Emping erbijquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor het eerst in ruim een jaar weer eens nasi maken.
Even denken hoe dat ook alweer moest.
Ohnommnommnommquote:
Ik zie net dat ik nog een gado gado mix klaar heb staan.quote:
Nasi EN gado gado EN emping EN atjar ketimoenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik nog een gado gado mix klaar heb staan.
Doe ik die wel, met emping erbij :$
Windoquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:09 schreef MissMSX het volgende:
Is er een woord voor een Indo geboren in een kaaskoplichaam?
Moet je meisje toch tevreden houden.quote:
Dat wordt te veel. Ik moet afvallen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nasi EN gado gado EN emping EN atjar ketimoen
Je bent al zo oud dat je vergeten bent dat je ook ooit zo jong en onuitstaanbaar bent geweest?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:38 schreef Andromache het volgende:
gottegottegottegot. hoor zojuist in de trein corpsmeisjes het hebben over 'wij hebben een rela'
braak!
Jij lijkt mij wel zo'n type die 'mijn lief' o.i.d. gebruikt om haar partner te omschrijven. Minstens net zo erg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:43 schreef Andromache het volgende:
'rela' is echt altijd en te immer mijn eer te na geweest
Godver, als ik ergens een slappe van krijg, zijn meestal van die onnozele wereldvreemde huppelkutjes die dat bezigenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel zo'n type die 'mijn lief' o.i.d. gebruikt om haar partner te omschrijven. Minstens net zo erg.
poeketjepoe ('nee, jij bent poeketje' 'nee jij!' 'nee jij!')quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel zo'n type die 'mijn lief' o.i.d. gebruikt om haar partner te omschrijven. Minstens net zo erg.
Een rela met een liefiepiefie. Logisch.quote:
What the..............?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
poeketjepoe ('nee, jij bent poeketje' 'nee jij!' 'nee jij!')
poppetie
skatteleave
liefiepiefie
Zoals rhubarbje en tgnd?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Maartje die je al 2 dagen hebt laten zitten voor het eten en seks.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Kater gezakt, op naar een terrasje in de zon![]()
En even kijken wie me 56 berichtjes heeft verzonden heeft vannacht
Die doen dat ook idd.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Maartje die je al 2 dagen hebt laten zitten voor het eten en seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |