Heeft wat weg van dit:quote:
Geel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik wilde hem net posten
Geen link meer willen hebben met Renault maar wel heel de bovenkant geel maken... bijzonder
Ohja, nu je het zegtquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Geel?
Da's gewoon door te verlichting denk ik, gewoon de standaard stier die ze al een tijdje op de motorkap hebben.
Laten we hopen dat het ook gezellig blijft.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik dit een heel gezellig topic vind! Ook nu er even pauze is! Heb alweer helemaal zin in het nieuwe seizoen.
Kussiekroel.
Bla.
Doe eens niet zo negatief!quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:00 schreef WEST het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het ook gezellig blijft.
Is niet negatief bedoeld. Maar we hebben het vorig jaar wel gemerkt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief!
Om terug te komen op dat hardlopen.. Hij doet me denken aan J. Martina ;quote:
2 graag, inpakken en in een tasje als het kan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:02 schreef Abed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
J Martina? Je bedoelt Churandy?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Om terug te komen op dat hardlopen.. Hij doet me denken aan J. Martina ;
"Ik ben blij jonge... Ik ben gewoen blij"![]()
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:13 schreef Abed het volgende:
Wat is dit voor offtopic wijvengeneuzel?
Iedereen heeft z'n zegje wel gedaan over de nieuwe livery hier: SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 190 - Get ready 4 the launch?quote:
Ow ok, dus hier kunnen we het over alle randzaken hebben? Koffiezegels en zulks? Prima, wist ik niet. Ga ik naar dat andere topic. Dank.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n zegje wel gedaan over de nieuwe livery hier: SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 190 - Get ready 4 the launch?
Komt ook wel omdat het seizoen nog niet begonnen is. Als ze straks gaan testen volgende week gaat het echt wel weer ontopic.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:49 schreef Abed het volgende:
[..]
Ow ok, dus hier kunnen we het over alle randzaken hebben? Koffiezegels en zulks? Prima, wist ik niet. Ga ik naar dat andere topic. Dank.
Met elke maand 1x een lichtelijke offtopic (of eigenlijk niet, want het is F1 gerelateerd) reactie van mij dat ik weer 2 schaalmodellen rijker ben gewordenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:59 schreef WEST het volgende:
[..]
Komt ook wel omdat het seizoen nog niet begonnen is. Als ze straks gaan testen volgende week gaat het echt wel weer ontopic.
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:49 schreef Abed het volgende:
[..]
Ow ok, dus hier kunnen we het over alle randzaken hebben? Koffiezegels en zulks? Prima, wist ik niet. Ga ik naar dat andere topic. Dank.
Nooit een race van hem gezien, maar afgaande op deze video is dat mannetje wel goed materiaal voor de F1 !quote:
ik vind het best tofquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:02 schreef Abed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |