Neequote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon de mannenliefde opzoeken, grindr installeren en gaan met die banaan.
Nou ja, die banaan heb je dan niet meer nodig he?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon de mannenliefde opzoeken, grindr installeren en gaan met die banaan.
Zou wel handig zijn als je zoiets zelf zou kunnen wisselen wanneer het uitkomt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar ik ben wel in staat om fouten toe te geven.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:58 schreef Faxie het volgende:
Zou het heel misschien kunnen zijn dat je antwoorden gewoon niet goed zijn?
Je weet niet welke ongeroerde diepe wateren Faxie nog heeft.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als je zoiets zelf zou kunnen wisselen wanneer het uitkomt.
Vast welquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar ik ben wel in staat om fouten toe te geven.
Maar het ligt niet aan jou, het ligt aan mijquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar het ligt niet aan jou, het ligt aan mij
Dat suggereerde jij toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:54 schreef Fascination het volgende:
Wel grappig dat het bij yats' sollicitatie niet aan hemzelf kan liggen.
Vriendjespolitiek.
Nee johquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar het ligt niet aan jou, het ligt aan mij
Ook goedquote:
Weg met dat tongetje of ik laat hem eraf knippen.quote:
Wat saai.quote:
Wat? Dat de fout bij yats' lag? Nee, ik liet het juist open, jij sloot het uit.quote:
Pak 'm danquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Weg met dat tongetje of ik laat hem eraf knippen.
Opa. Knip dat tongetje er eens af? Maak ik de volgende keer weer poffertjes voor jequote:
Ok.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Opa. Knip dat tongetje er eens af? Maak ik de volgende keer weer poffertjes voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |