Van de drie is dat de mooistequote:Op maandag 1 februari 2016 10:15 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik al mooier. Ik ben niet goed genoeg met paint om die driekleur hoger op de auto te zetten.
De minst lelijke inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van de drie is dat de mooiste
Zelf gepaintertquote:Op maandag 1 februari 2016 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van de drie is dat de mooiste
Gelukkig zitten er nog een paar lange rechte stukken in, anders was het echt een optocht geworden..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Hahahaha!!!!
Edit: meer foto's....twitter:tedkravitz twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 10:23:06Best bit of the Baku City Circuit: the soon to be famous turns 8, 9 & 10 https://t.co/Un9WtLrctw reageer retweet
Fixedquote:Op maandag 1 februari 2016 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand krijgt ruzie een paar notes hier.
Foei Foei LELIJKquote:
Dat hoor je mij niet zeggenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 12:33 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er nog een paar lange rechte stukken in, anders was het echt een optocht geworden..
Volgens RTL GP zou de gemiddelde snelheid rond 211 km/u komen te liggen, vergelijkbaar met Barcelona en Sotsji. Topsnelheid op het rechte stuk 340 km/u.
Op zo'n manier dat het dus voorgoed asfalt is daar? Bahquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er komt nog asfalt op die plekken. Het lijkt me dat ze dat over de stenen heen gaan doen, maar zeker weten doe ik het niet
neen. Eerst een laag zand, dan het asfalt. Na dat weekend word het asfalt terug naar de centrale gebracht, en de stofzuiger boven gehaald om het zand terug naar Bahrein te brengen.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zo'n manier dat het dus voorgoed asfalt is daar? Bah
Ik heb er moeite mee om te bepalen of ik dit moet geloven of nietquote:Op maandag 1 februari 2016 15:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
neen. Eerst een laag zand, dan het asfalt. Na dat weekend word het asfalt terug naar de centrale gebracht, en de stofzuiger boven gehaald om het zand terug naar Bahrein te brengen.
Ik ben vorig jaar bij de race op Sepang geweest. Uit mijn hoofd (dus pin me er niet op vast!)heb ik het ook via de website van Sepang zelf gedaan, die het vervolgens via seatadvisor deed.Je koopt inderdaad een specifieke stoel (of een plek in het gras geloof ik). En je krijg een pdf'je in de mail die je uit print, die scannen ze dan bij het hek en dan kan je naar binnen.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:14 schreef JeMoeder het volgende:
Mensen, waar kopen jullie je tickets doorgaans? Ik ben van plan naar Sepang te gaan dit jaar en het circuit heeft ze al in de verkoop, de FIA nog niet. Wat me verder opvalt is dat de tickets tot 15 feb via het circuit ruim 50% goedkoper zijn dan vorig jaar bij de FIA...
De FIA zelf wil me niet vertellen of de website van SepangCircuit.com een legitieme plek is om de tickets te kopen... Ik heb het koopproces daar al eens doorlopen en het lijkt erop alsof je gewoon stoeltjes etc. kan kiezen...
Iemand advies / ervaringen?
Top advies!quote:Op maandag 1 februari 2016 17:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar bij de race op Sepang geweest. Uit mijn hoofd (dus pin me er niet op vast!)heb ik het ook via de website van Sepang zelf gedaan, die het vervolgens via seatadvisor deed.Je koopt inderdaad een specifieke stoel (of een plek in het gras geloof ik). En je krijg een pdf'je in de mail die je uit print, die scannen ze dan bij het hek en dan kan je naar binnen.
Weet je al waar je ongeveer wil gaan? Ik zat zelf op grandstand F block M en heb daar toen 280 RM voor betaald voor 3 dagen. Volgens mij was het ook wel een van de plekken waar je het meeste van de baan kon zien. En ook nog eens overdekt (tijdens de kwalificatie heeft het enorm geregend)
Verder advies...hotels zaten kapot vol toen ik er een paar dagen van te voren arriveerde, vanuit KL zelf was het ongeveer nog een uur naar het circuit met de KLIA Expres (had ik een 3 dagen pas voor), die brengt je van KL city center naar het vliegveld, en vervolgens met een pendelbusje nog 20min(?) naar het circuit zelf.
Officieel mag je geen eten en drinken meenemen, maar ik ben alleen de eerste dag bij de hoofd ingang gecontroleerd, zaterdag en zondag bij mijn eigen ingang kon ik gewoon doorlopen na het scannen van mijn ticket. Ik raad je aan om gewoon zelf wat eten en drinken (het was 30 graden dus je moet echt wel veel drinken) mee te smokkelen want het is 1. een stuk duurder en 2. het eten was niet echt lekker verder. Officieel hebben ze ook prijsafspraken voor het eten/drinken maar als je de getallen in het maleisisch weet kan je het wel ietsjes goedkoper krijgen.
Verder nog vragen? Als ik je kan helpen hoor ik het wel.
KL is verder echt een kut stadquote:Op maandag 1 februari 2016 17:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Top advies!
Ik weet de plekken nog niet precies, maar ik zal je tip zeker meenemen. De bedoeling is dat we deze week boeken (ook Hotels, nu ongeveer 200 euro pp voor een week) en bij de kaartjes een KL Senter transfer meeboeken à 35 RM return (per dag dacht ik). We willen daar de donderdag aankomen en een week blijven, zodat we buiten de F1 om nog wat kunnen citytrippen.
Dat checken van eten/drinken klinkt alsof dat hetzelfde is als op Spa: daar werd vorig jaar op de vrijdag streng gecontroleerd en op zaterdag en zondag niet meer.
Daarvoor heb ik een 'lens bag' in mijn tasquote:Op maandag 1 februari 2016 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Niks gemerkt van dat controleren, en ik had een rugtas vol
Wel verstopt onder de poncho's en plastic tassen, die eigenlijk alleen daarvoor nuttig waren gelukkig.
Nou nog dat wannabe-Marlboro logo eruit en het wordt nog eens wat bij Ferrari.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:15 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik al mooier. Ik ben niet goed genoeg met paint om die driekleur hoger op de auto te zetten.
Even naar het Engels vertaald:quote:Op maandag 1 februari 2016 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Geen Malledona!
http://www.twitlonger.com/show/n_1so8ruu
quote:My dear fans, I address you with respect.
As everyone knows in recent days there have been a number of rumors about my immediate future in Formula One.
It has been 23 years in the most exciting sports, I started at an early age, with the help of my family, we grew up and went to form as a professional, I met the taste of victory, that always leaves you with more and more will to fight.
A few years I became a teenager, I went in search of my dreams to unknown lands, without the warmth of my people, of my roots, my Venezuela.
At that time, I became a man, and I realized that there were many things that I could get away from my goal, yet always succeeded.
World Karting, Formula Renault 2000, Formula 3000, Word Series and GP2 championship unforgettable. I got used to winning, we received over 200 trophies, of all sizes, shapes, shine, well, my lifetime of accomplishment in an incredibly wonderful and great pride for my own space.
He arrived as expected, the dream, the end that justified all my means, Formula One, a category that gave me even the most anticipated of my victories, this Grand Prix of Spain in 2012. All this thanks to the continued support of my family , international fans and especially my great country, that it was heard with our glorious anthem and traveled the world, because I carry my flag not only in my car but in my soul and so to the very top of the podium.
Today with the utmost humility I inform you that I will not be present at the starting grid for the 2016 F1 season, thanks for all your messages of support, passion and concern for my future. I feel very honored with the support of all of you and proud of my professional performance.
Affirm my sense of gratitude to God, my family, my sponsors, my friends, my fans and all those who have helped realize this dream of being able to represent Venezuela to the pinnacle of motorsport. See you soon!.
Pastor Maldonado
Gaat om het retro kleurenschema he, niet om het model.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:32 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Nachtmerrie dit. La Paay in de Playboy. Zoiets.
Ja, had ik al gedaan in 't nieuwtjestopicquote:Op maandag 1 februari 2016 19:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Even naar het Engels vertaald:
[..]
Het feit dat er al "protected" in die Tweet staat, en wetende dat de oude stadsdelen van Baku Unesco wereld-erfgoed is kun je er wel van uitgaan dat er een tijdelijk laag gaat komenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee om te bepalen of ik dit moet geloven of niet
twitter:tedkravitz twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 11:13:11Potholes will be filled, castle & cobbles protected and asphalt laid. Narrow, yes - but just wide enough! https://t.co/f9iMebNWvN reageer retweet
Maar dat maakt niet veel uit. Want het circuit is lang zat voor andere plekken.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:44 schreef Bluurgh het volgende:
Het circuit is op het smalste punt 7.6 meter breed.
Vreemd twee keer naar Spa geweest, maar alleen op de donderdag voor de pitwalk werd mijn tas gecontroleerd. Er gaan gasten met hele koelboxen vol bier naar binnen op karretjes, dus vind het raar dat jij gecontroleerd werdquote:Op maandag 1 februari 2016 17:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Top advies!
Ik weet de plekken nog niet precies, maar ik zal je tip zeker meenemen. De bedoeling is dat we deze week boeken (ook Hotels, nu ongeveer 200 euro pp voor een week) en bij de kaartjes een KL Senter transfer meeboeken à 35 RM return (per dag dacht ik). We willen daar de donderdag aankomen en een week blijven, zodat we buiten de F1 om nog wat kunnen citytrippen.
Dat checken van eten/drinken klinkt alsof dat hetzelfde is als op Spa: daar werd vorig jaar op de vrijdag streng gecontroleerd en op zaterdag en zondag niet meer.
Ja zo goed kan ik niet painterenquote:Op maandag 1 februari 2016 18:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou nog dat wannabe-Marlboro logo eruit en het wordt nog eens wat bij Ferrari.
Ik mis een bierlogoquote:Op maandag 1 februari 2016 23:48 schreef Geralt het volgende:
Dat wit ziet er wel raar uit, maar dat komt omdat ik het met paint gedaan heb en niet kan fotoshoppen denk ik. Lijkt kaarsrecht nu, maar dat is het natuurlijk niet in het echt
Ja ik blijf aan de gang. Ik ga dat bier drinkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:22 schreef Peterselieman het volgende:
Zoiets ja, maar dan een tikje kleiner
je blijft aan de gang ja, maar het resultaat is er dan ook naarquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja ik blijf aan de gang. Ik ga dat bier drinken
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:30 schreef Geralt het volgende:
Nee geen tijd meer. Ik moet nog uitzoeken welke het volgende schaalmodel is wat ik ga kopen
Hij was heel positief. Ik vraag me af of dat terecht is. Begin van het jaar denk ik wel maar daarna gaat het lastig worden.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:40 schreef opreis het volgende:
Max is ook langs geweest bij Peptalk vandaag, heerlijk losse indruk heeft ie daar
Gewoon duidelijk dusquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:39 schreef Geralt het volgende:
Anyway, met al die topics is het mij niet meer helemaal duidelijk. Het nieuwtjestopic is voor nieuwtjes.
Dit topic is dan voor gewoon wat gelul om de F1 heen zolang het er maar een beetje mee te maken heeft?
Wij gebruikten de ingang aan de kant van Eau Rouge. En daar werden inderdaad veel verbaasde mensen aangehouden. Er stonden echt stapels met biertrays... en dronken mensen omdat ze hun bier dan maar snel aan het klappen waren.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef Waffle het volgende:
[..]
Vreemd twee keer naar Spa geweest, maar alleen op de donderdag voor de pitwalk werd mijn tas gecontroleerd. Er gaan gasten met hele koelboxen vol bier naar binnen op karretjes, dus vind het raar dat jij gecontroleerd werd
Die heb ik, met de handtekening van Maxquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:38 schreef Geralt het volgende:
Ik vind dees overigens wel veel toffer van Jos:
[ afbeelding ]
Die wil ik wel nog een keer op de kop tikken. Zo jammer dat die ene knaker toen de pijp aan maarten gaf en de stekker eruit getrokken werd
Als je ergens veel tijd mee kan winnen is het wel een andere motor. Bovendien zal het ook fijn zijn dat het een betrouwbaardere motor is gebleken dan de renault die ze vorig jaar hadden. Als ze ongeveer 2 tienden in zouden lopen op de concurrentie zou ik al tevreden zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 06:12 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Hij was heel positief. Ik vraag me af of dat terecht is. Begin van het jaar denk ik wel maar daarna gaat het lastig worden.
Hij denkt 1 sec te winnen en dat geen enkel ander team dat kan. Ik vraag het me af, zeker gedurende het jaar. Maar misschien ben ik doemdenkerig.
nog 46 dagen 17 uur en 45 minutenquote:
Wijze woorden. Ik blijf de uitspraken van Luca di M dan ook nog steeds raar vinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:59 schreef Beach het volgende:
https://formerf1doc.wordp(...)uca-di-ms-statement/
Een link naar het originele interview staat in de comments aldaar. Wel in het italiaans. Er is discussie over de interpretatie van zijn woorden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:14 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Wijze woorden. Ik blijf de uitspraken van Luca di M dan ook nog steeds raar vinden.
Dat gaat me niet lukken, vrees ik...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
Een link naar het originele interview staat in de comments aldaar. Wel in het italiaans. Er is discussie over de interpretatie van zijn woorden.
Tof!quote:Op maandag 8 februari 2016 09:55 schreef JeMoeder het volgende:
Tickets Sepang zijn geboektTribune K1, nu nog met super early bird korting... Prima prijs
Supervet! Kan niet wachten op nieuwe seizoen! Ik zal weer tot Spa moeten wachtenquote:Op maandag 8 februari 2016 09:55 schreef JeMoeder het volgende:
Tickets Sepang zijn geboektTribune K1, nu nog met super early bird korting... Prima prijs
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:38 schreef Waffle het volgende:
Dit jaar geen spa maar red bull ring voor ons. ¤99 daar kan je het niet voor laten
Wat is dat plaatje? Iets lijkt me dat dat niet echt iets is wat hier de bedoeling isquote:Op maandag 8 februari 2016 09:56 schreef MikeSpec het volgende:
[..]
Supervet! Kan niet wachten op nieuwe seizoen! Ik zal weer tot Spa moeten wachten
[ link | afbeelding ]
quote:
Inderdaad, ik heb er echt super zin in!! Spa was vet vorig jaar, maar we willen dit jaar op de tribune zitten en niet meer op een lawaaiige camping. Dan is Sepang eigenlijk maar iets duurder dan Spa...quote:Op maandag 8 februari 2016 09:56 schreef MikeSpec het volgende:
[..]
Supervet! Kan niet wachten op nieuwe seizoen! Ik zal weer tot Spa moeten wachten
[ link | afbeelding ]
De vliegreis alleen kost al meer dan een heel weekend Spa, dus dat geloof ik nietquote:Op maandag 8 februari 2016 10:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, ik heb er echt super zin in!! Spa was vet vorig jaar, maar we willen dit jaar op de tribune zitten en niet meer op een lawaaiige camping. Dan is Sepang eigenlijk maar iets duurder dan Spa...
De tribuneplaatsen die ik wil op spa kosten ruim 500 euro, ticket Sepang voor onder de honderd. 3 dagen een redelijk hotel bij het circuit: 100 euro pp per nacht. In KL, 30 euro pp per nacht. Een vliegticket van 500 euro kan er dan gewoon uit...quote:Op maandag 8 februari 2016 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vliegreis alleen kost al meer dan een heel weekend Spa, dus dat geloof ik niet
Plus goed weer garantiequote:Op maandag 8 februari 2016 10:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
De tribuneplaatsen die ik wil op spa kosten ruim 500 euro, ticket Sepang voor onder de honderd. 3 dagen een redelijk hotel bij het circuit: 100 euro pp per nacht. In KL, 30 euro pp per nacht. Een vliegticket van 500 euro kan er dan gewoon uit...
True story, wel ziekelijk warm 35+ graden en hoge luchtvochtigheidquote:
Nee, die had ik net gemistquote:
Ik ga ook!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:38 schreef Waffle het volgende:
Dit jaar geen spa maar red bull ring voor ons. ¤99 daar kan je het niet voor laten
Misschien als ik geld over heb dat ik nog wel een weekendje spa wil. Maar dan moet het wel met een fok groep want mijn pa heeft me verzekerd dat hij niet naar twee races gaatquote:
Ga je ook met je pa naar Oostenrijk dan?quote:Op maandag 8 februari 2016 17:18 schreef Waffle het volgende:
[..]
Misschien als ik geld over heb dat ik nog wel een weekendje spa wil. Maar dan moet het wel met een fok groep want mijn pa heeft me verzekerd dat hij niet naar twee races gaat
twitter:RTLGP twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 19:24:22Autosport voor beginners... #F1 #WRC #NASCAR #Dakar #RTLGP https://t.co/0qs2f6gTNW reageer retweet
Ja heb hem over weten te halenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ga je ook met je pa naar Oostenrijk dan?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:42 schreef Geralt het volgende:
Nog 39 dagen, 11 uur, 17 minuten en 56 seconden
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RTLGP twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 19:24:22Autosport voor beginners... #F1 #WRC #NASCAR #Dakar #RTLGP https://t.co/0qs2f6gTNW reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |