en ik maar denken dat het om 17.00 uur al ophield, maar dat zal wel niet vanwege dat uurtje lunchpauzequote:
Volgens mij al tijdje zo dat test van 9 tot 18 is incl de pauzequote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het om 17.00 uur al ophield, maar dat zal wel niet vanwege dat uurtje lunchpauze
Sinds dat incident niet meer, wordt eerst uitgezocht wat oorzaak is.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:42 schreef Geralt het volgende:
Is Haas nog buiten geweest? Heb niks kunnen volgen, las alleen dat een voorvleugel afgebroken was
Haas F1 Team is erin geslaagd om Romain Grosjean nog de baan op te sturen. De Amerikaanse renstal heeft nog ruim een uur om extra ervaring op te doen met de VF-16.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:42 schreef Geralt het volgende:
Is Haas nog buiten geweest? Heb niks kunnen volgen, las alleen dat een voorvleugel afgebroken was
ZIT ER PER ONGELUK NOG DE MOTOR VAN VORIG JAAR IN OF WAT IS DEZE?!?!?!quote:Op maandag 22 februari 2016 16:43 schreef Fopje het volgende:
STR onderzoekt nu de problemen met de STR11.
Waar lees je dat? Op autosport.com en gpupdate lees ik dat nietquote:Op maandag 22 februari 2016 16:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Haas F1 Team is erin geslaagd om Romain Grosjean nog de baan op te sturen. De Amerikaanse renstal heeft nog ruim een uur om extra ervaring op te doen met de VF-16.
Update geplaatst op 16:41:47
http://www.f1today.net/nl(...)dag-vanuit-barcelonaquote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Op autosport.com en gpupdate lees ik dat niet
ik zal wel in de war zijn geweest met Jerez waar geen pauze wasquote:Op maandag 22 februari 2016 16:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij al tijdje zo dat test van 9 tot 18 is incl de pauze
Neequote:Op maandag 22 februari 2016 16:57 schreef Schunckelstar het volgende:
Is dit ergens te zien toevallig?
Idd, dat snap ik ook nietquote:
Winter duurt sowieso te lang. Ongeacht F1 of niet. Kutwinter.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Idd, dat snap ik ook niet![]()
Denk dat het een hoop publiek trekt, volgens mij duurt de winter voor iedereen te lang
En Grosjean.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Wehrlein sneller dan Celis en Palmer. Hoopvol.
wel als enige op softsquote:
Niet volgens Sky, Autosport.com en GPUpdate.quote:
Nee er zit een in 3 mnd ontwikkelde versnellingsbak in. HAHAHAHAHAHAHA Dat ze maar vaak bakproblemen mogen hebbenquote:Op maandag 22 februari 2016 16:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
ZIT ER PER ONGELUK NOG DE MOTOR VAN VORIG JAAR IN OF WAT IS DEZE?!?!?!![]()
!!!!
twitter:carlosainzinfo twitterde op maandag 22-02-2016 om 16:52:08The day comes to an end for @carlosainz. The team has found an issue related to the gear box: they are analysing now https://t.co/a3d6594rXh reageer retweet
Aii, zonde!quote:Op maandag 22 februari 2016 17:16 schreef sasquatsch het volgende:
twitter:carlosainzinfo twitterde op maandag 22-02-2016 om 16:52:08The day comes to an end for @carlosainz. The team has found an issue related to the gear box: they are analysing now https://t.co/a3d6594rXh reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |