poeh, zal de foto's er weer eens bij zoekenquote:
Oh die ken ik allebei niet zo heel goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poeh, zal de foto's er weer eens bij zoeken
Was wel een toffe avond, was een mix van de Relaties SC en Radio'49
bij mij 2010 (TAL) en 2011 (GRTD en KSC), daarna werd het qua veelposten een stuk minder, al was vorig jaar wel weer behoorlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die ken ik allebei niet zo heel goed.
2010 was mijn top FOK!jaar. Toen woonde ik hier bijna.
Bij mij V&A en TAL en daarna ben ik even naar een sc in R&P gegaan (weet niet meer welke) en ik heb hier nog een beetje gepost, maar ik was er helemaal klaar mee. Volgens mij heb ik in 2014 niet eens ingelogdquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij 2010 (TAL) en 2011 (GRTD en KSC), daarna werd het qua veelposten een stuk minder, al was vorig jaar wel weer behoorlijk
volgens mij heb ik je inderdaad ook wel eens in de relaties SC gezienquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij mij V&A en TAL en daarna ben ik even naar een sc in R&P gegaan (weet niet meer welke) en ik heb hier nog een beetje gepost, maar ik was er helemaal klaar mee. Volgens mij heb ik in 2014 niet eens ingelogd
Misschien zijn de heren daar inmiddels aan de vrouwquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja
Maar daar de hele avond al zo te zien
er zijn er wel die het met elkaar doen geloof ikquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien zijn de heren daar inmiddels aan de vrouw![]()
Dat was ook niet te vermijdenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn er wel die het met elkaar doen geloof ik
veel vrijgezellen, in tegenstelling tot hier waar de meesten "vast" zittenquote:
Hmmm vast klinkt ook weer zo...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
veel vrijgezellen, in tegenstelling tot hier waar de meesten "vast" zitten
nah, ook wel een aantal die hard vrijgezellen hier hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm vast klinkt ook weer zo...
Maar daar heb ik geen last meer van. Wat dat betreft kan ik me beter bij die andere sc voegen
Ik weet niet of ik in m'n huidige staat nog kan nadenken over deze uitspraak.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik zeg nooit zoveel .
Ik praat veel maar spreek nooit
Tailfox is altijd top in cryptische uitsprakenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik in m'n huidige staat nog kan nadenken over deze uitspraak.
moe,dronken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik in m'n huidige staat nog kan nadenken over deze uitspraak.
Je kunt meer dingen met meel dan alleen brood bakken!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Van meel moet je een brood bakken.
Ik vind het leuker om meel een beetje rond te stuiven hier en daarquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Van meel moet je een brood bakken.
pizza?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt meer dingen met meel dan alleen brood bakken!
ik las snuivenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om meel een beetje rond te stuiven hier en daar
Las ik ook, maar te melig om erop te reagerenquote:
te veel meel gesnoven?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Las ik ook, maar te melig om erop te reageren
Snuiven doe ik al jaren niet meer aan, tegenwoordig alleen zuipen!quote:
ook lekker.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snuiven doe ik al jaren niet meer aan, tegenwoordig alleen zuipen!
quote:
Dat kan óókquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Las ik ook, maar te melig om erop te reageren
Snuiven is veels te duur tegenwoordig. Bier is nog wel te overzienquote:
Ja idd. Al merk ik dat ik zo het punt bereik waarop ik er overheen ga en dan is het ineens 03.00 uur voor ik in bed ligquote:
ik heb dat alweer een tijdje niet gehadquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja idd. Al merk ik dat ik zo het punt bereik waarop ik er overheen ga en dan is het ineens 03.00 uur voor ik in bed lig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |