Ik sloot het overigens niet uit hoor. Maar ik vond het wel weer erg typisch dat er gelijk gesuggereerd werd dat het misschien ook iemands eigen schuld zou kunnen zijn. Maar owee als zoiets jezelf overkomt...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat? Dat de fout bij yats' lag? Nee, ik liet het juist open, jij sloot het uit.
Alleen om je enorme ego zou ik je al afwijzenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:10 schreef UitStraling het volgende:
Afgewezen worden door vrouwen en werkgevers![]()
Ik ben blij dat ik gewoon ik ben en dat beiden me eigenlijk nog nooit is overkomen, wil niet zeggen dat dit ook nooit gaat gebeuren maar voorlopig vaar ik wel op de woeste golven van uitstraling, joie de vivre en charme ik <---------<----------> vrouwen
Hips
Zodra mijn tong voorbij je huig zit en proeft wat je ontbeten hebt laat je die gedachte meteen varenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen om je enorme ego zou ik je al afwijzen![]()
Kan me niet voorstellen dat er niet meer vrouwen die gedachte hebben.
Oké, Fax.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik sloot het overigens niet uit hoor. Maar ik vond het wel weer erg typisch dat er gelijk gesuggereerd werd dat het misschien ook iemands eigen schuld zou kunnen zijn. Maar owee als zoiets jezelf overkomt...
Juist. Ik ontbijt niet, dus lijkt me stug.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra mijn tong voorbij je huig zit en proeft wat je ontbeten hebt laat je die gedachte meteen varen
Jij niet alleen hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik moet toch altijd een beetje mentaal overgeven bij dat soort posts.
Allemaal voorspel johquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:28 schreef bamibij het volgende:
Sfeer is onverminderd goed merk ik hier.
Jij weet gewoon altijd op de juiste momenten binnen te komenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:28 schreef bamibij het volgende:
Sfeer is onverminderd goed merk ik hier.
het is een gavequote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij weet gewoon altijd op de juiste momenten binnen te komen
Wat is je favoriete thee?quote:
Ja, ik weet niet waarom of waardoor maar ik had jou gewoon iets meer aangezien voor een koffie/redbull type. Sorry.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
heb een goede indruk gemaakt hier merk ik alweer![]()
Mijn 'basis'thee is earl grey omdat dat overal bij kan en past en ik die altijd wel lekker vind.quote:
Wow, stevige belediging.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waarom of waardoor maar ik had jou gewoon iets meer aangezien voor een koffie/redbull type. Sorry.
Hij is nog jong, daar is het minder een belediging voor heb ik het ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |