Nog niet half zo geregionaliseerd als staatszenders, natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef Kowloon het volgende:
Op zijn beurt is Netflix ook maar weer matig dankzij die debiele regionalisering.
npo.nlquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, in ieder geval het nieuws zal vrij en gratis toegankelijk moeten blijven, dus dat zal de publieke stream moeten blijven doen.
De TROS is altijd voor hele simpele zielen geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
TROS, da's toch voor middelbaar opgeleiden?
Laagopgeleiden kijken SBS, MTV of E!
Of Meneer Aart.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De TROS is altijd voor hele simpele zielen geweest.
Hoe kunnen ze anders Ivo Niehe 40 jaar lang blijven tonen?
Ik snap het wel. De politie komt pas in actie als je auto al in Oekraïne staat. Via internet kun je je auto misschien nog terugvinden voordat deze de grens over is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, zonder rechtsstaat gaat het allemaal wat makkelijker. Economische groei zonder milieuwetgeving is ook een stuk makkelijker.
Sesamstraat heeft niets met de Tokkie Radio Omroep Stichting te maken.quote:
De kijker heeft een vergelijkbaar IQ.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Sesamstraat heeft niets met de Tokkie Radio Omroep Stichting te maken.
Pixelfeest als ik de gemiddelde streamkwaliteit van de NPO in ogenschouw neem.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Yep, met gratis stream voor op je 60" tv.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We zijn wel aan het uitzoeken of we daar op de een of andere wijze iets kunnen bijdragen.
Das altijd lachen. Waar?quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:30 schreef 99.999 het volgende:
Goedendag. De liefhebbers van het volksgericht spraken weer vannacht, zag ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |