Vandaar dat de Ferrari sneller is.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:25 schreef DeeBee het volgende:
Die Mercedes gaat wederom zo hard rondjes om iedereen rijden, dat is gewoon niet grappig. Die werken complete racesimulaties af en de rest maar beunen.
Van de Sky live-blogquote:Op maandag 22 februari 2016 17:47 schreef Ferry_76 het volgende:
Iemand trouwens een site met goede high res foto's..? Op Formule1.nl kan ik ze niet meer vergroten helaas.
Dat leek het vorig seizoen ook redelijk op tijdens de testsquote:Op maandag 22 februari 2016 18:06 schreef opreis het volgende:
Toch wel prettig voor RB dat de betrouwbaarheid voorlopig goed lijkt te zijn
behalve hun sterrijder Alonso natuurlijk....quote:
Andere programma's, Vooral Aero controleren voor de sim, banden, setup werk etcquote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef VacaLoca het volgende:
Hoezo kunnen andere teams niet zoveel rijden als Mercedes? Elke kilometer telt lijkt me.
In dit tempo legt Mercedes net zoveel rondes af met de test in Barcelona als één van hun auto's in een heel seizoen aan GP races.
Dat geldt voor meer teams.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef franklop het volgende:
Hamilton zei ook dat de wagen een doorontwikkeling was, dus hoeven ook minder checks te doen denk ik dan.
Maar niet elk team heeft een gigantische voorsprong op de restquote:
Mercedes gaat zo gemakkelijk. Die hebben gewoon echt alles op orde.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:25 schreef DeeBee het volgende:
Die Mercedes gaat wederom zo hard rondjes om iedereen rijden, dat is gewoon niet grappig. Die werken complete racesimulaties af en de rest maar beunen.
Joh, waarschijnlijk zouden ze dit jaar met hun 2014 auto ook nog races kunnen winnenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:02 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Mercedes gaat zo gemakkelijk. Die hebben gewoon echt alles op orde.
nah, dat denk ik niet, omdat Ferrari het gat behoorlijk gedicht heeftquote:Op maandag 22 februari 2016 20:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Joh, waarschijnlijk zouden ze dit jaar met hun 2014 auto ook nog races kunnen winnen
Wat slecht zegquote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef Meike26 het volgende:
Nieuwe campagne van Ziggo met Max
https://vimeo.com/156268647
Volgens mij nog niet voorbij gekomen in dit topic, toch?
Gaan ze die uitzenden ja?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:38 schreef Meike26 het volgende:
Nieuwe campagne van Ziggo met Max
https://vimeo.com/156268647
Volgens mij nog niet voorbij gekomen in dit topic, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |