Dat is geen slecht nummer. Het is alleen heel slecht gezongen.quote:Op maandag 18 januari 2016 07:48 schreef budvar het volgende:
Als ik aan oerslechte nummers denk komt deze toch altijd als eerst naar boven drijven.
Nou volgens mij is het wel een slecht nummer en ook nog nog eens heel slecht gezongen, en dat is wmb de perfecte combinatie voor het slechtste nummer ooit.quote:Op maandag 18 januari 2016 07:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is geen slecht nummer. Het is alleen heel slecht gezongen.
Ik snap echt niet hoe mensen iets van REM en Paul McCartney durven te noemen zolang er troep zoals dit bestaat. Dat je een hekel aan een nummer hebt prima, maar beoordeel het dan wel gewoon nog eerlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 07:48 schreef budvar het volgende:
Als ik aan oerslechte nummers denk komt deze toch altijd als eerst naar boven drijven.
Het slechtste nummer ooit kan per definitie nooit eentje zijn die bovenaan de hitlijsten heeft gestaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch erg dat ze met deze draak kwamen na het toch erg vermakelijke
Omdat ik gelukkig dat nummer totaal niet meegekregen heb. En da's maar goed ook zo te zien.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen iets van REM en Paul McCartney durven te noemen zolang er troep zoals dit bestaat. Dat je een hekel aan een nummer hebt prima, maar beoordeel het dan wel gewoon nog eerlijk
Achja er zijn zoveel manieren om slechtheid te beoordelen. Ik vind het wel leuk om wat high profile nummers te noemen, er zijn legio voorbeelden van erg slechte nummers die nooit ergens airplay gehad hebben die slechter zullen zijn dan bijna alle nummers in dit topic. Zet forgettify (die alle nummers op spotify speelt die nog nooit geluisterd zijn afspeelt) maar eens aan, de helft van die nummers die je dan hoort kunnen doorgaan voor slechtste nummer ooit.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:36 schreef Diemux het volgende:
[..]
Het slechtste nummer ooit kan per definitie nooit eentje zijn die bovenaan de hitlijsten heeft gestaan.
Nee man, da's het beste Nederlandse nummer ooit. YouTube statistieken bewijzen dat.quote:Op maandag 18 januari 2016 03:10 schreef Calcio het volgende:
Wat is volgens jou het slechtste nummer dat je ooit gehoord hebt?
Ik denk deze
Ook zo typisch Hollands als je maar de lyrics luistert
En jullie?
Drank & Drugs is opzich wel leuk om naar te luisteren maar kwalitatief is het gewoon 0,0 natuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 07:34 schreef belsen het volgende:
Drank en drugs vind ik overigens best wel leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |