quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:43 schreef Gehenna het volgende:
Zomerhitje, hoor
Die linker danseres, die steeds midden in de plantenbak staat de dansen![]()
Godverdomme manquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:43 schreef Gehenna het volgende:
Zomerhitje, hoor
dat valt nog mee imo, luister dit maar na 0:34quote:Op maandag 8 februari 2016 22:26 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
Stamp op een eend en neem het op om het vervolgens te loopen.
Zing en brabbel er wat bij.
Et voila, je hebt Run This World van Rihanna ft. Jay-Z.
Leuk nrquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef female81 het volgende:
Dan vind ik toch een wat treuriger genregenoot.
Ik vond die van bopomofo nog wel gaan maar toen zag ik die van jou en die is echt enorm irritant.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:32 schreef female81 het volgende:
Daar kan ik zelfs nog overheen. Beiden iig inktzwarte bladzijden in de geschiedenis van The Neptunes/Pharrell.
Ja ik weet niet waarom maar ik vind die ook extreem ergernisopwekkend.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan enkel melden dat dit nummer bij mij telkens als ik het hoorde een vreemde frustratie opwekte. Een frustratie die ik anders nooit van muziek had gekregen.
Derhalve.
Die linker heeft wel goeie tetten, ook meteen het enige positieve aan het clipje.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:43 schreef Gehenna het volgende:
Zomerhitje, hoor
Helaas wordt ie ook nog eens net effe wat te vaak gedraaidquote:Op woensdag 17 februari 2016 08:51 schreef female81 het volgende:
Dat is zo'n liedje dat net iets té doelbewust gemaakt is om alle Sky Radio-achtigen in de wereld, en andersoortige zenders die ook graag dergelijk 'werkbehang' in de playlist zetten, te behagen. Er lijkt niks mis mee, maar er zit kraak noch smaak aan.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:52 schreef female81 het volgende:
Ze heeft het ergens in het nummer over haar gebruinde huid.
Ze geeft bijna licht.
quote:Op maandag 8 februari 2016 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan enkel melden dat dit nummer bij mij telkens als ik het hoorde een vreemde frustratie opwekte. Een frustratie die ik anders nooit van muziek had gekregen.
Derhalve.
Dit zijn gewoon simpele, snelgeschreven popnummertjes die even snel in elkaar gezet zijn. Niet geweldig maar je kan het ook niet het slechtste ooit nummer. Luister al die troep van Kanye West maar eens zoals dit:quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef female81 het volgende:
Dan vind ik toch een wat treuriger genregenoot.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:40 schreef playirelia het volgende:
[..]
dat valt nog mee imo, luister dit maar na 0:34
Zoals?quote:Op donderdag 18 februari 2016 06:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juist Kanye West heeft vrij aardige popproducties op zijn naam staan.
Van dat nummer word ik bijna agressiefquote:
We zijn niet de enigequote:Op donderdag 18 februari 2016 08:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Van dat nummer word ik bijna agressief
Net als deze;
En ongeveer het gehele oeuvre van Adèle, en dan met name Hello, wat een zielloze bagger
Haha mooiquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:26 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
We zijn niet de enige![]()
http://web.archive.org/we(...)articles.aspx?id=819
Die vind ik juist mooiquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:43 schreef flufffy het volgende:
Deze is ook een zelfmoordpoging waard
Ik heb twee van die 25 nummers op m'n pcquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:26 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Oh deze vind ik weer vrij mooi. Guilty pleasure dusquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:43 schreef flufffy het volgende:
Puff Daddy is ook niet echt origineel dat die samples van anderen gebruikt,quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:26 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Hoe kan je dát nou haten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:43 schreef flufffy het volgende:
Het is wel heel zoetsappig en zweverig natuurlijk, maar ik vindt dat hier wel passend en oprechtquote:
Ik krijg al jeuk als ik die kop zie, en dan hoeft ze nog niet eens te zingenquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is wel heel zoetsappig en zweverig natuurlijk, maar ik vindt dat hier wel passend en oprecht
Omg die tekst!!!quote:Op maandag 18 januari 2016 07:34 schreef belsen het volgende:
Deze staat hoog op mijn lijstje, evenals meer van dit soort vals sentiment.
Drank en drugs vind ik overigens best wel leuk.
Ik zong altijd 'Sterf Lenny, Sterf!'quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:44 schreef Xan21 het volgende:
Hier krijg ik nou echt moordneigingen van, alles van hun vind ik trouwens wanstaltig, maar dit nr is wel echt brrrr
Vandaag 28 geworden, geen 27 club voor haar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |