Eerst nog maar een extra Netflixaflevering van Fuller House?quote:
Nog even geduld.quote:
Rounds on youquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik krijg 400 euro van energiemaatschappij.
Cheers barbquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijd voor een borrel dus.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst nog maar een extra Netflixaflevering van Fuller House?
Not my cup of kind zonder tietenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
US, grijp je kans
Emma Watson verslaafd aan seks
Ik vind haar een mooie dame hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Not my cup of kind zonder tieten
Nopes, mannelijke trekken, ze lijkt op een achternichtje van me die 88 vruchtbaarheidsbehandelingen heeft moeten ondergaan en verdacht veel armhaar had als puberquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind haar een mooie dame hoor.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, mannelijke trekken, ze lijkt op een achternichtje van me die 88 vruchtbaarheidsbehandelingen heeft moeten ondergaan en verdacht veel armhaar had als puber
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er was geen vuurwerk, regenbogen en getrompetter in den haag vannacht, dus ik denk het niet.
Maar goed, noem eens een enkele vrouw op die chemisch hormonaal wel in balans isquote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:12 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind het een mooie vrouw maar de combinatie feminisme + literatuurwetenschap lijkt me karakterologisch heel vermoeiend.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, mannelijke trekken, ze lijkt op een achternichtje van me die 88 vruchtbaarheidsbehandelingen heeft moeten ondergaan en verdacht veel armhaar had als puber
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar goed, noem eens een enkele vrouw op die chemisch hormonaal wel in balans is
Emma had inderdaad altijd erg harige armen op foto's vroeger.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een oogaids die tekstquote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
US, grijp je kans
Emma Watson verslaafd aan seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |