Eigenlijk zijn ál mijn zwagers en zwagerinnen leuke mensenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet mezelf echt even terug kunnen trekken.
Constant mijn zwager met zijn flauwe grappen houd ik echt niet vol
Mijn ene schoonzus is een topwijf. Heeft mijn broer goed uitgezocht. Mijn schoonouders zijn schatten. Maar mijn ouders heb ik regelmatig mot mee en mijn andere schoonzus is een raar mens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ál mijn zwagers en zwagerinnen leuke mensen
Dat zou bij mijn ouders niet kunnen. Alles moet 'met zijn allen'. Gezellig hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:46 schreef fietsie het volgende:
Mijn broer en ik vertrekken naar de golfbaan, pa gaat mee als 'caddy' en de dames gaan met de kids het zwembad in....
Werkt prima
Dat is wel fijn!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ál mijn zwagers en zwagerinnen leuke mensen
Dat gedwongen gedoe vind ik lastig van zulke familieuitjesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:49 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat zou bij mijn ouders niet kunnen. Alles moet 'met zijn allen'. Gezellig hoor.En dan valt er dus weinig te doen, want allemaal andere interesses en mogelijkheden...
Met zijn alleen hebben we deze zomer Gaiazoo gedaan, en de wereld-tuinen-wandeltuin, in Limburg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:49 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat zou bij mijn ouders niet kunnen. Alles moet 'met zijn allen'. Gezellig hoor.En dan valt er dus weinig te doen, want allemaal andere interesses en mogelijkheden...
Helaas heeft niemand het voor het uitzoeken. Ik heb een wat lastige familiegeschiedenis, maar iedereen is opgegroeid tot prima volwassenen, dat is iets moois.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:47 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Mijn ene schoonzus is een topwijf. Heeft mijn broer goed uitgezocht. Mijn schoonouders zijn schatten. Maar mijn ouders heb ik regelmatig mot mee en mijn andere schoonzus is een raar mens.
Ik heb er over twee weken weer eentje. Gaan we ergens heen, waarvan ik wéét dat 1 van de 6 het verschrikkelijk vindt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat gedwongen gedoe vind ik lastig van zulke familieuitjes
Dat is ergerlijk als het voortdurend isquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:51 schreef Saisai het volgende:
sociale mensen zijn eng. beter blijf je de hele dag bij elkaar op schoot zitten en tegen elkaar fluisteren.
Gezellig praten is leuker hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:51 schreef Saisai het volgende:
sociale mensen zijn eng. beter blijf je de hele dag bij elkaar op schoot zitten en tegen elkaar fluisteren.
Een jaar is lang, er kan veel gebeuren. En ik voel met je meequote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:52 schreef Saisai het volgende:
fuck dit zeg, ik heb er zóó geen zin in
ik was sarcastisch.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gezellig praten is leuker hoor.
Niet zo aso doen en er vandoor gaan en zo.
thanks. laten we hopen dat ik beide benen breek op 28 decemberquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een jaar is lang, er kan veel gebeuren. En ik voel met je mee
Ik wil wel de hele dag op schoot bij meneer Vijzel (quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:51 schreef Saisai het volgende:
Kom je mee op wintersport?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:52 schreef Saisai het volgende:
fuck dit zeg, ik heb er zóó geen zin in
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:51 schreef Saisai het volgende:
Dat is zeker mooi.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Helaas heeft niemand het voor het uitzoeken. Ik heb een wat lastige familiegeschiedenis, maar iedereen is opgegroeid tot prima volwassenen, dat is iets moois.
nou, niet veel langer dan een uur want dan ben ik er zat van en sporten kan ik niet meer inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kom je mee op wintersport?
Ski je of snowboard je?
Ooh wacht nee.., dat weet ik al... Je zont!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |