Mensen die overal lopen te bellen moeten sowieso in elkaar gehoekt worden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik stond te bellen tijdens het instappen waardoor ik mijn OV chipkaart moeilijk kon pakken.
Dus hij gaf een lichte trek aan mijn arm en zei dat ik het beter eerder kon doen omdat iedereen nu op mij moest wachten.
Ik gaf aan dat ie gelijk had maar hij keek nog bozig dus ik zei dit doe ik niet elke dag het is een belangrijk gesprek.
Hij zei "het is altijd belangrijk".
En ik zei" nee het is niet altijd belangrijk en liep boos weg".
Achteraf vind ik dat ie gelijk had maar niet aan mijn arm moest trekken dus ik ben blij met mijn assertieve reactie op het einde.
Dit is normaal gezien ook mijn mening.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Mensen die overal lopen te bellen moeten sowieso in elkaar gehoekt worden.
Lui met van die bluetooth headsets zijn nog leuker - daarvan denk je bij aanvang dat het gestoorde idioten zijn die in zichzelf zitten te praten. Totdat je dat kreng op hun oren ziet zitten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker continu van die straling door je kop, geen wonder dat het zonder uitzondering autisten zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lui met van die bluetooth headsets zijn nog leuker - daarvan denk je bij aanvang dat het gestoorde idioten zijn die in zichzelf zitten te praten. Totdat je dat kreng op hun oren ziet zitten.
Met de aankomende iPhone loopt iedereen weer met die dingen. Ik verheug mij er nu al op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lui met van die bluetooth headsets zijn nog leuker - daarvan denk je bij aanvang dat het gestoorde idioten zijn die in zichzelf zitten te praten. Totdat je dat kreng op hun oren ziet zitten.
Zo is het Zikavirus ontstaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:23 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Lekker continu van die straling door je kop, geen wonder dat het zonder uitzondering autisten zijn.
Als je straks 2 zetels scoort, hoeveel daarvan is dan een minderheid?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:25 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ls-lijsttrekker.html
Fijn, nog meer verdeeldheid in de beste politieke partij van Nederland.
quote:Pechtold
D66-leider Alexander Pechtold geniet het meest vertrouwen van zijn potentiële achterban, 82 procent van de ondervraagden vindt hem een geschikte leider voor zijn partij bij de volgende Kamerverkiezingen.
Staat wel popi jopi natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Zozo. Mensen die nee durven zeggen tegen Staaij.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:25 schreef Heilwasser het volgende:
Hoeveel mensen geven in zo'n barometer nog een voorkeur voor de PvdA aan? Zijn dat er meer dan een handvol?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:25 schreef Heilwasser het volgende:
Jij ook niet meer? Welke partij geniet nationaal nu jouw voorkeur dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen geven in zo'n barometer nog een voorkeur voor de PvdA aan? Zijn dat er meer dan een handvol?
remlof zit die peilingen furieus te beïnvloeden natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen geven in zo'n barometer nog een voorkeur voor de PvdA aan? Zijn dat er meer dan een handvol?
PvdA heb ik nog nooit gestemdquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij ook niet meer? Welke partij geniet nationaal nu jouw voorkeur dan?
We hebben het er in 2017 wel weer over.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
PvdA heb ik nog nooit gestemd. Maar landelijk zweef ik zoals gebruikelijk tussen D66 en GL. Op dit moment geen echte voorkeur, beide hebben zo hun nadelen.
Voor die tijd vast ook nog welquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We hebben het er in 2017 wel weer over.
Is het niet tijd voor een nieuw VVD/PVV-kabinet? En uw verantwoordelijkheid hierin?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor die tijd vast ook nog wel. Maar voorlopig zweef ik vrolijk door. Laatste keer landelijk was geloof ik D66.
Ook wel het overwegen waard om dat mogelijk te maken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is het niet tijd voor een nieuw VVD/PVV-kabinet? En uw verantwoordelijkheid hierin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |