Zo, dat was een lange weg van Rembrandt naar dit..quote:Op maandag 18 januari 2016 03:10 schreef Calcio het volgende:
Wat is volgens jou het slechtste nummer dat je ooit gehoord hebt?
Ik denk deze
Ook zo typisch Hollands als je maar de lyrics luistert
En jullie?
Jij kent dat nummer niet?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik ga hem maar niet luisteren maar gezien die foto geloof ik je wel ja
Of je moet altijd internetradio op hebben staan, naar de winkel met oordopjes in en geen werk hebben danwel ergens werken zonder radio.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:48 schreef female81 het volgende:
Wonderwall niet kennen. Dat leek me voorbehouden aan mensen die al minimaal twintig jaar lang diep weggestopt zitten in hartje Afrika, waar in de verste verte geen radio of tv te vinden is.
Al zet je zelf nooit de radio aan, dan hoor je het nog wel als geluidsbehang in winkels of zo.
Dit maakt wel vreselijk veel kans.quote:
Anders deze wel:quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:10 schreef Morri het volgende:
[..]
Dit maakt wel vreselijk veel kans.
Ken je klassiekersquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:49 schreef Morri het volgende:
[..]
Waar luister je in godsnaam naar dat je dit soort dingen kent!?
mwah, pak dan deze:quote:
alsjebeetjewilchillenishetgeenprobleemdangaikerheenikkomnietalleenwantikhebdrankendruksquote:Op maandag 18 januari 2016 03:10 schreef Calcio het volgende:
Wat is volgens jou het slechtste nummer dat je ooit gehoord hebt?
Ik denk deze
Ook zo typisch Hollands als je maar de lyrics luistert
En jullie?
Ben nu al fanquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:03 schreef Morri het volgende:
Nou, mijn eigen bijdrage aan deze thread dan:
Vraag me niet hoe ik hier aan kom...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |