Hier kan me prima in vindenquote:Op donderdag 21 januari 2016 07:18 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
Drank en Drugs zonder puberale 'rap' is best een prima nummer.
Ik nomineer 'Het Land van' Van Lange Frans en Baas B.
Volgens mij wel , maar heb het weer wat verdrongen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hier kan me prima in vinden
maar de grote vraag blijft of je Kamervragen: deeltje 2 al gehoord had:
Ik word hier zo moe van.quote:
Die laatste samplet wel dit prachtige nummerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:20 schreef Fred_B het volgende:
En dan heb ik me nog maar beperkt tot Zeeland
Bij dat nummer moet ik aan een deerne denken waar ik des tijds fliefd op wasquote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef CrashO het volgende:
Dat niemand The Shaggs (en welk nummer dan ook van ze) nog heeft genoemd
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:46 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Met als bonus de slechtste videoclip ooit.
Ik denk hetquote:Op donderdag 28 januari 2016 05:50 schreef female81 het volgende:
...zouden het nou vooral mensen zijn die hun huis vol 'home' en 'welcome'-rotzooi hebben staan, die dit mooi vinden?
Geloof me, dat is geen garantie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:49 schreef female81 het volgende:
Eigenlijk is het afluisteren van dat nummer voor mezelf het muzikale equivalent van het in een keer leeg vreten van een zak snoephartjes (ik heb slechte ervaringen met het in korte tijd eten van grote hoeveelheden van die krengen...): na afloop kotsmisselijk van al die zoetigheid, en een naar gevoel in m'n maag als bonus.
Maar misschien had ik er anders tegenaan gekeken als ik kinderen had gehad, of op z'n minst een kinderwéns.
Deze al gezien?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Met als bonus de slechtste videoclip ooit.
Deze ook:quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:27 schreef female81 het volgende:
Over ouwe rommel gesproken. Verleden week vond ik dít nog terug, op een oude verzamelaar:
Duidelijk werd iig dat autotune in 2001 ook al driftig gebruikt werd; Georgina zal het nodig gehad hebben.
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:49 schreef female81 het volgende:
Eigenlijk is het afluisteren van dat nummer voor mezelf het muzikale equivalent van het in een keer leeg vreten van een zak snoephartjes (ik heb slechte ervaringen met het in korte tijd eten van grote hoeveelheden van die krengen...): na afloop kotsmisselijk van al die zoetigheid, en een naar gevoel in m'n maag als bonus.
Sufheid is meer aangeboren denk ikquote:Maar misschien had ik er anders tegenaan gekeken als ik kinderen had gehad, of op z'n minst een kinderwéns.
Normaal vind ik haar wel leuk, maar dit is echt afschuwelijk slechtquote:
Je had zo in de jaren rond de millenniumwisseling nogal veel van die vocale half/non-talenten, bekend van een soap of iets anders op tv, die het wel even wilden proberen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Normaal vind ik haar wel leuk, maar dit is echt afschuwelijk slecht
Oh wauw die was echt heel diep weggezakt bij mijquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:51 schreef female81 het volgende:
[..]
Je had zo in de jaren rond de millenniumwisseling nogal veel van die vocale half/non-talenten, bekend van een soap of iets anders op tv, die het wel even wilden proberen.
Ik krijg bijna keelpijn als ik dat stemmetje na probeer te doen.
Dat was toch gewoon een reclamedeuntje wat ze daarna tot "hitsingle" verbouwd hebben?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:51 schreef female81 het volgende:
[..]
Je had zo in de jaren rond de millenniumwisseling nogal veel van die vocale half/non-talenten, bekend van een soap of iets anders op tv, die het wel even wilden proberen.
Ik krijg bijna keelpijn als ik dat stemmetje na probeer te doen.
Ja, naast deze was er ook nog Wereldmeid en Totaal verkocht.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een reclamedeuntje wat ze daarna tot "hitsingle" verbouwd hebben?
In die tijd kon het erger dan dit. Goed was het allemaal niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:27 schreef female81 het volgende:
Over ouwe rommel gesproken. Verleden week vond ik dít nog terug, op een oude verzamelaar:
Duidelijk werd iig dat autotune in 2001 ook al driftig gebruikt werd; Georgina zal het nodig gehad hebben.
Alleen klinkt de hitparade-dance van dit moment wel érg flauw. Rond 2001 had je veel softe dance waar in ieder geval nog wat ín zat.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn nu eigenlijk een beetje in de revival van die periode aanbeland. Een DJ met een slecht zingende vrouw erbij is weer hip.
Die vocoder en dat eindeloze 'ah-ah-ah', maken dit wel een vervelend nummer idd, terwijl het best leuk in elkaar zitquote:
Oeh bah inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef Dutchguy het volgende:
Deze staat toch wel het hoogst op mijn muzikale haat-lijst:
Hoe kan je een nummer zoals dit haten? Prachtig, Eltonquote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef Dutchguy het volgende:
Deze staat toch wel het hoogst op mijn muzikale haat-lijst:
Hmmm ik krijg er al heel lang veel te kromme tenen van.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe kan je een nummer zoals dit haten? Prachtig, Elton
Het zal vast ooit elke dag op Sky Radio gedraaid zijn dan.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:19 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Oeh bah inderdaad.
Laatst hoorde ik een nummer uit die tijd (ook Elton John volgens mij, lijkt op Lady in Red van Chris Deburgh) in de AH en wilde bijna naar buiten vluchten. Ik vergeet telkens van wie het is en hoe het heet. Verdring ik telkens.
Of Radio 2 of Noordzee FM vroeger.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het zal vast ooit elke dag op Sky Radio gedraaid zijn dan.![]()
Op mijn werk stond hij vastgeroest op die zender. Vreselijk.
Zoo, inderdaad. Wat een boutnummer is dat zegquote:Op maandag 18 januari 2016 15:34 schreef pipster het volgende:
Mijn stem gaat vandaag naar John Miles met Music wat een horrornummer. Maar aangezien ik soms nogal zwart - wit met muziek kan zijn deelt hij die positie met vele anderen.
Niet aangeklikt verder, dus hopelijk voor de liefhebber een juiste versie.
Verder wat Bosbeetle zegt, dit werkt beter met high profile-nummers, dan met wat je buurjongetje op zolder heeft gemaakt en online gooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |