quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
thanks. laten we hopen dat ik beide benen breek op 28 december
laten we het zonnig inzien
Plan een operatie!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
thanks. laten we hopen dat ik beide benen breek op 28 december
laten we het zonnig inzien
hell no, geen babies in mn buik. Ik breek mn benen welquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:55 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Plan een operatie!
Of een zwangerschap.
Was haar zoon niet mans genoeg om dat te vertellen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit een verschrikkelijke schoonmoeder. Ze vond me een stadskind en wist zeker dat ik niet wist wat een lijsterbes was. Ook moest ze me er steeds op wijzen dat haar zoon geen kinderen wilde. Dus o wee als ik het zou wagen...Geen haar op mijn hoofd om mezelf die familie in te bezwangeren.
vast bang om haar 'kindje' te verliezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit een verschrikkelijke schoonmoeder. Ze vond me een stadskind en wist zeker dat ik niet wist wat een lijsterbes was. Ook moest ze me er steeds op wijzen dat haar zoon geen kinderen wilde. Dus o wee als ik het zou wagen...Geen haar op mijn hoofd om mezelf die familie in te bezwangeren.
Met dat laatste dan ook gelijk zwangerschapsvergiftiging, bekkeninstabiliteit of andere shit, anders kan je natuurlijk prima meequote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:55 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Plan een operatie!
Of een zwangerschap.
Wel een risico dat je dan nooit meer op hakken kan lopen....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:56 schreef Saisai het volgende:
[..]
hell no, geen babies in mn buik. Ik breek mn benen wel
mn been was verbrijzeld en ik kan prima op hakken lopen. komt vast goedquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel een risico dat je dan nooit meer op hakken kan lopen....
Ik kan je niet vertellen wat meer zeer doet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:56 schreef Saisai het volgende:
[..]
hell no, geen babies in mn buik. Ik breek mn benen wel
Beter plannen, na 37 weken ga je niet meer 'zo ver' op reis.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met dat laatste dan ook gelijk zwangerschapsvergiftiging, bekkeninstabiliteit of andere shit, anders kan je natuurlijk prima mee
Laat je aan je ogen behandelen. Ook een goeie om ergens onderuit te komen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:58 schreef Saisai het volgende:
[..]
mn been was verbrijzeld en ik kan prima op hakken lopen. komt vast goed
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:58 schreef Saisai het volgende:
[..]
mn been was verbrijzeld en ik kan prima op hakken lopen. komt vast goed
Benen breken dan maarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:59 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Beter plannen, na 37 weken ga je niet meer 'zo ver' op reis.
Met eentje kan je nog op krukken..quote:
Nee hij deed het ookquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:56 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Was haar zoon niet mans genoeg om dat te vertellen?
Pffff, die navelstreng is nooit helemaal doorgeknipt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
vast bang om haar 'kindje' te verliezen.
die heb ik al niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:01 schreef Vijzel het volgende:
Een verstandskies laten trekken is ook een optie. Is ook goed te plannen.
Ja, goed punt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met eentje kan je nog op krukken..
Beter voor de zekerheid een tweede hmm
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hij deed het ookMaar dat was echt het allerlaatste waar ik toen mee bezig was.
[..]
Pffff, die navelstreng is nooit helemaal doorgeknipt.
Hij eet nog minimaal één keer per week bij moeder.
Dat is geen zekerheidje van lang pijn. Schiet je niks mee op.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:01 schreef Vijzel het volgende:
Een verstandskies laten trekken is ook een optie. Is ook goed te plannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |