Ik vrees dat je bij een bezoek aan z'n kartbaan ongeveer net zoveel ziet..quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:39 schreef Geralt het volgende:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160216_02131771
Foto's van de Schumacher tentoonstelling
Niet dat dat niet ook gold voor Stevens, die het nou ook weer niet puur van z'n talent moest hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:35 schreef JimmyManna het volgende:
Tja geld. Dat is alles dat Haryanto kan bieden. Maar wel een boel geld.
Dat klopt. Stelde ook niet heel veel voor.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Niet dat dat niet ook gold voor Stevens, die het nou ook weer niet puur van z'n talent moest hebben.
dus het eerste kwartaal gaan ze als de brandweer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:41 schreef Geralt het volgende:
Ik lees links en rechts berichten dat TR over de allerlaatste 2015 spec motor beschikt.
Volgens mij waren dat tot op heden slechts geruchten en geen bevestiging van Tost zelf.
Nu wel dus
twitter:HaasF1Team twitterde op woensdag 17-02-2016 om 15:21:55Since you all asked so kindly, we've prepared a special treat for you. 🔊#RandomActsOfKindnessDay #HaasF1 #F1 https://t.co/Ecudcpo5fi reageer retweet
quote:Honda’s revamped 2016 Formula 1 power unit is reportedly more powerful than its predecessor, but still unreliable according to Marco Canseco, the correspondent for sports daily Marca.
McLaren-Honda debuted its novel, ultra-compact ‘size zero’ concept last year, where the tight packaging of the rear was possible because the turbo is located actually inside the ‘vee’ of the engine.
According to Motor Sport magazine, the Honda turbo is bigger for 2016, with Yasuhisa Arai confirming that it will be “around the same size” as the Mercedes unit. The ‘size zero’ concept, however, is staying.
Writing in Marca, Censeco said Honda test-bench runs since the first full 2016 chassis was put together confirm the turbo V6 is now more powerful but “the new turbo repeatedly breaks”.
And “apparently there are still overheating problems, even though the new (turbo) now works at lower rpm of about 100,000 compared to the 120,000 of last year”, Canseco added.
Marca said that after Sunday’s online launch of the MP4-31, it is believed Fernando Alonso will be at the wheel on the opening day of Barcelona testing.
Helmut Marko zei dat een tijdje terug al. Snap niet zo waarom GPUpdate het nu als nieuws brengt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:41 schreef Geralt het volgende:
Ik lees links en rechts berichten dat TR over de allerlaatste 2015 spec motor beschikt.
Volgens mij waren dat tot op heden slechts geruchten en geen bevestiging van Tost zelf.
Nu wel dus
views en dus geldquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:56 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Helmut Marko zei dat een tijdje terug al. Snap niet zo waarom GPUpdate het nu als nieuws brengt.
Ik had alleen nog geruchten gehoord en gelezen en nog nergens een officiële bevestiging gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:56 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Helmut Marko zei dat een tijdje terug al. Snap niet zo waarom GPUpdate het nu als nieuws brengt.
ze hebben zelf via Twitter gezegd van niet, maar dat de studio foto's en een filmpje vanavond vrijgegeven worden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:06 schreef opreis het volgende:
Is het ook ergens te zien dat van RB?
Ik ben er al over uit dat ik hem ronduit spuugelijk vind.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog even moet wennen
Nee. Deze niet. Het is geen porum.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel heel mooi
Lekker simpel. Simplistische helmen vinden jullie mooi, maar deze livery dan weer niet?
niks nieuws, zag totaal niet dat ze echt stappenmaakte, een wonder dat Alonso er nog rijdt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:26 schreef sasquatsch het volgende:
Als dit waar is gaat Honda weer een moeilijke tijd tegemoet.
'Nieuwe Honda motor krachtiger maar onbetrouwbaar'
[..]
eensquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben er al over uit dat ik hem ronduit spuugelijk vind.![]()
Man man man; dat is toch geen livery
Ohhh nice! Veel mooier dan wat ze haddenquote:
Heel gaafquote:
Niet van het team, wel van Marko. Die quote is al eens gegeven tijdens een eerdere discussie. Ik ga het niet nog een keer opzoeken, sorry.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had alleen nog geruchten gehoord en gelezen en nog nergens een officiële bevestiging gezien.
Als jij die een tijdje terug al gezien had dan geef eens een linkje zou ik zegge
Niet een complete beauty, maar veel, veel, veel beter dan de gebruikelijke en schreeuwerige layouts die we van hen gewend zijn. Vind het wel een aardige livery dit. Complimenten.quote:
Wordt alweer ontkracht door Honda.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:26 schreef sasquatsch het volgende:
Als dit waar is gaat Honda weer een moeilijke tijd tegemoet.
'Nieuwe Honda motor krachtiger maar onbetrouwbaar'
[..]
http://www.pitpass.com/55489/Honda-plays-down-reliability-claimsquote:Days ahead of the launch of the 2016 McLaren-Honda, amidst seemingly endless fire-ups on Twitter, reports have been emerging that there is already concern over the reliability of the Japanese manufacturer's power unit.
Whilst it is acknowledged that the 2016 is more powerful than its predecessor it is claimed that initial tests have been problematic, particularly with regard the turbo which has been increased in size in an effort to resolve last year's power issues.
Spanish publication Marca claims that in spite of the speed of the turbo being reduced overheating is causing great concern.
"Reports on Honda`s power unit performance and reliability are unfounded and speculative," a Honda spokesperson told Pitpass, "and we ask fans and media alike to treat them as such.
"We will not know exactly where we stand until we finish the eight days of testing in Barcelona, so until then we have no further information. We are looking forward to getting back on the track."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |