Snotverquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je bent weer goed doorgesmeerd? Zou tijd worden
En ik heb de algjes ook even weggespoeldquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je bent weer goed doorgesmeerd? Zou tijd worden
Dat is wel slim. Op een groene zit niemand te wachten. (inb4 behalve die van de Hulk misschien als je van het extreme houdt)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik heb de algjes ook even weggespoeld
En het raakte niet verstopt door alle stofwebben, spinnenrag en uitgedroogde dode rat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik heb de algjes ook even weggespoeld
Nee hoor, spoelde goed doorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het raakte niet verstopt door alle stofwebben, spinnenrag en uitgedroogde dode rat?
Geil hoorquote:
oh okay, je ziet me gewoon als een vriend zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat? Nee![]()
VA gaat mij masseren. Niet andersom
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:38 schreef UitStraling het volgende:
Pffffoeeeee, druk werkdagje maar dan kijk ik weer casueel in de spiegel en zie ik die heldere blauwe kijkers in die knappe kop het weekend inkijken en dan denk ik fuck it life's great
hij zuigtquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:26 schreef All-out het volgende:
[..]
hij zuigt
mij zo het topic in. moest klikken. job well done
Nog een keer naar de winkel danquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben dom geweest. Heb een doosje witte en een doosje blauwe druiven gekocht maar had twee blauwe moeten kopen. Zijn 3 keer zo lekker deze keer.
Ga je toch gewoon, als je terug bent, nog een keer in bad?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar ik ben net uit bad en buiten is het koud![]()
Ik hou het maar gewoon op een luxeprobleem
Nee dat is energieverspillingquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon, als je terug bent, nog een keer in bad?
Ook een luxeprobleem.quote:
Goed punt.quote:
Sowieso...stap 1 is goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Altijd daar even kijken voor zelfvertrouwen
Ook lekker.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed punt.
Gelukkig was ik vanmiddag wel zo slim om chocolade te kopen. Dus kan ik mij daarmee troosten wanneer mijn blauwe druiven op zijn.
Ik heb net een bod gezet bij de bookmaker, ik verdien 4800 euro als je dat wijf schraal balt vanavond dus zet hem op Yatsiequote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:40 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso...stap 1 is goed voor je zelfvertrouwen.
Oh en harman, niet zo bitchen als ik er niet ben. Time to go again, op naar een drankje met leuk gezelschap
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb net een bod gezet bij de bookmaker, ik verdien 4800 euro als je dat wijf schraal balt vanavond dus zet hem op Yatsie
Bedankt voor het betalen van mijn salaris.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb net een bod gezet bij de bookmaker, ik verdien 4800 euro als je dat wijf schraal balt vanavond dus zet hem op Yatsie
Ik heb cheesecakequote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed punt.
Gelukkig was ik vanmiddag wel zo slim om chocolade te kopen. Dus kan ik mij daarmee troosten wanneer mijn blauwe druiven op zijn.
Ik heb een nieuwe accu voor mijn laptop.quote:
Ik heb een weegschaal gekocht.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe accu voor mijn laptop.
Fax is elke dag dus jarig?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:58 schreef MissMSX het volgende:
Hahaha, pikstraf hebben op je verjaardag
Is dat lief?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady eet gauw cheesecake op
Een chocoladequote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee, maar nu kan ik wel een verse maken voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |