ja post het danquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had er een tijdje geleden een gemaakt en gepost.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:10 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar ik kan niet html-en
http://www.f1widget.com/
woef woefquote:
Tja mij een beetje op commando laten opdraven tijdens mijn lunchpauzequote:
Schoftenquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:23 schreef WEST het volgende:
[..]
Tja mij een beetje op commando laten opdraven tijdens mijn lunchpauze
Terug in je hokquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:23 schreef WEST het volgende:
[..]
Tja mij een beetje op commando laten opdraven tijdens mijn lunchpauze
Zit ik nu toch ookquote:
We zouden in onze handjes moeten klappen met zo'n faciliteit in Nederland.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:04 schreef DeeBee het volgende:
Was inderdaad Bahrein.
Was een tracknight met de meest belachelijke bakken, waaronder:
[ afbeelding ]
Die track is trouwens toffer dan op tv, veel meer hoogteverschil en best uitdagende bochten.
Ow dan zie ik jullie misschien daar welquote:
Dat hele eiland is uit de grond gestampt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:53 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Weet ik er ook nog één...
[ afbeelding ]
We houden wel even contact dan. Ik weet niet hoe het in Oostenrijk is, maar ik dacht dat het in elk land redelijk hetzelfde was en in België heb je altijd op donderdag een pitwalk. Misschien moet je even op google zoeken. Als het er is is het een echte aanrader. Kan je tenminste echt dicht bij de auto's komen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
We zouden in onze handjes moeten klappen met zo'n faciliteit in Nederland.
[..]
Ow dan zie ik jullie misschien daar wel
Ik las trouwens over een pitwalk dat je ergens zei?
Ik heb dat gemist heb je misschien een programma?
Ow we willen pas op vrijdag aanrijden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:35 schreef Waffle het volgende:
[..]
We houden wel even contact dan. Ik weet niet hoe het in Oostenrijk is, maar ik dacht dat het in elk land redelijk hetzelfde was en in België heb je altijd op donderdag een pitwalk. Misschien moet je even op google zoeken. Als het er is is het een echte aanrader. Kan je tenminste echt dicht bij de auto's komen.
Edit: die pitwalk is donderdag vanaf drie uur ongeveer. Alleen met weekend kaarten maar die heb je als het goed is. In België is het wel handig om een uur van te voren bij het hek te gaan staan. Bij de grote teams wil het namelijk nog wel eens druk worden. De coureurs komen dan ook langs om handtekeningen uit te delen of om mee op de foto te gaan.
Waarom koop je een kapottequote:Op zondag 14 februari 2016 20:22 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze badboy komt mijn kant op
Bij sommige circuits kun je op vrijdag ook nog wel redelijk dicht bij de auto's komen. Op zaterdag en zondag kun je het wel shaken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ow we willen pas op vrijdag aanrijden.
We zitten voor een huisje bij Landal te kijken (op anderhalf uur van t circuit).
Ben ooit wel eens op de, toen nog, A1 ring geweest gewoon als bezoek dus ik weet hoe t erbij ligt.
Als t net zo druk wordt als vorig jaar (wat ik hoorde) dan is het wel relaxed.
Wat is dat voor 'n apparaat?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:04 schreef DeeBee het volgende:
Was inderdaad Bahrein.
Was een tracknight met de meest belachelijke bakken, waaronder:
[ afbeelding ]
Die track is trouwens toffer dan op tv, veel meer hoogteverschil en best uitdagende bochten.
McLaren P1 volgens mij.quote:
Moet even kijken, denk niet dat ik dat red.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij sommige circuits kun je op vrijdag ook nog wel redelijk dicht bij de auto's komen. Op zaterdag en zondag kun je het wel shaken.
Ga gewoon lekker op donderdag. Ben 5 of 6 keer geweest en je verveelt je geen minuut.
ik heb het even achter de schermen gedroptquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Dit seizoen ook weer een Formule 1 Fok!-manager?
als het goed is welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Dit seizoen ook weer een Formule 1 Fok!-manager?
Gewoon op de camping gaan joh ! Briljant goede sfeer daar.. Wel oppassen waar je gaat staan.. Wij (mn vader en ik) stonden aan de rand van een soort kuil (GP van Austria 1998) , er waren auto's die op de helling stonden en die moesten door de regenval op de zaterdag avond, eerst voorzichtig naar beneden en vervolgens door een tractor weer naar boven gesleept worden = maandags pas tijd om van de camping te komen.. Wij hadden dus enorm geluk en waren 3 uur na de finish van de race weer opweg waren naar de rest van onze Europa trip (Italië, Zwitserland, Frankrijk, België).quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ow we willen pas op vrijdag aanrijden.
We zitten voor een huisje bij Landal te kijken (op anderhalf uur van t circuit).
Ben ooit wel eens op de, toen nog, A1 ring geweest gewoon als bezoek dus ik weet hoe t erbij ligt.
Als t net zo druk wordt als vorig jaar (wat ik hoorde) dan is het wel relaxed.
Moeders en de vrouw gaan ook mee (maar niet naar het circuit) dus we pakken een weekje in een huisje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Gewoon op de camping gaan joh ! Briljant goede sfeer daar.. Wel oppassen waar je gaat staan.. Wij (mn vader en ik) stonden aan de rand van een soort kuil (GP van Austria 1998) , er waren auto's die op de helling stonden en die moesten door de regenval op de zaterdag avond, eerst voorzichtig naar beneden en vervolgens door een tractor weer naar boven gesleept worden = maandags pas tijd om van de camping te komen.. Wij hadden dus enorm geluk en waren 3 uur na de finish van de race weer opweg waren naar de rest van onze Europa trip (Italië, Zwitserland, Frankrijk, België).
Heb je hem al?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:22 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze badboy komt mijn kant op
Omdat de monteurs vergeten waren alle schroefjes vast te zetten hequote:
McLaren P1 GTR.quote:
Daarvan waren er die avond ook nog 5, maar die verbleekten toch een beetje bij dit en ander geweld. Terwijl de P1 ook al een bizarre bak is.quote:
Ik ben nu aan het werk, hij is bij de buurman afgeleverd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb je hem al?
[..]
Omdat de monteurs vergeten waren alle schroefjes vast te zetten he
Ok en misschien omdat ie handgemaakt omgebouwd is en er maar 25 stuks van zijn in totaal.
Of misschien wel omdat Fopje geld te veel heeft
Leukquote:
Ja stoppen met werken gek ga naar huis voordat je buurman straks in bed ligt of iets!!!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het werk, hij is bij de buurman afgeleverd.
De maker zei dat hij verwachtte er ongeveer 25 te maken. Maar als de vraag groot is doet ie er misschien wel meer.![]()
De enige blauwe Ferrari die ik ken is deze uit 1964:quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:34 schreef Meike26 het volgende:
Op GP update hebben ze nu een artikel over F1 test-liveries uit het verleden, maar ik zie de hemelsblauwe Ferrari er niet tussen staan. Dat was toch wel DE verrassing van toen (en nog steeds). Maar als ik er nu wat over terug probeer te vinden, kan ik niets vinden. Volgens mij was er zelfs een zeer beperkte oplage van, van 100 of 1000 schaalmodellen ?
Vriendin heeft het opgehaald. Ik ga zo naar huisquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja stoppen met werken gek ga naar huis voordat je buurman straks in bed ligt of iets!!!!!
Nooit iets over gehoord, hoe lang geleden ongeveer?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:34 schreef Meike26 het volgende:
Op GP update hebben ze nu een artikel over F1 test-liveries uit het verleden, maar ik zie de hemelsblauwe Ferrari er niet tussen staan. Dat was toch wel DE verrassing van toen (en nog steeds). Maar als ik er nu wat over terug probeer te vinden, kan ik niets vinden. Volgens mij was er zelfs een zeer beperkte oplage van, van 100 of 1000 schaalmodellen ?
Drop de foto's ergens op FOK!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Vriendin heeft het opgehaald. Ik ga zo naar huis
quote:
Bohhhhquote:
Periode 1997 tot 2001 ergens, Schumacher achter het stuur op Fiorano naar ik meen, lichtblauw, erg vroeg in het testseizoen toen nog.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nooit iets over gehoord, hoe lang geleden ongeveer?
echt fantastisch.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:07 schreef Fopje het volgende:
450 stuks... bizar dat je er dan gewoon 1 van hebt toch450 is toch niks...
Wel echt een geile wagen die Mercedes!![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Periode 1997 tot 2001 ergens, Schumacher achter het stuur op Fiorano naar ik meen, lichtblauw, erg vroeg in het testseizoen toen nog.
Het zegt me zo 123 niks. Terwijl ik toen ook alles volgde voor zover ik mij kan herinneren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:43 schreef Meike26 het volgende:
Ja en volgens mij, een jaar of 2 daarna dus een lichtblauwe.. Kan er echt niets meer van vinden
Schumacher heeft wel een keer gereden in de Sauber op Fiorano.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:43 schreef Meike26 het volgende:
Ja en volgens mij, een jaar of 2 daarna dus een lichtblauwe.. Kan er echt niets meer van vinden
Uiteraard.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:43 schreef Geralt het volgende:
Lag daar toen wellicht een Ferrari motor?
quote:
Tag Heuer logo over de infiniti logo's geplakt en wellicht nog een tikkeltje meer paars? Als die trend net zoals afgelopen jaren doorzet dan.quote:
paars was er juist opgekomen omdat dat de "huiskleur" van Infiniti is. Ik ga er dan ook vanuit dat het paars verdwijnt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tag Heuer logo over de infiniti logo's geplakt en wellicht nog een tikkeltje meer paars? Als die trend net zoals afgelopen jaren doorzet dan.
Heeft wat weg van dit:quote:
Geel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik wilde hem net posten
Geen link meer willen hebben met Renault maar wel heel de bovenkant geel maken... bijzonder
Ohja, nu je het zegtquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Geel?
Da's gewoon door te verlichting denk ik, gewoon de standaard stier die ze al een tijdje op de motorkap hebben.
Laten we hopen dat het ook gezellig blijft.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik dit een heel gezellig topic vind! Ook nu er even pauze is! Heb alweer helemaal zin in het nieuwe seizoen.
Kussiekroel.
Bla.
Doe eens niet zo negatief!quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:00 schreef WEST het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het ook gezellig blijft.
Is niet negatief bedoeld. Maar we hebben het vorig jaar wel gemerkt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief!
Om terug te komen op dat hardlopen.. Hij doet me denken aan J. Martina ;quote:
2 graag, inpakken en in een tasje als het kan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:02 schreef Abed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
J Martina? Je bedoelt Churandy?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Om terug te komen op dat hardlopen.. Hij doet me denken aan J. Martina ;
"Ik ben blij jonge... Ik ben gewoen blij"![]()
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:13 schreef Abed het volgende:
Wat is dit voor offtopic wijvengeneuzel?
Iedereen heeft z'n zegje wel gedaan over de nieuwe livery hier: SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 190 - Get ready 4 the launch?quote:
Ow ok, dus hier kunnen we het over alle randzaken hebben? Koffiezegels en zulks? Prima, wist ik niet. Ga ik naar dat andere topic. Dank.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n zegje wel gedaan over de nieuwe livery hier: SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 190 - Get ready 4 the launch?
Komt ook wel omdat het seizoen nog niet begonnen is. Als ze straks gaan testen volgende week gaat het echt wel weer ontopic.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:49 schreef Abed het volgende:
[..]
Ow ok, dus hier kunnen we het over alle randzaken hebben? Koffiezegels en zulks? Prima, wist ik niet. Ga ik naar dat andere topic. Dank.
Met elke maand 1x een lichtelijke offtopic (of eigenlijk niet, want het is F1 gerelateerd) reactie van mij dat ik weer 2 schaalmodellen rijker ben gewordenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:59 schreef WEST het volgende:
[..]
Komt ook wel omdat het seizoen nog niet begonnen is. Als ze straks gaan testen volgende week gaat het echt wel weer ontopic.
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:49 schreef Abed het volgende:
[..]
Ow ok, dus hier kunnen we het over alle randzaken hebben? Koffiezegels en zulks? Prima, wist ik niet. Ga ik naar dat andere topic. Dank.
Nooit een race van hem gezien, maar afgaande op deze video is dat mannetje wel goed materiaal voor de F1 !quote:
ik vind het best tofquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:02 schreef Abed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
Maar dat is ie niet. Niks bijzonders. Niet 1 van de 20 beste coureurs op aarde en ook niet goed genoeg om dat te worden. Dus per definitie niet goed genoeg voor F1. Zoals vele Manor/Marussia rijders. Maar goed, zolang ze er eentje hebben die wel goed genoeg is is dat verder primaquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nooit een race van hem gezien, maar afgaande op deze video is dat mannetje wel goed materiaal voor de F1 !
filmpje niet gekeken, maar compilatie filmpjes kun je van Chilton of Mehri ook maken zodat ook hun indrukwekkend lijken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nooit een race van hem gezien, maar afgaande op deze video is dat mannetje wel goed materiaal voor de F1 !
Naja die wagens worden door andere ontwerpteams bedacht en daarbij heeft de Ferrarimotor een langere wielbasis nodig dan de Renault. Dus ik denk niet dat ze veel meer overeenkomen dan andere wagens.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:09 schreef nils7 het volgende:
Vraag me af hoeveel de STR afwijkt van de RB aangezien dit nu ideaal voor RB zou zijn om te motoren te kunnen vergelijken!
quote:
De oude in een nieuw jasje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:45 schreef JimmyManna het volgende:
Dat hebben ze niet gedaan, ze hebben juist een hele mooie livery nieuw leven ingeroepen.
Zo kan je het ook noemen. Maar persoonlijk vind ik het mooi, maar ja, dat verschilt per persoon natuurlijk.quote:
Als je het zo leest gaan we er aankomend seizoen alleen maar op vooruitquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:16 schreef THEFXR het volgende:
Waar kijken we naar uit?
http://www.topgear.com/ca(...)-look-forward-2016#1
Ben ik met je eens. Prachtige livery.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:09 schreef Doevelaer het volgende:
Ik vind de nieuwe Red Bull er echt geil uitzien
quote:
Shanghai?quote:
formule 1-coureurquote:
Die gaan nog eens punten pakkenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de Manor-koelkast.... magneet
quote:
We bespreken het in het andere topicquote:Op maandag 22 februari 2016 11:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zeker nergens op internet te volgen?
Live beeld: https://www.periscope.tv/w/1OyKAzNazOgGbquote:Op maandag 22 februari 2016 11:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zeker nergens op internet te volgen?
Is van +100 in 10 minuten naar 1100 viewers gegaan !quote:Op maandag 22 februari 2016 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Live beeld: https://www.periscope.tv/w/1OyKAzNazOgGb
Dacht je dan dat er geen meelezers zijn?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:52 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Is van +100 in 10 minuten naar 1100 viewers gegaan !
twitter:RachelBrookesTV twitterde op maandag 22-02-2016 om 12:04:21That was a slow crawl back to the pits for the MRT 05 #skyf1 https://t.co/mlVqWqz838 reageer retweet
Ik heb geen idee, maar echt duidelijk is het niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:17 schreef Meike26 het volgende:
Zou het kunnen dat deze gast op periscope nog problemen kan krijgen met de Foca, Fia of welke organisatie dan ook?
Voor wat ? hij verdient er geen geld mee .. en die 2200 viewers vergeleken met de miljoenen die normaal naar de f1 kijken ... en de beeld qualiteit is nou ook weer niet super denderend ...quote:Op maandag 22 februari 2016 12:17 schreef Meike26 het volgende:
Zou het kunnen dat deze gast op periscope nog problemen kan krijgen met de Foca, Fia of welke organisatie dan ook?
Hij heeft gewoon betaald voor z'n kaartje dus waarom zou dat zo zijn?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:17 schreef Meike26 het volgende:
Je mag zonder toestemming geen beelden maken en verspreidenquote:Op maandag 22 februari 2016 12:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon betaald voor z'n kaartje dus waarom zou dat zo zijn?
Er is toch ook gewoon pers bij aanwezig en staan zat foto's online op verscheidene sites.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:23 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Je mag zonder toestemming geen beelden maken en verspreiden
Ja en de pers heeft geen toestemming he... Die hebben geen perskaart van de FIA waardoor ze verslag mogen doen... Officieel mag je de foto's die je maakt gewoon NIET publiceren... Dat staat nu eenmaal in de voorwaarde van de FIA, FOM en F1...quote:Op maandag 22 februari 2016 12:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is toch ook gewoon pers bij aanwezig en staan zat foto's online op verscheidene sites.
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:27 schreef Beach het volgende:
Waar kan je zon streamer melden bij de FIA?
Dan moeten ze het zelf uitzenden vind ik, krijg je dit soort dingen ook niet. De FIA kan zoveel zeggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:26 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ja en de pers heeft geen toestemming he... Die hebben geen perskaart van de FIA waardoor ze verslag mogen doen... Officieel mag je de foto's die je maakt gewoon NIET publiceren... Dat staat nu eenmaal in de voorwaarde van de FIA, FOM en F1...
Dat zijn nou eenmaal de regels, anders krijg je later mensen die gewoon met een professionele camera de race live gaan streamen omdat dat nou eenmaal mag. Dan verdient FIA niets meer. Zo werkt dat nietquote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moeten ze het zelf uitzenden vind ik, krijg je dit soort dingen ook niet. De FIA kan zoveel zeggen.
Dat snap ik en dat is nogal een verschil als er gewoon via Sky een uitzending is, dan is het ook begrijpelijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zijn nou eenmaal de regels, anders krijg je later mensen die gewoon met een professionele camera de race live gaan streamen omdat dat nou eenmaal mag. Dan verdient FIA niets meer. Zo werkt dat niet
De webcams van CirCat zijn ook offline gezet...quote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moeten ze het zelf uitzenden vind ik, krijg je dit soort dingen ook niet. De FIA kan zoveel zeggen.
ik wil ook wel een gratis Ferrari maar die krijg ik niet dus als ik hem steel is het niet mijn schuld volgens jouquote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sneller dan de eerste dag van de eerste test op Barcelona vorig jaar.quote:Vettel, on Mediums, lowers the benchmark to 1:24.939
Wintertest is altijd sneller dan de GP zelf.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:45 schreef Moonlighter het volgende:
Vettel is nu al sneller dan in de kwalificatie vorig jaar.
Slecht nieuws voor Torro Rosso
Waarom?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wintertest is altijd sneller dan de GP zelf.
Op de zelfde banden als vorig seizoen ja. Maar in vergelijking een 1.24.9 nu staat gelijk aan een 1.25.7-1.26.0 in Mei... Ongeveer dan he... Dit door lagere temp en dus betere motor prestatiesquote:Op maandag 22 februari 2016 12:45 schreef Moonlighter het volgende:
Vettel is nu al sneller dan in de kwalificatie vorig jaar.
Slecht nieuws voor Torro Rosso
ONZ is ergens andersquote:Op maandag 22 februari 2016 12:36 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wil ook wel een gratis Ferrari maar die krijg ik niet dus als ik hem steel is het niet mijn schuld volgens jou
Daarom moet je ook vergelijken met de test van vorig jaar. En dan is Vettel niet sneller dan de snelste tijd (wel de eerste dag).quote:Op maandag 22 februari 2016 12:48 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Op de zelfde banden als vorig seizoen ja. Maar in vergelijking een 1.24.9 nu staat gelijk aan een 1.25.7-1.26.0 in Mei... Ongeveer dan he... Dit door lagere temp en dus betere motor prestaties
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:48 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Op de zelfde banden als vorig seizoen ja. Maar in vergelijking een 1.24.9 nu staat gelijk aan een 1.25.7-1.26.0 in Mei... Ongeveer dan he... Dit door lagere temp en dus betere motor prestaties
quote:Wehrlein finally posts a time in the Manor: 1:35.637
quote:I have to say the new McLaren-Honda at least sounds faster than the old one. A trace of that old rough engine note is still audible off-throttle but the overall sound is much cleaner, suggesting Honda has found more power and better efficiency over the winter. Ben Anderson
De koude lucht.quote:
En daarnaast ook het verschil in bandenkeuze natuurlijk. Afgelopen jaar werd tijdens de GP van Barcelona enkel de medium & harde compound gebruikt, terwijl ze tijdens deze test ook met de zachtere compunds rijden.quote:
Indd.. Wat dat betreft hebben ze al 1 prijs gewonnenquote:Op maandag 22 februari 2016 13:01 schreef HerrFritz het volgende:
Die matte RB is echt zooo gaaf he!
[ afbeelding ]
Echt niet, Ferrari is de mooiste liveryquote:Op maandag 22 februari 2016 13:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Indd.. Wat dat betreft hebben ze al 1 prijs gewonnen![]()
En ik ben geen vrouw, dus RB kan volgens jou redenering nog prima de mooiste wagen zijnquote:Op maandag 22 februari 2016 13:07 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Echt niet, Ferrari is de mooiste liveryVrouwen hebben echt geen verstand van mooie wagens
![]()
Ik vind de neus echt lelijk zo, zo kort en stijl naar beneden, lijkt net alsof de auto gehandicapt isquote:Op maandag 22 februari 2016 12:52 schreef Meike26 het volgende:
[ afbeelding ]
Button gaat weer wat rondjes doen.. Eerste keer dat ik de McLaren een beetje mooi begin te vinden.. Ziet er toch wel agressief uit, als je dat in je spiegeltjes ziet opdoemen..
quote:Op maandag 22 februari 2016 13:07 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Echt niet, Ferrari is de mooiste liveryVrouwen hebben echt geen verstand van mooie wagens
![]()
En het aantal rondjes;quote:Op maandag 22 februari 2016 13:04 schreef sasquatsch het volgende:
Lunchtijd:
Driver Team Time
1 Vettel Ferrari 1m24.939s
2 Hamilton Mercedes 1m25.409s
3 Bottas Williams 1m26.091s
4 Ricciardo Red Bull 1m26.704s
5 Sainz Toro Rosso 1m27.180s
6 Button McLaren 1m27.691s
7 Ericsson Sauber 1m28.165s
8 Grosjean Haas 1m28.399s
9 Celis Force India 1m29.406s
10 Palmer Renault 1m31.351s
11 Wehrlein Manor 1m33.455s
Ziet er echt heeel gaaf uit ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:01 schreef HerrFritz het volgende:
Die matte RB is echt zooo gaaf he!
[ afbeelding ]
Volgens mij zat McLaren vorig jaar pas na testdag nr zes ofzo op 34 ronden...quote:Op maandag 22 februari 2016 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
En het aantal rondjes;
Hamilton, 65
Bottas, 42
Vettel, 36
Ericsson, 36
Sainz, 35
Button, 34
Celis, 21
Ricciardo, 20
Palmer, 15
Grosjean, 13
Wehrlein, 7
Zoiets ja en dat de motor veel verfijnder klinkt is ook zeer goed nieuwsquote:Op maandag 22 februari 2016 13:54 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Volgens mij zat McLaren vorig jaar pas na testdag nr zes ofzo op 34 ronden...
Ze hebben wel al meer rondjes dan de vorige wintertest bij elkaar..quote:Op maandag 22 februari 2016 14:03 schreef Nymphetic13 het volgende:
Just spoke to Eric Boullier & he told me his first impression of the new Mclaren is "not good enough" after suffering a few issues this am
Vorig jaar reden ze ook veel ronden in de test en we weten hoe het seizoen begon.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:08 schreef sasquatsch het volgende:
Sainz volgt op respectabele afstand met 50 ronden. De TR lijkt wel betrouwbaar te zijn.
Mag toch hopen dat die Ferrari langer mee gaat dan die Franse rommelquote:Op maandag 22 februari 2016 15:17 schreef WEST het volgende:
[..]
Vorig jaar reden ze ook veel ronden in de test en we weten hoe het seizoen begon.
Maar nu rijden ze met een bewezen Ferrari motor!quote:Op maandag 22 februari 2016 15:17 schreef WEST het volgende:
[..]
Vorig jaar reden ze ook veel ronden in de test en we weten hoe het seizoen begon.
Die gegarandeerd slechter is dan alle andere Ferrari en Mercedes motoren... Alleen beter dan de Renault, Red Bull en misschien Hondaquote:Op maandag 22 februari 2016 15:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maar nu rijden ze met een bewezen Ferrari motor!
Zeker. 1,5 seconde sneller dan tijdens kwalificatie bij de GP.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:10 schreef Abdus18 het volgende:
mooie tijd van Manor, lijken toch wel een beetje de aansluiting gevonden te hebben.
In principe maken ze ook een stap van 2 jaar, ipv 1 jaarquote:Op maandag 22 februari 2016 16:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Zeker. 1,5 seconde sneller dan tijdens kwalificatie bij de GP.
Slechter als in minder pk's. Qua betrouwbaarheid zullen we zien.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die gegarandeerd slechter is dan alle andere Ferrari en Mercedes motoren... Alleen beter dan de Renault, Red Bull en misschien Honda
En dus zijn ze nu ongeveer een halve seconde langzamer dan tijdens de kwalificatie... Aangezien het weer ongeveer 2 seconde sneller is dan tijdens de GP. En dan weet je de fuelload en de banden niet eensquote:Op maandag 22 februari 2016 16:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Zeker. 1,5 seconde sneller dan tijdens kwalificatie bij de GP.
Ook Renault heeft stappen gemaakt met de motor (volgens Adrian Newey).quote:Op maandag 22 februari 2016 16:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die gegarandeerd slechter is dan alle andere Ferrari en Mercedes motoren... misschien alleen beter dan de Renault, Red Bull en Honda
Weinig te verliezen natuurlijkquote:Op maandag 22 februari 2016 16:27 schreef opreis het volgende:
Blijkbaar rijdt McLaren niet met de motor waar ze in australie mee zullen rijden, die spelen wel gevaarlijk spel zo lijkt me
Die komen elke test met een verbetering van de motor. Nu met Mark I, volgende week met Mark II en tijdens de GP van Australië met de beste combinatie van de twee.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:27 schreef opreis het volgende:
Blijkbaar rijdt McLaren niet met de motor waar ze in australie mee zullen rijden, die spelen wel gevaarlijk spel zo lijkt me
quote:Ted has made his way from the pit lane with a story for all you McLaren fans about their partner Honda's progress:
"While most engine manufacturers are here with their bespoke 2016 engine, with which they intend to do the first few races, that's not the case for Honda.
"The power unit in the back of Button and Alonso's car at this test is effectively a mark I 2016 engine incorporating most of the changes Honda knew they needed to make over the winter.
"There will be another new engine, mark II, which will debut for the second test next week and the result of what they learn between the two specs of power unit will be combined into mark III, that they'll take to race in Melbourne.
"So if it doesn't look brilliant for McLaren early on, don't worry, better engine bits are on the way."
Ja maar als ze daar vertrouwen in hadden hoefde Toro Rosso geen andere motoren natuurlijk. Het gat was vorig jaar ook wel heel erg groot natuurlijkquote:Op maandag 22 februari 2016 16:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ook Renault heeft stappen gemaakt met de motor (volgens Adrian Newey).
Volgens mij zaten we toen al in Monaco toen ze 34 rondjes gereden hadden in totaalquote:Op maandag 22 februari 2016 13:54 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Volgens mij zat McLaren vorig jaar pas na testdag nr zes ofzo op 34 ronden...
Vorig jaar waren ze op de eerste dag productiever (157 ronden)quote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef thabrid het volgende:
Mercedes is trouwens ook weer goed bezig zeg, gewoon nu al 124 ronden
Nog anderhalf uur te gaanquote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze op de eerste dag productiever (157 ronden)
Ze zijn nu weer de baan op :pquote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze op de eerste dag productiever (157 ronden)
en ik maar denken dat het om 17.00 uur al ophield, maar dat zal wel niet vanwege dat uurtje lunchpauzequote:
Volgens mij al tijdje zo dat test van 9 tot 18 is incl de pauzequote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het om 17.00 uur al ophield, maar dat zal wel niet vanwege dat uurtje lunchpauze
Sinds dat incident niet meer, wordt eerst uitgezocht wat oorzaak is.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:42 schreef Geralt het volgende:
Is Haas nog buiten geweest? Heb niks kunnen volgen, las alleen dat een voorvleugel afgebroken was
Haas F1 Team is erin geslaagd om Romain Grosjean nog de baan op te sturen. De Amerikaanse renstal heeft nog ruim een uur om extra ervaring op te doen met de VF-16.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:42 schreef Geralt het volgende:
Is Haas nog buiten geweest? Heb niks kunnen volgen, las alleen dat een voorvleugel afgebroken was
ZIT ER PER ONGELUK NOG DE MOTOR VAN VORIG JAAR IN OF WAT IS DEZE?!?!?!quote:Op maandag 22 februari 2016 16:43 schreef Fopje het volgende:
STR onderzoekt nu de problemen met de STR11.
Waar lees je dat? Op autosport.com en gpupdate lees ik dat nietquote:Op maandag 22 februari 2016 16:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Haas F1 Team is erin geslaagd om Romain Grosjean nog de baan op te sturen. De Amerikaanse renstal heeft nog ruim een uur om extra ervaring op te doen met de VF-16.
Update geplaatst op 16:41:47
http://www.f1today.net/nl(...)dag-vanuit-barcelonaquote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Op autosport.com en gpupdate lees ik dat niet
ik zal wel in de war zijn geweest met Jerez waar geen pauze wasquote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij al tijdje zo dat test van 9 tot 18 is incl de pauze
Neequote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef Schunckelstar het volgende:
Is dit ergens te zien toevallig?
Idd, dat snap ik ook nietquote:
Winter duurt sowieso te lang. Ongeacht F1 of niet. Kutwinter.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Idd, dat snap ik ook niet![]()
Denk dat het een hoop publiek trekt, volgens mij duurt de winter voor iedereen te lang
En Grosjean.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Wehrlein sneller dan Celis en Palmer. Hoopvol.
wel als enige op softsquote:
Niet volgens Sky, Autosport.com en GPUpdate.quote:
Nee er zit een in 3 mnd ontwikkelde versnellingsbak in. HAHAHAHAHAHAHA Dat ze maar vaak bakproblemen mogen hebbenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
ZIT ER PER ONGELUK NOG DE MOTOR VAN VORIG JAAR IN OF WAT IS DEZE?!?!?!![]()
!!!!
twitter:carlosainzinfo twitterde op maandag 22-02-2016 om 16:52:08The day comes to an end for @carlosainz. The team has found an issue related to the gear box: they are analysing now https://t.co/a3d6594rXh reageer retweet
Aii, zonde!quote:Op maandag 22 februari 2016 17:16 schreef sasquatsch het volgende:
twitter:carlosainzinfo twitterde op maandag 22-02-2016 om 16:52:08The day comes to an end for @carlosainz. The team has found an issue related to the gear box: they are analysing now https://t.co/a3d6594rXh reageer retweet
Vandaar dat de Ferrari sneller is.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:25 schreef DeeBee het volgende:
Die Mercedes gaat wederom zo hard rondjes om iedereen rijden, dat is gewoon niet grappig. Die werken complete racesimulaties af en de rest maar beunen.
Van de Sky live-blogquote:Op maandag 22 februari 2016 17:47 schreef Ferry_76 het volgende:
Iemand trouwens een site met goede high res foto's..? Op Formule1.nl kan ik ze niet meer vergroten helaas.
Dat leek het vorig seizoen ook redelijk op tijdens de testsquote:Op maandag 22 februari 2016 18:06 schreef opreis het volgende:
Toch wel prettig voor RB dat de betrouwbaarheid voorlopig goed lijkt te zijn
behalve hun sterrijder Alonso natuurlijk....quote:
Andere programma's, Vooral Aero controleren voor de sim, banden, setup werk etcquote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef VacaLoca het volgende:
Hoezo kunnen andere teams niet zoveel rijden als Mercedes? Elke kilometer telt lijkt me.
In dit tempo legt Mercedes net zoveel rondes af met de test in Barcelona als één van hun auto's in een heel seizoen aan GP races.
Dat geldt voor meer teams.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef franklop het volgende:
Hamilton zei ook dat de wagen een doorontwikkeling was, dus hoeven ook minder checks te doen denk ik dan.
Maar niet elk team heeft een gigantische voorsprong op de restquote:
Mercedes gaat zo gemakkelijk. Die hebben gewoon echt alles op orde.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:25 schreef DeeBee het volgende:
Die Mercedes gaat wederom zo hard rondjes om iedereen rijden, dat is gewoon niet grappig. Die werken complete racesimulaties af en de rest maar beunen.
Joh, waarschijnlijk zouden ze dit jaar met hun 2014 auto ook nog races kunnen winnenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:02 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Mercedes gaat zo gemakkelijk. Die hebben gewoon echt alles op orde.
nah, dat denk ik niet, omdat Ferrari het gat behoorlijk gedicht heeftquote:Op maandag 22 februari 2016 20:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Joh, waarschijnlijk zouden ze dit jaar met hun 2014 auto ook nog races kunnen winnen
Wat slecht zegquote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef Meike26 het volgende:
Nieuwe campagne van Ziggo met Max
https://vimeo.com/156268647
Volgens mij nog niet voorbij gekomen in dit topic, toch?
Gaan ze die uitzenden ja?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef Meike26 het volgende:
Ach, volgend jaar hebben ze alle kennis van Alonso er uitgetrokken en rijdt Stoffel met de McLaren iedereen zoek! Behalve onze Max in de Ferrari natuurlijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
behalve hun sterrijder Alonso natuurlijk....
Haha omgquote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef Meike26 het volgende:
Understatementquote:Op maandag 22 februari 2016 21:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat slecht zeg
Hoorde deze vandaag op de radio. Kreeg bijna last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef Meike26 het volgende:
Afschuwelijkquote:Op maandag 22 februari 2016 13:29 schreef Doevelaer het volgende:
Mooiste Livery imo 1. Manor. 2. Red Bull 3. Ferrari.
Max gaat iig met een mooi slanke auto op pad:
[ afbeelding ]
Het is meer dan een livetopic alleen. Hier gaat het gewoon altijd door, ook al is er weinig F1 te bespreken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beetje verwarrend dat dat topic de tag "F1 algemeen" heeft, ipv "F1 livetopic" oid
Hij snapt niet wat het woord algemeen betekent:')quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is meer dan een livetopic alleen. Hier gaat het gewoon altijd door, ook al is er weinig F1 te bespreken.
Als je een beter idee hebt... algemeen = niet specifiek, precies wat het is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:56 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hij snapt niet wat het woord algemeen betekend
En blijkbaar ook niet wat een nieuwtje is.
Hier alvast de eerste Ted's Notebook.
nieuws topics echt voor nieuws gerelateerde dingen en directe discussie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een beter idee hebt... algemeen = niet specifiek, precies wat het is.
Met "hij" bedoelde ik ook ratjetoe. Algemeen beschrijft het juist prima. Ja, erg specifiek is het niet, maar 'live blog' valt ook onder algemeen (en niet onder nieuwtje).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een beter idee hebt... algemeen = niet specifiek, precies wat het is.
Het is nog vroegquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:10 schreef twiFight het volgende:
[..]
Met "hij" bedoelde ik ook ratjetoe. Algemeen beschrijft het juist prima. Ja, erg specifiek is het niet, maar 'live blog' valt ook onder algemeen (en niet onder nieuwtje).
Ik denk wel dat het met gister te maken heeft. Naar ik begrepen heb een storing in de sensoren van het gaspedaal? Gewoon weer problemen in het algemeen zou in Japan de druppel geweest kunnen zijn en verandering van inzicht nodig om de boel te redden dit jaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:42 schreef JimmyManna het volgende:
Merkwaardig dat Honda Arai ontslaat. Waarom nu? Waarom niet in november, na afloop van het rampjaar 2015? Gek tijdstip. Tenzij de 2016-motor ook weer een flop is.
Die zitten normaal gesproken al achterin de pitboxquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:44 schreef Meike26 het volgende:
Persoonlijk denk ik dat dit nog wel eens een trend kan gaan worden. Op de meeste circuits (Hongarije niet volgens mij) hebben alle teams beschikking over pitboxen van 3 garages breed. Dan kan die 'pitmuur' net zo goed in de middelste box (nouja, het is 1 grote box, maar tussen de 2 auto's in, achter de jongens die de pitstops doen. Het scheelt je in apparatuur zeulen, het is denk ik veiliger, schoner werken..en minder kans op defecten as het vochtig is buiten.
En de pitmuur word er weer wat schoner van, elk team met slechts een enkel hokje misschien voor de timing en positie op de baan. Alle telemetrie-jongens hebben er denk ik meer aan om binnen te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |