unicode dus & met getallen er achterquote:
Ju͞i̛st́,̴ ́die ͝i̵ś va͢n͠ ee̢n̷ C̸r҉e҉ep͟y͏p͜a͠s̷ţa.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:00 schreef Voxs het volgende:
Zalgo is een beetje eng. een monsterachtig iets
bestaat dat nog welquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb ineens heel veel zin om uit te gaan, te dansen![]()
Gewoon naar zo'n discotheekje net als vroegah. Niet te veel gedoe, geen dress codes of hippe bedoening.
de nacht is nog jong.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb ineens heel veel zin om uit te gaan, te dansen![]()
Gewoon naar zo'n discotheekje net als vroegah. Niet te veel gedoe, geen dress codes of hippe bedoening.
Welke tent?quote:
Maar ik niet en ik moet eigen zo naar bed want morgen vroeg weer opquote:
De wekker morgenochtend.quote:
wat ga je doen morgen in de vroegte?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ik niet en ik moet eigen zo naar bed want morgen vroeg weer op
laatste keer dat ik in Amsterdam ben wezen stappen was met een Fok meetquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De wekker morgenochtend.
Leuk plan, maar dat ga ik een andere keer doen.
Ik moet schoonmaken, boodschappen doen en mn poezenoutfit bij elkaar schrapen voor dat feestje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ga je doen morgen in de vroegte?
en dat kan niet om 11:00?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet schoonmaken, boodschappen doen en mn poezenoutfit bij elkaar schrapen voor dat feestje.
Geen idee, ik kijk nooit op de gevelquote:
Waar zijn jullie heen gegaan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik in Amsterdam ben wezen stappen was met een Fok meet
Ik moet niet maar wil naar bedquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welke tent?
[..]
Maar ik niet en ik moet eigen zo naar bed want morgen vroeg weer op
Neequote:
Sowieso wel een leuk straatjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk nooit op de gevel
In de wester werkt een oud collega van me, zij was altijd leuk.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet niet maar wil naar bed
fijne nacht allen
poehee, was een tent bij het Rembrandtsplein ergens. Was een toffe tent, maar hoe ie heette....quote:
De Kroon?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poehee, was een tent bij het Rembrandtsplein ergens. Was een toffe tent, maar hoe ie heette....
Grote bar, 2 etages. Muziek was goed
truste Voxsjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet niet maar wil naar bed
fijne nacht allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |