Nog niet half zo geregionaliseerd als staatszenders, natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef Kowloon het volgende:
Op zijn beurt is Netflix ook maar weer matig dankzij die debiele regionalisering.
npo.nlquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, in ieder geval het nieuws zal vrij en gratis toegankelijk moeten blijven, dus dat zal de publieke stream moeten blijven doen.
De TROS is altijd voor hele simpele zielen geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
TROS, da's toch voor middelbaar opgeleiden?
Laagopgeleiden kijken SBS, MTV of E!
Of Meneer Aart.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De TROS is altijd voor hele simpele zielen geweest.
Hoe kunnen ze anders Ivo Niehe 40 jaar lang blijven tonen?
Ik snap het wel. De politie komt pas in actie als je auto al in Oekraïne staat. Via internet kun je je auto misschien nog terugvinden voordat deze de grens over is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, zonder rechtsstaat gaat het allemaal wat makkelijker. Economische groei zonder milieuwetgeving is ook een stuk makkelijker.
Sesamstraat heeft niets met de Tokkie Radio Omroep Stichting te maken.quote:
De kijker heeft een vergelijkbaar IQ.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Sesamstraat heeft niets met de Tokkie Radio Omroep Stichting te maken.
Pixelfeest als ik de gemiddelde streamkwaliteit van de NPO in ogenschouw neem.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Yep, met gratis stream voor op je 60" tv.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We zijn wel aan het uitzoeken of we daar op de een of andere wijze iets kunnen bijdragen.
Das altijd lachen. Waar?quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:30 schreef 99.999 het volgende:
Goedendag. De liefhebbers van het volksgericht spraken weer vannacht, zag ik?
Zo spreek je niet over Kaas en zijn keuzegenoten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:51 schreef Heilwasser het volgende:
Blijft natuurlijk raar dat al die culturele aanwinsten via Lesbos het verderfelijke Europa betreden.
Keuzegenoten, die houden we erin.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo spreek je niet over Kaas en zijn keuzegenoten.
Volgens mij welquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
Is dat stuk van Koos al ingeslagen als een bom in ons land?
Tamelijk lelijk wijf is dat.quote:
Daar fapte ik 20 jaar geleden hard opquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Tamelijk lelijk wijf is dat.
Andere tijd. Nu is het drie keer niks.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar fapte ik 20 jaar geleden hard op
Nu ziet ze er 80 uit terwijl ze 48 is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:09 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Andere tijd. Nu is het drie keer niks.
Neptieten heb ik sowieso nooit gesnapt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:24 schreef Gutmensch het volgende:
Ik heb Pamela Anderson altijd een domme ordinaire slet gevonden.
Met d'r neptieten.
Make up wel?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Neptieten heb ik sowieso nooit gesnapt.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:29 schreef Tchock het volgende:
Zit een Marokkaans joch te bellen in de tram in een buitenlandse taal. Snauwt een blonde vrouw hem toe "we zijn hier in Nederland!" Dus ik vraag haar: "vind u niet dat je in Nederland in elke taal mag praten die je wil?"
Vond ze niet leuk. Of ik haar mening in haar waarde wilde laten en dat ze helemaal geen zin had om met me te praten. Als blikken konden doden...
Goed gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:29 schreef Tchock het volgende:
Zit een Marokkaans joch te bellen in de tram in een buitenlandse taal. Snauwt een blonde vrouw hem toe "we zijn hier in Nederland!" Dus ik vraag haar: "vind u niet dat je in Nederland in elke taal mag praten die je wil?"
Vond ze niet leuk. Of ik haar mening in haar waarde wilde laten en dat ze helemaal geen zin had om met me te praten. Als blikken konden doden...
Vrijheid van meningsuiting Tchock. Jouw mening is niet heilig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:29 schreef Tchock het volgende:
Dat lijkt me evident.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting Tchock. Jouw mening is niet heilig.
Heb je je portemonnee nog? Of is die tijdens de discussie gejat door het onderwerp van gesprek?quote:
Raak!quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heb je je portemonnee nog? Of is die tijdens de discussie gejat door het onderwerp van gesprek?
Is het weer een fascinerende dag in het droomberoep van elk kind? Oh wat zou ik graag met je meedoen nu, lekker de hele dag kijken naar droge teksten over hoe je je geld aan de overheid moet afstaan. Lijkt me echt een verrijking van m'n leven.quote:
Door dat domme wief dan toch.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heb je je portemonnee nog? Of is die tijdens de discussie gejat door het onderwerp van gesprek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |