Ik ga hem maar niet luisteren maar gezien die foto geloof ik je wel jaquote:Op maandag 1 februari 2016 01:33 schreef Kerftminister het volgende:
Echt verschrikkelijk
Die extreem valse MAYBEEEEE krijg ik nooit meer uit mn geheugen gewist.
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:25 schreef female81 het volgende:
Ik bedenk me nu dat die van Felix Jaehn (die ik wat eerder plaatste) me aan deze oudere track doet denken, met die beroerde zang, slappe muziek en algehele inspiratieloosheid:
Dit is al sinds de release in 2002 een persoonlijke haat-klassieker.
Oja, DHS - The House Of God waarover een bandje Madonna loopt te coveren.quote:Op maandag 1 februari 2016 04:25 schreef female81 het volgende:
Ik bedenk me nu dat die van Felix Jaehn (die ik wat eerder plaatste) me aan deze oudere track doet denken, met die beroerde zang, slappe muziek en algehele inspiratieloosheid:
Dit is al sinds de release in 2002 een persoonlijke haat-klassieker.
Je wilt toch niet zeggen dat je dat nummer niet kent?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik ga hem maar niet luisteren maar gezien die foto geloof ik je wel ja
'Heipalenmuziek' werd dit genoemd op het danceforum waar ik destijds op zat. "Jan Wayne is gonna move yááááááááá!!!!"quote:Op maandag 1 februari 2016 09:10 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
Ook uit die tijd, waar Magik Music Maker of Ejay nog bij verbleekt.
Als tranceliefhebber ben ik vaak verkeerd begrepen omdat mensen dachten dat dit soort bagger dus trance was.
Heipalentrance inderdaad of kinderdancequote:Op maandag 1 februari 2016 10:28 schreef female81 het volgende:
[..]
'Heipalenmuziek' werd dit genoemd op het danceforum waar ik destijds op zat. "Jan Wayne is gonna move yááááááááá!!!!"
En ja, ik ken het - veel dance die ik goed te pruimen vind valt is eigenlijk een bepaalde vorm van 'house'. Maar sinds een jaar of tien zijn er nogal veel mensen die het woord 'house' misbruiken voor Afrojack & consorten, wat een totaal ander geluid is. *burp*
Éigenlijk wel. Maar tegelijkertijd is EDM weer de hedendaagse overkoepelende naam voor álle dance, dus ook de soorten met meer diepgang. Vroeger gebruikte men gewoon het woord 'dance' (ikzelf nog steeds).quote:Op maandag 1 februari 2016 10:32 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
Volgens mij wordt die Afrojackstroming ook wel EDM genoemd, maar ik kan er ook naast zitten.
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:53 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Of Radio 2 of Noordzee FM vroeger.
Had een buschauffeur die dat elke dag op had staan omdat daar alleen maar verantwoorde brave uitgebalanceerde shit op gedraaid werd en hij eens een cd uit de cd-speler heeft getrokken omdat er ineens het duivelse nummer 'kassameisjes' van de Vliegende Panters voorbij kwam.
iddquote:Op maandag 1 februari 2016 09:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je dat nummer niet kent?
Ah deze wilde ik hier ook net gaan postenquote:Op maandag 1 februari 2016 09:10 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Ook uit die tijd, waar Magik Music Maker of Ejay nog bij verbleekt.
Als tranceliefhebber ben ik vaak verkeerd begrepen omdat mensen dachten dat dit soort bagger dus trance was.
Die kende ik helemaal niet, klinkt wel leukquote:Op maandag 1 februari 2016 10:32 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Brooklyn Bounce met een verkrachting van Club Bizarre (U96).
Dat dansje wat er bijhoort ookquote:Op maandag 1 februari 2016 14:58 schreef female81 het volgende:
Om de zoveel jaar heb je wel zo'n hersenloze-stampmuziek-rage. Wat jaren vóór Boozywoozy was er happy hardcore (met aan het einde nog aftakkingen in de vorm van Gabber Piet e.d.), en ongeveer vijf jaar erná kregen we dit:
Het doet me verdacht veel denken aan de eenvinger-melodietjes die ik als ongeveer 10-jarig meisje speelde op het Casio-keyboardje van m'n tante, maar dan met een beat erbij.
Ik val onder deze groep. Ik vind Scooter tofquote:Op maandag 1 februari 2016 15:12 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
ander vind het lekker foute feestmuziek met teksten die voor meligheid zorgen omdat ze zo willekeurig en raar zijn.
Wauw. We zijn het ergens over eens.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik val onder deze groep. Ik vind Scooter tof
Wat betreft het slechtste nummer ooit, er was net op Veronica een fragment van onderstaand nummer, dat moet wel op nummer 1 staan qua slecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |