Al die needy vrouwen die zichzelf niet eens twee dagen kunnen vermaken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Maartje die je al 2 dagen hebt laten zitten voor het eten en seks.
Deurwaarder?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Kater gezakt, op naar een terrasje in de zon![]()
En even kijken wie me 56 berichtjes heeft verzonden heeft vannacht
Alsof US zich zou verlagen tot zo'n aanhankelijk typje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Al die needy vrouwen die zichzelf niet eens twee dagen kunnen vermaken.
Zwaar leven als man zijnde.
ik hou gewoon van liefdequote:
Ik weet niet of ik het zou waarderen als mijn vriendin me dit soort koosnaampjes zou geven.....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik hou gewoon van liefdenog iets meer dan van hobby's
![]()
Vastbinden aan het bed, domineren en neuken tot ze belooft het nooit meer te doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zou waarderen als mijn vriendin me dit soort koosnaampjes zou geven.....
Mijn schattepetatjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vastbinden aan het bed, domineren en neuken tot ze belooft het nooit meer te doen.
quote:
Jij wil te graag, sletje.quote:
Tja, zo is onze rela nou eenmaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Sletje klinkt dat wel weer iets minder lief.
Ach, klinkt wel lekker hip.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, zo is onze rela nou eenmaal.
Operelaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, zo is onze rela nou eenmaal.
Klinkt als een bijzonder soort opera.quote:
Klinkt niet echt als opbouwende kritiek meerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:23 schreef Fascination het volgende:
Godsamme, beoordeelt iemand je document, slaat de helft van de opmerkingen als een tang op een varken en dan ook nog arrogant met meerdere vraagtekens werken.
Iemand wil zijn dominantie tonen denk ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als opbouwende kritiek meer
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iemand wil zijn dominantie tonen denk ik.
Oh ja, hoor. Is ook allemaal geen drama, vind het alleen wel grappig dat sommige mensen niet in de gaten hebben dat arrogant doen terwijl je er niets van snapt een beetje gênant overkomt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Nja hopelijk heb je er toch nog iets aan, ook al is het niet helemaal duidelijk en goed gebracht.
Scriptie?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, hoor. Is ook allemaal geen drama, vind het alleen wel grappig dat sommige mensen niet in de gaten hebben dat arrogant doen terwijl je er niets van snapt een beetje gênant overkomt.
Nee, een opdracht die door een derde werd gecontroleerd.quote:
Daar ben ik veuls te lief voorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vastbinden aan het bed, domineren en neuken tot ze belooft het nooit meer te doen.
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:24 schreef Fascination het volgende:
Iemand wil zijn dominantie tonen denk ik.
Uh-huh.quote:
Inb4 *plop*quote:
ik heb altijd een raam open.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Ziet er zo lekker uit buiten.
En dan doe je het raam open en dan bevries je
Ik ookquote:
nee echt een raam open.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal open? Of van die kiepstand/kiertjes?
Oh dat is wel lekkerquote:
En die geen inhoudelijke vakkennis heeft?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, een opdracht die door een derde werd gecontroleerd.
Wel heerlijk dat je die zekerheid iig hebtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:59 schreef Faxie het volgende:
Als ik afgewezen word door een vrouw ligt dat namelijk ook nooit aan mij.... ik bedoel maar....
Zekerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel heerlijk dat je die zekerheid iig hebt
Them feelsquote:
Nee, dat ligt aan het feit dat de vrouw smaak heeftquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:59 schreef Faxie het volgende:
Als ik afgewezen word door een vrouw ligt dat namelijk ook nooit aan mij.... ik bedoel maar....
Halloquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan het feit dat de vrouw smaak heeft
Bam. Inkoppertjes. Ik hou ervan.
Neequote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon de mannenliefde opzoeken, grindr installeren en gaan met die banaan.
Nou ja, die banaan heb je dan niet meer nodig he?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon de mannenliefde opzoeken, grindr installeren en gaan met die banaan.
Zou wel handig zijn als je zoiets zelf zou kunnen wisselen wanneer het uitkomt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar ik ben wel in staat om fouten toe te geven.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:58 schreef Faxie het volgende:
Zou het heel misschien kunnen zijn dat je antwoorden gewoon niet goed zijn?
Je weet niet welke ongeroerde diepe wateren Faxie nog heeft.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als je zoiets zelf zou kunnen wisselen wanneer het uitkomt.
Vast welquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar ik ben wel in staat om fouten toe te geven.
Maar het ligt niet aan jou, het ligt aan mijquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar het ligt niet aan jou, het ligt aan mij
Dat suggereerde jij toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:54 schreef Fascination het volgende:
Wel grappig dat het bij yats' sollicitatie niet aan hemzelf kan liggen.
Vriendjespolitiek.
Nee johquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar het ligt niet aan jou, het ligt aan mij
Ook goedquote:
Weg met dat tongetje of ik laat hem eraf knippen.quote:
Wat saai.quote:
Wat? Dat de fout bij yats' lag? Nee, ik liet het juist open, jij sloot het uit.quote:
Pak 'm danquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Weg met dat tongetje of ik laat hem eraf knippen.
Opa. Knip dat tongetje er eens af? Maak ik de volgende keer weer poffertjes voor jequote:
Ok.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Opa. Knip dat tongetje er eens af? Maak ik de volgende keer weer poffertjes voor je
Ik sloot het overigens niet uit hoor. Maar ik vond het wel weer erg typisch dat er gelijk gesuggereerd werd dat het misschien ook iemands eigen schuld zou kunnen zijn. Maar owee als zoiets jezelf overkomt...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat? Dat de fout bij yats' lag? Nee, ik liet het juist open, jij sloot het uit.
Alleen om je enorme ego zou ik je al afwijzenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:10 schreef UitStraling het volgende:
Afgewezen worden door vrouwen en werkgevers![]()
Ik ben blij dat ik gewoon ik ben en dat beiden me eigenlijk nog nooit is overkomen, wil niet zeggen dat dit ook nooit gaat gebeuren maar voorlopig vaar ik wel op de woeste golven van uitstraling, joie de vivre en charme ik <---------<----------> vrouwen
Hips
Zodra mijn tong voorbij je huig zit en proeft wat je ontbeten hebt laat je die gedachte meteen varenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen om je enorme ego zou ik je al afwijzen![]()
Kan me niet voorstellen dat er niet meer vrouwen die gedachte hebben.
Oké, Fax.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik sloot het overigens niet uit hoor. Maar ik vond het wel weer erg typisch dat er gelijk gesuggereerd werd dat het misschien ook iemands eigen schuld zou kunnen zijn. Maar owee als zoiets jezelf overkomt...
Juist. Ik ontbijt niet, dus lijkt me stug.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra mijn tong voorbij je huig zit en proeft wat je ontbeten hebt laat je die gedachte meteen varen
Jij niet alleen hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik moet toch altijd een beetje mentaal overgeven bij dat soort posts.
Allemaal voorspel johquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:28 schreef bamibij het volgende:
Sfeer is onverminderd goed merk ik hier.
Jij weet gewoon altijd op de juiste momenten binnen te komenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:28 schreef bamibij het volgende:
Sfeer is onverminderd goed merk ik hier.
het is een gavequote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij weet gewoon altijd op de juiste momenten binnen te komen
Wat is je favoriete thee?quote:
Ja, ik weet niet waarom of waardoor maar ik had jou gewoon iets meer aangezien voor een koffie/redbull type. Sorry.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
heb een goede indruk gemaakt hier merk ik alweer![]()
Mijn 'basis'thee is earl grey omdat dat overal bij kan en past en ik die altijd wel lekker vind.quote:
Wow, stevige belediging.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waarom of waardoor maar ik had jou gewoon iets meer aangezien voor een koffie/redbull type. Sorry.
Hij is nog jong, daar is het minder een belediging voor heb ik het ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |