Snotverquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je bent weer goed doorgesmeerd? Zou tijd worden
En ik heb de algjes ook even weggespoeldquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je bent weer goed doorgesmeerd? Zou tijd worden
Dat is wel slim. Op een groene zit niemand te wachten. (inb4 behalve die van de Hulk misschien als je van het extreme houdt)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik heb de algjes ook even weggespoeld
En het raakte niet verstopt door alle stofwebben, spinnenrag en uitgedroogde dode rat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik heb de algjes ook even weggespoeld
Nee hoor, spoelde goed doorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het raakte niet verstopt door alle stofwebben, spinnenrag en uitgedroogde dode rat?
Geil hoorquote:
oh okay, je ziet me gewoon als een vriend zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat? Nee![]()
VA gaat mij masseren. Niet andersom
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:38 schreef UitStraling het volgende:
Pffffoeeeee, druk werkdagje maar dan kijk ik weer casueel in de spiegel en zie ik die heldere blauwe kijkers in die knappe kop het weekend inkijken en dan denk ik fuck it life's great
hij zuigtquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:26 schreef All-out het volgende:
[..]
hij zuigt
mij zo het topic in. moest klikken. job well done
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |