quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:49 schreef Abed het volgende:
[..]
Ow ok, dus hier kunnen we het over alle randzaken hebben? Koffiezegels en zulks? Prima, wist ik niet. Ga ik naar dat andere topic. Dank.
Nooit een race van hem gezien, maar afgaande op deze video is dat mannetje wel goed materiaal voor de F1 !quote:
ik vind het best tofquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:02 schreef Abed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
Maar dat is ie niet. Niks bijzonders. Niet 1 van de 20 beste coureurs op aarde en ook niet goed genoeg om dat te worden. Dus per definitie niet goed genoeg voor F1. Zoals vele Manor/Marussia rijders. Maar goed, zolang ze er eentje hebben die wel goed genoeg is is dat verder primaquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nooit een race van hem gezien, maar afgaande op deze video is dat mannetje wel goed materiaal voor de F1 !
filmpje niet gekeken, maar compilatie filmpjes kun je van Chilton of Mehri ook maken zodat ook hun indrukwekkend lijken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nooit een race van hem gezien, maar afgaande op deze video is dat mannetje wel goed materiaal voor de F1 !
Naja die wagens worden door andere ontwerpteams bedacht en daarbij heeft de Ferrarimotor een langere wielbasis nodig dan de Renault. Dus ik denk niet dat ze veel meer overeenkomen dan andere wagens.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:09 schreef nils7 het volgende:
Vraag me af hoeveel de STR afwijkt van de RB aangezien dit nu ideaal voor RB zou zijn om te motoren te kunnen vergelijken!
quote:
De oude in een nieuw jasje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:45 schreef JimmyManna het volgende:
Dat hebben ze niet gedaan, ze hebben juist een hele mooie livery nieuw leven ingeroepen.
Zo kan je het ook noemen. Maar persoonlijk vind ik het mooi, maar ja, dat verschilt per persoon natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |