Wel goed dat je dat doet btw. Reageerde die Marokkoboy er nog op op de een of andere wijze?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:29 schreef Tchock het volgende:
Zit een Marokkaans joch te bellen in de tram in een buitenlandse taal. Snauwt een blonde vrouw hem toe "we zijn hier in Nederland!" Dus ik vraag haar: "vind u niet dat je in Nederland in elke taal mag praten die je wil?"
Vond ze niet leuk. Of ik haar mening in haar waarde wilde laten en dat ze helemaal geen zin had om met me te praten. Als blikken konden doden...
Opvallend is dat je er vaak niet bent.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
Opvallend is trouwens dat ik altijd op het juiste moment dit topic kom binnenwandelen.
Hele dag naar cijfers staren, dat is het droomleven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het weer een fascinerende dag in het droomberoep van elk kind? Oh wat zou ik graag met je meedoen nu, lekker de hele dag kijken naar droge teksten over hoe je je geld aan de overheid moet afstaan. Lijkt me echt een verrijking van m'n leven.
Correct.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Opvallend is dat je er vaak niet bent.
Ik benijd Erik erom. Deed ik ook maar zulk leuk werk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hele dag naar cijfers staren, dat is het droomleven.
Het sneeuwde zojuist in R'dam. Nu zon.quote:
Correct.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Het sneeuwde zojuist in R'dam. Nu zon.
Ik ben enkel jaloers op z'n goede grappen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik benijd Erik erom. Deed ik ook maar zulk leuk werk.
Ik op zijn muzieksmaak. Het leven zou veel makkelijker zijn als Phil geen braakreflex zou opwekken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik ben enkel jaloers op z'n goede grappen.
Die had geen idee waar die Nederlanders zich druk om maakten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel goed dat je dat doet btw. Reageerde die Marokkoboy er nog op op de een of andere wijze?
Dit was wel een episch moment in de geschiedenis van slechte muziek: http://www.telegraph.co.u(...)dont-like-music.htmlquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik op zijn muzieksmaak. Het leven zou veel makkelijker zijn als Phil geen braakreflex zou opwekken.
Altijd genieten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik ben enkel jaloers op z'n goede grappen.
Ik sowieso; erger dan mijn werk kan niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik benijd Erik erom. Deed ik ook maar zulk leuk werk.
Gelukkig werk jij in een cultuur waar het normaal is om bij de lunch flink wat wijn en zware bieren naar binnen te werken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik sowieso; erger dan mijn werk kan niet.
Sushi en Perrier, vandaag.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gelukkig werk jij in een cultuur waar het normaal is om bij de lunch flink wat wijn en zware bieren naar binnen te werken.
Zozo, die steekpenningen tikken wel aan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:56 schreef 99.999 het volgende:
Hier is het zo nu en dan een parafencultuur. Ik teken net voor de ontvangst van 2,5 ton zonder dat ik echt weet waar voor. Maar blijkbaar ben ik budgethouder
Wat een onzin, eis van die mafketels dat ze Duits bronwater schenken.quote:
Bij ontvangst, altijd tekenen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:56 schreef 99.999 het volgende:
Hier is het zo nu en dan een parafencultuur. Ik teken net voor de ontvangst van 2,5 ton zonder dat ik echt weet waar voor. Maar blijkbaar ben ik budgethouder
Ja ja, het hele land stort in na een aanranding. Erg fragiel, die Westerse beschaving.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ah de conservatieve blogjes kondigen weer het zoveelste instorten van Zweden aan.
Blijft vermakelijk die idiotenquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ah de conservatieve blogjes kondigen weer het zoveelste instorten van Zweden aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |