Dat is geen slecht nummer. Het is alleen heel slecht gezongen.quote:Op maandag 18 januari 2016 07:48 schreef budvar het volgende:
Als ik aan oerslechte nummers denk komt deze toch altijd als eerst naar boven drijven.
Nou volgens mij is het wel een slecht nummer en ook nog nog eens heel slecht gezongen, en dat is wmb de perfecte combinatie voor het slechtste nummer ooit.quote:Op maandag 18 januari 2016 07:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is geen slecht nummer. Het is alleen heel slecht gezongen.
Ik snap echt niet hoe mensen iets van REM en Paul McCartney durven te noemen zolang er troep zoals dit bestaat. Dat je een hekel aan een nummer hebt prima, maar beoordeel het dan wel gewoon nog eerlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 07:48 schreef budvar het volgende:
Als ik aan oerslechte nummers denk komt deze toch altijd als eerst naar boven drijven.
Het slechtste nummer ooit kan per definitie nooit eentje zijn die bovenaan de hitlijsten heeft gestaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch erg dat ze met deze draak kwamen na het toch erg vermakelijke
Omdat ik gelukkig dat nummer totaal niet meegekregen heb. En da's maar goed ook zo te zien.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen iets van REM en Paul McCartney durven te noemen zolang er troep zoals dit bestaat. Dat je een hekel aan een nummer hebt prima, maar beoordeel het dan wel gewoon nog eerlijk
Achja er zijn zoveel manieren om slechtheid te beoordelen. Ik vind het wel leuk om wat high profile nummers te noemen, er zijn legio voorbeelden van erg slechte nummers die nooit ergens airplay gehad hebben die slechter zullen zijn dan bijna alle nummers in dit topic. Zet forgettify (die alle nummers op spotify speelt die nog nooit geluisterd zijn afspeelt) maar eens aan, de helft van die nummers die je dan hoort kunnen doorgaan voor slechtste nummer ooit.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:36 schreef Diemux het volgende:
[..]
Het slechtste nummer ooit kan per definitie nooit eentje zijn die bovenaan de hitlijsten heeft gestaan.
Nee man, da's het beste Nederlandse nummer ooit. YouTube statistieken bewijzen dat.quote:Op maandag 18 januari 2016 03:10 schreef Calcio het volgende:
Wat is volgens jou het slechtste nummer dat je ooit gehoord hebt?
Ik denk deze
Ook zo typisch Hollands als je maar de lyrics luistert
En jullie?
Drank & Drugs is opzich wel leuk om naar te luisteren maar kwalitatief is het gewoon 0,0 natuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 07:34 schreef belsen het volgende:
Drank en drugs vind ik overigens best wel leuk.
Dat is hun beste nummer ja. Aangezien er niet wordt gerapt en gezongen.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch erg dat ze met deze draak kwamen na het toch erg vermakelijke
Die demo had ik ooitquote:Op maandag 18 januari 2016 10:09 schreef Gehenna het volgende:
Er zijn best veel kutnummers gemaakt, maar weinig artiesten raken bij de irritatie snaar bij mij als Lange Frans dat doet.
Deze krijgt extra armoede punten doordat frans met frans wordt gerijmd.
Verder wil ik ook even dit meesterwerkje noemen, tevens van Nederlansche bodem:
Ergernisopwekkend zoetsappig.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:39 schreef cafca het volgende:
Deze scoort bij mij wel heel hoog op de irritatie ladder:
Sowieso is het een kutzanger met een hele irritante stem.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ergernisopwekkend zoetsappig.
Bij mij is Laura van Jan Smit toch wel een van de ergsten denk ik. Die werkt me echt op de zenuwen. Het slechtste liedje ooit ken ik waarschijnlijk niet, dat is van een B-artiest die waarschijnlijk nog slechtere producties heeft dan Chocolate Rain van Tay Zonday, maar als ik een beetje beoordeel wat ik ken en niet unaniem slechte reviews krijgt, denk ik toch als eerste aan Laura.
Ohja, veel dingen in die ik echt afschuwelijk in de muziek vind, zitten daar gewoon in één nummerquote:Op maandag 18 januari 2016 16:01 schreef cafca het volgende:
Deze komt ook wel in aanmerking trouwens:
En wat wordt er gezongen no no no no no noquote:Op maandag 18 januari 2016 15:44 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat is hun beste nummer ja. Aangezien er niet wordt gerapt en gezongen.
Zeer irritant jahquote:Op maandag 18 januari 2016 15:47 schreef Montagui het volgende:
Que si Que no....man man, wat een bagger.
Toch wel het beste nummer op het album hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast Laura ook nog een dishonourable mention voor de Cheeky Girls met de Cheeky Song.Bizar slecht.
Ik had mij toentertijd niet ertoe gezet het album te luisteren.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Toch wel het beste nummer op het album hoor
Music Sounds Better With Youquote:Op maandag 18 januari 2016 16:52 schreef Gehenna het volgende:
Deze was ook zo erg, zo'n simpel deuntje + irritant gepiep![]()
En je had toen ook een tijdje veel van die eindeloos herhalende house nummersDaar hadden die Fransen wel vaker een handje van..
Luister dan gewoon naar Chaka Khan's Fate, als je het deuntje zo leuk vindt.
Oh nooit gespeeld, ik ben afgehaakt toen ze naar 3D gingenquote:
Daar is ook nog een heleboel overheidsgeld in gestoken, daar hadden we ook een heel jaar Afrika van kunnen voeden of alle bijstandsmoeders een villa kunnen geven.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ohja, veel dingen in die ik echt afschuwelijk in de muziek vind, zitten daar gewoon in één nummer
Geweldig liedje van Jan Rot en Charlie Lownoise, waardeloze uitvoering.quote:Op maandag 18 januari 2016 07:48 schreef budvar het volgende:
Zijn er nog andere uitvoeringen van?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Geweldig liedje van Jan Rot en Charlie Lownoise, waardeloze uitvoering.
Een studio-uitvoering, die wel zuiver is. En ze mochten hem ooit doen bij Paul de Leeuw.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:50 schreef budvar het volgende:
[..]
Zijn er nog andere uitvoeringen van?
Mwa, toch wel een hit in die tijd. En doet het nog steeds goed in iets alternatievere kringen,mede vanwege de Daft Punk-connectie (Thomas Bangalter zat in Stardust, net als Alan Braxe en Benjamin Diamond; toch ook geen kleine namen).quote:Op maandag 18 januari 2016 17:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh nooit gespeeld, ik ben afgehaakt toen ze naar 3D gingen
Het was een bescheiden hitje in '98
Ik had gehoopt van iemand anders, dit blijft slecht ookal is het niet zo vals.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Een studio-uitvoering, die wel zuiver is. En ze mochten hem ooit doen bij Paul de Leeuw.
Die vind ik wel leuk.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef CrashO het volgende:
Dat niemand The Shaggs (en welk nummer dan ook van ze) nog heeft genoemd
Oja Duck Toy, die is dan weer zo slecht dat ik m ergens wel kan waarderenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:52 schreef Gehenna het volgende:
Deze was ook zo erg, zo'n simpel deuntje + irritant gepiep![]()
En je had toen ook een tijdje veel van die eindeloos herhalende house nummersDaar hadden die Fransen wel vaker een handje van..
Luister dan gewoon naar Chaka Khan's Fate, als je het deuntje zo leuk vindt.
Klinkt inderdaad nergens naarquote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef CrashO het volgende:
Toch apartquote:Frank Zappa noemde The Shaggs naar verluidt "beter dan The Beatles"[1], muziekcriticus Lester Bangs noemde het album een mijlpaal in de geschiedenis van rock-'n-roll[5] en Kurt Cobain plaatste Philosophy of the World op de vijfde plaats in een lijst van zijn favoriete albums.
Denk niet dat ze serieus waren.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:04 schreef budvar het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad nergens naar
Maar dan kijk op hun wiki en zie je dit:
[..]
Toch apart
Met een intro van Rick de Leeuwquote:
Hoogste notering was op #17 zag ik op wikipedia, valt tegen toch? Ik dacht dat het hoger scoorde toen.quote:
Haha ja klopt. Het is voor mij gewoon een combinatie van er sowieso al niet zo veel aan vinden en het compleet dood-draaien in die tijd op tv en radio. En die stomme clip erbij hielp ook nietquote:[..]
Maar ik zag al op RYM dat ik je a) niks nieuws vertel en b) je dit nummer echt heel, heel erg haat.
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:39 schreef ranja het volgende:
Ik vind het altijd wel bijzonder dat een hoop mensen met 'slechtste nummer ooit' vaak aankomen met of iets heel recents of iets nederlands, of beide![]()
Mja, dat is een beetje hetzelfde als claimen dat Song 2 van Blur geen hit is geweest, omdat het nooit hoog in de hitlijsten gestaan heeft. Er zijn meer manieren waarop een nummer een hit kan zijn dan enkel in kille verkoopcijfers.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hoogste notering was op #17 zag ik op wikipedia, valt tegen toch? Ik dacht dat het hoger scoorde toen.
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Mja, dat is een beetje hetzelfde als claimen dat Song 2 van Blur geen hit is geweest, omdat het nooit hoog in de hitlijsten gestaan heeft. Er zijn meer manieren waarop een nummer een hit kan zijn dan enkel in kille verkoopcijfers.Zeker in de
top 40.
![]()
Was toch wel één van de bepalende nummers van het jaar.
https://rateyourmusic.com(...)imit=none&countries=
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)n-het-jaar-1998.html
Daar dacht ik ook meteen aan toen ik de topictitel zag.quote:Op maandag 18 januari 2016 07:48 schreef budvar het volgende:
Oh die vind ik wel mooi, vraag me af waar dat vreselijke dan in zit voor jouquote:
Muzikaal gezien heb ik een bijzonder verfijnde smaak...quote:
En terechtquote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef CrashO het volgende:
Dan mag deze er ook wel bijquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:54 schreef Scuidward het volgende:
Vanaf de 1e seconde al. Die doedelzak
Pfoe, da's toch gewoon een classic met dat deuntje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:54 schreef Scuidward het volgende:
Vanaf de 1e seconde al. Die doedelzak
Ja, maar ik krijg er de rillingen van. Elke keer dat ik het hoor is het 'o heb je dat nummer ook weer'.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe, da's toch gewoon een classic met dat deuntje.
Trojan Horse vind ik wel weer leuk!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan mag deze er ook wel bij
Patty Brard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het geen superliedje, niet zoals Power of Love of You Can Call Me Al, maar het is wel een goeie, pakkende deun als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg er de rillingen van. Elke keer dat ik het hoor is het 'o heb je dat nummer ook weer'.
[..]
Trojan Horse vind ik wel weer leuk!![]()
Ja, ik snap wel waarom mensen het wel leuk vinden. Jaren 80 vind ik ook een hele leuke decade.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het geen superliedje, niet zoals Power of Love of You Can Call Me Al, maar het is wel een goeie, pakkende deun als je het mij vraagt.
Brokencyde al eens geluisterd?quote:
brokeNCYDE stond ook heel hoog in mijn lijstje van 'mogelijk noemenswaardige bands', al moet ik zeggen dat ik geen nummer van titel ken en dat graag zo wil houden.quote:
Zo boeiend vond ik à;GRUMH... anders nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je naam voor de helft in caps schrijven zou niet slecht moeten zijn, bewees een zekere Belgische band, maar helaas doet crunk daar in zijn geheel niet aan mee.
Verdomme. Ik wist niet dat die uit België kwamen... ook zelden naar geluisterd eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zo boeiend vond ik à;GRUMH... anders niet
Wow dat is ook wel kutquote:
Wie wil jij het liefst slaan? Ik die vieze sloeber met dat grijze shirt.quote:
Ik heb mij zojuist ziek moeten melden. Ik heb oor- én oogaids.quote:
Die schittert door zijn onnodigheidquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wie wil jij het liefst slaan? Ik die vieze sloeber met dat grijze shirt.
Hier kan me prima in vindenquote:Op donderdag 21 januari 2016 07:18 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
Drank en Drugs zonder puberale 'rap' is best een prima nummer.
Ik nomineer 'Het Land van' Van Lange Frans en Baas B.
Volgens mij wel , maar heb het weer wat verdrongen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hier kan me prima in vinden
maar de grote vraag blijft of je Kamervragen: deeltje 2 al gehoord had:
Ik word hier zo moe van.quote:
Die laatste samplet wel dit prachtige nummerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:20 schreef Fred_B het volgende:
En dan heb ik me nog maar beperkt tot Zeeland
Bij dat nummer moet ik aan een deerne denken waar ik des tijds fliefd op wasquote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef CrashO het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:46 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Met als bonus de slechtste videoclip ooit.
Ik denk hetquote:Op donderdag 28 januari 2016 05:50 schreef female81 het volgende:
...zouden het nou vooral mensen zijn die hun huis vol 'home' en 'welcome'-rotzooi hebben staan, die dit mooi vinden?
Geloof me, dat is geen garantie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:49 schreef female81 het volgende:
Eigenlijk is het afluisteren van dat nummer voor mezelf het muzikale equivalent van het in een keer leeg vreten van een zak snoephartjes (ik heb slechte ervaringen met het in korte tijd eten van grote hoeveelheden van die krengen...): na afloop kotsmisselijk van al die zoetigheid, en een naar gevoel in m'n maag als bonus.
Maar misschien had ik er anders tegenaan gekeken als ik kinderen had gehad, of op z'n minst een kinderwéns.
Deze al gezien?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Met als bonus de slechtste videoclip ooit.
Deze ook:quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:27 schreef female81 het volgende:
Over ouwe rommel gesproken. Verleden week vond ik dít nog terug, op een oude verzamelaar:
Duidelijk werd iig dat autotune in 2001 ook al driftig gebruikt werd; Georgina zal het nodig gehad hebben.
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:49 schreef female81 het volgende:
Eigenlijk is het afluisteren van dat nummer voor mezelf het muzikale equivalent van het in een keer leeg vreten van een zak snoephartjes (ik heb slechte ervaringen met het in korte tijd eten van grote hoeveelheden van die krengen...): na afloop kotsmisselijk van al die zoetigheid, en een naar gevoel in m'n maag als bonus.
Sufheid is meer aangeboren denk ikquote:Maar misschien had ik er anders tegenaan gekeken als ik kinderen had gehad, of op z'n minst een kinderwéns.
Normaal vind ik haar wel leuk, maar dit is echt afschuwelijk slechtquote:
Je had zo in de jaren rond de millenniumwisseling nogal veel van die vocale half/non-talenten, bekend van een soap of iets anders op tv, die het wel even wilden proberen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Normaal vind ik haar wel leuk, maar dit is echt afschuwelijk slecht
Oh wauw die was echt heel diep weggezakt bij mijquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:51 schreef female81 het volgende:
[..]
Je had zo in de jaren rond de millenniumwisseling nogal veel van die vocale half/non-talenten, bekend van een soap of iets anders op tv, die het wel even wilden proberen.
Ik krijg bijna keelpijn als ik dat stemmetje na probeer te doen.
Dat was toch gewoon een reclamedeuntje wat ze daarna tot "hitsingle" verbouwd hebben?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:51 schreef female81 het volgende:
[..]
Je had zo in de jaren rond de millenniumwisseling nogal veel van die vocale half/non-talenten, bekend van een soap of iets anders op tv, die het wel even wilden proberen.
Ik krijg bijna keelpijn als ik dat stemmetje na probeer te doen.
Ja, naast deze was er ook nog Wereldmeid en Totaal verkocht.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een reclamedeuntje wat ze daarna tot "hitsingle" verbouwd hebben?
In die tijd kon het erger dan dit. Goed was het allemaal niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:27 schreef female81 het volgende:
Over ouwe rommel gesproken. Verleden week vond ik dít nog terug, op een oude verzamelaar:
Duidelijk werd iig dat autotune in 2001 ook al driftig gebruikt werd; Georgina zal het nodig gehad hebben.
Alleen klinkt de hitparade-dance van dit moment wel érg flauw. Rond 2001 had je veel softe dance waar in ieder geval nog wat ín zat.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn nu eigenlijk een beetje in de revival van die periode aanbeland. Een DJ met een slecht zingende vrouw erbij is weer hip.
Die vocoder en dat eindeloze 'ah-ah-ah', maken dit wel een vervelend nummer idd, terwijl het best leuk in elkaar zitquote:
Oeh bah inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef Dutchguy het volgende:
Deze staat toch wel het hoogst op mijn muzikale haat-lijst:
Hoe kan je een nummer zoals dit haten? Prachtig, Eltonquote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef Dutchguy het volgende:
Deze staat toch wel het hoogst op mijn muzikale haat-lijst:
Hmmm ik krijg er al heel lang veel te kromme tenen van.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe kan je een nummer zoals dit haten? Prachtig, Elton
Het zal vast ooit elke dag op Sky Radio gedraaid zijn dan.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:19 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Oeh bah inderdaad.
Laatst hoorde ik een nummer uit die tijd (ook Elton John volgens mij, lijkt op Lady in Red van Chris Deburgh) in de AH en wilde bijna naar buiten vluchten. Ik vergeet telkens van wie het is en hoe het heet. Verdring ik telkens.
Of Radio 2 of Noordzee FM vroeger.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het zal vast ooit elke dag op Sky Radio gedraaid zijn dan.![]()
Op mijn werk stond hij vastgeroest op die zender. Vreselijk.
Zoo, inderdaad. Wat een boutnummer is dat zegquote:Op maandag 18 januari 2016 15:34 schreef pipster het volgende:
Mijn stem gaat vandaag naar John Miles met Music wat een horrornummer. Maar aangezien ik soms nogal zwart - wit met muziek kan zijn deelt hij die positie met vele anderen.
Niet aangeklikt verder, dus hopelijk voor de liefhebber een juiste versie.
Verder wat Bosbeetle zegt, dit werkt beter met high profile-nummers, dan met wat je buurjongetje op zolder heeft gemaakt en online gooit.
Ik ga hem maar niet luisteren maar gezien die foto geloof ik je wel jaquote:Op maandag 1 februari 2016 01:33 schreef Kerftminister het volgende:
Echt verschrikkelijk
Die extreem valse MAYBEEEEE krijg ik nooit meer uit mn geheugen gewist.
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:25 schreef female81 het volgende:
Ik bedenk me nu dat die van Felix Jaehn (die ik wat eerder plaatste) me aan deze oudere track doet denken, met die beroerde zang, slappe muziek en algehele inspiratieloosheid:
Dit is al sinds de release in 2002 een persoonlijke haat-klassieker.
Oja, DHS - The House Of God waarover een bandje Madonna loopt te coveren.quote:Op maandag 1 februari 2016 04:25 schreef female81 het volgende:
Ik bedenk me nu dat die van Felix Jaehn (die ik wat eerder plaatste) me aan deze oudere track doet denken, met die beroerde zang, slappe muziek en algehele inspiratieloosheid:
Dit is al sinds de release in 2002 een persoonlijke haat-klassieker.
Je wilt toch niet zeggen dat je dat nummer niet kent?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik ga hem maar niet luisteren maar gezien die foto geloof ik je wel ja
'Heipalenmuziek' werd dit genoemd op het danceforum waar ik destijds op zat. "Jan Wayne is gonna move yááááááááá!!!!"quote:Op maandag 1 februari 2016 09:10 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
Ook uit die tijd, waar Magik Music Maker of Ejay nog bij verbleekt.
Als tranceliefhebber ben ik vaak verkeerd begrepen omdat mensen dachten dat dit soort bagger dus trance was.
Heipalentrance inderdaad of kinderdancequote:Op maandag 1 februari 2016 10:28 schreef female81 het volgende:
[..]
'Heipalenmuziek' werd dit genoemd op het danceforum waar ik destijds op zat. "Jan Wayne is gonna move yááááááááá!!!!"
En ja, ik ken het - veel dance die ik goed te pruimen vind valt is eigenlijk een bepaalde vorm van 'house'. Maar sinds een jaar of tien zijn er nogal veel mensen die het woord 'house' misbruiken voor Afrojack & consorten, wat een totaal ander geluid is. *burp*
Éigenlijk wel. Maar tegelijkertijd is EDM weer de hedendaagse overkoepelende naam voor álle dance, dus ook de soorten met meer diepgang. Vroeger gebruikte men gewoon het woord 'dance' (ikzelf nog steeds).quote:Op maandag 1 februari 2016 10:32 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
Volgens mij wordt die Afrojackstroming ook wel EDM genoemd, maar ik kan er ook naast zitten.
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:53 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Of Radio 2 of Noordzee FM vroeger.
Had een buschauffeur die dat elke dag op had staan omdat daar alleen maar verantwoorde brave uitgebalanceerde shit op gedraaid werd en hij eens een cd uit de cd-speler heeft getrokken omdat er ineens het duivelse nummer 'kassameisjes' van de Vliegende Panters voorbij kwam.
iddquote:Op maandag 1 februari 2016 09:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je dat nummer niet kent?
Ah deze wilde ik hier ook net gaan postenquote:Op maandag 1 februari 2016 09:10 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Ook uit die tijd, waar Magik Music Maker of Ejay nog bij verbleekt.
Als tranceliefhebber ben ik vaak verkeerd begrepen omdat mensen dachten dat dit soort bagger dus trance was.
Die kende ik helemaal niet, klinkt wel leukquote:Op maandag 1 februari 2016 10:32 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Brooklyn Bounce met een verkrachting van Club Bizarre (U96).
Dat dansje wat er bijhoort ookquote:Op maandag 1 februari 2016 14:58 schreef female81 het volgende:
Om de zoveel jaar heb je wel zo'n hersenloze-stampmuziek-rage. Wat jaren vóór Boozywoozy was er happy hardcore (met aan het einde nog aftakkingen in de vorm van Gabber Piet e.d.), en ongeveer vijf jaar erná kregen we dit:
Het doet me verdacht veel denken aan de eenvinger-melodietjes die ik als ongeveer 10-jarig meisje speelde op het Casio-keyboardje van m'n tante, maar dan met een beat erbij.
Ik val onder deze groep. Ik vind Scooter tofquote:Op maandag 1 februari 2016 15:12 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
ander vind het lekker foute feestmuziek met teksten die voor meligheid zorgen omdat ze zo willekeurig en raar zijn.
Wauw. We zijn het ergens over eens.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik val onder deze groep. Ik vind Scooter tof
Wat betreft het slechtste nummer ooit, er was net op Veronica een fragment van onderstaand nummer, dat moet wel op nummer 1 staan qua slecht
Zo, dat was een lange weg van Rembrandt naar dit..quote:Op maandag 18 januari 2016 03:10 schreef Calcio het volgende:
Ik denk deze
En jullie?
Jij kent dat nummer niet?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik ga hem maar niet luisteren maar gezien die foto geloof ik je wel ja
Of je moet altijd internetradio op hebben staan, naar de winkel met oordopjes in en geen werk hebben danwel ergens werken zonder radio.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:48 schreef female81 het volgende:
Wonderwall niet kennen. Dat leek me voorbehouden aan mensen die al minimaal twintig jaar lang diep weggestopt zitten in hartje Afrika, waar in de verste verte geen radio of tv te vinden is.
Al zet je zelf nooit de radio aan, dan hoor je het nog wel als geluidsbehang in winkels of zo.
Dit maakt wel vreselijk veel kans.quote:
Anders deze wel:quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:10 schreef Morri het volgende:
[..]
Dit maakt wel vreselijk veel kans.
Ken je klassiekersquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:49 schreef Morri het volgende:
[..]
Waar luister je in godsnaam naar dat je dit soort dingen kent!?
mwah, pak dan deze:quote:
alsjebeetjewilchillenishetgeenprobleemdangaikerheenikkomnietalleenwantikhebdrankendruksquote:Op maandag 18 januari 2016 03:10 schreef Calcio het volgende:
Ik denk deze
En jullie?
Ben nu al fanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:03 schreef Morri het volgende:
Nou, mijn eigen bijdrage aan deze thread dan:
Vraag me niet hoe ik hier aan kom...
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:43 schreef Gehenna het volgende:
Zomerhitje, hoor
Die linker danseres, die steeds midden in de plantenbak staat de dansen![]()
Godverdomme manquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:43 schreef Gehenna het volgende:
Zomerhitje, hoor
dat valt nog mee imo, luister dit maar na 0:34quote:Op maandag 8 februari 2016 22:26 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
Stamp op een eend en neem het op om het vervolgens te loopen.
Zing en brabbel er wat bij.
Et voila, je hebt Run This World van Rihanna ft. Jay-Z.
Leuk nrquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef female81 het volgende:
Dan vind ik toch een wat treuriger genregenoot.
Ik vond die van bopomofo nog wel gaan maar toen zag ik die van jou en die is echt enorm irritant.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:32 schreef female81 het volgende:
Daar kan ik zelfs nog overheen. Beiden iig inktzwarte bladzijden in de geschiedenis van The Neptunes/Pharrell.
Ja ik weet niet waarom maar ik vind die ook extreem ergernisopwekkend.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan enkel melden dat dit nummer bij mij telkens als ik het hoorde een vreemde frustratie opwekte. Een frustratie die ik anders nooit van muziek had gekregen.
Derhalve.
Die linker heeft wel goeie tetten, ook meteen het enige positieve aan het clipje.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:43 schreef Gehenna het volgende:
Zomerhitje, hoor
Helaas wordt ie ook nog eens net effe wat te vaak gedraaidquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:51 schreef female81 het volgende:
Dat is zo'n liedje dat net iets té doelbewust gemaakt is om alle Sky Radio-achtigen in de wereld, en andersoortige zenders die ook graag dergelijk 'werkbehang' in de playlist zetten, te behagen. Er lijkt niks mis mee, maar er zit kraak noch smaak aan.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:52 schreef female81 het volgende:
Ze heeft het ergens in het nummer over haar gebruinde huid.
Ze geeft bijna licht.
quote:Op maandag 8 februari 2016 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan enkel melden dat dit nummer bij mij telkens als ik het hoorde een vreemde frustratie opwekte. Een frustratie die ik anders nooit van muziek had gekregen.
Derhalve.
Dit zijn gewoon simpele, snelgeschreven popnummertjes die even snel in elkaar gezet zijn. Niet geweldig maar je kan het ook niet het slechtste ooit nummer. Luister al die troep van Kanye West maar eens zoals dit:quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef female81 het volgende:
Dan vind ik toch een wat treuriger genregenoot.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:40 schreef playirelia het volgende:
[..]
dat valt nog mee imo, luister dit maar na 0:34
Zoals?quote:Op donderdag 18 februari 2016 06:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juist Kanye West heeft vrij aardige popproducties op zijn naam staan.
Van dat nummer word ik bijna agressiefquote:
We zijn niet de enigequote:Op donderdag 18 februari 2016 08:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Van dat nummer word ik bijna agressief
Net als deze;
En ongeveer het gehele oeuvre van Adèle, en dan met name Hello, wat een zielloze bagger
Haha mooiquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:26 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
We zijn niet de enige![]()
http://web.archive.org/we(...)articles.aspx?id=819
Die vind ik juist mooiquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:43 schreef flufffy het volgende:
Deze is ook een zelfmoordpoging waard
Ik heb twee van die 25 nummers op m'n pcquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:26 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Oh deze vind ik weer vrij mooi. Guilty pleasure dusquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:43 schreef flufffy het volgende:
Puff Daddy is ook niet echt origineel dat die samples van anderen gebruikt,quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:26 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Hoe kan je dát nou haten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:43 schreef flufffy het volgende:
Het is wel heel zoetsappig en zweverig natuurlijk, maar ik vindt dat hier wel passend en oprechtquote:
Ik krijg al jeuk als ik die kop zie, en dan hoeft ze nog niet eens te zingenquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is wel heel zoetsappig en zweverig natuurlijk, maar ik vindt dat hier wel passend en oprecht
Omg die tekst!!!quote:Op maandag 18 januari 2016 07:34 schreef belsen het volgende:
Deze staat hoog op mijn lijstje, evenals meer van dit soort vals sentiment.
Drank en drugs vind ik overigens best wel leuk.
Ik zong altijd 'Sterf Lenny, Sterf!'quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:44 schreef Xan21 het volgende:
Hier krijg ik nou echt moordneigingen van, alles van hun vind ik trouwens wanstaltig, maar dit nr is wel echt brrrr
Vandaag 28 geworden, geen 27 club voor haar.quote:
quote:
Misschien is het de lichtjes goedkoop aandoende productie.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:41 schreef habitue het volgende:
Ik kan er mijn vinger niet opleggen waarom, maar als ik dit nummer hoor heb ik zin om 5 kittens te verdrinken.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit is echt het slechtste wat ik ooit gehoord heb..![]()
![]()
had het haar van harte gegund.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vandaag 28 geworden, geen 27 club voor haar.
Ik niet, zonde van die club.quote:
Ik vind hem nog steeds wel leuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Misschien is het de lichtjes goedkoop aandoende productie.
Hoewel het vergeleken met veel andere Klubbheads-producties (zij zitten hier achter) alsnog hemels klinkt.
Dit was voor mezelf overigens zo'n beetje hét nummer van 1999, destijds.![]()
Tijden veranderen.
Jezus christus op een hobbelpaard... Mijn wil om te leven is tot een nulpunt gedaald, nu nog even een willekeurig nummer van Anouk luisteren (met die zeikstem van haar) en ik hou er helemaal mee op.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:48 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
Jezus christus op een hobbelpaard... Mijn wil om te leven is tot een nulpunt gedaald, nu nog even een willekeurig nummer van Anouk luisteren (met die zeikstem van haar) en ik hou er helemaal mee op.
Heeft wel al een half miljoen kijks op youtube!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 06:03 schreef female81 het volgende:
Kakelverse aanvoer voor op de longlist. Die tekst.
En ze kunnen tot 4 tellen!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Heeft wel al een half miljoen kijks op youtube!
dan moet het wel goed zijn, toch?
Advies: eet stront. Minstens een miljard vliegen kan het niet mis hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Heeft wel al een half miljoen kijks op youtube!
dan moet het wel goed zijn, toch?
Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:43 schreef female81 het volgende:
[..]
Advies: eet stront. Minstens een miljard vliegen kan het niet mis hebben.
(=een citaat dat ik ergens ooit las.)
Ik vind 'Starships' van haar wel leuk, lekker fout en ook mooie herinneringen aan. Maar de rest van haar nummers is echt één grote berg braaksel.quote:
Klopt. Verder is het gewoon ook echt een ranzig wijfquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:54 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Ik vind 'Starships' van haar wel leuk, lekker fout en ook mooie herinneringen aan. Maar de rest van haar nummers is echt één grote berg braaksel.
Starships is van mij ook wel een guilty pleasure moet ik toegevenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:54 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Ik vind 'Starships' van haar wel leuk, lekker fout en ook mooie herinneringen aan. Maar de rest van haar nummers is echt één grote berg braaksel.
Jezusquote:
En de stevige overproductie, niet te vergeten. Zo'n geluid zonder dynamiek, dat nauwelijks 'ademt'.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Dit nummer heeft echt alles waar ik een hekel aan heb:
-Een hoop gesample en gecover omdat ze geen originele ideeen hebben
-Rappers die hun eigen naam moeten aankondigen aan het begin van een nummer
-Een overdosis aan autotune
-Uberhaupt een kutstem
Dit nummer maakt me bijna agressief zo slecht is het.
Dat zijn argumenten waar je eigenlijk niet tegenop kan maar ondanks dat kan ik er wel naar luisteren als het zou moeten.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Dit nummer heeft echt alles waar ik een hekel aan heb:
-Een hoop gesample en gecover omdat ze geen originele ideeen hebben
-Rappers die hun eigen naam moeten aankondigen aan het begin van een nummer
-Een overdosis aan autotune
-Uberhaupt een kutstem
Dit nummer maakt me bijna agressief zo slecht is het.
Ugh die tekst vooral, en dan de manier waarop het gezongen wordt.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan kindvrouwtjesgedoe en daarom aan dit lied
Slechtste nummer ooit zou ik het niet willen noemen, maar het lijkt wel of 5 componisten/song writers met ieder een andere muzieksmaak een stukje ervan hebben geschreven. Het is een beetje een onsamenhangend geheel. Zo van: "Kijk eens wat we allemaal leuk vinden. En we gooien het allemaal bij elkaar in 1 liedje!"quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:00 schreef Loserkid het volgende:
Waarschijnlijk het aller slechtste nummer dat ik ooit gehoord heb, destrijds nog op msn als 'Download tip' gehad van een vriendin van me, ik moest het snel downloaden want deze band zou t gaan maken en dit liedje was zo tof en vernieuwend volgens haar..
Anyway hier is het meesterwerk, oordeel zelf:
Dat liedje laat mij met spullen gooien maar tegelijkertijd is het ook wel een beetje kindjeugdsentimentquote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ugh die tekst vooral, en dan de manier waarop het gezongen wordt.
Ze hadden het beter kunnen verpakken als kinderliedje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |