Al die needy vrouwen die zichzelf niet eens twee dagen kunnen vermaken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Maartje die je al 2 dagen hebt laten zitten voor het eten en seks.
Deurwaarder?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Kater gezakt, op naar een terrasje in de zon![]()
En even kijken wie me 56 berichtjes heeft verzonden heeft vannacht
Alsof US zich zou verlagen tot zo'n aanhankelijk typje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Al die needy vrouwen die zichzelf niet eens twee dagen kunnen vermaken.
Zwaar leven als man zijnde.
ik hou gewoon van liefdequote:
Ik weet niet of ik het zou waarderen als mijn vriendin me dit soort koosnaampjes zou geven.....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik hou gewoon van liefdenog iets meer dan van hobby's
![]()
Vastbinden aan het bed, domineren en neuken tot ze belooft het nooit meer te doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zou waarderen als mijn vriendin me dit soort koosnaampjes zou geven.....
Mijn schattepetatjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vastbinden aan het bed, domineren en neuken tot ze belooft het nooit meer te doen.
quote:
Jij wil te graag, sletje.quote:
Tja, zo is onze rela nou eenmaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Sletje klinkt dat wel weer iets minder lief.
Ach, klinkt wel lekker hip.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, zo is onze rela nou eenmaal.
Operelaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, zo is onze rela nou eenmaal.
Klinkt als een bijzonder soort opera.quote:
Klinkt niet echt als opbouwende kritiek meerquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:23 schreef Fascination het volgende:
Godsamme, beoordeelt iemand je document, slaat de helft van de opmerkingen als een tang op een varken en dan ook nog arrogant met meerdere vraagtekens werken.
Iemand wil zijn dominantie tonen denk ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als opbouwende kritiek meer
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iemand wil zijn dominantie tonen denk ik.
Oh ja, hoor. Is ook allemaal geen drama, vind het alleen wel grappig dat sommige mensen niet in de gaten hebben dat arrogant doen terwijl je er niets van snapt een beetje gênant overkomt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Nja hopelijk heb je er toch nog iets aan, ook al is het niet helemaal duidelijk en goed gebracht.
Scriptie?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, hoor. Is ook allemaal geen drama, vind het alleen wel grappig dat sommige mensen niet in de gaten hebben dat arrogant doen terwijl je er niets van snapt een beetje gênant overkomt.
Nee, een opdracht die door een derde werd gecontroleerd.quote:
Daar ben ik veuls te lief voorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vastbinden aan het bed, domineren en neuken tot ze belooft het nooit meer te doen.
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:24 schreef Fascination het volgende:
Iemand wil zijn dominantie tonen denk ik.
Uh-huh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |