quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:30 schreef Geralt het volgende:
Nee geen tijd meer. Ik moet nog uitzoeken welke het volgende schaalmodel is wat ik ga kopen
Hij was heel positief. Ik vraag me af of dat terecht is. Begin van het jaar denk ik wel maar daarna gaat het lastig worden.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:40 schreef opreis het volgende:
Max is ook langs geweest bij Peptalk vandaag, heerlijk losse indruk heeft ie daar
Gewoon duidelijk dusquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:39 schreef Geralt het volgende:
Anyway, met al die topics is het mij niet meer helemaal duidelijk. Het nieuwtjestopic is voor nieuwtjes.
Dit topic is dan voor gewoon wat gelul om de F1 heen zolang het er maar een beetje mee te maken heeft?
Wij gebruikten de ingang aan de kant van Eau Rouge. En daar werden inderdaad veel verbaasde mensen aangehouden. Er stonden echt stapels met biertrays... en dronken mensen omdat ze hun bier dan maar snel aan het klappen waren.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef Waffle het volgende:
[..]
Vreemd twee keer naar Spa geweest, maar alleen op de donderdag voor de pitwalk werd mijn tas gecontroleerd. Er gaan gasten met hele koelboxen vol bier naar binnen op karretjes, dus vind het raar dat jij gecontroleerd werd
Die heb ik, met de handtekening van Maxquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:38 schreef Geralt het volgende:
Ik vind dees overigens wel veel toffer van Jos:
[ afbeelding ]
Die wil ik wel nog een keer op de kop tikken. Zo jammer dat die ene knaker toen de pijp aan maarten gaf en de stekker eruit getrokken werd
Als je ergens veel tijd mee kan winnen is het wel een andere motor. Bovendien zal het ook fijn zijn dat het een betrouwbaardere motor is gebleken dan de renault die ze vorig jaar hadden. Als ze ongeveer 2 tienden in zouden lopen op de concurrentie zou ik al tevreden zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 06:12 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Hij was heel positief. Ik vraag me af of dat terecht is. Begin van het jaar denk ik wel maar daarna gaat het lastig worden.
Hij denkt 1 sec te winnen en dat geen enkel ander team dat kan. Ik vraag het me af, zeker gedurende het jaar. Maar misschien ben ik doemdenkerig.
nog 46 dagen 17 uur en 45 minutenquote:
Wijze woorden. Ik blijf de uitspraken van Luca di M dan ook nog steeds raar vinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:59 schreef Beach het volgende:
https://formerf1doc.wordp(...)uca-di-ms-statement/
Een link naar het originele interview staat in de comments aldaar. Wel in het italiaans. Er is discussie over de interpretatie van zijn woorden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:14 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Wijze woorden. Ik blijf de uitspraken van Luca di M dan ook nog steeds raar vinden.
Dat gaat me niet lukken, vrees ik...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
Een link naar het originele interview staat in de comments aldaar. Wel in het italiaans. Er is discussie over de interpretatie van zijn woorden.
Tof!quote:Op maandag 8 februari 2016 09:55 schreef JeMoeder het volgende:
Tickets Sepang zijn geboektTribune K1, nu nog met super early bird korting... Prima prijs
Supervet! Kan niet wachten op nieuwe seizoen! Ik zal weer tot Spa moeten wachtenquote:Op maandag 8 februari 2016 09:55 schreef JeMoeder het volgende:
Tickets Sepang zijn geboektTribune K1, nu nog met super early bird korting... Prima prijs
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:38 schreef Waffle het volgende:
Dit jaar geen spa maar red bull ring voor ons. ¤99 daar kan je het niet voor laten
Wat is dat plaatje? Iets lijkt me dat dat niet echt iets is wat hier de bedoeling isquote:Op maandag 8 februari 2016 09:56 schreef MikeSpec het volgende:
[..]
Supervet! Kan niet wachten op nieuwe seizoen! Ik zal weer tot Spa moeten wachten
[ link | afbeelding ]
quote:
Inderdaad, ik heb er echt super zin in!! Spa was vet vorig jaar, maar we willen dit jaar op de tribune zitten en niet meer op een lawaaiige camping. Dan is Sepang eigenlijk maar iets duurder dan Spa...quote:Op maandag 8 februari 2016 09:56 schreef MikeSpec het volgende:
[..]
Supervet! Kan niet wachten op nieuwe seizoen! Ik zal weer tot Spa moeten wachten
[ link | afbeelding ]
De vliegreis alleen kost al meer dan een heel weekend Spa, dus dat geloof ik nietquote:Op maandag 8 februari 2016 10:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, ik heb er echt super zin in!! Spa was vet vorig jaar, maar we willen dit jaar op de tribune zitten en niet meer op een lawaaiige camping. Dan is Sepang eigenlijk maar iets duurder dan Spa...
De tribuneplaatsen die ik wil op spa kosten ruim 500 euro, ticket Sepang voor onder de honderd. 3 dagen een redelijk hotel bij het circuit: 100 euro pp per nacht. In KL, 30 euro pp per nacht. Een vliegticket van 500 euro kan er dan gewoon uit...quote:Op maandag 8 februari 2016 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vliegreis alleen kost al meer dan een heel weekend Spa, dus dat geloof ik niet
Plus goed weer garantiequote:Op maandag 8 februari 2016 10:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
De tribuneplaatsen die ik wil op spa kosten ruim 500 euro, ticket Sepang voor onder de honderd. 3 dagen een redelijk hotel bij het circuit: 100 euro pp per nacht. In KL, 30 euro pp per nacht. Een vliegticket van 500 euro kan er dan gewoon uit...
True story, wel ziekelijk warm 35+ graden en hoge luchtvochtigheidquote:
Nee, die had ik net gemistquote:
Ik ga ook!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:38 schreef Waffle het volgende:
Dit jaar geen spa maar red bull ring voor ons. ¤99 daar kan je het niet voor laten
Misschien als ik geld over heb dat ik nog wel een weekendje spa wil. Maar dan moet het wel met een fok groep want mijn pa heeft me verzekerd dat hij niet naar twee races gaatquote:
Ga je ook met je pa naar Oostenrijk dan?quote:Op maandag 8 februari 2016 17:18 schreef Waffle het volgende:
[..]
Misschien als ik geld over heb dat ik nog wel een weekendje spa wil. Maar dan moet het wel met een fok groep want mijn pa heeft me verzekerd dat hij niet naar twee races gaat
twitter:RTLGP twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 19:24:22Autosport voor beginners... #F1 #WRC #NASCAR #Dakar #RTLGP https://t.co/0qs2f6gTNW reageer retweet
Ja heb hem over weten te halenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ga je ook met je pa naar Oostenrijk dan?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:42 schreef Geralt het volgende:
Nog 39 dagen, 11 uur, 17 minuten en 56 seconden
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RTLGP twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 19:24:22Autosport voor beginners... #F1 #WRC #NASCAR #Dakar #RTLGP https://t.co/0qs2f6gTNW reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |