twitter:RachelBrookesTV twitterde op maandag 22-02-2016 om 12:04:21That was a slow crawl back to the pits for the MRT 05 #skyf1 https://t.co/mlVqWqz838 reageer retweet
Ik heb geen idee, maar echt duidelijk is het niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:17 schreef Meike26 het volgende:
Zou het kunnen dat deze gast op periscope nog problemen kan krijgen met de Foca, Fia of welke organisatie dan ook?
Voor wat ? hij verdient er geen geld mee .. en die 2200 viewers vergeleken met de miljoenen die normaal naar de f1 kijken ... en de beeld qualiteit is nou ook weer niet super denderend ...quote:Op maandag 22 februari 2016 12:17 schreef Meike26 het volgende:
Zou het kunnen dat deze gast op periscope nog problemen kan krijgen met de Foca, Fia of welke organisatie dan ook?
Hij heeft gewoon betaald voor z'n kaartje dus waarom zou dat zo zijn?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:17 schreef Meike26 het volgende:
Je mag zonder toestemming geen beelden maken en verspreidenquote:Op maandag 22 februari 2016 12:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon betaald voor z'n kaartje dus waarom zou dat zo zijn?
Er is toch ook gewoon pers bij aanwezig en staan zat foto's online op verscheidene sites.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:23 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Je mag zonder toestemming geen beelden maken en verspreiden
Ja en de pers heeft geen toestemming he... Die hebben geen perskaart van de FIA waardoor ze verslag mogen doen... Officieel mag je de foto's die je maakt gewoon NIET publiceren... Dat staat nu eenmaal in de voorwaarde van de FIA, FOM en F1...quote:Op maandag 22 februari 2016 12:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is toch ook gewoon pers bij aanwezig en staan zat foto's online op verscheidene sites.
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:27 schreef Beach het volgende:
Waar kan je zon streamer melden bij de FIA?
Dan moeten ze het zelf uitzenden vind ik, krijg je dit soort dingen ook niet. De FIA kan zoveel zeggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:26 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ja en de pers heeft geen toestemming he... Die hebben geen perskaart van de FIA waardoor ze verslag mogen doen... Officieel mag je de foto's die je maakt gewoon NIET publiceren... Dat staat nu eenmaal in de voorwaarde van de FIA, FOM en F1...
Dat zijn nou eenmaal de regels, anders krijg je later mensen die gewoon met een professionele camera de race live gaan streamen omdat dat nou eenmaal mag. Dan verdient FIA niets meer. Zo werkt dat nietquote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moeten ze het zelf uitzenden vind ik, krijg je dit soort dingen ook niet. De FIA kan zoveel zeggen.
Dat snap ik en dat is nogal een verschil als er gewoon via Sky een uitzending is, dan is het ook begrijpelijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zijn nou eenmaal de regels, anders krijg je later mensen die gewoon met een professionele camera de race live gaan streamen omdat dat nou eenmaal mag. Dan verdient FIA niets meer. Zo werkt dat niet
De webcams van CirCat zijn ook offline gezet...quote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moeten ze het zelf uitzenden vind ik, krijg je dit soort dingen ook niet. De FIA kan zoveel zeggen.
ik wil ook wel een gratis Ferrari maar die krijg ik niet dus als ik hem steel is het niet mijn schuld volgens jouquote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sneller dan de eerste dag van de eerste test op Barcelona vorig jaar.quote:Vettel, on Mediums, lowers the benchmark to 1:24.939
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |