Van de drie is dat de mooistequote:Op maandag 1 februari 2016 10:15 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik al mooier. Ik ben niet goed genoeg met paint om die driekleur hoger op de auto te zetten.
De minst lelijke inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van de drie is dat de mooiste
Zelf gepaintertquote:Op maandag 1 februari 2016 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van de drie is dat de mooiste
Gelukkig zitten er nog een paar lange rechte stukken in, anders was het echt een optocht geworden..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Hahahaha!!!!
Edit: meer foto's....twitter:tedkravitz twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 10:23:06Best bit of the Baku City Circuit: the soon to be famous turns 8, 9 & 10 https://t.co/Un9WtLrctw reageer retweet
Fixedquote:Op maandag 1 februari 2016 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand krijgt ruzie een paar notes hier.
Foei Foei LELIJKquote:
Dat hoor je mij niet zeggenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 12:33 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er nog een paar lange rechte stukken in, anders was het echt een optocht geworden..
Volgens RTL GP zou de gemiddelde snelheid rond 211 km/u komen te liggen, vergelijkbaar met Barcelona en Sotsji. Topsnelheid op het rechte stuk 340 km/u.
Op zo'n manier dat het dus voorgoed asfalt is daar? Bahquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er komt nog asfalt op die plekken. Het lijkt me dat ze dat over de stenen heen gaan doen, maar zeker weten doe ik het niet
neen. Eerst een laag zand, dan het asfalt. Na dat weekend word het asfalt terug naar de centrale gebracht, en de stofzuiger boven gehaald om het zand terug naar Bahrein te brengen.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zo'n manier dat het dus voorgoed asfalt is daar? Bah
Ik heb er moeite mee om te bepalen of ik dit moet geloven of nietquote:Op maandag 1 februari 2016 15:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
neen. Eerst een laag zand, dan het asfalt. Na dat weekend word het asfalt terug naar de centrale gebracht, en de stofzuiger boven gehaald om het zand terug naar Bahrein te brengen.
Ik ben vorig jaar bij de race op Sepang geweest. Uit mijn hoofd (dus pin me er niet op vast!)heb ik het ook via de website van Sepang zelf gedaan, die het vervolgens via seatadvisor deed.Je koopt inderdaad een specifieke stoel (of een plek in het gras geloof ik). En je krijg een pdf'je in de mail die je uit print, die scannen ze dan bij het hek en dan kan je naar binnen.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:14 schreef JeMoeder het volgende:
Mensen, waar kopen jullie je tickets doorgaans? Ik ben van plan naar Sepang te gaan dit jaar en het circuit heeft ze al in de verkoop, de FIA nog niet. Wat me verder opvalt is dat de tickets tot 15 feb via het circuit ruim 50% goedkoper zijn dan vorig jaar bij de FIA...
De FIA zelf wil me niet vertellen of de website van SepangCircuit.com een legitieme plek is om de tickets te kopen... Ik heb het koopproces daar al eens doorlopen en het lijkt erop alsof je gewoon stoeltjes etc. kan kiezen...
Iemand advies / ervaringen?
Top advies!quote:Op maandag 1 februari 2016 17:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar bij de race op Sepang geweest. Uit mijn hoofd (dus pin me er niet op vast!)heb ik het ook via de website van Sepang zelf gedaan, die het vervolgens via seatadvisor deed.Je koopt inderdaad een specifieke stoel (of een plek in het gras geloof ik). En je krijg een pdf'je in de mail die je uit print, die scannen ze dan bij het hek en dan kan je naar binnen.
Weet je al waar je ongeveer wil gaan? Ik zat zelf op grandstand F block M en heb daar toen 280 RM voor betaald voor 3 dagen. Volgens mij was het ook wel een van de plekken waar je het meeste van de baan kon zien. En ook nog eens overdekt (tijdens de kwalificatie heeft het enorm geregend)
Verder advies...hotels zaten kapot vol toen ik er een paar dagen van te voren arriveerde, vanuit KL zelf was het ongeveer nog een uur naar het circuit met de KLIA Expres (had ik een 3 dagen pas voor), die brengt je van KL city center naar het vliegveld, en vervolgens met een pendelbusje nog 20min(?) naar het circuit zelf.
Officieel mag je geen eten en drinken meenemen, maar ik ben alleen de eerste dag bij de hoofd ingang gecontroleerd, zaterdag en zondag bij mijn eigen ingang kon ik gewoon doorlopen na het scannen van mijn ticket. Ik raad je aan om gewoon zelf wat eten en drinken (het was 30 graden dus je moet echt wel veel drinken) mee te smokkelen want het is 1. een stuk duurder en 2. het eten was niet echt lekker verder. Officieel hebben ze ook prijsafspraken voor het eten/drinken maar als je de getallen in het maleisisch weet kan je het wel ietsjes goedkoper krijgen.
Verder nog vragen? Als ik je kan helpen hoor ik het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |