Bofkont!!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:02 schreef Voxs het volgende:
Ik heb nooit verstandskiezen gehad. Ik heb gemuteerde genen las ik gister.
Je hebt al een mooie mutanten naam...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:02 schreef Voxs het volgende:
Ik heb nooit verstandskiezen gehad. Ik heb gemuteerde genen las ik gister.
Ja, pijnlijk gedoe lijkt mijquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:02 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Bofkont!!
Wat een ellende heb ik met die krengen...
Toch weer terug bij de benen breken dus...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:03 schreef Saisai het volgende:
ik had niet echt last van mn verstandkiezen ondanks dat ze er niet uit wilden. napijn heb ik maar bij één gehad.
Telekinese en droomlopen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt al een mooie mutanten naam...
Wat is jouw geheime kracht?
nog niet onderweg?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Toch weer terug bij de benen breken dus...
Weten zij dat?quote:
Jawel, maar eerste 2 uur rijd ik niet.quote:
Knip die fok navelstreng eens door man en ga vakantie vierenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Toch weer terug bij de benen breken dus...
Bij mij zijn er vier (kleinere) kiezen uit gehaald, zodat die krengen uberhaupt door konden komen. En ondertussen ben ik er alweer twee kwijt. Dus het totaal verstandskies-gerelateerde-extracties staat op zes.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:04 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zo'n grote bakkes dat verstandskiezen er zo uit konden.... en alleen maar eruit moesten omdat ze beschadigd waren in valpartij met fietsen... was plek genoeg voor...
Oh?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef Koen66 het volgende:
jemig, zo'n programma waar je direct moet trouwen met je wetenschappelijk opgezochte perfecte partner
die zou je toch meenemen en we zouden hem samen in de rijn donderen hierquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jawel, maar eerste 2 uur rijd ik niet.
En eerst die stok wegleggen voor er nog meer uit hun vel springen.
Gezellig.... bij mij waren ze gescheurd bij valpartij waarbij kaak uit de kom is geraakt... kiezen op elkaar gecrashed...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Bij mij zijn er vier (kleinere) kiezen uit gehaald, zodat die krengen uberhaupt door konden komen. En ondertussen ben ik er alweer twee kwijt. Dus het totaal verstandskies-gerelateerde-extracties staat op zes.
"ga mee, gezellig op familieweekend!!!"quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef Voxs het volgende:
Gewoon beleefd weigeren is zeker geen optie?
raar idee, je partner voor het eerst zien bij de trouwambtenaarquote:
zou wat voor mij geweest zijn,quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:06 schreef Koen66 het volgende:
jemig, zo'n programma waar je direct moet trouwen met je wetenschappelijk opgezochte perfecte partner
Dat gebeurt niet als je op normale snelheid fietst.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gezellig.... bij mij waren ze gescheurd bij valpartij waarbij kaak uit de kom is geraakt... kiezen op elkaar gecrashed...
Wat voor programma is dat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar idee, je partner voor het eerst zien bij de trouwambtenaar
ik heb ook geen verstand meerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:07 schreef Koen66 het volgende:
ik ben 2 verstandskiezen kwijt, verder nog niks.
En een tandarts die iedere keer zeurt dat die andere 2 er ook uit zouden moeten
Ja sorry. Ik ben niet te vertrouwen. Ik neem welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
die zou je toch meenemen en we zouden hem samen in de rijn donderen hier
is er nog niet op, maar ze hebben het er over op RTL live nuquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor programma is dat?
Lijkt me trouwens leuk, trouwambtenaar zijn.
nopequote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou jij bij die van jou matchen denk je?
Lekker laten zeuren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:07 schreef Koen66 het volgende:
ik ben 2 verstandskiezen kwijt, verder nog niks.
En een tandarts die iedere keer zeurt dat die andere 2 er ook uit zouden moeten
Zo jammer dat het niet kan he? Zo van: ik vind het leuk een dagje met jullie iets te doen, maar een weekend vind ik teveel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:08 schreef Vijzel het volgende:
[..]
"ga mee, gezellig op familieweekend!!!"![]()
Antwoord: "nee, dankjewel"
klopt, ik heb geen last van die dingen dus ze bekijkt het maarquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ben niet te vertrouwen. Ik neem wel
wat anders voor jou mee.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik heb geen last van die dingen dus ze bekijkt het maar
Ah ok!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er nog niet op, maar ze hebben het er over op RTL live nu
Wijn is lekkerderderquote:
en jullie ?quote:
er zijn veel dingen lekkerquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:11 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat verschilt per merk en per persoon, maar over het algemeen klopt het.
Gewoon Limburgse bieren klappen en je kan niet anders dan genieten!quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Gewoon Limburgse bieren klappen en je kan niet anders dan genieten!
Nee ging ergens tegen de 50..quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:09 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet als je op normale snelheid fietst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |