Onze lokale D66-fractievoorzitter is een oud-leraar van mij. Was de enige leerkracht die erom bekend stond wel eens een blowtje te roken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik klets ook maar uit m'n nek natuurlijk, heb m'n halve leven lokale kranten gelezen. Vind ze best leuk. Maar dat is niet goed voor m'n D66-imago.
Al dat intellectuele geneuzel in de "kwaliteitskranten" is sowieso maar slaapverwekkend.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik klets ook maar uit m'n nek natuurlijk, heb m'n halve leven lokale kranten gelezen. Vind ze best leuk. Maar dat is niet goed voor m'n D66-imago.
Verbazend.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze lokale D66-fractievoorzitter is een oud-leraar van mij. Was de enige leerkracht die erom bekend stond wel eens een blowtje te roken.
Hebben we die dan in Nederland?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Al dat intellectuele geneuzel in de "kwaliteitskranten" is sowieso maar slaapverwekkend.
Zal wel gerelateerd zijn aan het marihuanagebruik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
En om de een of andere reden was hij een uitdrager van de platte aarde-theorie.
Denk dat het alcohol in bier heel erg veel schadelijker is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)-ook-schadelijk.html
Hebben we met z'n allen landbouwgif naar binnen zitten werken op een POLmeet.
Whehe. Precies die leraar ben ik nu ook. Maar dan een soort moderne variant ook: de enige leraar van wie de leerlingen weten dat 'ie wel eens aan de pillen heeft gezeten. D66-volk heerlijk volk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze lokale D66-fractievoorzitter is een oud-leraar van mij. Was de enige leerkracht die erom bekend stond wel eens een blowtje te roken.
Docenten die het jonge, weerloze volk vergiftigen met hun quasi-liberale denkbeelden over drugsgebruik, seks voor het huwelijk en homoseksualiteit. Godzijdank dat de oude Kuyper deze tijd niet meer hoeft mee te maken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Precies die leraar ben ik nu ook. Maar dan een soort moderne variant ook: de enige leraar van wie de leerlingen weten dat 'ie wel eens aan de pillen heeft gezeten. D66-volk heerlijk volk.
Lijkt wel een wijf man.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Docenten die het jonge, weerloze volk vergiftigen met hun quasi-liberale denkbeelden over drugsgebruik, seks voor het huwelijk en homoseksualiteit. Godzijdank dat de oude Kuyper deze tijd niet meer hoeft mee te maken.
[ afbeelding ]
De jeugd kan niet zonder indoctrinatie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Docenten die het jonge, weerloze volk vergiftigen met hun quasi-liberale denkbeelden over drugsgebruik, seks voor het huwelijk en homoseksualiteit. Godzijdank dat de oude Kuyper deze tijd niet meer hoeft mee te maken.
[ afbeelding ]
Klopt, moet wel de juiste indoctrinatie zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De jeugd kan niet zonder indoctrinatie.
D66 weet wat goed voor het volk is. Dat kan je hen wel toevertrouwen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, moet wel de juiste indoctrinatie zijn.
Is dat een Goebbels citaat?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De jeugd kan niet zonder indoctrinatie.
Nee, Pechtgod fluisterde dit in m'n oor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is dat een Goebbels citaat?
Het zou verboden moeten worden, inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lokhomo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah. Ik heb je naar het Rotterdam-topic gelokt.
Jouw moeder in de jaren 90 ofzo?quote:
Filmpje is gisteren gemaakt, maar dat zal je ontgaan zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jouw moeder in de jaren 90 ofzo?
Wat deed jij jouw moeder gisteren?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Filmpje is gisteren gemaakt, maar dat zal je ontgaan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |