Je bedoelt op Fok! dat 3 stappenplan? Of een ander stappenplan? Pua ofzo?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat datingstappenplan blijft grappig
Die ja. Dat topic van stap1quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bedoelt op Fok! dat 3 stappenplan? Of een ander stappenplan? Pua ofzo?
Hopelijk heb je er wat aanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die ja. Dat topic van stap1De rest lijkt nog wel okay te gaan.
Ik ben al voorbij stap 1 hoorquote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben al voorbij stap 1 hoor
Ik heb geen idee wat men voor een indruk van me heeftquote:
Sex, Drugs, Synthesizersquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat men voor een indruk van me heeft
Dat is dan al fout. Mijn sig sluit beter aanquote:
Is je beurt verplaatst?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben echt een fucking autist, helemaal in paniek omdat mn planning overhoop is gegooit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is je beurt verplaatst?
Misschien helpt een massagequote:
Nou.... daar zou ik wel blij van wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien helpt een massage
Ben al onderweg hoor, app me je adresquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou.... daar zou ik wel blij van worden
Liefquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben al onderweg hoor, app me je adres
Nu ben je een viespeuk, leer er mee levenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:12 schreef Allures het volgende:
Ik dacht 'hmmm custard' en toen las ik cumNu voel ik me vies
*krasquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu ben je een viespeuk, leer er mee leven
Zal ik alvast gaan liggen dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou.... daar zou ik wel blij van worden
Kaap je mijn hossel nu gewoon?quote:
Auquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kaap je mijn hossel nu gewoon?
Ik ben net wakkerquote:
Ik moet een nieuwe SC zoeken om te hosselen, ergens waar rival niet isquote:
Is ie je rivaalquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe SC zoeken om te hosselen, ergens waar rival niet is
quote:"The Pub" has been run by the Cremona family for over two decades and is infamous for being the spot in which the famous actor Oliver Reed died in 1999, aged 61, after a heavy drinking session during the making of his last film Gladiator.
On his last night, Oliver Reed downed over eight pints of lager, twelve double rums and half a bottle of whiskey, won an arm-wrestling content against many members of the British Royal Navy crew, HMS Cumberland, and insisted on paying for the entire round.
Voor hem ben ik geen concurrentie merk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Is ie je rivaal
(ik vind hem zelf hilarisch)
Goed dat je die tweede zin erbij zet wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Is ie je rivaal
(ik vind hem zelf hilarisch)
Die zag ik niet aankomenquote:
Als ze het zelf ook niet grappig vind is het een beetje triestquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed dat je die tweede zin erbij zet wel.
Grmblquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ook leuk van custom css:
[ afbeelding ]
(Sorry fax)
Hehehehequote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is je beurt verplaatst?
Is goed voor de huidquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:12 schreef Allures het volgende:
Ik dacht 'hmmm custard' en toen las ik cumNu voel ik me vies
Ja, je bent weer goed doorgesmeerd? Zou tijd wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:05 schreef Faxie het volgende:
Beurt was duurMaarja voornamelijk olie, en tja het moet toch goed gesmeerd blijven he
Snotverquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je bent weer goed doorgesmeerd? Zou tijd worden
En ik heb de algjes ook even weggespoeldquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je bent weer goed doorgesmeerd? Zou tijd worden
Dat is wel slim. Op een groene zit niemand te wachten. (inb4 behalve die van de Hulk misschien als je van het extreme houdt)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik heb de algjes ook even weggespoeld
En het raakte niet verstopt door alle stofwebben, spinnenrag en uitgedroogde dode rat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik heb de algjes ook even weggespoeld
Nee hoor, spoelde goed doorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het raakte niet verstopt door alle stofwebben, spinnenrag en uitgedroogde dode rat?
Geil hoorquote:
oh okay, je ziet me gewoon als een vriend zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat? Nee![]()
VA gaat mij masseren. Niet andersom
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:38 schreef UitStraling het volgende:
Pffffoeeeee, druk werkdagje maar dan kijk ik weer casueel in de spiegel en zie ik die heldere blauwe kijkers in die knappe kop het weekend inkijken en dan denk ik fuck it life's great
hij zuigtquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:26 schreef All-out het volgende:
[..]
hij zuigt
mij zo het topic in. moest klikken. job well done
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |