Je bedoelt op Fok! dat 3 stappenplan? Of een ander stappenplan? Pua ofzo?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat datingstappenplan blijft grappig
Die ja. Dat topic van stap1quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bedoelt op Fok! dat 3 stappenplan? Of een ander stappenplan? Pua ofzo?
Hopelijk heb je er wat aanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die ja. Dat topic van stap1De rest lijkt nog wel okay te gaan.
Ik ben al voorbij stap 1 hoorquote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben al voorbij stap 1 hoor
Ik heb geen idee wat men voor een indruk van me heeftquote:
Sex, Drugs, Synthesizersquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat men voor een indruk van me heeft
Dat is dan al fout. Mijn sig sluit beter aanquote:
Is je beurt verplaatst?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben echt een fucking autist, helemaal in paniek omdat mn planning overhoop is gegooit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is je beurt verplaatst?
Misschien helpt een massagequote:
Nou.... daar zou ik wel blij van wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien helpt een massage
Ben al onderweg hoor, app me je adresquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou.... daar zou ik wel blij van worden
Liefquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben al onderweg hoor, app me je adres
Nu ben je een viespeuk, leer er mee levenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:12 schreef Allures het volgende:
Ik dacht 'hmmm custard' en toen las ik cumNu voel ik me vies
*krasquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu ben je een viespeuk, leer er mee leven
Zal ik alvast gaan liggen dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou.... daar zou ik wel blij van worden
Kaap je mijn hossel nu gewoon?quote:
Auquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kaap je mijn hossel nu gewoon?
Ik ben net wakkerquote:
Ik moet een nieuwe SC zoeken om te hosselen, ergens waar rival niet isquote:
Is ie je rivaalquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe SC zoeken om te hosselen, ergens waar rival niet is
quote:"The Pub" has been run by the Cremona family for over two decades and is infamous for being the spot in which the famous actor Oliver Reed died in 1999, aged 61, after a heavy drinking session during the making of his last film Gladiator.
On his last night, Oliver Reed downed over eight pints of lager, twelve double rums and half a bottle of whiskey, won an arm-wrestling content against many members of the British Royal Navy crew, HMS Cumberland, and insisted on paying for the entire round.
Voor hem ben ik geen concurrentie merk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Is ie je rivaal
(ik vind hem zelf hilarisch)
Goed dat je die tweede zin erbij zet wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Is ie je rivaal
(ik vind hem zelf hilarisch)
Die zag ik niet aankomenquote:
Als ze het zelf ook niet grappig vind is het een beetje triestquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed dat je die tweede zin erbij zet wel.
Grmblquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ook leuk van custom css:
[ afbeelding ]
(Sorry fax)
Hehehehequote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is je beurt verplaatst?
Is goed voor de huidquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:12 schreef Allures het volgende:
Ik dacht 'hmmm custard' en toen las ik cumNu voel ik me vies
Ja, je bent weer goed doorgesmeerd? Zou tijd wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:05 schreef Faxie het volgende:
Beurt was duurMaarja voornamelijk olie, en tja het moet toch goed gesmeerd blijven he
Snotverquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je bent weer goed doorgesmeerd? Zou tijd worden
En ik heb de algjes ook even weggespoeldquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, je bent weer goed doorgesmeerd? Zou tijd worden
Dat is wel slim. Op een groene zit niemand te wachten. (inb4 behalve die van de Hulk misschien als je van het extreme houdt)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik heb de algjes ook even weggespoeld
En het raakte niet verstopt door alle stofwebben, spinnenrag en uitgedroogde dode rat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik heb de algjes ook even weggespoeld
Nee hoor, spoelde goed doorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het raakte niet verstopt door alle stofwebben, spinnenrag en uitgedroogde dode rat?
Geil hoorquote:
oh okay, je ziet me gewoon als een vriend zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat? Nee![]()
VA gaat mij masseren. Niet andersom
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:38 schreef UitStraling het volgende:
Pffffoeeeee, druk werkdagje maar dan kijk ik weer casueel in de spiegel en zie ik die heldere blauwe kijkers in die knappe kop het weekend inkijken en dan denk ik fuck it life's great
hij zuigtquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:26 schreef All-out het volgende:
[..]
hij zuigt
mij zo het topic in. moest klikken. job well done
Nog een keer naar de winkel danquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben dom geweest. Heb een doosje witte en een doosje blauwe druiven gekocht maar had twee blauwe moeten kopen. Zijn 3 keer zo lekker deze keer.
Ga je toch gewoon, als je terug bent, nog een keer in bad?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar ik ben net uit bad en buiten is het koud![]()
Ik hou het maar gewoon op een luxeprobleem
Nee dat is energieverspillingquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon, als je terug bent, nog een keer in bad?
Ook een luxeprobleem.quote:
Goed punt.quote:
Sowieso...stap 1 is goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Altijd daar even kijken voor zelfvertrouwen
Ook lekker.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed punt.
Gelukkig was ik vanmiddag wel zo slim om chocolade te kopen. Dus kan ik mij daarmee troosten wanneer mijn blauwe druiven op zijn.
Ik heb net een bod gezet bij de bookmaker, ik verdien 4800 euro als je dat wijf schraal balt vanavond dus zet hem op Yatsiequote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:40 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso...stap 1 is goed voor je zelfvertrouwen.
Oh en harman, niet zo bitchen als ik er niet ben. Time to go again, op naar een drankje met leuk gezelschap
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb net een bod gezet bij de bookmaker, ik verdien 4800 euro als je dat wijf schraal balt vanavond dus zet hem op Yatsie
Bedankt voor het betalen van mijn salaris.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb net een bod gezet bij de bookmaker, ik verdien 4800 euro als je dat wijf schraal balt vanavond dus zet hem op Yatsie
Ik heb cheesecakequote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed punt.
Gelukkig was ik vanmiddag wel zo slim om chocolade te kopen. Dus kan ik mij daarmee troosten wanneer mijn blauwe druiven op zijn.
Ik heb een nieuwe accu voor mijn laptop.quote:
Ik heb een weegschaal gekocht.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe accu voor mijn laptop.
Fax is elke dag dus jarig?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:58 schreef MissMSX het volgende:
Hahaha, pikstraf hebben op je verjaardag
Is dat lief?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady eet gauw cheesecake op
Een chocoladequote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee, maar nu kan ik wel een verse maken voor je
Nou, dan is hij nog niet jarig...quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zoveel honger maar niets in huis dat lekker genoeg is.
Daar word je dik vanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch fijn? Mag je elke dag taart en patatjes
Nou en?quote:
Viespeuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit nu maar heel zielig gepureerde aubergine te eten.
Ik ben jaloers. Zometeen ga ik omeletje maken denk ik. Maar ik heb verder alleen mozzarella en avocado om erop te doen, geen idee of dat lekker is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Viespeuk.
Ik had 2 croissantjes met kaas en pesto voor avondeten.
We hebben deze nodig:quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Zometeen ga ik omeletje maken denk ik. Maar ik heb verder alleen mozzarella en avocado om erop te doen, geen idee of dat lekker is.
Ik denk dat we die ijskoek nodig hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben deze nodig:
[ afbeelding ]
Die churros. Ik wil ze.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben deze nodig:
[ afbeelding ]
Ook al, was loos?quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:17 schreef Faxie het volgende:
Gewoon weer even zo'n foreveralone moment
Nicequote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:24 schreef Barbusse het volgende:
M'n beste vriendinnetje komt in mei naar MaltaBring on the Scotch
Ik mis haarquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nice![]()
Er zit een dood musje in mijn mond
Iers? kun je mooi een drinkwedstrijdje houden met haar in Ollie's last pubquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mis haarWe're best drunk poetry buddies
En ik had bijna een ticket naar Ierland geboekt.
Teveel gezopen gisteren?
Ze is Iers/Schots. Tis afhankelijk van wat ze drinktquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iers? kun je mooi een drinkwedstrijdje houden met haar in Ollie's last pub![]()
Pftt nou zeg, kan er niet meer tegen blijkbaar
Yep de ouderdom slaat toe op onbewaakte momenten, leuk weetje trouwens van Oliver Reed, wist niet eens dat ze zijn rol als Proximo af moesten maken met cgi omdat hij zich tijdens de opnames dood heeft gedronken samen met de bemanning van de HMS Cumberlandquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is Iers/Schots. Tis afhankelijk van wat ze drinktEn ze is een kop kleiner dan ik, maar zuipt Russische zeelui er met gemak uit
![]()
We worden oud, kerel
RIP Ollie, the last of the Hollywoord Hellraisersquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep de ouderdom slaat toe op onbewaakte momenten, leuk weetje trouwens van Oliver Reed, wist niet eens dat ze zijn rol als Proximo af moesten maken met cgi omdat hij zich tijdens de opnames dood heeft gedronken samen met de bemanning van de HMS Cumberland
Mannen die een eigenzinnig feestje weten te maken van het leven gaan nooit helemaal doodquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RIP Ollie, the last of the Hollywoord Hellraisers
Truequote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen die een eigenzinnig feestje weten te maken van het leven gaan nooit helemaal dood
Ochja tegenwoordig vinden de meeste mannen het al spannend om nog een extra netflixaflevering te kijken terwijl ze eigenlijk naar bed willen.......living on the edge wooehoequote:
Opa vertelt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ochja tegenwoordig vinden de meeste mannen het al spannend om nog een extra netflixaflevering te kijken terwijl ze eigenlijk naar bed willen.......living on the edge wooehoe
quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ochja tegenwoordig vinden de meeste mannen het al spannend om nog een extra netflixaflevering te kijken terwijl ze eigenlijk naar bed willen.......living on the edge wooehoe
Eerder deze week vertelde dezelfde opa dat hij het hele weekend met zijn beste matties ging doorbrengen en inmiddels post hij alweer een uur hier. Wij zijn allemaal beste matties van opa!quote:
Ik denk dat die matties voorlopig nog niet boven theewater zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerder deze week vertelde dezelfde opa dat hij het hele weekend met zijn beste matties ging doorbrengen en inmiddels post hij alweer een uur hier. Wij zijn allemaal beste matties van opa!![]()
Tijd voor een borrel dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat die matties voorlopig nog niet boven theewater zijn
Bweurkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijd voor een borrel dus.
[ afbeelding ]
Eerst nog maar een extra Netflixaflevering van Fuller House?quote:
Nog even geduld.quote:
Rounds on youquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik krijg 400 euro van energiemaatschappij.
Cheers barbquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijd voor een borrel dus.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst nog maar een extra Netflixaflevering van Fuller House?
Not my cup of kind zonder tietenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
US, grijp je kans
Emma Watson verslaafd aan seks
Ik vind haar een mooie dame hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Not my cup of kind zonder tieten
Nopes, mannelijke trekken, ze lijkt op een achternichtje van me die 88 vruchtbaarheidsbehandelingen heeft moeten ondergaan en verdacht veel armhaar had als puberquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind haar een mooie dame hoor.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, mannelijke trekken, ze lijkt op een achternichtje van me die 88 vruchtbaarheidsbehandelingen heeft moeten ondergaan en verdacht veel armhaar had als puber
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er was geen vuurwerk, regenbogen en getrompetter in den haag vannacht, dus ik denk het niet.
Maar goed, noem eens een enkele vrouw op die chemisch hormonaal wel in balans isquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:12 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind het een mooie vrouw maar de combinatie feminisme + literatuurwetenschap lijkt me karakterologisch heel vermoeiend.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, mannelijke trekken, ze lijkt op een achternichtje van me die 88 vruchtbaarheidsbehandelingen heeft moeten ondergaan en verdacht veel armhaar had als puber
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar goed, noem eens een enkele vrouw op die chemisch hormonaal wel in balans is
Emma had inderdaad altijd erg harige armen op foto's vroeger.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een oogaids die tekstquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
US, grijp je kans
Emma Watson verslaafd aan seks
Emping erbijquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor het eerst in ruim een jaar weer eens nasi maken.
Even denken hoe dat ook alweer moest.
Ohnommnommnommquote:
Ik zie net dat ik nog een gado gado mix klaar heb staan.quote:
Nasi EN gado gado EN emping EN atjar ketimoenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik nog een gado gado mix klaar heb staan.
Doe ik die wel, met emping erbij :$
Windoquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:09 schreef MissMSX het volgende:
Is er een woord voor een Indo geboren in een kaaskoplichaam?
Moet je meisje toch tevreden houden.quote:
Dat wordt te veel. Ik moet afvallen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nasi EN gado gado EN emping EN atjar ketimoen
Je bent al zo oud dat je vergeten bent dat je ook ooit zo jong en onuitstaanbaar bent geweest?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:38 schreef Andromache het volgende:
gottegottegottegot. hoor zojuist in de trein corpsmeisjes het hebben over 'wij hebben een rela'
braak!
Jij lijkt mij wel zo'n type die 'mijn lief' o.i.d. gebruikt om haar partner te omschrijven. Minstens net zo erg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:43 schreef Andromache het volgende:
'rela' is echt altijd en te immer mijn eer te na geweest
Godver, als ik ergens een slappe van krijg, zijn meestal van die onnozele wereldvreemde huppelkutjes die dat bezigenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel zo'n type die 'mijn lief' o.i.d. gebruikt om haar partner te omschrijven. Minstens net zo erg.
poeketjepoe ('nee, jij bent poeketje' 'nee jij!' 'nee jij!')quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel zo'n type die 'mijn lief' o.i.d. gebruikt om haar partner te omschrijven. Minstens net zo erg.
Een rela met een liefiepiefie. Logisch.quote:
What the..............?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
poeketjepoe ('nee, jij bent poeketje' 'nee jij!' 'nee jij!')
poppetie
skatteleave
liefiepiefie
Zoals rhubarbje en tgnd?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Maartje die je al 2 dagen hebt laten zitten voor het eten en seks.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Kater gezakt, op naar een terrasje in de zon![]()
En even kijken wie me 56 berichtjes heeft verzonden heeft vannacht
Die doen dat ook idd.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Maartje die je al 2 dagen hebt laten zitten voor het eten en seks.
Al die needy vrouwen die zichzelf niet eens twee dagen kunnen vermaken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Maartje die je al 2 dagen hebt laten zitten voor het eten en seks.
Deurwaarder?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Kater gezakt, op naar een terrasje in de zon![]()
En even kijken wie me 56 berichtjes heeft verzonden heeft vannacht
Alsof US zich zou verlagen tot zo'n aanhankelijk typje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Al die needy vrouwen die zichzelf niet eens twee dagen kunnen vermaken.
Zwaar leven als man zijnde.
ik hou gewoon van liefdequote:
Ik weet niet of ik het zou waarderen als mijn vriendin me dit soort koosnaampjes zou geven.....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik hou gewoon van liefdenog iets meer dan van hobby's
![]()
Vastbinden aan het bed, domineren en neuken tot ze belooft het nooit meer te doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zou waarderen als mijn vriendin me dit soort koosnaampjes zou geven.....
Mijn schattepetatjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vastbinden aan het bed, domineren en neuken tot ze belooft het nooit meer te doen.
quote:
Jij wil te graag, sletje.quote:
Tja, zo is onze rela nou eenmaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Sletje klinkt dat wel weer iets minder lief.
Ach, klinkt wel lekker hip.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, zo is onze rela nou eenmaal.
Operelaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, zo is onze rela nou eenmaal.
Klinkt als een bijzonder soort opera.quote:
Klinkt niet echt als opbouwende kritiek meerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:23 schreef Fascination het volgende:
Godsamme, beoordeelt iemand je document, slaat de helft van de opmerkingen als een tang op een varken en dan ook nog arrogant met meerdere vraagtekens werken.
Iemand wil zijn dominantie tonen denk ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als opbouwende kritiek meer
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iemand wil zijn dominantie tonen denk ik.
Oh ja, hoor. Is ook allemaal geen drama, vind het alleen wel grappig dat sommige mensen niet in de gaten hebben dat arrogant doen terwijl je er niets van snapt een beetje gênant overkomt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Nja hopelijk heb je er toch nog iets aan, ook al is het niet helemaal duidelijk en goed gebracht.
Scriptie?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, hoor. Is ook allemaal geen drama, vind het alleen wel grappig dat sommige mensen niet in de gaten hebben dat arrogant doen terwijl je er niets van snapt een beetje gênant overkomt.
Nee, een opdracht die door een derde werd gecontroleerd.quote:
Daar ben ik veuls te lief voorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vastbinden aan het bed, domineren en neuken tot ze belooft het nooit meer te doen.
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:24 schreef Fascination het volgende:
Iemand wil zijn dominantie tonen denk ik.
Uh-huh.quote:
Inb4 *plop*quote:
ik heb altijd een raam open.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Ziet er zo lekker uit buiten.
En dan doe je het raam open en dan bevries je
Ik ookquote:
nee echt een raam open.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal open? Of van die kiepstand/kiertjes?
Oh dat is wel lekkerquote:
En die geen inhoudelijke vakkennis heeft?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, een opdracht die door een derde werd gecontroleerd.
Wel heerlijk dat je die zekerheid iig hebtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:59 schreef Faxie het volgende:
Als ik afgewezen word door een vrouw ligt dat namelijk ook nooit aan mij.... ik bedoel maar....
Zekerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel heerlijk dat je die zekerheid iig hebt
Them feelsquote:
Nee, dat ligt aan het feit dat de vrouw smaak heeftquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:59 schreef Faxie het volgende:
Als ik afgewezen word door een vrouw ligt dat namelijk ook nooit aan mij.... ik bedoel maar....
Halloquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan het feit dat de vrouw smaak heeft
Bam. Inkoppertjes. Ik hou ervan.
Neequote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon de mannenliefde opzoeken, grindr installeren en gaan met die banaan.
Nou ja, die banaan heb je dan niet meer nodig he?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon de mannenliefde opzoeken, grindr installeren en gaan met die banaan.
Zou wel handig zijn als je zoiets zelf zou kunnen wisselen wanneer het uitkomt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar ik ben wel in staat om fouten toe te geven.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:58 schreef Faxie het volgende:
Zou het heel misschien kunnen zijn dat je antwoorden gewoon niet goed zijn?
Je weet niet welke ongeroerde diepe wateren Faxie nog heeft.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als je zoiets zelf zou kunnen wisselen wanneer het uitkomt.
Vast welquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar ik ben wel in staat om fouten toe te geven.
Maar het ligt niet aan jou, het ligt aan mijquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar het ligt niet aan jou, het ligt aan mij
Dat suggereerde jij toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:54 schreef Fascination het volgende:
Wel grappig dat het bij yats' sollicitatie niet aan hemzelf kan liggen.
Vriendjespolitiek.
Nee johquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar het ligt niet aan jou, het ligt aan mij
Ook goedquote:
Weg met dat tongetje of ik laat hem eraf knippen.quote:
Wat saai.quote:
Wat? Dat de fout bij yats' lag? Nee, ik liet het juist open, jij sloot het uit.quote:
Pak 'm danquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Weg met dat tongetje of ik laat hem eraf knippen.
Opa. Knip dat tongetje er eens af? Maak ik de volgende keer weer poffertjes voor jequote:
Ok.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Opa. Knip dat tongetje er eens af? Maak ik de volgende keer weer poffertjes voor je
Ik sloot het overigens niet uit hoor. Maar ik vond het wel weer erg typisch dat er gelijk gesuggereerd werd dat het misschien ook iemands eigen schuld zou kunnen zijn. Maar owee als zoiets jezelf overkomt...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat? Dat de fout bij yats' lag? Nee, ik liet het juist open, jij sloot het uit.
Alleen om je enorme ego zou ik je al afwijzenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:10 schreef UitStraling het volgende:
Afgewezen worden door vrouwen en werkgevers![]()
Ik ben blij dat ik gewoon ik ben en dat beiden me eigenlijk nog nooit is overkomen, wil niet zeggen dat dit ook nooit gaat gebeuren maar voorlopig vaar ik wel op de woeste golven van uitstraling, joie de vivre en charme ik <---------<----------> vrouwen
Hips
Zodra mijn tong voorbij je huig zit en proeft wat je ontbeten hebt laat je die gedachte meteen varenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen om je enorme ego zou ik je al afwijzen![]()
Kan me niet voorstellen dat er niet meer vrouwen die gedachte hebben.
Oké, Fax.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik sloot het overigens niet uit hoor. Maar ik vond het wel weer erg typisch dat er gelijk gesuggereerd werd dat het misschien ook iemands eigen schuld zou kunnen zijn. Maar owee als zoiets jezelf overkomt...
Juist. Ik ontbijt niet, dus lijkt me stug.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra mijn tong voorbij je huig zit en proeft wat je ontbeten hebt laat je die gedachte meteen varen
Jij niet alleen hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik moet toch altijd een beetje mentaal overgeven bij dat soort posts.
Allemaal voorspel johquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:28 schreef bamibij het volgende:
Sfeer is onverminderd goed merk ik hier.
Jij weet gewoon altijd op de juiste momenten binnen te komenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:28 schreef bamibij het volgende:
Sfeer is onverminderd goed merk ik hier.
het is een gavequote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij weet gewoon altijd op de juiste momenten binnen te komen
Wat is je favoriete thee?quote:
Ja, ik weet niet waarom of waardoor maar ik had jou gewoon iets meer aangezien voor een koffie/redbull type. Sorry.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
heb een goede indruk gemaakt hier merk ik alweer![]()
Mijn 'basis'thee is earl grey omdat dat overal bij kan en past en ik die altijd wel lekker vind.quote:
Wow, stevige belediging.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waarom of waardoor maar ik had jou gewoon iets meer aangezien voor een koffie/redbull type. Sorry.
Hij is nog jong, daar is het minder een belediging voor heb ik het ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |