Deze vind ik eigenlijk wel leuker ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:36 schreef Tchock het volgende:
Alternatief: Niet vluchten, maar poetsen.
Ach, jij zit straks toch ook lekker met je poten omhoog op Lesbos?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De afzeiktelevisie waar je hem van kent (en die ik normaal wel grappig vind) doet hij ook gewoon bij vluchtelingen, vrouwtjes en kindertjes, die daar in Griekenland in de rij voor eten en dekens staan en zo. Compleet belachelijk maken. Doe normaal, idioot.
Ah, u bent ook bekend met het gezegde danwel de serie?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:36 schreef Tchock het volgende:
Alternatief: Niet vluchten, maar poetsen.
We zijn wel aan het uitzoeken of we daar op de een of andere wijze iets kunnen bijdragen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, jij zit straks toch ook lekker met je poten omhoog op Lesbos?
Nee. Maar die uitdrukking is ouder dan de serie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah, u bent ook bekend met het gezegde danwel de serie?
http://www.npo.nl/niet-lu(...)12-2015/POW_02984429
Zou die blonde (Koen of Gigi?) echt snoeihard in de bibs doen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah, u bent ook bekend met het gezegde danwel de serie?
http://www.npo.nl/niet-lu(...)12-2015/POW_02984429
Niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Maar die uitdrukking is ouder dan de serie.
Gigi is de blonde en kan tenminste nog koken, Koen heeft het knotje en maakt dames op.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou die blonde (Koen of Gigi?) echt snoeihard in de bibs doen.
Gigi dus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gigi is de blonde en kan tenminste nog koken, Koen heeft het knotje en maakt dames op.
Je lichaam inzetten kan altijd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We zijn wel aan het uitzoeken of we daar op de een of andere wijze iets kunnen bijdragen.
Mocht ik een leuke vluchteling spotten. Die even onderdak aanbieden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je lichaam inzetten kan altijd.
Hij zegt net dat ie bottom is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gigi dus.
[ afbeelding ]
Die rechter.Hele vervelende kerel, maar zou er best wel zin in hebben joh.
Nee, maar je kan het altijd terugkijken natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat, is het programma er nu op? WAAR?
Nog nooit zelfs ook maar een halve aflevering van uitgezien eigenlijk. Wel dat gesprek bij Powned aan tafel dat erg grappig was. Ging Koen beetje flirten met Baudet whehe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, maar je kan het altijd terugkijken natuurlijk.
#soggenomtesoggen
Ik vind het zo tenenkrommend hoe die mensen zijn dat ik me af en toe verlaag om een kwartiertje te kijken. Vind het wel een van de onderwerpen waar Powned dan weer wel geschikt voor is, dit kan Rutger tenminste een beetje subtiel belachelijk maken zonder als een volslagen eikel over te komen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog nooit zelfs ook maar een halve aflevering van uitgezien eigenlijk. Wel dat gesprek bij Powned aan tafel dat erg grappig was. Ging Koen beetje flirten met Baudet whehe.
De NPO. Want de NPO is voor iedereen, dus ook voor dergelijke types.quote:
Gelukkig zet je die smiley erbij, want 'het mag niet gezegd worden'.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vind het zo tenenkrommend hoe die mensen zijn dat ik me af en toe verlaag om een kwartiertje te kijken. Vind het wel een van de onderwerpen waar Powned dan weer wel geschikt voor is, dit kan Rutger tenminste een beetje subtiel belachelijk maken zonder als een volslagen eikel over te komen.
Vind ook eigenlijk dat hij het helemaal niet slecht doet.
Naja, het verbaasde mij in eerste instantie wel een beetje. Hij was bij RTV Rijnmond natuurlijk ook best een aardig succes. Het is duidelijk geen politiek journalist, maar voor dit soort dingen is hij natuurlijk prima geschikt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gelukkig zet je die smiley erbij, want 'het mag niet gezegd worden'.
Rutger leert Stappen bij Rijnmond was een erg leuk programma. Ook als politiek journalist heeft hij erg veel goede dingen gedaan imo, wat meer dan compenseert voor al die onzin. Maar af en toe is het wel echt heel erg.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Naja, het verbaasde mij in eerste instantie wel een beetje. Hij was bij RTV Rijnmond natuurlijk ook best een aardig succes. Het is duidelijk geen politiek journalist, maar voor dit soort dingen is hij natuurlijk prima geschikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |