Deze vind ik eigenlijk wel leuker ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:36 schreef Tchock het volgende:
Alternatief: Niet vluchten, maar poetsen.
Ach, jij zit straks toch ook lekker met je poten omhoog op Lesbos?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De afzeiktelevisie waar je hem van kent (en die ik normaal wel grappig vind) doet hij ook gewoon bij vluchtelingen, vrouwtjes en kindertjes, die daar in Griekenland in de rij voor eten en dekens staan en zo. Compleet belachelijk maken. Doe normaal, idioot.
Ah, u bent ook bekend met het gezegde danwel de serie?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:36 schreef Tchock het volgende:
Alternatief: Niet vluchten, maar poetsen.
We zijn wel aan het uitzoeken of we daar op de een of andere wijze iets kunnen bijdragen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, jij zit straks toch ook lekker met je poten omhoog op Lesbos?
Nee. Maar die uitdrukking is ouder dan de serie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah, u bent ook bekend met het gezegde danwel de serie?
http://www.npo.nl/niet-lu(...)12-2015/POW_02984429
Zou die blonde (Koen of Gigi?) echt snoeihard in de bibs doen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah, u bent ook bekend met het gezegde danwel de serie?
http://www.npo.nl/niet-lu(...)12-2015/POW_02984429
Niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Maar die uitdrukking is ouder dan de serie.
Gigi is de blonde en kan tenminste nog koken, Koen heeft het knotje en maakt dames op.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou die blonde (Koen of Gigi?) echt snoeihard in de bibs doen.
Gigi dus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gigi is de blonde en kan tenminste nog koken, Koen heeft het knotje en maakt dames op.
Je lichaam inzetten kan altijd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We zijn wel aan het uitzoeken of we daar op de een of andere wijze iets kunnen bijdragen.
Mocht ik een leuke vluchteling spotten. Die even onderdak aanbieden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je lichaam inzetten kan altijd.
Hij zegt net dat ie bottom is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gigi dus.
[ afbeelding ]
Die rechter.Hele vervelende kerel, maar zou er best wel zin in hebben joh.
Nee, maar je kan het altijd terugkijken natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat, is het programma er nu op? WAAR?
Nog nooit zelfs ook maar een halve aflevering van uitgezien eigenlijk. Wel dat gesprek bij Powned aan tafel dat erg grappig was. Ging Koen beetje flirten met Baudet whehe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, maar je kan het altijd terugkijken natuurlijk.
#soggenomtesoggen
Ik vind het zo tenenkrommend hoe die mensen zijn dat ik me af en toe verlaag om een kwartiertje te kijken. Vind het wel een van de onderwerpen waar Powned dan weer wel geschikt voor is, dit kan Rutger tenminste een beetje subtiel belachelijk maken zonder als een volslagen eikel over te komen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog nooit zelfs ook maar een halve aflevering van uitgezien eigenlijk. Wel dat gesprek bij Powned aan tafel dat erg grappig was. Ging Koen beetje flirten met Baudet whehe.
De NPO. Want de NPO is voor iedereen, dus ook voor dergelijke types.quote:
Gelukkig zet je die smiley erbij, want 'het mag niet gezegd worden'.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vind het zo tenenkrommend hoe die mensen zijn dat ik me af en toe verlaag om een kwartiertje te kijken. Vind het wel een van de onderwerpen waar Powned dan weer wel geschikt voor is, dit kan Rutger tenminste een beetje subtiel belachelijk maken zonder als een volslagen eikel over te komen.
Vind ook eigenlijk dat hij het helemaal niet slecht doet.
Naja, het verbaasde mij in eerste instantie wel een beetje. Hij was bij RTV Rijnmond natuurlijk ook best een aardig succes. Het is duidelijk geen politiek journalist, maar voor dit soort dingen is hij natuurlijk prima geschikt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gelukkig zet je die smiley erbij, want 'het mag niet gezegd worden'.
Rutger leert Stappen bij Rijnmond was een erg leuk programma. Ook als politiek journalist heeft hij erg veel goede dingen gedaan imo, wat meer dan compenseert voor al die onzin. Maar af en toe is het wel echt heel erg.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Naja, het verbaasde mij in eerste instantie wel een beetje. Hij was bij RTV Rijnmond natuurlijk ook best een aardig succes. Het is duidelijk geen politiek journalist, maar voor dit soort dingen is hij natuurlijk prima geschikt.
Wat dan? Job Cohen een beetje pesten?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rutger leert Stappen bij Rijnmond was een erg leuk programma. Ook als politiek journalist heeft hij erg veel goede dingen gedaan imo, wat meer dan compenseert voor al die onzin. Maar af en toe is het wel echt heel erg.
Ik keek veel dagen wel naar het Pownews toen dat nog een dagelijks programma was en dat voegde wel echt iets toe aan het bestaande aanbod. Ook in Den Haag was hij vaak de enige die door durfde te vragen waar dat nodig was en de andere journalisten zich af lieten schepen met BS-antwoorden. Te veel items om op te noemen die ik echt iets toe vond voegen eigenlijk. Maar het is natuurlijk niet zulke fatsoenlijke televisie en dan roept het veel afkeer op, vrijwel volledig onder PvdA-sympathisanten overigens. Snap ik dat ook wel als je eigen partijleider zich door zo'n journalist weg laat pesten. Maar goed, dat zou hij ook niet moeten laten gebeuren zeg.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat dan? Job Cohen een beetje pesten?
Laten we hopen dat de rest van de PO dat ook doet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:56 schreef Gutmensch het volgende:
Powned trekt zich weer terug in de krochten van internet gelukkig.
Daar hoort het ook thuis.
Kan de subsidiekraan naar die onderbuiktokkies ook weer dicht.
Soms is het scherp en op de grens. Maar heel vaak schieten ze er ook overheen. Nuttig voor de rechtsstaat lijkt me, maar ze hebben wel veel dingen gedaan die ik echt niet acceptabel vind.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik keek veel dagen wel naar het Pownews toen dat nog een dagelijks programma was en dat voegde wel echt iets toe aan het bestaande aanbod. Ook in Den Haag was hij vaak de enige die door durfde te vragen waar dat nodig was en de andere journalisten zich af lieten schepen met BS-antwoorden. Te veel items om op te noemen die ik echt iets toe vond voegen eigenlijk. Maar het is natuurlijk niet zulke fatsoenlijke televisie en dan roept het veel afkeer op, vrijwel volledig onder PvdA-sympathisanten overigens. Snap ik dat ook wel als je eigen partijleider zich door zo'n journalist weg laat pesten. Maar goed, dat zou hij ook niet moeten laten gebeuren zeg.
Ik beschouw Powned als een risicovol aandeel: grote kans dat het flink daalt op een dag, maar wanneer het stijgt dan stijgt het ook flink. Het voegde toen het nog dagelijks was veel toe aan de PO. Deels ook omdat de fatsoenspolitie het niet acceptabel vond.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Soms is het scherp en op de grens. Maar heel vaak schieten ze er ook overheen. Nuttig voor de rechtsstaat lijkt me, maar ze hebben wel veel dingen gedaan die ik echt niet acceptabel vind.
En jij bent nu geen onderdeel van de fatsoenspolitie met jequote:Op donderdag 25 februari 2016 00:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik beschouw Powned als een risicovol aandeel: grote kans dat het flink daalt op een dag, maar wanneer het stijgt dan stijgt het ook flink. Het voegde toen het nog dagelijks was veel toe aan de PO. Deels ook omdat de fatsoenspolitie het niet acceptabel vond.
?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De afzeiktelevisie waar je hem van kent (en die ik normaal wel grappig vind) doet hij ook gewoon bij vluchtelingen, vrouwtjes en kindertjes, die daar in Griekenland in de rij voor eten en dekens staan en zo. Compleet belachelijk maken. Doe normaal, idioot.
Door fatsoenspolitie te zeggen doe je net alsof het allemaal maar een beetje gezeur is. Die kopschoppers in Eindhoven thuis opzoeken en vol in beeld brengen vond ik écht niet kunnen. Geen kwestie van fatsoen meer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik beschouw Powned als een risicovol aandeel: grote kans dat het flink daalt op een dag, maar wanneer het stijgt dan stijgt het ook flink. Het voegde toen het nog dagelijks was veel toe aan de PO. Deels ook omdat de fatsoenspolitie het niet acceptabel vond.
Kaas doet altijd erg graag alsof alles waar andere mensen zich druk om maken maar een beetje gezeur is. Als happyclappy D66'er is dat immers geen issue, ofso.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Door fatsoenspolitie te zeggen doe je net alsof het allemaal maar een beetje gezeur is. Die kopschoppers in Eindhoven thuis opzoeken en vol in beeld brengen vond ik écht niet kunnen. Geen kwestie van fatsoen meer.
Die jongens hebben dankzij Powned strafvermindering gekregen, dat maakt het helemaal idioot.
Sommige dingen moeten gewoon live gebracht blijven worden: nieuws en sportwedstrijden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de rest van de PO dat ook doet.
TV.
Ik was even vergeten dat internet niet live was.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten gewoon live gebracht blijven worden: nieuws en sportwedstrijden.
Ik vind het geen reden om ze niet op de buis te willen. Ik zeg daarom juist duidelijk erbij in een andere post hierboven dat ze heel vaak bagger maken, maar dat ze genoeg deden wat daar meer dan genoeg voor compenseerde.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
En jij bent nu geen onderdeel van de fatsoenspolitie met je
[..]
?
Oh, dat is nou net een van de items die ik echt fantastisch vond.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Door fatsoenspolitie te zeggen doe je net alsof het allemaal maar een beetje gezeur is. Die kopschoppers in Eindhoven thuis opzoeken en vol in beeld brengen vond ik écht niet kunnen. Geen kwestie van fatsoen meer.
Die jongens hebben dankzij Powned strafvermindering gekregen, dat maakt het helemaal idioot.
Whehe.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat internet niet live was.
En ook dat een beetje moderne TV je dat gewoon brengt kennelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat internet niet live was.
Mensen zonder veroordeling publiekelijk aan de schandpaal nagelen. Nee, nee, nee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat is nou net een van de items die ik echt fantastisch vond.
Derhalve is de publieke omroep overbodig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En ook dat een beetje moderne TV je dat gewoon brengt kennelijk.
Zolang dat op een groot scherm op een paar meter van mijn hoofd gebeurt vind ik 't allemaal prima.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Derhalve is de publieke omroep overbodig.
Binnenkort zitten we allemaal in een netflix-omgeving, ook voor het nieuws en de wedstrijden.
Zonder GS en Dumpert waren die lui misschien wel niet eens opgepakt. Vind het altijd wel mooi om te zien hoe mensen met losse handjes, vandalen en dieven toch snel opgespoord worden door GS.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn opmerking NPO is voor iedereen was misschien een beetje cynisch, maar zo denk ik er verder wel over. Als tokkies ook hun eigen omroep willen mag dat. Dat ze dan niet bij de TROS gaan vind ik dan wel wat raar, maar soit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het geen reden om ze niet op de buis te willen. Ik zeg daarom juist duidelijk erbij in een andere post hierboven dat ze heel vaak bagger maken, maar dat ze genoeg deden wat daar meer dan genoeg voor compenseerde.
TROS, da's toch voor middelbaar opgeleiden?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn opmerking NPO is voor iedereen was misschien een beetje cynisch, maar zo denk ik er verder wel over. Als tokkies ook hun eigen omroep willen mag dat. Dat ze dan niet bij de TROS gaan vind ik dan wel wat raar, maar soit.
Nee, in ieder geval het nieuws zal vrij en gratis toegankelijk moeten blijven, dus dat zal de publieke stream moeten blijven doen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Derhalve is de publieke omroep overbodig.
Binnenkort zitten we allemaal in een netflix-omgeving, ook voor het nieuws en de wedstrijden.
Ja, zonder rechtsstaat gaat het allemaal wat makkelijker. Economische groei zonder milieuwetgeving is ook een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zonder GS en Dumpert waren die lui misschien wel niet eens opgepakt. Vind het altijd wel mooi om te zien hoe mensen met losse handjes, vandalen en dieven toch snel opgespoord worden door GS.
Nog niet half zo geregionaliseerd als staatszenders, natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef Kowloon het volgende:
Op zijn beurt is Netflix ook maar weer matig dankzij die debiele regionalisering.
npo.nlquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, in ieder geval het nieuws zal vrij en gratis toegankelijk moeten blijven, dus dat zal de publieke stream moeten blijven doen.
De TROS is altijd voor hele simpele zielen geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
TROS, da's toch voor middelbaar opgeleiden?
Laagopgeleiden kijken SBS, MTV of E!
Of Meneer Aart.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De TROS is altijd voor hele simpele zielen geweest.
Hoe kunnen ze anders Ivo Niehe 40 jaar lang blijven tonen?
Ik snap het wel. De politie komt pas in actie als je auto al in Oekraïne staat. Via internet kun je je auto misschien nog terugvinden voordat deze de grens over is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, zonder rechtsstaat gaat het allemaal wat makkelijker. Economische groei zonder milieuwetgeving is ook een stuk makkelijker.
Sesamstraat heeft niets met de Tokkie Radio Omroep Stichting te maken.quote:
De kijker heeft een vergelijkbaar IQ.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Sesamstraat heeft niets met de Tokkie Radio Omroep Stichting te maken.
Pixelfeest als ik de gemiddelde streamkwaliteit van de NPO in ogenschouw neem.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Yep, met gratis stream voor op je 60" tv.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We zijn wel aan het uitzoeken of we daar op de een of andere wijze iets kunnen bijdragen.
Das altijd lachen. Waar?quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:30 schreef 99.999 het volgende:
Goedendag. De liefhebbers van het volksgericht spraken weer vannacht, zag ik?
Zo spreek je niet over Kaas en zijn keuzegenoten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:51 schreef Heilwasser het volgende:
Blijft natuurlijk raar dat al die culturele aanwinsten via Lesbos het verderfelijke Europa betreden.
Keuzegenoten, die houden we erin.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo spreek je niet over Kaas en zijn keuzegenoten.
Volgens mij welquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
Is dat stuk van Koos al ingeslagen als een bom in ons land?
Tamelijk lelijk wijf is dat.quote:
Daar fapte ik 20 jaar geleden hard opquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Tamelijk lelijk wijf is dat.
Andere tijd. Nu is het drie keer niks.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar fapte ik 20 jaar geleden hard op
Nu ziet ze er 80 uit terwijl ze 48 is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:09 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Andere tijd. Nu is het drie keer niks.
Neptieten heb ik sowieso nooit gesnapt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:24 schreef Gutmensch het volgende:
Ik heb Pamela Anderson altijd een domme ordinaire slet gevonden.
Met d'r neptieten.
Make up wel?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Neptieten heb ik sowieso nooit gesnapt.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:29 schreef Tchock het volgende:
Zit een Marokkaans joch te bellen in de tram in een buitenlandse taal. Snauwt een blonde vrouw hem toe "we zijn hier in Nederland!" Dus ik vraag haar: "vind u niet dat je in Nederland in elke taal mag praten die je wil?"
Vond ze niet leuk. Of ik haar mening in haar waarde wilde laten en dat ze helemaal geen zin had om met me te praten. Als blikken konden doden...
Goed gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:29 schreef Tchock het volgende:
Zit een Marokkaans joch te bellen in de tram in een buitenlandse taal. Snauwt een blonde vrouw hem toe "we zijn hier in Nederland!" Dus ik vraag haar: "vind u niet dat je in Nederland in elke taal mag praten die je wil?"
Vond ze niet leuk. Of ik haar mening in haar waarde wilde laten en dat ze helemaal geen zin had om met me te praten. Als blikken konden doden...
Vrijheid van meningsuiting Tchock. Jouw mening is niet heilig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:29 schreef Tchock het volgende:
Dat lijkt me evident.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting Tchock. Jouw mening is niet heilig.
Heb je je portemonnee nog? Of is die tijdens de discussie gejat door het onderwerp van gesprek?quote:
Raak!quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heb je je portemonnee nog? Of is die tijdens de discussie gejat door het onderwerp van gesprek?
Is het weer een fascinerende dag in het droomberoep van elk kind? Oh wat zou ik graag met je meedoen nu, lekker de hele dag kijken naar droge teksten over hoe je je geld aan de overheid moet afstaan. Lijkt me echt een verrijking van m'n leven.quote:
Door dat domme wief dan toch.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heb je je portemonnee nog? Of is die tijdens de discussie gejat door het onderwerp van gesprek?
Wel goed dat je dat doet btw. Reageerde die Marokkoboy er nog op op de een of andere wijze?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:29 schreef Tchock het volgende:
Opvallend is dat je er vaak niet bent.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
Opvallend is trouwens dat ik altijd op het juiste moment dit topic kom binnenwandelen.
Hele dag naar cijfers staren, dat is het droomleven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het weer een fascinerende dag in het droomberoep van elk kind? Oh wat zou ik graag met je meedoen nu, lekker de hele dag kijken naar droge teksten over hoe je je geld aan de overheid moet afstaan. Lijkt me echt een verrijking van m'n leven.
Correct.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Opvallend is dat je er vaak niet bent.
Ik benijd Erik erom. Deed ik ook maar zulk leuk werk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hele dag naar cijfers staren, dat is het droomleven.
Het sneeuwde zojuist in R'dam. Nu zon.quote:
Correct.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Het sneeuwde zojuist in R'dam. Nu zon.
Ik ben enkel jaloers op z'n goede grappen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik benijd Erik erom. Deed ik ook maar zulk leuk werk.
Ik op zijn muzieksmaak. Het leven zou veel makkelijker zijn als Phil geen braakreflex zou opwekken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik ben enkel jaloers op z'n goede grappen.
Die had geen idee waar die Nederlanders zich druk om maakten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel goed dat je dat doet btw. Reageerde die Marokkoboy er nog op op de een of andere wijze?
Dit was wel een episch moment in de geschiedenis van slechte muziek: http://www.telegraph.co.u(...)dont-like-music.htmlquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik op zijn muzieksmaak. Het leven zou veel makkelijker zijn als Phil geen braakreflex zou opwekken.
Altijd genieten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik ben enkel jaloers op z'n goede grappen.
Ik sowieso; erger dan mijn werk kan niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik benijd Erik erom. Deed ik ook maar zulk leuk werk.
Gelukkig werk jij in een cultuur waar het normaal is om bij de lunch flink wat wijn en zware bieren naar binnen te werken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik sowieso; erger dan mijn werk kan niet.
Sushi en Perrier, vandaag.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gelukkig werk jij in een cultuur waar het normaal is om bij de lunch flink wat wijn en zware bieren naar binnen te werken.
Zozo, die steekpenningen tikken wel aan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:56 schreef 99.999 het volgende:
Hier is het zo nu en dan een parafencultuur. Ik teken net voor de ontvangst van 2,5 ton zonder dat ik echt weet waar voor. Maar blijkbaar ben ik budgethouder
Wat een onzin, eis van die mafketels dat ze Duits bronwater schenken.quote:
Bij ontvangst, altijd tekenen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:56 schreef 99.999 het volgende:
Hier is het zo nu en dan een parafencultuur. Ik teken net voor de ontvangst van 2,5 ton zonder dat ik echt weet waar voor. Maar blijkbaar ben ik budgethouder
Ja ja, het hele land stort in na een aanranding. Erg fragiel, die Westerse beschaving.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ah de conservatieve blogjes kondigen weer het zoveelste instorten van Zweden aan.
Blijft vermakelijk die idiotenquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ah de conservatieve blogjes kondigen weer het zoveelste instorten van Zweden aan.
Hoe helpt een betonnen meer dat?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Noorwegen schijnt een betonnen meer te bouwen om de fallout en de massaverhuizing vanuit Zweden voor te zijn, aldus Geenstijl en TPO.
Dat is goed tegen fjorden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:15 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoe helpt een betonnen meer dat?
Gemeen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:15 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoe helpt een betonnen meer dat?
Die blogjes hebben daar verstand van!quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Noorwegen schijnt een betonnen muur te bouwen om de fallout en de massaverhuizing vanuit Zweden voor te zijn, aldus Geenstijl en TPO.
Was een serieuze vraag. Allicht laat mijn fantasie me in de steek. Ik hou niet van fantasie.quote:
1/10quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:19 schreef xpompompomx het volgende:
Misschien bedoeld GS wel een betonnen minder, minder, minder? Aka een hoge muur langs de grens?
Te vroeg ermee te koop gelopen en geneutraliseerd door het bedrijf.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:21 schreef Euribob het volgende:
Probeer nu al de hele ochtend te ontrafelen wat de scoop van Koos nou is, tot zover geen succes.
http://www.destentor.nl/r(...)r&utm_source=dlvr.itquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:21 schreef Euribob het volgende:
Probeer nu al de hele ochtend te ontrafelen wat de scoop van Koos nou is, tot zover geen succes.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:26 schreef Reya het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)r&utm_source=dlvr.it
Bedoelt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:19 schreef xpompompomx het volgende:
Misschien bedoeld GS wel een betonnen minder, minder, minder? Aka een hoge muur langs de grens?
Moest gniffelen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:26 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Is een dagje doorgeschoven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:21 schreef Euribob het volgende:
Scheelt toch 2 euro.quote:
Verder niet meer gezien, ik moest vlak daarna de tram uit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel goed dat je dat doet btw. Reageerde die Marokkoboy er nog op op de een of andere wijze?
Het grootste nieuws van het jaar kan natuurlijk best een dagje wachten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is een dagje doorgeschoven.
Had ook gewoon m'n grote smoel moeten houden.
Zeker als het een scoop is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het grootste nieuws van het jaar kan natuurlijk best een dagje wachten.
Amsterdamse trams zijn dan ook gewoon kut om verscheidene redenen, zoals ik je al vertelde.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verder niet meer gezien, ik moest vlak daarna de tram uit.
Ik ben ook wel laf/verstandig genoeg (streep door wat niet van toepassing is) om dit soort dingen alleen te doen als ik vlak daarna kan uitstappen.
Waarom? Moet ik komen om hem ff te bedaren Kosmo?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik had net ruzie met een buschauffeur.
Het is zo'n dag.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hij had gelijk en dat gaf ik hem ook, maar dat vond ie blijkbaar niet genoeg dus toen raakte ik geïrriteerd.
"Ja, ik ben het er eigenlijk wel mee eens dat ik niet zwart behoor te rijden meneer."quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hij had gelijk en dat gaf ik hem ook, maar dat vond ie blijkbaar niet genoeg dus toen raakte ik geïrriteerd.
Ach, het is gewoon een kutitem, maar het wordt in veel kranten gepubliceerd. Dan maak je even een goede sier binnen het concern en wordt het eenvoudiger om de corporate ladder verder te beklimmen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het grootste nieuws van het jaar kan natuurlijk best een dagje wachten.
Ik stond te bellen tijdens het instappen waardoor ik mijn OV chipkaart moeilijk kon pakken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom? Moet ik komen om hem ff te bedaren Kosmo?
Tienertje gewoon, althans dat schat ik zo in.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet dan? Ik schat dat wel eens totaal verkeerd in bij mannen met een Arabisch uiterlijk.
Uiteraard, de heerlijke Jebella.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel mannenkleding aan toch Mutant?
Wat je deed zou bij mij als reiziger achter je in de rij - zonder te weten waarom je het doet natuurlijk - waarschijnlijk ook wel even tot irritatie leiden, maar zo'n chauffeur moet gewoon met z'n flikken van je afblijven. Serieus. Aparte kerel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik stond te bellen tijdens het instappen waardoor ik mijn OV chipkaart moeilijk kon pakken.
Dus hij gaf een lichte trek aan mijn arm en zei dat ik het beter eerder kon doen omdat iedereen nu op mij moest wachten.
Ik gaf aan dat ie gelijk had maar hij keek nog bozig dus ik zei dit doe ik niet elke dag het is een belangrijk gesprek.
Hij zei "het is altijd belangrijk".
En ik zei" nee het is niet altijd belangrijk en liep boos weg".
Achteraf vind ik dat ie gelijk had maar niet aan mijn arm moest trekken dus ik ben blij met mijn assertieve reactie op het einde.
Ah nja. Ik zei ook enkel schattig. Ik dacht ook een terugtrekkende haarlijn te herkennen eigenlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tienertje gewoon, althans dat schat ik zo in.
Ik zeg inderdaad ook vaak even dat ik boos wegloop.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zeg inderdaad ook vaak even dat ik boos wegloop.
Mensen die overal lopen te bellen moeten sowieso in elkaar gehoekt worden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik stond te bellen tijdens het instappen waardoor ik mijn OV chipkaart moeilijk kon pakken.
Dus hij gaf een lichte trek aan mijn arm en zei dat ik het beter eerder kon doen omdat iedereen nu op mij moest wachten.
Ik gaf aan dat ie gelijk had maar hij keek nog bozig dus ik zei dit doe ik niet elke dag het is een belangrijk gesprek.
Achteraf vind ik dat ie gelijk had maar niet aan mijn arm moest trekken dus ik ben blij met mijn assertieve reactie op het einde.
Dit is normaal gezien ook mijn mening.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Mensen die overal lopen te bellen moeten sowieso in elkaar gehoekt worden.
Lui met van die bluetooth headsets zijn nog leuker - daarvan denk je bij aanvang dat het gestoorde idioten zijn die in zichzelf zitten te praten. Totdat je dat kreng op hun oren ziet zitten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker continu van die straling door je kop, geen wonder dat het zonder uitzondering autisten zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lui met van die bluetooth headsets zijn nog leuker - daarvan denk je bij aanvang dat het gestoorde idioten zijn die in zichzelf zitten te praten. Totdat je dat kreng op hun oren ziet zitten.
Met de aankomende iPhone loopt iedereen weer met die dingen. Ik verheug mij er nu al op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lui met van die bluetooth headsets zijn nog leuker - daarvan denk je bij aanvang dat het gestoorde idioten zijn die in zichzelf zitten te praten. Totdat je dat kreng op hun oren ziet zitten.
Zo is het Zikavirus ontstaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:23 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Lekker continu van die straling door je kop, geen wonder dat het zonder uitzondering autisten zijn.
Als je straks 2 zetels scoort, hoeveel daarvan is dan een minderheid?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:25 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ls-lijsttrekker.html
Fijn, nog meer verdeeldheid in de beste politieke partij van Nederland.
quote:Pechtold
D66-leider Alexander Pechtold geniet het meest vertrouwen van zijn potentiële achterban, 82 procent van de ondervraagden vindt hem een geschikte leider voor zijn partij bij de volgende Kamerverkiezingen.
Staat wel popi jopi natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Zozo. Mensen die nee durven zeggen tegen Staaij.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:25 schreef Heilwasser het volgende:
Hoeveel mensen geven in zo'n barometer nog een voorkeur voor de PvdA aan? Zijn dat er meer dan een handvol?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:25 schreef Heilwasser het volgende:
Jij ook niet meer? Welke partij geniet nationaal nu jouw voorkeur dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen geven in zo'n barometer nog een voorkeur voor de PvdA aan? Zijn dat er meer dan een handvol?
remlof zit die peilingen furieus te beïnvloeden natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen geven in zo'n barometer nog een voorkeur voor de PvdA aan? Zijn dat er meer dan een handvol?
PvdA heb ik nog nooit gestemdquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij ook niet meer? Welke partij geniet nationaal nu jouw voorkeur dan?
We hebben het er in 2017 wel weer over.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
PvdA heb ik nog nooit gestemd. Maar landelijk zweef ik zoals gebruikelijk tussen D66 en GL. Op dit moment geen echte voorkeur, beide hebben zo hun nadelen.
Voor die tijd vast ook nog welquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We hebben het er in 2017 wel weer over.
Is het niet tijd voor een nieuw VVD/PVV-kabinet? En uw verantwoordelijkheid hierin?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor die tijd vast ook nog wel. Maar voorlopig zweef ik vrolijk door. Laatste keer landelijk was geloof ik D66.
Ook wel het overwegen waard om dat mogelijk te maken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is het niet tijd voor een nieuw VVD/PVV-kabinet? En uw verantwoordelijkheid hierin?
Zeer zeker.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook wel het overwegen waard om dat mogelijk te maken.
Die Koos hè?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon een kutitem, maar het wordt in veel kranten gepubliceerd. Dan maak je even een goede sier binnen het concern en wordt het eenvoudiger om de corporate ladder verder te beklimmen.
Omdat Camiel en Jack ontbreken, Friek_.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:53 schreef Friek_ het volgende:
Waarom geen VVD/CDA-kabinet met gedoogsteun van de PVV?
Zelfs de 22e plaats pikken de Polen in.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:55 schreef Kaas- het volgende:
Nederland heeft het 23e hoogste defensiebudget wereldwijd.
quote:Landbouwgif in Duits bier, maar is het ook schadelijk?
In veel populaire Duitse biertjes die ook in Nederland worden verkocht zijn sporen van een landbouwgif gevonden. Onderzoekers van het Duitse milieu-instituut in München vonden in veertien biertjes sporen van de onkruidverdelger glyfosaat.
De resultaten staan in een rapport dat vandaag is gepubliceerd. Volgens de onderzoekers zijn de bevindingen alarmerend. De hoeveelheid giftige stof is in sommige gevallen driehonderd keer zo hoog als toegestaan in drinkwater.
Volgens de gezondheidsorganisatie WHO is glyfosaat mogelijk kankerverwekkend. Maar het Europese adviesbureau voor voedselveiligheid EFSA zegt dat dit waarschijnlijk niet zo is.
Ook wordt in twijfel getrokken of de aangetroffen concentraties alarmerend zijn. De minister van landbouw zei vanochtend dat je pas gevaar loopt als je 1000 liter bier per dag drinkt.
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit heeft nog geen melding uit Duitsland gekregen en onderneemt dus nog geen actie.
http://nos.nl/artikel/208(...)-ook-schadelijk.htmlquote:Merken waar sporen van glyfosaat zijn gevonden:
- Krombacher
- Oettinger
- Bitburger
- Veltins
- Beck's
- Paulaner
- Warsteiner
- Hasseröder
- Radeberger
- Erdinger
- Augustiner
- Franziskaner
- König Pilsener
- Jever
Move along people.quote:Volgens de gezondheidsorganisatie WHO is glyfosaat mogelijk kankerverwekkend. Maar het Europese adviesbureau voor voedselveiligheid EFSA zegt dat dit waarschijnlijk niet zo is.
Jup, hetzelfde. Alleen is Roundup niet verboden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht, is dat niet dat spul waardoor Roundup verboden is?
Elke dag een shotje Roundup is goed voor de Europese ziel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht, is dat niet dat spul waardoor Roundup verboden is?
Nee, voor de landbouw/professionals idd nog niet...quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup, hetzelfde. Alleen is Roundup niet verboden.
Je mag het niet meer op de stoep spuiten, maar als het in je bier zit is het geen probleem hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Elke dag een shotje Roundup is goed voor de Europese ziel.
Fauna gaat er niet zo rap dood aan over het algemeen. Vooral de flora trekt het matigquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mag het niet meer op de stoep spuiten, maar als het in je bier zit is het geen probleem hoor![]()
Fraaie Safety Card ook: http://web.archive.org/we(...)csndut/ndut0160.html
True, ik gebruik gewoon azijn op de oprit trouwens, werkt ook prima.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Fauna gaat er niet zo rap dood aan over het algemeen. Vooral de flora trekt het matig
Dat gelooft de roverheid pas als het in meerdere RCT's is aangetoond.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Fauna gaat er niet zo rap dood aan over het algemeen. Vooral de flora trekt het matig
Klopt en voor huis, tuin en keukengebruik stukken verstandiger dan echt gif.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, ik gebruik gewoon azijn op de oprit trouwens, werkt ook prima.
Heel slim. Veel mannen gebruiken hun azijn op FOK!.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, ik gebruik gewoon azijn op de oprit trouwens, werkt ook prima.
Ik heb zelfs een collega die azijn drinkt bij zijn ontbijt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heel slim. Veel mannen gebruiken hun azijn op FOK!.
Ik koop vaak net iets meer dan ik voor de tegels nodig heb, dat gebruik ik dan voor FOK!quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Appelcider azijn?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een collega die azijn drinkt bij zijn ontbijt.
Resultaat van de metabolisering van alcohol, tenslotte.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Alweer twee weken geen druppel op. Het is haram immers.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Resultaat van de metabolisering van alcohol, tenslotte.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Alweer twee weken geen druppel op. Het is haram immers.
Klopt het is geen Lösung, meer een probleem.quote:
http://www.destentor.nl/a(...)-toiletten-1.5762627quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Eindelijk het stuk van Koos gevonden
Wat een zeikwijf. Ze heeft gewoon AOW binnenkort.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/a(...)-toiletten-1.5762627
Nonsens, dit is het stuk.
http://www.destentor.nl/r(...)rans-bauer-1.5757851quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/a(...)-toiletten-1.5762627
Nonsens, dit is het stuk.
Wat heerlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
Voor Kowloon:
NWS / "Gabbers zijn geen mongolen"
Klopt ook gewoon.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
Op basis van alle links die nu worden geplaatst kan ik niet anders concluderen dan dat het echt een ontzettende kutkrant is.
Duh.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
Op basis van alle links die nu worden geplaatst kan ik niet anders concluderen dan dat het echt een ontzettende kutkrant is.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Duh.
Nederland telt hooguit 1/2 goede kranten, billenbaffer.
Geen zorgen, Daan Roosegaarde zal met een initiatief komen om het achtergelaten gat op te vullen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:12 schreef Ryon het volgende:
http://www.parool.nl/kuns(...)-de-deuren~a4251768/
Alweer een mooi initiatief in de stad kapot gemaakt omdat de gemeente het belang van mensenlevens en nachtrust hoger acht dan een plek waar mensen met gevaar voor eigen leven drugs kunnen gebruiken.
Godver, terwijl dat nu net het enige mooie aan Amsterdam is. Zo help je het helemaal om zeep.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:12 schreef Ryon het volgende:
http://www.parool.nl/kuns(...)-de-deuren~a4251768/
Alweer een mooi initiatief in de stad kapot gemaakt omdat de gemeente het belang van mensenlevens en nachtrust hoger acht dan een plek waar mensen met gevaar voor eigen leven drugs kunnen gebruiken.
Het is een beetje als spelen in de Totodivisie: het niveau is soms om te janken, maar je verdient wel centen met doen wat je leuk vindt.quote:
Ik klets ook maar uit m'n nek natuurlijk, heb m'n halve leven lokale kranten gelezen. Vind ze best leuk. Maar dat is niet goed voor m'n D66-imago.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een beetje als spelen in de Totodivisie: het niveau is soms om te janken, maar je verdient wel centen met doen wat je leuk vindt.
Onze lokale D66-fractievoorzitter is een oud-leraar van mij. Was de enige leerkracht die erom bekend stond wel eens een blowtje te roken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik klets ook maar uit m'n nek natuurlijk, heb m'n halve leven lokale kranten gelezen. Vind ze best leuk. Maar dat is niet goed voor m'n D66-imago.
Al dat intellectuele geneuzel in de "kwaliteitskranten" is sowieso maar slaapverwekkend.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik klets ook maar uit m'n nek natuurlijk, heb m'n halve leven lokale kranten gelezen. Vind ze best leuk. Maar dat is niet goed voor m'n D66-imago.
Verbazend.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze lokale D66-fractievoorzitter is een oud-leraar van mij. Was de enige leerkracht die erom bekend stond wel eens een blowtje te roken.
Hebben we die dan in Nederland?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Al dat intellectuele geneuzel in de "kwaliteitskranten" is sowieso maar slaapverwekkend.
Zal wel gerelateerd zijn aan het marihuanagebruik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
En om de een of andere reden was hij een uitdrager van de platte aarde-theorie.
Denk dat het alcohol in bier heel erg veel schadelijker is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)-ook-schadelijk.html
Hebben we met z'n allen landbouwgif naar binnen zitten werken op een POLmeet.
Whehe. Precies die leraar ben ik nu ook. Maar dan een soort moderne variant ook: de enige leraar van wie de leerlingen weten dat 'ie wel eens aan de pillen heeft gezeten. D66-volk heerlijk volk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze lokale D66-fractievoorzitter is een oud-leraar van mij. Was de enige leerkracht die erom bekend stond wel eens een blowtje te roken.
Docenten die het jonge, weerloze volk vergiftigen met hun quasi-liberale denkbeelden over drugsgebruik, seks voor het huwelijk en homoseksualiteit. Godzijdank dat de oude Kuyper deze tijd niet meer hoeft mee te maken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Precies die leraar ben ik nu ook. Maar dan een soort moderne variant ook: de enige leraar van wie de leerlingen weten dat 'ie wel eens aan de pillen heeft gezeten. D66-volk heerlijk volk.
Lijkt wel een wijf man.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Docenten die het jonge, weerloze volk vergiftigen met hun quasi-liberale denkbeelden over drugsgebruik, seks voor het huwelijk en homoseksualiteit. Godzijdank dat de oude Kuyper deze tijd niet meer hoeft mee te maken.
[ afbeelding ]
De jeugd kan niet zonder indoctrinatie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Docenten die het jonge, weerloze volk vergiftigen met hun quasi-liberale denkbeelden over drugsgebruik, seks voor het huwelijk en homoseksualiteit. Godzijdank dat de oude Kuyper deze tijd niet meer hoeft mee te maken.
[ afbeelding ]
Klopt, moet wel de juiste indoctrinatie zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De jeugd kan niet zonder indoctrinatie.
D66 weet wat goed voor het volk is. Dat kan je hen wel toevertrouwen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, moet wel de juiste indoctrinatie zijn.
Is dat een Goebbels citaat?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De jeugd kan niet zonder indoctrinatie.
Nee, Pechtgod fluisterde dit in m'n oor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is dat een Goebbels citaat?
Het zou verboden moeten worden, inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lokhomo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah. Ik heb je naar het Rotterdam-topic gelokt.
Jouw moeder in de jaren 90 ofzo?quote:
Filmpje is gisteren gemaakt, maar dat zal je ontgaan zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jouw moeder in de jaren 90 ofzo?
Wat deed jij jouw moeder gisteren?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Filmpje is gisteren gemaakt, maar dat zal je ontgaan zijn.
Ik zal je zeggen wat ze gisteren niet deed: van de trap vallen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat deed jij jouw moeder gisteren?
Klopt. Daar kon ze nog net iets te goed voor hakken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen wat ze gisteren niet deed: van de trap vallen.
http://www.volkskrant.nl/(...)-geil-zijn~a4245028/quote:Louis van Gaal heeft het afgelopen half jaar van alles van zijn spelers gevraagd, in de hoop een einde te maken aan het matige voetbal van zijn ploeg. Hij deed onder meer al eens een beroep op bezieling, zelfvertrouwen en zelfs zweet. Maar aan de vooravond van het cruciale Europa League-duel tegen Midtjylland komt de Nederlandse trainer met een compleet nieuw verzoek: hij wil dat zijn spelers 'horny', geil zijn.
Manchester United moet donderdag tegen de Denen een 2-1 nederlaag wegpoetsen. Het duel is belangrijk, omdat met het winnen van de Europa League nog een plek in de Champions League van volgend seizoen kan worden verdiend. Via de competitie een ticket voor de Champions League verdienen wordt iedere week lastiger voor de ploeg van Van Gaal. De ploeg staat op een vijfde plek, zes punten achter de vierde plaats die recht geeft op een plek in het miljoenenbal.
De belangen zijn dus groot, donderdagavond. 'We moeten de bal beter in de ploeg houden en sneller zien te verplaatsen', verkondigde Van Gaal woensdag op de persconferentie. 'Dat moeten we altijd doen. Passie... Dat is een geweldig woord. Zelf gebruik ik het woord 'geilheid' regelmatig bij mijn spelers.'
Vervolgens bleef het stil in de zaal. Van Gaal keek daarna naar rechts, naar zijn middenvelder Juan Mata en vroeg: 'Toch?' De Spanjaard knikte met een ongemakkelijke glimlach.
Minst grappige grap ooit gemaakt op Fok. Zelfs dat kan je al niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Daar kon ze nog net iets te goed voor hakken.
Dat steekt mij.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Minst grappige grap ooit gemaakt op Fok. Zelfs dat kan je al niet.
Mooi stukje cultuur. Je moet er niet aan denken dat zo'n Brabantse beunhaas jouw parmaham heeft zitten betasten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Feta, roquefort, champagne, mozzarella, camembert, ouzo, kriek lambic, gorgonzola, pecorino, parma, prosciutto, pomodoro etc. etc. etc.
Ik vind het eigenlijk maar onzin dat al die namen beschermd zijn en je dankzij regelgeving en goede marketing geografische monopolies krijgt. Je kan al die dingen overal in de wereld maken en ik geloof niet dat het dan aldoor slechter zal zijn. Geef het gewoon vrij, is goed voor de consument. Of is het een mooi stukje cultuur? Weet het nog niet helemaal zeker.
Het is in elk geval een dingetje in de TTIP-onderhandelingen.
Filmpje is al wat ouder dan dat.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Filmpje is gisteren gemaakt, maar dat zal je ontgaan zijn.
Sinds dat incidentje met die kanotocht?quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:01 schreef Heilwasser het volgende:
Verder eet ik geen varkens natuurlijk.
Je mag al die dingen ook overal in de wereld maken. Het enige wat je niet mag is ze dezelfde originele naam geven. Lijkt me uitstekende zaak, al was het alleen al om de authentieke producenten te beschermen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Feta, roquefort, champagne, mozzarella, camembert, ouzo, kriek lambic, gorgonzola, pecorino, parma, prosciutto, pomodoro etc. etc. etc.
Ik vind het eigenlijk maar onzin dat al die namen beschermd zijn en je dankzij regelgeving en goede marketing geografische monopolies krijgt. Je kan al die dingen overal in de wereld maken en ik geloof niet dat het dan aldoor slechter zal zijn. Geef het gewoon vrij, is goed voor de consument. Of is het een mooi stukje cultuur? Weet het nog niet helemaal zeker.
Het is in elk geval een dingetje in de TTIP-onderhandelingen.
Zou bovendien ook een big win zijn voor de Amerikanen mochten ze die rechten afschaffein in TTIP. Fatsoenlijke kaas hebben ze daar immers niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mag al die dingen ook overal in de wereld maken. Het enige wat je niet mag is ze dezelfde originele naam geven. Lijkt me uitstekende zaak, al was het alleen al om de authentieke producenten te beschermen.
Er zitten trouwens nog wat juridische verschillen tussen die namen maar daar zal ik je niet mee vervelen.
Nope.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou bovendien ook een big win zijn voor de Amerikanen mochten ze die rechten afschaffein in TTIP. Fatsoenlijke kaas hebben ze daar immers niet.
Kunnen we niet gewoon vertrouwen op de labels van de hoge heren in Brussel?quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:33 schreef Kowloon het volgende:
Een voordeel van het wegvallen van standaardisatie, die oorsprongskeurmerken zijn een vorm van standaardisatie, is naar mijn idee wel dat er meer aandacht komt voor de oorsprong van producten. Immers alleen dan is er zekerheid dat dat geuzebier ook echt uit het Pajottenland komt. Ondernemers die hun klanten zekerheid kunnen bieden over de herkomst van producten zijn dan spekkoper.
Niveautje was het weer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:32 schreef xpompompomx het volgende:
Jantje Roos bij eenvandaag, het moet niet gekker worden.
Wat authentieke producten betreft heb je echt geen asymmetrische informatieproblemen inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:33 schreef Kowloon het volgende:
Een voordeel van het wegvallen van standaardisatie, die oorsprongskeurmerken zijn een vorm van standaardisatie, is naar mijn idee wel dat er meer aandacht komt voor de oorsprong van producten. Immers alleen dan is er zekerheid dat dat geuzebier ook echt uit het Pajottenland komt. Ondernemers die hun klanten zekerheid kunnen bieden over de herkomst van producten zijn dan spekkoper.
Fantastisch item. Inhoudelijk bijzonder hoogstaand.quote:
Zoals met de Parmahammen waarbij de varkenspoten gewoon uit Nederland komen? Omdat ze in Parma drogen mag het Parmaham heten. Als je dan zo'n oorsprongskeurmerk krijgt wees dan ook consequent en haal de varkenspoten ook uit de streek zelf.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon vertrouwen op de labels van de hoge heren in Brussel?
Dit was van de TROSquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fantastisch item. Inhoudelijk bijzonder hoogstaand.
Ik krijg steeds meer het idee dat het staatsjournaal zijn doelgroep heeft aangepast naar mijn leerlingen.
In dat opzicht is valse etikettering eerder een probleem. En daar helpt een oorsprongskeurmerk echt niet tegen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat authentieke producten betreft heb je echt geen asymmetrische informatieproblemen inderdaad.
Lekker boeiend of zo'n varken door de Nederlandse of Italiaanse stront gerold heeft. Moeilijk gedoe om niks.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zoals met de Parmahammen waarbij de varkenspoten gewoon uit Nederland komen? Omdat ze in Parma drogen mag het Parmaham heten. Als je dan zo'n oorsprongskeurmerk krijgt wees dan ook consequent en haal de varkenspoten ook uit de streek zelf.Maar die Italianen lopen de kantjes er weer vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |