Nou, dan is hij nog niet jarig...quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zoveel honger maar niets in huis dat lekker genoeg is.
Daar word je dik vanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch fijn? Mag je elke dag taart en patatjes
Nou en?quote:
Viespeuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit nu maar heel zielig gepureerde aubergine te eten.
Ik ben jaloers. Zometeen ga ik omeletje maken denk ik. Maar ik heb verder alleen mozzarella en avocado om erop te doen, geen idee of dat lekker is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Viespeuk.
Ik had 2 croissantjes met kaas en pesto voor avondeten.
We hebben deze nodig:quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Zometeen ga ik omeletje maken denk ik. Maar ik heb verder alleen mozzarella en avocado om erop te doen, geen idee of dat lekker is.
Ik denk dat we die ijskoek nodig hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben deze nodig:
[ afbeelding ]
Die churros. Ik wil ze.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben deze nodig:
[ afbeelding ]
Ook al, was loos?quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:17 schreef Faxie het volgende:
Gewoon weer even zo'n foreveralone moment
Nicequote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:24 schreef Barbusse het volgende:
M'n beste vriendinnetje komt in mei naar MaltaBring on the Scotch
Ik mis haarquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nice![]()
Er zit een dood musje in mijn mond
Iers? kun je mooi een drinkwedstrijdje houden met haar in Ollie's last pubquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mis haarWe're best drunk poetry buddies
En ik had bijna een ticket naar Ierland geboekt.
Teveel gezopen gisteren?
Ze is Iers/Schots. Tis afhankelijk van wat ze drinktquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iers? kun je mooi een drinkwedstrijdje houden met haar in Ollie's last pub![]()
Pftt nou zeg, kan er niet meer tegen blijkbaar
Yep de ouderdom slaat toe op onbewaakte momenten, leuk weetje trouwens van Oliver Reed, wist niet eens dat ze zijn rol als Proximo af moesten maken met cgi omdat hij zich tijdens de opnames dood heeft gedronken samen met de bemanning van de HMS Cumberlandquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is Iers/Schots. Tis afhankelijk van wat ze drinktEn ze is een kop kleiner dan ik, maar zuipt Russische zeelui er met gemak uit
![]()
We worden oud, kerel
RIP Ollie, the last of the Hollywoord Hellraisersquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep de ouderdom slaat toe op onbewaakte momenten, leuk weetje trouwens van Oliver Reed, wist niet eens dat ze zijn rol als Proximo af moesten maken met cgi omdat hij zich tijdens de opnames dood heeft gedronken samen met de bemanning van de HMS Cumberland
Mannen die een eigenzinnig feestje weten te maken van het leven gaan nooit helemaal doodquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RIP Ollie, the last of the Hollywoord Hellraisers
Truequote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen die een eigenzinnig feestje weten te maken van het leven gaan nooit helemaal dood
Ochja tegenwoordig vinden de meeste mannen het al spannend om nog een extra netflixaflevering te kijken terwijl ze eigenlijk naar bed willen.......living on the edge wooehoequote:
Opa vertelt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ochja tegenwoordig vinden de meeste mannen het al spannend om nog een extra netflixaflevering te kijken terwijl ze eigenlijk naar bed willen.......living on the edge wooehoe
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ochja tegenwoordig vinden de meeste mannen het al spannend om nog een extra netflixaflevering te kijken terwijl ze eigenlijk naar bed willen.......living on the edge wooehoe
Eerder deze week vertelde dezelfde opa dat hij het hele weekend met zijn beste matties ging doorbrengen en inmiddels post hij alweer een uur hier. Wij zijn allemaal beste matties van opa!quote:
Ik denk dat die matties voorlopig nog niet boven theewater zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerder deze week vertelde dezelfde opa dat hij het hele weekend met zijn beste matties ging doorbrengen en inmiddels post hij alweer een uur hier. Wij zijn allemaal beste matties van opa!![]()
Tijd voor een borrel dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat die matties voorlopig nog niet boven theewater zijn
Bweurkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijd voor een borrel dus.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |