Zeer zeker.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook wel het overwegen waard om dat mogelijk te maken.
Die Koos hè?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon een kutitem, maar het wordt in veel kranten gepubliceerd. Dan maak je even een goede sier binnen het concern en wordt het eenvoudiger om de corporate ladder verder te beklimmen.
Omdat Camiel en Jack ontbreken, Friek_.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:53 schreef Friek_ het volgende:
Waarom geen VVD/CDA-kabinet met gedoogsteun van de PVV?
Zelfs de 22e plaats pikken de Polen in.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:55 schreef Kaas- het volgende:
Nederland heeft het 23e hoogste defensiebudget wereldwijd.
quote:Landbouwgif in Duits bier, maar is het ook schadelijk?
In veel populaire Duitse biertjes die ook in Nederland worden verkocht zijn sporen van een landbouwgif gevonden. Onderzoekers van het Duitse milieu-instituut in München vonden in veertien biertjes sporen van de onkruidverdelger glyfosaat.
De resultaten staan in een rapport dat vandaag is gepubliceerd. Volgens de onderzoekers zijn de bevindingen alarmerend. De hoeveelheid giftige stof is in sommige gevallen driehonderd keer zo hoog als toegestaan in drinkwater.
Volgens de gezondheidsorganisatie WHO is glyfosaat mogelijk kankerverwekkend. Maar het Europese adviesbureau voor voedselveiligheid EFSA zegt dat dit waarschijnlijk niet zo is.
Ook wordt in twijfel getrokken of de aangetroffen concentraties alarmerend zijn. De minister van landbouw zei vanochtend dat je pas gevaar loopt als je 1000 liter bier per dag drinkt.
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit heeft nog geen melding uit Duitsland gekregen en onderneemt dus nog geen actie.
http://nos.nl/artikel/208(...)-ook-schadelijk.htmlquote:Merken waar sporen van glyfosaat zijn gevonden:
- Krombacher
- Oettinger
- Bitburger
- Veltins
- Beck's
- Paulaner
- Warsteiner
- Hasseröder
- Radeberger
- Erdinger
- Augustiner
- Franziskaner
- König Pilsener
- Jever
Move along people.quote:Volgens de gezondheidsorganisatie WHO is glyfosaat mogelijk kankerverwekkend. Maar het Europese adviesbureau voor voedselveiligheid EFSA zegt dat dit waarschijnlijk niet zo is.
Jup, hetzelfde. Alleen is Roundup niet verboden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht, is dat niet dat spul waardoor Roundup verboden is?
Elke dag een shotje Roundup is goed voor de Europese ziel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht, is dat niet dat spul waardoor Roundup verboden is?
Nee, voor de landbouw/professionals idd nog niet...quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup, hetzelfde. Alleen is Roundup niet verboden.
Je mag het niet meer op de stoep spuiten, maar als het in je bier zit is het geen probleem hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Elke dag een shotje Roundup is goed voor de Europese ziel.
Fauna gaat er niet zo rap dood aan over het algemeen. Vooral de flora trekt het matigquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mag het niet meer op de stoep spuiten, maar als het in je bier zit is het geen probleem hoor![]()
Fraaie Safety Card ook: http://web.archive.org/we(...)csndut/ndut0160.html
True, ik gebruik gewoon azijn op de oprit trouwens, werkt ook prima.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Fauna gaat er niet zo rap dood aan over het algemeen. Vooral de flora trekt het matig
Dat gelooft de roverheid pas als het in meerdere RCT's is aangetoond.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Fauna gaat er niet zo rap dood aan over het algemeen. Vooral de flora trekt het matig
Klopt en voor huis, tuin en keukengebruik stukken verstandiger dan echt gif.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, ik gebruik gewoon azijn op de oprit trouwens, werkt ook prima.
Heel slim. Veel mannen gebruiken hun azijn op FOK!.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, ik gebruik gewoon azijn op de oprit trouwens, werkt ook prima.
Ik heb zelfs een collega die azijn drinkt bij zijn ontbijt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heel slim. Veel mannen gebruiken hun azijn op FOK!.
Ik koop vaak net iets meer dan ik voor de tegels nodig heb, dat gebruik ik dan voor FOK!quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heel slim. Veel mannen gebruiken hun azijn op FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |