Niet in maat 75I... Maar voor dat geld is het de moeite de grootste aan te schaffen voor erbij.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:04 schreef mignonne het volgende:
vanaf donderdag voedingsbh's voor 6.99 bij de lidl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Over beklemde zenuw gesproken .. spoiler want gezeur
Leonietje ik hoop oprecht dat je er na de zwangerschap snel vanaf bent. Bij mij is het helaas nooit helemaal weg gegaan.Ben jij met je klachten al bij je huisarts geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hiervoor uiteraard.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Amaranta bedoel je voordat dit vandaag gebeurde?
Want dan is het antwoord ja. Doorgestuurd naar neuroloog en die stelde dezelfde diagnose maar had ook de hoop dat het door het ontzwangeren zou verdwijnen. Wat uiteindelijk dus nooit gebeurd is, wel vermindering tot een voor mij acceptabel niveau.
Woohoooo lekker!! Fijn aanrommelen thuis, met (en soms zonder) je grote meisjequote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:09 schreef L0t.. het volgende:
Niet echt bij gelezen maar daar heb ik de komende weken genoeg tijd voor want ik heb VERLOF![]()
![]()
Halleluja
![]()
zo opgelucht!
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:04 schreef mignonne het volgende:
vanaf donderdag voedingsbh's voor 6.99 bij de lidl
http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=19741
Budget? Best ruim denk ik als ze een doek wilt geven.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens nog een luxeprobleem; mijn moeder heeft me de vorige zwangerschap een draagdoek cadeau gedaan, die ik dit keer ook weer met veel plezier zal gebruiken. Maar nu wil ze graag voor deze baby ook zoiets 'blijvends' kopen, en ik heb even geen idee wat ik nog kan vragen![]()
Nog een draagdoek is niet echt een optie, dat vinden zowel zij als mijn vriend nogal onzin denk ik (en ik eigenlijk ook wel, want ik heb genoeg doeken / dragers). Maar andere belangrijke dingen hebben we natuurlijk nog van E.
Iemand nog een zinnige tip?
Een newbornfotoshoot? En dan de mooiste laten afdrukken?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens nog een luxeprobleem; mijn moeder heeft me de vorige zwangerschap een draagdoek cadeau gedaan, die ik dit keer ook weer met veel plezier zal gebruiken. Maar nu wil ze graag voor deze baby ook zoiets 'blijvends' kopen, en ik heb even geen idee wat ik nog kan vragen![]()
Nog een draagdoek is niet echt een optie, dat vinden zowel zij als mijn vriend nogal onzin denk ik (en ik eigenlijk ook wel, want ik heb genoeg doeken / dragers). Maar andere belangrijke dingen hebben we natuurlijk nog van E.
33 weken inmiddels, dus daar is het een beetje laat voorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:40 schreef Unihipili het volgende:
Een pretecho? Weet niet hoe ver je bent enzo en of je die al gehad hebt. (En of dat nou echt 'voor de baby' is... Niet dat een fotoshoot dat wel is.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Blijvend in de zin van: dat bewaar je. Mijn moeder zou absoluut not amused zijn als ik mijn draagdoek zou verkopen bijvoorbeeld. Gelukkig lijk ik op haar en is dat dus echt 'mijn doek', die ik in de bewaardoos stop als ie klaar isquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:46 schreef Crumpette het volgende:
Tsja, als je ouders echt iets blijvends (wat is uberhaupt blijvend? Ze spelen niet 18 jaar met hetzelfde) willen kopen en je hebt alles al voor de babytijd moeten ze misschien gewoon even wachten tot mini zijn interesses kenbaar maakt.
Weet niet of je evt een Tripp Trapp wilt maar wij hebben aan mijn vader de newbornset gevraagd voor die stoel. Kan ze meteen bij ons aan tafel zitten, wel zo praktischquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
33 weken inmiddels, dus daar is het een beetje laat voor![]()
Maar een echte 'shoot' is ook niks voor ons, dat wordt niet wat denk ik
I never knew!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Weet niet of je evt een Tripp Trapp wilt maar wij hebben aan mijn vader de newbornset gevraagd voor die stoel. Kan ze meteen bij ons aan tafel zitten, wel zo praktisch.
Edit: oh je hebt wel een Tripp Trapp dus![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:16 schreef Chanty het volgende:
Dat wordt wel een grote bewaardoos voor die trip trap
Pssst, newbornset kopuh? Heb er een in v&a staanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I never knew!Dat is wel ideaal zeg
Kijk ik ben nu al blij dat ik even hier kwam vragen. We krijgen nu denk ik de tripptrapp dan van mijn moeder, en kopen zelf de newborn set erbij![]()
Wel via mp natuurlijk, je bent een cheapskate of je bent het niet![]()
Bijdrage aan het geboortekaartje?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef Molo het volgende:
Een tattoo van je kind op je arm
Niks geen grapje. Tattoo is een must.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2016 10:51 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Niks geen grapje. Tattoo is een must.
quote:Op zondag 17 januari 2016 10:51 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Niks geen grapje. Tattoo is een must.
En nog veel langer, mijn nichtjes zaten er op tot ze het huis uitgingen.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:41 schreef ikke_84 het volgende:
Een tripp trapp kan je wel heel lang gebruiken. Oppas kinderen van mijn moeder zitten er nog steeds op (12 en 9)![]()
Compleet kansloosquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het met tandenpoetsen dit keer?
Compleet kansloosquote:Op zondag 17 januari 2016 13:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En nog veel langer, mijn nichtjes zaten er op tot ze het huis uitgingen.
[..]
Oh die kist vind ik wel ook een tof idee trouwens! Misschien als de andere opa en oma nog iets willen dat ik dat kan vragen.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:57 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Bijdrage aan het geboortekaartje?
Een photoshoot met mij!
En waarom toch niet een eigen 'geboorte draagdoek'? Je kunt 1 doek tenslotte niet later aan allebei meegeven?
Of zo'n houten kist met de naam erop. Die kun je dan later als ie groot is ook meegeven met z'n 'herinneringen' erin
Oh mčn wat irritantquote:Op zondag 17 januari 2016 13:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Compleet kansloosGisteren tandpasta zonder menthol gekocht in de hoop dat het beter is
Neeeee in de vriezer inderdaad!quote:Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef Molo het volgende:
En dan in de vriezer ofzo? Of had je daar na je bevalling alweer de energie voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, er was koffie en taart (en chocobiscuitjes, mmmmmm), en het zonnetje dus! Maar toch; meer dan een uur stilzitten bij temperaturen nauwelijks boven het vriespunt is geen aanraderquote:Op zondag 17 januari 2016 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh brrr LB, en voor jezelf geen warme deken en thermos bij de hand?
Bijna!!quote:Tandpasta was geen verbetering overigens. Nog een week of zes, dan zal het wel beter gaan. Als de echo woensdag goed is durf ik het echt te geloven en gaan we het maar eens delen. Schoonmoeder als eerste want die is bijna jarig.
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:13 schreef LadyBlack het volgende:
En toen echt een enorme reeks cijfertjes gesneden uit marsepein om de goeie geboortedatum ermee te kunnen maken
Oe ja, tanden poetsen gaat hier pas sinds week wat beterquote:Op zondag 17 januari 2016 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tandpasta was geen verbetering overigens. Nog een week of zes, dan zal het wel beter gaan. Als de echo woensdag goed is durf ik het echt te geloven en gaan we het maar eens delen. Schoonmoeder als eerste want die is bijna jarig.
[..]
Neeeee in de vriezer inderdaad!
Ik heb m in het weekend van mijn uitgerekende datum gebakken. En toen echt een enorme reeks cijfertjes gesneden uit marsepein om de goeie geboortedatum ermee te kunnen makenTof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best een goed idee trouwens!
Duurt nog even hiero natuurlijk, maar tof! Ga ik onthouden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik ook!! Ik roep maar gewoon steeds dat het half maart gaat worden, maar je weet t natuurlijk maar nooit!quote:Op zondag 17 januari 2016 21:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat onze in het verleden behaalde resultaten deze keer gaan opleveren.
Durf je dan ook in de OP?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tandpasta was geen verbetering overigens. Nog een week of zes, dan zal het wel beter gaan. Als de echo woensdag goed is durf ik het echt te geloven en gaan we het maar eens delen. Schoonmoeder als eerste want die is bijna jarig.
Deze kan ook nog:quote:Op zondag 17 januari 2016 21:21 schreef Molo het volgende:
Tof!
Best een goed idee trouwens!
Duurt nog even hiero natuurlijk, maar tof! Ga ik onthouden
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Deze kan ook nog:Ik mis de gory details. Bloed, ondergekakte baby, zwetende moeder die eruit ziet als zeekoe van het oedeemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust me, die zijn er ookquote:Op zondag 17 januari 2016 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mis de gory details. Bloed, ondergekakte baby, zwetende moeder die eruit ziet als zeekoe van het oedeem
Dat durf ik nu ook al welquote:Op zondag 17 januari 2016 21:22 schreef Arja het volgende:
Arme lb in de kou wachtend op haar ridder met zijn stalen ros.
[..]
Durf je dan ook in de OP?
[..]
Neeeee in de vriezer inderdaad!
Ik heb m in het weekend van mijn uitgerekende datum gebakken. En toen echt een enorme reeks cijfertjes gesneden uit marsepein om de goeie geboortedatum ermee te kunnen makenWauw, wat gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Hier ook genoten van het fijne weer vandaag, een heel dun laagje knisperend ijs onder m'n schoenen en toch een stralende zon en strakblauwe luchtIk begin wel te merken dat het fysiek allemaal wat zwaarder wordt, was gesloopt van een dagje de stad in, m'n stuitje, m'n rug
Ik moet nu nog een paper afmaken voor morgen en dat is nog best een uitdaging, m'n laptop beweegt alle kanten op (handig bijzettafeltje, die buik
) en ik kan niet lang in dezelfde houding zitten.. Maar: de meubels staan!
Alle dingen die op mijn lijstje voor vandaag stonden zijn gedaan!
Zo langzamerhand gaan we richting het laatste to do-lijstje: ziekenhuiskoffer, autostoeltje, die dingen. Maar daar hebben we nog 8 weken voor
![]()
Zoiets?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:25 schreef Molo het volgende:
Ik mis de gory details. Bloed, ondergekakte baby, zwetende moeder die eruit ziet als zeekoe van het oedeem
[ Bericht 8% gewijzigd door Burdie op 17-01-2016 23:00:00 ]
Met een stukje gebakken placenta als extra verse toppingquote:Op zondag 17 januari 2016 21:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Keizersnedetaart, al dan niet in hartige variant.
quote:Op zondag 17 januari 2016 11:41 schreef ikke_84 het volgende:
Een tripp trapp kan je wel heel lang gebruiken. Oppas kinderen van mijn moeder zitten er nog steeds op (12 en 9)![]()
Maar z'n kist met naam erop wat ela zegt is ook wel super gaaf!
Sicilia wat leuk een babyshower!! Het was dus echt een verrassing. Lief hoor.
Luna wat tof dat je al over gaat. Kamperen in je eigen huis![]()
Ik vond dat toen ook veel praktischer. Scheelt je weer op en neer rijden.
Chanty dat is erg pittig hoor. Een nieuwe baan en dan ook nog zoveel uur kost enorm veel energie. En dan heb je de rest er ook nog naast. Bevalt het werk zelf wel tot nu toe?
Emelisse die vermoeidheid is herkenbaar. Ook al slaap ik goed dan nog ben ik zo enorm moe. Vrijdag bloed laten prikken en mijn hb is 7.8 en ijzer 97. Heel netjes dus.
Marjolijntje fijn dat je antistoffen hebt tegen de 5e ziekte. Scheelt weer een hoop zorgen.
Heeft iemand zich laten enten tegen kinkhoest of is dat van plan?
Ik zat er aan te denken om dat wel te gaan doen ivm een peuter die alles oppikt van wat er heerst. Vandeweek even overleggen met de huisarts wat hun advies is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Zal ik dat op eetbaar papier laten afdrukken en dan op (moeder)koekjes plakken?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu stop ik.![]()
Chipolatataart, omnomnom! Zou ik ook wel lusten nuquote:
Die zijn vet jonguhquote:Op zondag 17 januari 2016 22:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Al die taarten![]()
! Moederkoekkoekjes mogen niet ontbreken hč
[ afbeelding ]
Ik heb 2 vriendinnen in de wijk wonen. Ik vraag hen om standby te zijn, zodat ze evt hierheen kunnen komen als wij naar het ziekenhuis gaan. Mijn moeder bel ik dan ook, die springt dan ws accuut in de auto en kan ze 2 uur later aflossen.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Vraagje aan tweede-of-derde-kindjemoeders: Wie zorgt er voor jullie kind(eren) als de bevalling begint? Ik twijfel aan mijn moeder bellen zodat ze hier heen kan komen en op A. kan passen, of A. onderbrengen bij een goede vriendin. Denk toch liever gewoon thuis, want het is allemaal al gek genoeg. Maar dat houdt wel in dat ik bij het gedeelte van de bevalling tot-we-naar-het-ziekenhuis-gaan dus wel m'n moeder in huis heb. En of ik dat nou zo fijn vindt![]()
.. hmm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu proberen te werken. Yeah, right![]()
quote:Op maandag 18 januari 2016 10:12 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Die taarten![]()
En verder even een egopost:
ik ben straalverliefd
Wat fijn! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu proberen te werken. Yeah, right
Die taarten![]()
ik ben straalverliefd
Wat fijn!! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu proberen te werken. Yeah, right![]()
![]()
Fijn dat de misselijkheid nu echt minder wordt! Lijkt me zo vervelend om te hebben...quote:Op maandag 18 januari 2016 15:58 schreef Molo het volgende:
Jongens, de misselijkheid lijkt nu echt minder te worden![]()
Vandaag gewoon normaal kunnen eten en sinds twee dagen volop aan fruit en groente, even inhaalslag want eerder kreeg ik vaak tot aan de avond alleen maar brood door mijn keel.
En koken is weer leuk
Straks ook lekker kweeperen in de slowcooker doen voor zoete gestoofde kweeperen
Die taarten![]()
ik ben straalverliefd
Gefeliciteerd!! KnipperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu proberen te werken. Yeah, right
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:22 schreef Sicilia het volgende:
Taarten van gister:Whoa wat tof! En fout! Maar zo leuk! Babyshower is sowieso leuk eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons in de vriendengroep zijn ze niet echt gebruikelijk, dus ik ga er maar vanuit dat ik er geen hoef te verwachten![]()
Vooral brood en vlees behoefte hierquote:Op maandag 18 januari 2016 16:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fijn dat de misselijkheid nu echt minder wordt! Lijkt me zo vervelend om te hebben...
Ik eet nog steeds voornamelijk brood en weinig tot geen fruit, geen zin in fruit en heeeeel veel zin in brood
[..]
Gefeliciteerd!! Knipper
[..]
Whoa wat tof! En fout! Maar zo leuk! Babyshower is sowieso leuk eigenlijk.
Bij ons in de vriendengroep zijn ze niet echt gebruikelijk, dus ik ga er maar vanuit dat ik er geen hoef te verwachten
Hier ook brood en vlees inderdaadquote:Op maandag 18 januari 2016 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Vooral brood en vlees behoefte hier
Ik vind het knap dat je dat klussen er nog bij redt hoor, ik red puur mijn eigen werk en nul huishouden eigenlijk niet eens
Heb je al ideeën voor de babykamer?
En hier geen babyshower, heb ik direct iedereen verboden te organiseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben IKEA meubels, ook strak wit, met neutrale gordijnen, altijd handig en ik vind het ook zonde veel geld uit te geven terwijl een baby er echt niets om geeft. Als het peuter/kleuter is gaat mini toch naar andere kamer, met meer eigen keuze behang enzo
En leuk, wij lenen een oldskool wieg van vriendin (80 jaar oud ofzo dat ding), ook omdat we die in slaapkamer bij ons willen hebben en hummeltje in een groot bed wel heel verloren lijkt anders.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 18 januari 2016 16:41 schreef Molo het volgende:
Tofheid, en respect dat je dat allemaal doet hoor, naast baby opkweken![]()
Pas je wel op dat je niet teveel doet?Komt wel goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben IKEA meubels, ook strak wit, met neutrale gordijnen, altijd handig en ik vind het ook zonde veel geld uit te geven terwijl een baby er echt niets om geeft. Als het peuter/kleuter is gaat mini toch naar andere kamer, met meer eigen keuze behang enzo
En leuk, wij lenen een oldskool wieg van vriendin (80 jaar oud ofzo dat ding), ook omdat we die in slaapkamer bij ons willen hebben en hummeltje in een groot bed wel heel verloren lijkt anders.Mijn man stoomt maar door, niet normaal. Daardoor heb ik zelf echt het idee dat ik niet zo heel veel doe eigenlijk. En ik wil ook gewoon wat bijdragen. Al is het maar om straks in mijn eigen nieuwe huis te zitten en te weten dat ik ook iets heb gedaan om het te maken tot wat het is, vind ik leuk. Maar man waarschuwt wel regelmatig dat ik echt mijn rust moet pakken omdat ik niet niks doe, ik bouw een baby. Maar ik heb zo weinig kwaaltjes dat ik mezelf een zeur voel als ik 'een beetje moe ben', terwijl anderen pas čcht last hebben van van alles en ook nog dingen doen, dus dan vind ik dat ik gewoon ook maar door moet. Alleen niet 's ochtends vroeg in het weekend, want ik geniet er echt van om nog ff relaxed wakker te worden zonder wekker nu het nog kan
![]()
He leuk, dan lopen we bijna gelijk!quote:Op maandag 18 januari 2016 16:57 schreef Nouk84 het volgende:
Bij de bevalling van mijn zus zaten ik en mijn ouders bij de schoonouders van mn zus te wachten tot we naar het zkh mochten. In mijn geval willen mn schoonouders (die in de buurt wonen) niet weten wanneer het is begonnen. Dus geef mn ouders een paar weken voor de uitgerekende datum een sleutel van ons huis (mijn ouders wonen 70 km verderop) zodat ze, als ze die dag in de gelegenheid zijn qua werk enz iig naar ons huis kunnen, want mn vriend wil ze niet erbij in het zkh...
Dit weekend babykamer, kinderwagen en autostoel gekocht, of iig besteld. Is dat ook maar weer gedaan. Dit wordt de kamer (maar dan 70x140 ledikant...)
http://www.babypark.nl/ba(...)de-commode-kast.html (met tekst only lukt een plaatje plakken niet :S )
Gefeliciteerd, een knipper voor stroop! Succes voor alle meiden die deze week de eerste echo hebben. Voor je het weet ben je op de helft (ik zaterdag alweer o.0 )
Die taarten![]()
ik ben straalverliefd
Stroop wat fijn!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu proberen te werken. Yeah, right
Ik mag vrijdag gaan kijken! Ben ook zo benieuwd!!And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
Nou dan gaat je partner mini toch ophalen daar, na de bevalling? Dan hoeven je ouders ook niet awkward in de woonkamer te staan en dan weer weg te moeten enzo.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:59 schreef Amsel het volgende:
Ik wilde eigenlijk zo min mogelijk mensen over de vloer na de bevalling vorige keer. Ook in de dagen erna, ik werd er heel territoriaal van: mijn gezin, mijn huis, wegwezen allemaalNiet heel gezellig voor iedereen die staat te trappelen om langs te komen. En daar zit voor mij deze keer dus ook het vraagstuk: ik kan moeilijk aan een van m'n ouders vragen om wel op dreumes te passen maar haar vervolgens weer bij ons te brengen en zelf niet even naar de baby te kijken
Terwijl ik écht even tijd voor onszelf wil, en dan wel meer dan een half uurtje. Schoonouders wonen niet in NL dus die vormen geen probleem wat dat betreft
Dat heb ik ook, maar dat houdt ze helaas niet tegenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Vooral brood en vlees behoefte hier
Ik vind het knap dat je dat klussen er nog bij redt hoor, ik red puur mijn eigen werk en nul huishouden eigenlijk niet eens
Heb je al ideeën voor de babykamer?
En hier geen babyshower, heb ik direct iedereen verboden te organiseren
Prima plan!!quote:Op maandag 18 januari 2016 20:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Oehh misschien dan wel een datumdrieling Soof samen met Unipiliehuppelepup
Ik mag 3 februari al!quote:Op maandag 18 januari 2016 21:06 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Prima plan!!
Wanneer heb jij je echo Twinkle?
Dankje! Het is zo spannend allemaal...quote:
Wauw wat snel al!! Ik 15 februari pas...quote:Op maandag 18 januari 2016 21:11 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik mag 3 februari al!... Gelukkig geen toetsen die dag! Anders had ik de afspraak op moeten schuiven (en geduld is niet mijn beste eigenschap...
)
Da's over 2,5 week. Volgens eigen berekening zou ik dan ongeveer 7 weken zijn.
Ja, het is vreselijk spannend allemaal en wachten duurt zoooooo langquote:Op maandag 18 januari 2016 21:13 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Dankje! Het is zo spannend allemaal...
[..]
Wauw wat snel al!! Ik 15 februari pas...
Dat gevoel he... dat blijftquote:Op maandag 18 januari 2016 21:13 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd soof!
Veel septemberbaby's volgens mij.
Leuk dat de lijst na mij steeds langer wordt, terwijl het voelt alsof ik er zelf nog maar net in sta.
Ik begin het geloof ik een beetje door te krijgenquote:
Van mij mag de kraamzorg nu wel komenquote:
Oh myquote:Op maandag 18 januari 2016 22:33 schreef Arja het volgende:
[..]
Van mij mag de kraamzorg nu wel komen![]()
Omdat er morgen kijkers komen, heeft mijn man obsessief lopen poetsen. Tot de spotjes aan toe en zelfs de vingerafdrukken op mijn parfumflesje...
Hij heeft de wasmand en de prullenbak etc in de auto gezet, zodat ons huis zo groot mogelijk lijkt. Mijn perfectionistje
Gefeliciteerd! Ik shock mee.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:55 schreef Soof-87 het volgende:
Ik kom me hier heel voorzichtig melden
Maar nog heel vroeg, kan alle kanten op gaan enzo, maar goedNu ongeveer 5,5 week!
1e kindje en nog steeds in shock!
Dat zal ik wel zijnquote:Op maandag 18 januari 2016 20:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Oehh misschien dan wel een datumdrieling Soof samen met Unipiliehuppelepup
Nee nog steeds niet, hoewel ik haar elke dag instraal en stevig toespreekquote:Op maandag 18 januari 2016 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh my![]()
![]()
Hoop dat ze je huis kopen en je lekker los kan in nieuwe huis
Voel jij je baby ook al trouwens?
Ik heb het nog niet vaak gevoeld hoor, was eerst een soort 'klots'beweging, dus meer het vruchtwater wat ik heen en weer voelde gaan leek het wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:20 schreef Arja het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet, hoewel ik haar elke dag instraal en stevig toespreek
Hoe voelt het?
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet vaak gevoeld hoor, was eerst een soort 'klots'beweging, dus meer het vruchtwater wat ik heen en weer voelde gaan leek het wel.
Gisteren legde man zijn oor op mijn buik, duwde dus best hard door het gewicht en toen 'hoppa' ineens duidelijk heen en weer gewiebel enzo
Het voelde net of mijn darmen een soort dansje maakten, haha. Man voelde het ook. Ik weet niet hoe het echt voelt, kan het niet echt uitleggen of omschrijven![]()
Voelde meteen heel vertrouwd in ieder geval
Oeh, dat lijkt me zenuwslopend... Ik duim voor een goede uitslag!!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:10 schreef Fien10 het volgende:
Poeh wat een schrik junkie!!
Welkom voor Soof
En een knipper voor Stroopwafel!![]()
Wij krijgen morgen de uitslag van de vlokkentest telefonisch door. Ik ben echt al dagen zo vreselijk zenuwachtig, en jammer genoeg heb ik er niet zo'n goed gevoel over..
quote:Op maandag 18 januari 2016 22:33 schreef Arja het volgende:
[..]
Van mij mag de kraamzorg nu wel komen![]()
Omdat er morgen kijkers komen, heeft mijn man obsessief lopen poetsen. Tot de spotjes aan toe en zelfs de vingerafdrukken op mijn parfumflesje...
Hij heeft de wasmand en de prullenbak etc in de auto gezet, zodat ons huis zo groot mogelijk lijkt. Mijn perfectionistje
Wat fijn! Nu wil ik helemaal dat die anderhalve week snel voorbij gaat want dan mag ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:16 schreef Emelisse het volgende:
Knipperende tuinboon: check!![]()
Poeh, wat een zenuwslopend moment was dat zeg. Maar alles is helemaal in orde. Iets terug in de tijd: 7w6 dgn ipv 8w2 dgn (UD 31 aug), maar dat blijft allemaal binnen de marge. Dat kloppende hartje trouwens: WÁT bijzonder!
De vk vond ook een cyste bij mn eileider die flink aan de maat is (4x3cm). Dat was even schrikken. Die schijnt afkomstig van mijn eisprong, iets dat vaker voorkomt bij zwangere vrouwen. Die schijnt weer te verdwijnen bij 12 weken. Ik kan er evt. wat last van krijgen (pijn in mn buik). Heb ik weer. Ik ga nergens op googlen en vertrouw op haar geruststellende woorden. Erg fijne vrouw btw.
Toen we naar buiten liepen begon het te sneeuwenDat hebben we vaker gehad tijdens speciale momenten samen #zwijmel. Sja, en zo'n vk praktijk dichtbij heeft ook nadelen. Bij het zowel naar binnen als naar buiten lopen zijn we gespot door een bekende
En nu nadenken over 'to combinatietest or not'.
Ik heb zwangerschapsbh's (groeibh's) van de HEMA, die zijn alleen niet padded.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:13 schreef Unihipili het volgende:
Prut. Ik moet weer bh's gaan dragen (zat eraan te komen natuurlijk). Maar ik kan nog niks fijns vinden, ik zoek iets dat niet-synthetisch is (grootste deel katoen), zonder beugel maar nog steeds niet snijdend in de ribben, laag uitgesneden zodat ik nog topjes kan dragen en niet direct in col moet
, liefst padded maar zonder kipfiletjes.
Iemand hier een idee?
Lief, dankjequote:Op maandag 18 januari 2016 21:19 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ja, het is vreselijk spannend allemaal en wachten duurt zoooooo langik ben nu bijna 9 weken en bij 6 weken werd ik kotsmisselijk en dat 2,5 week lang (inclusief afvallen en ingevallen gezichtje want al slank) dus dan denk je wel 'Nou het zou wel goed zitten' maar dat is sinds gisteren ook weer weg en dan zit je wéér in dat niemandsland. Maar ik ben heel blij dat ik iig weer kan eten
![]()
Heel veel sterkte de komende weken, Google niet te veel (ik heb zo immens veel gegoogled.... Niet gezond. Je wordt er alleen maar onzeker van) en blijf weg uit het 'als het misgaat'-topic. Echthet komt goed. Al moet ik mijzelf daar ook nog van overtuigen, hoor. Het is zo lastig.
Jeetje wat heftig zeg!! Machteloos gevoel... Sterkte!!quote:Op maandag 18 januari 2016 21:35 schreef junkiexp het volgende:
-knip-
Zo, dat ben en wilde ik even kwijt.......
Ja ik durfde nog niet zo goedquote:Op maandag 18 januari 2016 22:32 schreef ikke_84 het volgende:
Daar ben je soof!!fijn dat het goed gaat. Spannende tijd ja, hopelijk heb je een beetje afleiding en gaat de tijd wat sneller voor je gevoel.
Ik vond het kraambezoek van mijn schoonouders en ouders wel leuk. Maar voor de rest vond ik er niks aan. Van mij mogen ze nu allemaal weg blijven![]()
Junkie dat is schrikken zeg. Hopelijk gaat jullie kindje goed groeien de aankomende tijd.
Stroop een knipperwat een super nieuws!
Ik ben vandaag alweer 11 weken. Volgende week de echo voor de combinatie test. Ben benieuwd hoe hard hij is gegroeid
Lamb wat fijn dat je weer een sticker hebt gekregen. Wat super dat je grote het zo goed meekrijgt![]()
Gelukkig viel de prik mee.
quote:Op maandag 18 januari 2016 22:55 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik shock mee.
[..]
Dat zal ik wel zijn![]()
Herkenbaar verhaal... Zo eindigde mijn vorige zwangerschap ook! Werd met 35 weken opgenomen en kreeg toen ook te horen strikte bedrust! Ik heb welgeteld 1 dag bedrust gehad want savonds werd Flint met spoed gehaald en bleek het echt een mini maar oh zo sterk! Sterkte met het afwachten! Hopelijk groeit jullie kleine vent door de rust!!quote:Op maandag 18 januari 2016 21:35 schreef junkiexp het volgende:
Mijn vriendin is nu 33 weken zwanger, elke echo was prima tot vorige week, toen werd er geconstateerd dat onze jongen toch wel aan de kleine kant bleef waarschijnlijk.
We zijn doorverwezen naar het ziekenhuis en daar zijn we vanmorgen geweest, hartfilmpje gemaakt van een half uur en dat was goed.
Urine getest en er zaten geen eiwitten in dus geen zwangerschapsvergiftiging.
Daarna de echo en het besproken met de arts, daar bleek dat onze jongen nu tusen de 1200 en 1500 gram is en dat is fors te licht, ook overall gezien is hij te klein.
Vriendin is direct opgenomen en mocht niet eens meer naar huis om spullen te pakken, ze blijft nu minimaal 7 weken in het ziekenhuis liggen en ze gaan elke dag een echo en hartfilmpje maken.
Mocht het slechter gaan dan gaan ze hem halen en wordt hij eerder geboren.
De placenta geeft waarschijnlijk te weinig voeding door aan het kind, oorzaak daarvan zou stress kunnen zijn maar dat zijn ze nu allemaal aan het onderzoeken.
Erg bizar hoe snel het opeens kan staan, zij ligt daar nu 7 weken en ik sta er thuis opeens alleen voor.
En dat allemaal in 3 uur tijd.
Gelukkig woon ik op 10 min van het ziekenhuis en ben ik ondernemer dus kan mijn tijd goed bepalen maar het valt ons erg koud op ons dak.....
Zo, dat ben en wilde ik even kwijt.......
Wat heerlijk dat je de baby zo goed voelt!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik las ook iets over baby voelen, inmiddels voel ik haar dagelijksAlleen heeft het vanaf het begin ook al echt aangevoeld als een schopje/duwtje van binnen uit. De laatste week dagelijks en ook meer keren per dag. Wel heel zachtjes steeds, maar wel duidelijk aanwezig. Ik vind het zo gezellig
[..]
Dat wilde mijn man ook toen wij bezichtigingen hadden. Het appartement heeft er nooit zo mooi uitgezien als toen. We hadden ook de kitrandjes in de badkamer en keuken laten vervangen, extra plintje gezet in de gang en 2 kranen vervangen en nog wat kleine dingen. Dingen die we eigenlijk ook al lang geleden voor onszelf hadden kunnen doen maar nooit de moeite voor namen. En nu is het helemaal netjes en gaan we weg![]()
Alleen werd ook aangeraden om het eruit te laten zien alsof je geen huisdieren hebt, dus 1 kat moest alle bezichtigingen uit logeren en 1 naar buiten, krabpaal uit elkaar en tijdelijk bij schoonouders in opslag, kattenbak in de kofferbak, etc. Blijken de nieuwe kopers ook katten te hebben en ze vonden het al zo apart dat er tijdens de bezichtiging steeds een kat bij de achterdeur stond te jammeren![]()
Alvast een voedings bh, mocht je borstvoeding willen geven? http://m.hm.com/nl/product/84679?article=84679-Aquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:13 schreef Unihipili het volgende:
Prut. Ik moet weer bh's gaan dragen (zat eraan te komen natuurlijk). Maar ik kan nog niks fijns vinden, ik zoek iets dat niet-synthetisch is (grootste deel katoen), zonder beugel maar nog steeds niet snijdend in de ribben, laag uitgesneden zodat ik nog topjes kan dragen en niet direct in col moet
, liefst padded maar zonder kipfiletjes.
Iemand hier een idee?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:29 schreef Fien10 het volgende:
Ik ben niet bijgelezen maar ik voel me zo ongelofelijk klote..He gadver, wat een klote nieuws voor hunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me heel erg moeilijk voor ze, en ook voor jullie
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
Sterkte Fien! Heel heftig nieuws! Wat gaan zij ermee doen? Laten ze het wel komen?
In mijn ogen; kinderen met down zijn volgens mij de gelukkigste op aarde. Ware het niet dat de opvoeding retezwaar is.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:38 schreef Fien10 het volgende:
[..]Tja, die keus is ieder voor zich. Heel sneu, maar voor hun voelt dit 'goed'. Hoe oneerlijk voor het vruchtje ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:29 schreef Fien10 het volgende:
Ik ben niet bijgelezen maar ik voel me zo ongelofelijk klote..Wat ongelofelijk verdrietig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfffff, en wat heftig dat jullie het nu nog moeten horen. Jullie weten het morgen toch? Ondanks al je huidige logische gevoelens, duim ik toch dat jullie kindje gezond is.
En wat heb ik hier veel goede eerste echo's voorbij zien komen, heerlijk he, die eerste bevestiging dat er echt een kindje groeit!![]()
Zij zouden eigenlijk ook morgen gebeld worden, maar werden vandaag eind van de middag half 5 pas gebeld. Dus wie weet krijg ik morgen ochtend ook nog slecht nieuws ...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:52 schreef Arja het volgende:
Wat een verdrietig nieuws voor hun, fien.
Maar dat jij nog niet gebeld bent, is een goed teken toch?
O serieus ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:28 schreef Emelisse het volgende:
En nu moet ik mijn fijne kloon straks gedag gaan zeggen![]()
Nee in mijn familie komt een cromosoom translocatie voor en mijn broer en ik zijn allebei drager waardoor we verhoogde kans hebben op kinderen met downsyndroom. Vandaar dat we beiden in aanmerking komen voor prenataalonderzoek.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:04 schreef Emelisse het volgende:
Fien, wat heftigHet hele dilemma zit momenteel helemaal vers in mijn hoofd, aangezien we moeten gaan beslissen over dit soort scenario's. Begrijp ik goed dat bij jullie een verhoogde kans kwam uit de combitest en nu dus de vlokkentest werd gedaan? (ook nog een NIPT ertussen gehad?) Sorry, nieuwsgierigheid. Je hoofd staat er natuurlijk niet naar.
Ik vind jullie standpunt mooi. Dat maakt de situatie niet makkelijker. Sterkte.
Hmmm ja true, dat was ook een zorg. Sommige zijn meegroeibh's dan kan ik een maatje groeien maar dunno verder. Ik ben relatief breed en snel last van druk op m'n ribben, niet heel afwijkend maar toch wel net precies lastig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:12 schreef Crumpette het volgende:
Uni heb je zon afwijkende maat? Ik zou vooral wachten met dingen als voedingsbhs hoor, je krijgt echt in de laatste maand pas een goed beeld van wat je er allemaal in kwijt moet kunnen zeg maar.
Ik heb goede hoop dat je bij slecht nieuws ook al gebeld zou zijn. Ik duim verder voor je.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:58 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Zij zouden eigenlijk ook morgen gebeld worden, maar werden vandaag eind van de middag half 5 pas gebeld. Dus wie weet krijg ik morgen ochtend ook nog slecht nieuws ...
Ja ik draag dus al tijden geen bh, alleen bij uitzondering en dan zonder beugel maar die zit ook irritant. Alleen nu beginnen zhe boobies zwaarder te worden maar misschien is dat wennen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:14 schreef elamanilo het volgende:
FienWat een verdrietige situatie... Ik hoop toch dat jij een gezond kindje draagt
Over bh's..
Ik heb juist sindskort m'n bh's weer aan de wilgen gehangenIk ben na de geboorte van peuterdochter begonnen met voedingsbh's (van de hema, eerst met een extender ertussen ook), omdat het handig was dat ik dan van die lekpads erin kon stoppen. Daarna werd het een gewoonte, maar laatst was ik ze echt opeens weer zat. (Voedings)bh's dragen echt allang niets (meer) bij aan het comfort oid. Ik droeg voor peuter ook nooit bh's en nu zit het ook weer veel fijner zonder. Ik denk er ook over om na de geboorte de lekpads gewoon in m'n hemdje te doen eerst en te kijken of dat niet gewoon ook blijft zitten.
Haha erg hč ... Tikkie ocd zit er wel inquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:03 schreef ikke_84 het volgende:
Lambwat ben je geordend. Alle kleertjes op de foto gezet om overzicht te houden
zo te horen heb je genoeg.
Nu lekker rustig aan doen hoor. Heeft O een continue rooster of gaat hij 2 dagdelen naar school?
Ik loop liever zonder bh omdat ik dat lekkerder aan vind voelen. Maar het voelt inderdaad wel naakt en ik loop buiten de deur liever ook niet rond met zichtbare tepels van de kou en zo, daarom buiten wel altijd een bh aanquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:05 schreef onomatopee het volgende:
Over bh's, jeetje, dat jullie allemaal liever zonder bh lopen! Ik heb kleine borsten (70B normaal), maar vind het niet fijn om zonder bh te lopen, het voelt zo naakt en zeker als het koud is zou ik me zorgen maken om stijve tepels enzoMaar ach, het zal ook wel gewenning zijn..
Zequote:Op woensdag 20 januari 2016 13:59 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Haha erg hč ... Tikkie ocd zit er wel in
En ze () heeft een continue gelukkig! Scheelt een hoop extra fiets ritjes
Dat uitgeputte had ik ook de eerste weken, dat was niet tofquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Crump een goede echo![]()
(bijna) verlof voor Dot en Ono
En een goede echo voor Knifty!
En ikke: nog steeds zo moe? Ik ben ook echt non-stop uitgeputIk sta moe op, ben overdag moe, val 's avonds bijna in slaap op de bank en ga dan maar om 9 uur naar bed, zodat ik mijn 9,5 uur slaap kan halen.. om de volgende ochtend gewoon weer moe wakker te worden. Had wel goede hoop dat dat over een maand wel over zou zijn!
![]()
Ik draag eigenlijk altijd bh's. Niet dat het echt nodig is (bescheiden b), maar omdat het anders zo kaal/bloot voelt. Ze zijn wel al iets gegroeid, dus binnenkort maar eens shoppen voor nieuwe...
Nee klopt, want er zit geen lucht bij, maar het heen en weer bewegen, klotsen noem ik het, maar bedoel eigenlijk mini baby die heen en weer zwemt/beweegt zeg maarquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:06 schreef Sull het volgende:
Ohw Fien wat naar! Hopelijk is jullie uitslag goed.
Ik las over bh's, weet iemand een goede meegroeien bh die voorgevormd is.
Goede echo's en nieuwe zwangeren![]()
Molo, ik denk niet dat je het vruchtwater kunt voelen klotsen, maar ik had laatst ook dat er iets onder mijn handen wegfloepte. Ik voel de kleine inmiddels dagelijks, maar nooit als ik mijn man wil laten voelen natuurlijk
En geen hond natuurlijk die dat doorheeftquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef Molo het volgende:
Goeie wel, als OUD kloon een biermerk nemen
Ik ken weinig biermerken, drink zelf alleen Guinnessquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
En geen hond natuurlijk die dat doorheeftMaar het was wel ff gniffelen.
Ohh wat leukquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:00 schreef Quoi het volgende:
Welkom klaprooss! Tweede kindje dus?
@Knifty: mooie naam! Woon je dichtbij een station? Altijd handig![]()
Voor mij is het tijd om uit de kast te komen als kloon. Jullie (m.u.v. Miezziej) kennen mij niet, maar de mensen in het topic waar ik vaak post (=hardlooptopic) hadden me hier wel uitgepikt.
Dusss... hopelijk niet te verwarrend, maar Emelisse = vanaf nu: QuoiEmelisse, mijn favoriete (maar nu even niet) biertje, blijft een toffe username en met pijn in mijn hart neem ik afscheid
Ik reageer en lees hier eigenlijk nauwelijks meer, maar ik heb nu wel zitten f5en.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef Fien10 het volgende:
Eind van de middag werd ik eindelijk gebeld. Met goed nieuws. De uitslag van de vlokkentest was goed. Alsnog een dubbel gevoel. Toch probeer ik een beetje blij te zijn. We krijgen een zoon!
Hey leuk!! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:51 schreef klaprooss het volgende:
Oh jommes! Ik kom buurten!
Ik ben zwanger!![]()
En dit voelt net zo goed als bij J's zwangerschap, totaal geen angst dat het fout gaat, dit gaat goed!
Wat een verschil met de zwangerschap van de miskraam zeg.
Mag ik al mee doen? Mijn nod is officieel nog niet geweest maar hallo! Ik heb 2 streepjes
Wauw.. gefeliciteerd!!! Snap het dubbele gevoelquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef Fien10 het volgende:
Eind van de middag werd ik eindelijk gebeld. Met goed nieuws. De uitslag van de vlokkentest was goed. Alsnog een dubbel gevoel. Toch probeer ik een beetje blij te zijn. We krijgen een zoon!
Gefeliciteerd met de goede uitslagquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef Fien10 het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:40 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Welkom klap!wat zou je ud zijn? Zitten we inmiddels al in oktober of nog net niet?
30 sept, berekend aan de hand van de positieve ovulatietest. Geen duidelijke rekenstart vanwege de miskraam natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Klap![]()
.. Ben benieuwd wat jouw UD wordt .. Misschien wel een datumvierling dan
![]()
![]()
Wat fijn om iets van je te horen! Zenuwslopende dag moet dat voor jullie zijn geweestquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef Fien10 het volgende:
Die smilie!quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:01 schreef klaprooss het volgende:
Fien wat lastig.
Fijn dat jullie uitslag wel oké was. En een jongetje
Fien! Een gezond zoontje, fantastisch nieuws! En kan me de dubbelheid voorstellen, maar toch ben ik heel blij voor je. En voor jullie zoontje.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef Fien10 het volgende:
En dit inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef Molo het volgende:
No probs!quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dit inderdaad
Quoi, ik kan de OP helaas niet meer aanpassen! Maar t volgende is er al bijna.
Ach, iedereen denkt altijd dat ik Amstel heetquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef Molo het volgende:
Niet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:35 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ach, iedereen denkt altijd dat ik Amstel heet
Fien, fijn dat de uitslag goed was. Ook al is het zo dubbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |