quote:
Of gewoon een illegale HD stream. Daar barst het ook van op internet.quote:Op zondag 24 januari 2016 05:57 schreef twiFight het volgende:
[..]
En hoe wil F1 ooit nieuwe kijkers trekken als die niet weten dat F1 de moeite waard is om een abo voor te nemen, omdat ze geen abo hebben om uberhaupt ooit een wedstrijd te zien en geinteresseerd te raken. Ik zou weer overgaan op downloaden.
Hamilton en ernaartoe groeien? Muah.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:49 schreef nils7 het volgende:
Weet je wat mij nou opvalt de laatste jaren met Wereldkampioenen is dat ze er naar toe groeien.
Vaak hebben ze 1 a 2 seizoenen ervoor hun eerste overwinning (lijkt net alsof dat een punt is waar ze overheen moeten) en dan groeien er naar toe om dan een keer in de juiste auto het kampioenschap te pakken.
Iemand anders ook opgevallen?
Button won een race, Alonso ook, Schumacher zelfs en werden de jaren richting hun kampioenschap wel sterker.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton en ernaartoe groeien? Muah.
Button kwam uit het niets, Raikkonen reed al jaren lekker mee, Hamilton kwam als een duveltje uit het doosje, Alonso weet ik niet meer hoe het zit, Schumacher was meteen snel.
Yup. Alles valt of staat dan ook met de wagen waar je in zit.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton en ernaartoe groeien? Muah.
Button kwam uit het niets, Raikkonen reed al jaren lekker mee, Hamilton kwam als een duveltje uit het doosje, Alonso weet ik niet meer hoe het zit, Schumacher was meteen snel.
De rest won ook alleen maar titels omdat hun wagen zo goed was.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Button won een race, Alonso ook, Schumacher zelfs en werden de jaren richting hun kampioenschap wel sterker.
Button won alleen het WK omdat die auto zo goed was.
Oké dantwitter:tedkravitz twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 11:13:11Potholes will be filled, castle & cobbles protected and asphalt laid. Narrow, yes - but just wide enough! https://t.co/f9iMebNWvN reageer retweet
twitter:tedkravitz twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 10:23:06Best bit of the Baku City Circuit: the soon to be famous turns 8, 9 & 10 https://t.co/Un9WtLrctw reageer retweet
ja, dat schrijft Ted ookquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:05 schreef Jigzoz het volgende:
Eh... Dat zijn toch niet serieus plekken waar echt gereden gaat worden? Of komt daar nog asfalt?
er komt nog asfalt op die plekken. Het lijkt me dat ze dat over de stenen heen gaan doen, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat er nog asfalt komt of óf er nog asfalt komt?
Dat gold voor mijn gevoel eigenlijk alleen écht voor Mika Hakkinen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:49 schreef nils7 het volgende:
Weet je wat mij nou opvalt de laatste jaren met Wereldkampioenen is dat ze er naar toe groeien.
Vaak hebben ze 1 a 2 seizoenen ervoor hun eerste overwinning (lijkt net alsof dat een punt is waar ze overheen moeten) en dan groeien er naar toe om dan een keer in de juiste auto het kampioenschap te pakken.
Iemand anders ook opgevallen?
Is maar goed ook. Als iedereen hetzelfde mooi vond dan zaten we nu met heel FOK! achter jouw vrouw aanquote:Op maandag 1 februari 2016 10:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind die eerste juist verschrikkelijk
Welke vrouwquote:Op maandag 1 februari 2016 10:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is maar goed ook. Als iedereen hetzelfde mooi vond dan zaten we nu met heel FOK! achter jouw vrouw aan
Nattekat is homo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |