜N̞͙N͔̝̻!͎͎̱!̯̺̬̗̙ͅ!̯̰!̥̦̦̲̺̰!̼̫̻̼̮̭̗quote:
Graag gedaan. Vertel mij, hoe krijg jij die tekst zo?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:54 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
[..]
A̫̜͈̰͙̤h̹̟͚̙ ̼͍̘͓̯g̺̭̦̯̩̠̫e̻̯͚͎n̬au̦͇̱͈ͅ,͍̥̺ ͙̜͚̘͖d̰̥̫̠ͅa̩̩͙̟n̠̦͍̘k̹̮e̮͍̬̺̭ ͙͇͕f̫̙͇̗ü̩͚̥͖͔r ̜̜̼͖̲͎i̞̜͉ḥ̭̙͓ͅͅr͇̞̼͎͔̭͈e̠̮̝ I̖̰n̦̟fo̪̖r͚m̲̰a̙T͚I͓̲̬̖̰I͖͔O͓O̬̙̖̙Ọ̞̫Ọ̫̩N̖͇̬͖͕̜N̞͙N͔̝̻!͎͎̱!̯̺̬̗̙ͅ!̯̰!̥̦̦̲̺̰!̼̫̻̼̮̭̗
Creatiefquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:53 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
J̶̡̡̩͓̩̲̱̣̻̪̺̺̝̦̳̝͇̺̘̀̓͆͋̄͐̄̊ͣ̆̄̕͡A̶̶̷̡̜̝̙͖̘͙̖̝̮̼̝ͭ̎͒̅͆̐ͤͭ͝ ̴̴̺͎͔̮̺̪̬̮̫̣̹̹̼̦̤ͣ͛̈́ͦͦͯ͂ͤ̽͐̅̂̅̚͘͞d̩̫̻̣̜̙͉̅ͧ͗̐͒͞͠u̧̳͓̗̙͇̭̬̬̖̣̦͆ͣ̋̃̈ͤ͋̍̓͜͢͠͡ ̡̧̠̮̦̱̫̠͍̟̯̪̝̗͇̲ͪ̎̎̏͆̏̊ͫͫ̌ͤ̏͋͋̇̅̽̈́̀̀m͈̯̦̖̣͈̔͂ͫ̉ͫ̅̚͘̕͢u͚̦̬̝̼̯͚̰̫ͥ̍ͧͮͥ͌̍̽̃̇͡s̶̷̢̩͚̭̭̼̩̖̥̫͇̥͔̘̱̯ͭͩ̎̿̎̃ͩ̐ͩ͊ͣ̎͌ͥ̈̚ş̗̳̩̬͍̖̝̟͌̍͂̐͗͌̇͑̌ͨ͆̂͋͒ͯ̀͗͜t̸̮͈̘̦̦̝̰͇̦͔̪͓̹̳͚̮͛ͪ́͑̇́ͮͧͯ̈̐ͩ̅̚̕ ̸̨͇̝͇̭͇̹ͪ̇͗̾̐́̇̐̊̀͋͛ͫͪͣ̓̀̕͢ͅd̴̡̨̞͈̰͔̗̦̟ͨ̑̌͐̎̒͠͞u̒̃ͣ̋̂̑̈̉͋̓̓ͧ̇ͣ͊̽͏̵̀̀͏̺̱̩̜ͅr̢̡̘̻͈͔͖ͯͬͭ̐ͬ̆̅͂͟͟c̶̾ͮ̓ͮ̏̑̏̓͝͏̟̹̫̠̙̺̘̙̤͓̩̬h̶̛̹͉͙̪̮͒̄̽̔̇ͦ̐́̈͐͛͛ͥ́s̩̝̜̳̝̻̟̘͍̩̲͓̼̤͔̟͓̭ͭ̐̽͗ͤ̊ͥ͛̌͆͗̄̓̏̄̀̓̚͠ë͊ͧ̅̅̍҉͔̪̰̩͠ͅͅt̷͓͎̻̮ͤͦ́̐́̽̏͒ͥ̈ͫ͑ͭ̈ͮ͆͛͢͟ż̶ͪͥͯͦ̋҉̞̞͙̺̱v̶̯͇̺̟̜̗͈͑̈́̀̃ͦ̈́͗̄̂̑̉͋ͬͥ͠e̴̡̨͖̤̯̖̞̳̱̣̖̩͓̙̗̜̫̳̺͓͉͂͆͂ͮ̑̿̆͊ͤ͌ͪ͆̉ͥ̋ͥͩ̚̚͜r̷̤̙͉͙̦͎̺͎͉͖̹̪͓̲̳̪̜ͨ̋ͤ̓ͬ͑͡ͅṃ̴͔̺̣̥̻̺̪̰͉̭̳̹ͤ̏ͭ͋ͨ͋͆̆͊ơ̧͔̞͇̹̦͕̤͎̱̦̩̘̘̳̣̈ͨͦ̂̈́ͯ͗̒ͧ͝͡g̉̂ͬ̈́́̿͊ͮ͗͏̢͇͎̼̦̕ͅe͕̼̟͙͇̦̖͉̼̲͚̰̤͈͚͑͊͐̊͢͝ň̢̛͙̪͚̘̗̜̹͐͊͆̇ͬͣͣ̈̄ͪ̒ͅͅͅ ̭̼̞̙͓͕̺͉͇̝̻̬̫͉̪ͧ́͌̀ͫ̏ͨ̓̿̇͐̄͐̈̇̏̉͒͞͞hͩ̈ͬ͑̒ͮ͋͂ͧͬͣͧ̾̾̓̐̒̋̋҉̙̤̺̫͚̤̯̳̹̮͉̭̩̖̀͡a̴̤̦̘̠̜̝̭̼͉̱̲̫̪͂͑̉́̽̓͋ͫ͝b͕̰̮̪͇̬̠͈̲̥̙̰̦̝͖͉̥͍̈̄͊͋͌́͘e̸̛̝͓̞̭̮̳͇̥̫̝̣̞͚̰͇̲̒̑̌ͭ́̀n̨̡̞̞̙̜̥̗ͫͨͨͩ̏̒ͯͯ̓͑̎̎̍ͪͣ͝,̵̬̫̘̮̗ͩ͑ͩͪͪ͐̎̿ͭ͌̓̈́ͮ́ ͆̑̏ͩ̉͗̉͛ͨͣͭ̿̇̆ͦ̊̾͊̐҉̭͔̦̭͓̳͓͙̝̫͓͈̰̺̝̣̀͜͞͠ͅk̶̦̟̺̥͎͇̗͇͙̖͍ͦ̉̾̄̀̚͡ö̷͉̲͖̣̼̖̜̘͇̪̰̦͒̃̂͌̿͆̌͗ͦ̀̕͞ͅr͊͊̽ͮ͐́ͬ͆̀̉ͫ̏͟҉̧̘͚̰̱͔̜̺̯̹͔p̧̰͕̫̼̣͉͈̫̖̰͓͖̮͉̰̗͌͌̋̍e̷̢̨̡͖̘̼̠̙͚͕̥̭͈̮͍̓ͣͩ̉̆̇͜r̸̨̛͆̇̋̅͑͐̈́ͤ̇̎̈́̔̀̄͏͍̳͕̺ļ̪̫͙̩̙̜̯̲̭͚̲̬̻̤̭̜̘̐͋̏ͨ̀͛ͣ̋̄̉͆̕ͅį̴͛̃̈́̽̈͛̓ͥ̇ͨ͛͆̚͜͏̥̠̮͕̟͙̞͙͚̭͉ͅc̡̯̩̰͍̲̙͈̝͉͇͉͛̋̍͑̕͟͝h̡̨̛̛͍̮̗̹̤̮͎̲̔́͋͆̏͗́͒̽́ͅ ̵̪̰͖̮̜̰͉̜̺͓̱̬̙̗̝̇ͩ̀ͫ̃̕̕f̢͎̦̱̲̭͔̱͍͎͈͖͔́͗̄̋̏̌ͯ̅̋̓ͫ͋͗̂̈́͑͞i̸̷̧̮̞̭͚̻̾͆͂͗̽̓͂̉͐͗͆ͣ̚ẗ̬̯̮̥͎̗͔͉̜͕ͯ̾ͤ͑̆̿͊̊͂́͡ ̧͖̯̥̱̞̖̥̪̗̬̭̹̝̥͉̥̞̈́̉ͩͬ̀͡͝s̐̀̽ͫ̀ͦ́̚҉̗̯̰̰̪͍̪̪e̐̇̆ͦ͛҉̧͚͙͙͎̪̥̖̞͚̹̗̦͉̟i̍ͦ̑ͭ̇ͬͥ̍ͬͧ͊̎ͮ͒͑͒̋̇̾͢͏̜͓̭̜̘͉͉͈n̸̑̎̐̉̏̓ͤͯ̋̽͟͏̨͍̮̮̲̭͈̬͇̞͙̜̦͖̩̻͝ ̸̵̭̹̖̰̻̰̱̙̗̾ͤ̊͛̋̓ͅu̒͑̅ͯ̉̒̄̈̈ͣ̔͌҉̳̰̭̥͕͖͎̞̘͇̫͈̥͚ͅņ̵̫̞̻̞̞̗̙͎̪̹͛̇ͪ́̒̈́̊͊ͮͥ͜͠͞ď̶̰̯̩͉͔̦̽ͬ̎̂̂̍ͨ̍̾̿̚̚͠ ̵̡̻͖̞̩͖͚͊͛̽͌ͩ͛̄̃ͯ̆̑ͬ̄ͣͮ̚͝h̍ͨ̆̿̉̅̃̒ͯͫ͐ͯ̌̓̅̍ͫ̓̚̕͞҉͔̝̜̫̟̩̞͈̰̼̼̼̻̺͉o̡̢͚͚͈̱ͯͥ̂ͫ̈̌̽̄͗̅̊͗̉ͦ̀̎̉͡͝fͧ͊͆̄̌͠͏̜̝̪̩̹̥̀͢ͅͅf̧̬̜̼̰͍̤͇ͩͮ̉ͩ̐ͧ̇̓̋͗͂̊͗ͩ̏̀̇̀̇͜͡ȇ̙̣̥̙͈͇͚̞̦̠̤̟̙̜̝̌̊̑́͝n̡̫̬͉̹̠̜͇̣̲̫͎ͬ͋̀̐̍ͩͤ̈́̀̚̚ ͫͧͬͮͦ̽ͧ͏̢̛͍͙͈̭̝̖̜͜͜d̵̛̦̠̠̮̝̲͈̄ͦ̾̊̽͛͑͡a̸̧̡̠͙͖̝͇͕̳̣̼͍͓͈ͭ̀̊̍ͫ͋̾ͯͥ͆ͨ̌͛͘s̱̪͖̣̭̼͚͍̝̪͕̤̺̖͕͓̗͇̃͑͛͆̓ͮͤ͒ͪ̒̋ͮ̆͌̏͆̒ͥ̕͟s͒͑͒ͥ̌̋ͭ͂͂͘͠҉͍̖̩̳ ̵̶̷̨ͦ̐ͤ̉ͮͭ̊̊͒̓͗ͥ̾ͫ̔ͦͫ҉̹͚̖̪̙͖͔̠e̋͐͗ͥ̌ͭ͂͆͛ͪ́̔̎͊͆ͦ̓͏̵̲͔̞̖̬͕͓͟s̷̛̹̹̣̠͈̲̖̰̻͙̲̩̖̘̟̲͚̐̅͐͋̏ͩ́͢͠ͅ ͂̎ͧͤ̌ͭ̅ͩ̀̈̍͏̵̴̫͎͓̬͜g̔̄ͮͤͣͯ̆̒҉̸͍̬̫̩̜̬̀u̧̳̭͙͖̪̦͖̮̼͈̹͔ͬ̄͌̀̈́̽͟͢͝t̟͙̮͔̘̪̭͍̟̖̰́͛̃̽̔ͨͩ͌̏ͩ́͠ ͈͚̳̝̤̟̠͍͈͔͉̙̖̱̠̣̠̓̽̎͗̋̋̽ͦͭͫ͗ͩ̓̾ͤͥ͌̉ͣ̀͠g̶̺̤̣̜̜͎̪͇̯̤ͧ͒͆̈͌̀̏ͨͣͥ̈̉̽̌́ͅe̛ͮ͌ͣ͋̏ͧͭͪ͌̽ͯ͊̍̉ͬ̚͏̛̻̼͍̦̖̖̝͘h̛̉̽̀ͬ҉̤̥̱̝̺tͪ̄̇̆ͯ̈ͬ͆̒͗̍ͤͥͨ̒̕͝͏̶̷͇͖͖̪͖͓ͅ,̧̅̒̑͢҉̢̤̤̘̰̮̮̖͍̤͎̤̞̟̤̦͈̥̟ ̡̢̛̠͇̹̪̼̜̬͖̤̟̼̭̑ͯ̋ͨͭ̔̄̈̅͛͋̀͟ͅTͪ̑̈̌ͩ͑̀ͭ̊̃ͭ̑͊͑̐̍̑̎҉̟̣̯̮̤̯͡S̵̴̴͉̯̺͚̙͚̲̆͊̇̋̐͌̋̀͑ͤ̚͡͝Ç̶̻͖̖͓̗͔͕̘̪̜̳̮͑͒ͤ͂̐̈́̀͝ͅH̶̴͔͍͍̤͕̻͕͙̫̫̳̩̺͎̊̀̐̅͆̾͂̈́͛̔ͬ͘ͅU̸̷͍̦̬͕̻͎̘̖͈̮͍͌̔͗ͯ̋ͦͯͮ̇̒̚͟S̶͛ͥ̈́̓̋͂̀͊̿̒̔̔̚͏҉҉̮̳̗̪̩̲̥͓̜̖͈͎̥̭͚̞̤̘̟͡!̔̏̄ͬ̈ͪ̄̄̑ͤ̈́ͬ̒҉̳̲̺̲͚̩̼͕̲͔̫́ͅ
Wat moet ik daar als hier de gezelligste users zittenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:33 schreef Saisai het volgende:
zitten jullie weer met zn allen in het stoktopic ofzo
V͐i̟̯̥̯̮͇̓͛̔̇̓a̍̀́ͥ̐ͪ͆ ̗̭͉͚̊Ź͍̰̹̥̖̙͇ͮaͭ͗̊́̽l̩̞͉̂̽g̪̞͖̯̣͍̬o̤̔́ͯ͊ ͊ͮ̔̏̓ͦͥt͓̒͂ͦ͑ͣe͖͐̎̔x̼̙̞̲̣̿͛̐͑̆ͤͯt̪̪̮̯̺̜̑̄̔ ̻̯̺̦̩͇g̹͙͖e͈̖͔͇̐ͦͦͅn͓̗̜̳͓̊ͫ͊̿ͧͬͅͅeͤ̅ͣ̔ͦͣȑ̝͕̝͓̹a̓̂̄ͨt͊̓͌͒ͮ̀ͨo̭͈̱͙ͦͮr̺̮̠̣͕quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Graag gedaan. Vertel mij, hoe krijg jij die tekst zo?
danke, ik vind het leuk!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:57 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
[..]
V͐i̟̯̥̯̮͇̓͛̔̇̓a̍̀́ͥ̐ͪ͆ ̗̭͉͚̊Ź͍̰̹̥̖̙͇ͮaͭ͗̊́̽l̩̞͉̂̽g̪̞͖̯̣͍̬o̤̔́ͯ͊ ͊ͮ̔̏̓ͦͥt͓̒͂ͦ͑ͣe͖͐̎̔x̼̙̞̲̣̿͛̐͑̆ͤͯt̪̪̮̯̺̜̑̄̔ ̻̯̺̦̩͇g̹͙͖e͈̖͔͇̐ͦͦͅn͓̗̜̳͓̊ͫ͊̿ͧͬͅͅeͤ̅ͣ̔ͦͣȑ̝͕̝͓̹a̓̂̄ͨt͊̓͌͒ͮ̀ͨo̭͈̱͙ͦͮr̺̮̠̣͕
J͎̗̦̫̼̳ͣẩ̳̝̰͈̯͌͛a̭̣ͮͣ̇ͥ̈̎ͣ̈̂a̠̜̹̽ȃ̦͋̆ͫ̂̎h͓͖͉̣̭͈͋ͭ,̦̪̞̼̖̲̬̾̈́̍ͨ ͔̝̹̮͔̭͎̼̠̍̎ͦͤ̏̒d̮̠̳̗ͧ̅͆͒̑a̗̻̲̫͛̆̓͆̓͐ͫs̱̲̙͕̠̹̰ͫͩ ͚̬̝͔̝̲̒ͬ̈́̈́i̪͓̝̟̖̳̊ͨ̋̄ͪ͒s͕̪͓͎̼͙̼̭ͣͤ͆ͧ̚t̺̩͓̯͚̆̒͒̔̈́̎͒ ̖̤͓̞͇̘͈͖̊͌ͩ̉d͉̭͕͚̈̄ͯ̽̂͋o̩̯͕̿̑c͕̠̤͂͗̃ͮh̺̰̖̮ͨͤ͑ͧ̄̇ ̤̺͖̗̻̲ͨ̋ͮ͗S͈͈͚̔͌Ṷ̼̠̝͔̠ͬͧ͐̚P̯͍̝͎̋̽̀̇̀ͩ͌Ǎ͍̓̓̇H̤̲̺̠̠̠̖ͥ͂ ̻͕͈̄̾T̺̪͇̘̃̓͗ͫÒ̯̈ͭ̃̀͋L̘̫̞̩͕̝̗̾̈́́͆̈́̈̋̅ͯL͎̣͔̲̦ͣͩ͌ͤͣ̋̓ͮ̚!̜̺͙͉̀ͤͨ͗͌ͨͬ̌!̋ͬ̐̌̉ͧ̌ͯͯͅ!̱͓̮̖̝͉̥͐quote:
unicode dus & met getallen er achterquote:
Ju͞i̛st́,̴ ́die ͝i̵ś va͢n͠ ee̢n̷ C̸r҉e҉ep͟y͏p͜a͠s̷ţa.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:00 schreef Voxs het volgende:
Zalgo is een beetje eng. een monsterachtig iets
bestaat dat nog welquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb ineens heel veel zin om uit te gaan, te dansen![]()
Gewoon naar zo'n discotheekje net als vroegah. Niet te veel gedoe, geen dress codes of hippe bedoening.
de nacht is nog jong.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb ineens heel veel zin om uit te gaan, te dansen![]()
Gewoon naar zo'n discotheekje net als vroegah. Niet te veel gedoe, geen dress codes of hippe bedoening.
Welke tent?quote:
Maar ik niet en ik moet eigen zo naar bed want morgen vroeg weer opquote:
De wekker morgenochtend.quote:
wat ga je doen morgen in de vroegte?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ik niet en ik moet eigen zo naar bed want morgen vroeg weer op
laatste keer dat ik in Amsterdam ben wezen stappen was met een Fok meetquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De wekker morgenochtend.
Leuk plan, maar dat ga ik een andere keer doen.
Ik moet schoonmaken, boodschappen doen en mn poezenoutfit bij elkaar schrapen voor dat feestje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ga je doen morgen in de vroegte?
en dat kan niet om 11:00?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet schoonmaken, boodschappen doen en mn poezenoutfit bij elkaar schrapen voor dat feestje.
Geen idee, ik kijk nooit op de gevelquote:
Waar zijn jullie heen gegaan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik in Amsterdam ben wezen stappen was met een Fok meet
Ik moet niet maar wil naar bedquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welke tent?
[..]
Maar ik niet en ik moet eigen zo naar bed want morgen vroeg weer op
Neequote:
Sowieso wel een leuk straatjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk nooit op de gevel
In de wester werkt een oud collega van me, zij was altijd leuk.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet niet maar wil naar bed
fijne nacht allen
poehee, was een tent bij het Rembrandtsplein ergens. Was een toffe tent, maar hoe ie heette....quote:
De Kroon?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poehee, was een tent bij het Rembrandtsplein ergens. Was een toffe tent, maar hoe ie heette....
Grote bar, 2 etages. Muziek was goed
truste Voxsjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet niet maar wil naar bed
fijne nacht allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |