abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2016 @ 21:52:52 #1
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159134246
2016

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull

03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel
28 juli: Fien10
31 juli: Ggirl

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder
8 augustus: Miezziej
8 augustus: ikke_84
9 augustus: Marjolijntje
27 augustus: Emelisse

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

pi_159135713
Ja het was zeker een goede dag lb O+

Molo, nee, Emmy is de werknaam en zo heette ze al tijdens het hele ivf-traject toen ik het woord embryo zo klinisch vond. We hebben het sindsdien Emmy genoemd.
Ik zit nu in namenboeken te bladeren. We zijn er nog lang niet uit.
Jij wel?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 22:38:51 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159135951
Ah zo, tof wel, veel beter dan embryo ja :D

Hier is 'werknaam' eentje die mijn nichtje van 2,5 in droog komische buik bedacht had _O-

Voor jongetje weten we de eerste naam (vernoeming), tweede nog niet.
Voor meisje de tweede (mooie herinnering voor man en ik vind het gewoon een prachtige naam) en eerste nog niet helemaal zeker.
Ach, nog tijd zat :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159138340
Marjolijntje wat fijn dat je je geen zorgen meer hoeft te maken *O*

En dat klinkt goed Arja, 9 kijkers! Hopelijk snel verkopen! En kleertjes voor Emmy O+

Vandaag 35 weken..nog 35 dagen tot UD en ik geloof dat we net toch nog van naam gewisseld zijn :'). En nog weet ik niet 100% zeker dat dit DE naam is dus ik ben nog druk op zoek. Maandag gaan we aan het geboortekaartje zitten, maakt vriend zelf, dus wellicht als ik de naam dan zie staan dat ik wel zeker ben. Ik hoop het want ik krijg er toch wat stress van geloof ik :D
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159143383
Sicilia, wij gingen ook met een kort lijstje de bevalling in hoor! Dat kan ook nog he, dat je het weet wanneer je hem ziet. Wie weet ziet hij er wel helemaal niet uit als een Kees, maar is het echt een Henk :7 dan doe je dat. Vind ik eigenlijk heel logisch ook.

Overigens vonden wij een jongens naam echt heel moeilijk vorige keer en was de conclusie voornamelijk dat de volgende maar een meisje moest zijn :') ben benieuwd!
pi_159144708
vanaf donderdag voedingsbh's voor 6.99 bij de lidl :)

http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=19741
:)
pi_159145335
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:04 schreef mignonne het volgende:
vanaf donderdag voedingsbh's voor 6.99 bij de lidl.
Niet in maat 75I... Maar voor dat geld is het de moeite de grootste aan te schaffen voor erbij.
Dank voor de tip! :)

En heel late reactie op Ono: die beklemde zenuw komt door de zwangerschap ja. Dus over uiterlijk 14 weken ben ik er sowieso van af. :)
pi_159145595
Over beklemde zenuw gesproken .. spoiler want gezeur

Leonietje ik hoop oprecht dat je er na de zwangerschap snel vanaf bent. Bij mij is het helaas nooit helemaal weg gegaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159146027
Ik snap dat de moed je dan even in de schoenen zakt hoor Twink. Maar toch gewoon 1 dag tegelijk, hop naar de fysio. Het kan echt nog meevallen, wie weet. De rek-oefeningen voor ischias met zenuwpijn uitstralend naar het been enzo, die zijn zwanger volgens mij ook nog wel een tijd te doen? En denk aan het eindresultaat O+

Ik ben zelf ook net naar de fysio geweest, voor oefeningen en advies over hoe mijn lage rugpijn tot een minimum te houden. Op zich nuttig hoor, maar het daalt nu wel in dat ik eigenlijk de hele zwang in meer of mindere mate pijn zal hebben. -O- maargoed, niet aan denken dan maar en gewoon doen.
pi_159146036
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Over beklemde zenuw gesproken .. spoiler want gezeur

Leonietje ik hoop oprecht dat je er na de zwangerschap snel vanaf bent. Bij mij is het helaas nooit helemaal weg gegaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij met je klachten al bij je huisarts geweest?
pi_159146547
Oei Twink, Ischias nog erger dan wat ik heb... mijn zenuw zit bekneld bij heupkam, onder m'n buik.
Heel veel sterkte...
pi_159146958
Amaranta bedoel je voordat dit vandaag gebeurde?
Want dan is het antwoord ja. Doorgestuurd naar neuroloog en die stelde dezelfde diagnose maar had ook de hoop dat het door het ontzwangeren zou verdwijnen. Wat uiteindelijk dus nooit gebeurd is, wel vermindering tot een voor mij acceptabel niveau.
pi_159147708
Ow twinkle dat is balen zeg.
Dat is toch geen gezeur wat je in je spoiler zet. Tis gewoon klote als je je eigen kind niet eens normaal uit bed kan halen omdat het je dan gelijk in je rug schiet.
Hopelijk is het eenmalig en helpt fysiotherapie voor je.

Crump dat moet dan maar een meisje worden haha. Hier zou een jongens naam ook een hele moeilijke worden.
Ik heb ook nog helemaal geen zin om over namen na te denken. Maar goed we hebben nog ff ;)

Arja 9 kijkers!! Wauw dat klinkt goed. Hopelijk zit die ene er tussen. En kleertjes shoppen ♡ kan je het je al voorstellen dat je meisje ze aan heeft?

Ik ben me toch chagrijnig vandaag :X en ik moet zo werken. Arme patiënten
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:55:17 #14
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159147916
Hier ook weer bijgelezen. Met mijn nieuwe baan is het gewoon onmogelijk om echt mee te lezen en posten. Het valt me behoorlijk zwaar de overgang van 3 naar 4 dagen plus dat ik elke dag zo'n 9 uur maak zonder pauze. Dat moet ik echt anders gaan doen.

Marjolijntje fijn dat je antistoffen hebt!

En ik zag nog zo'n mooie echo van Miez O+

Twink balen dat je nu al zoveel last hebt :( hopelijk is het gewoon even een baaldag.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159148147
Niet echt bij gelezen maar daar heb ik de komende weken genoeg tijd voor want ik heb VERLOF *O* *O* *O* Halleluja _O_ w/ zo opgelucht!
pi_159148201
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Amaranta bedoel je voordat dit vandaag gebeurde?
Want dan is het antwoord ja. Doorgestuurd naar neuroloog en die stelde dezelfde diagnose maar had ook de hoop dat het door het ontzwangeren zou verdwijnen. Wat uiteindelijk dus nooit gebeurd is, wel vermindering tot een voor mij acceptabel niveau.
Ja, hiervoor uiteraard.
Ik heb het ook gehad, en ben toen ook bij de neuroloog geweest, en bij mij bleek een tumor op de zenuw te zitten.
Na de operatie heb ik daar nooit meer last van gehad.
pi_159149111
Verlof voor lot. Lekker hoor, geniet ervan.

Ikk nee dat kan ik me nog niet voorstellen en nog steeds niet geloven, maar ik smelt wel als ik me daar een voorstelling van probeer te maken.

Heb ook de gekste dromen. Eergister droomde ik dat ik steeds bloed verloor en achter me aan moest dweilen en dat verborgen hield voor iedereen.
Vandaag droomde ik dat emmy veel te vroeg geboren werd en een of andere afwijking had waardoor ze in het ziekenhuis moest blijven in een glas water. En ik bedacht me pas 2 dagen later dat ik moeder was geworden en ging toen pas op visite bij mijn kind.
pi_159151731
Zo, ik kan weer een weekje doorstrepen. Acht weken :s)
Nog steeds algehele energiemalaise. Donderdag en vrijdag had ik twee best volle dagen. Ook met gezellige zaken, maar toch, ik zag er tegenop omdat ik zomaar ineens totaal uitgeblust kan zijn. Gelukkig ging het goed, gewapend met energierepen en op een laag pitje. Weer wat extra mensen die het weten trouwens :X

Vandaag moet ik wel op de blaren zitten, want ik heb 0 energie. Net wel even de stad in geweest, maar dat allemaal met de auto en max een uurtje. Ik heb maar een superfluffy badjas voor mezelf gekocht. Voor op de bank. Die ga ik nog vaak aandoen :)

Jullie babbelen lekker door. Ik kan niet iedereen quoten :@ Ik zag in ieder geval een mooie echo voor Miezziej: gefeliciteerd! Kijk er maar vaak naar.

@Twinkle: Ik las over je ischias-achtige klachten. Wat balen is dat zeg. Ik hoop dat je er iets mee/tegen kunt in de komende periode. Gek genoeg is bewegen (op een goede manier dan) ook goed, is dat geen optie voor je?

@Lot: Verlof! Wat heerlijk!

@Chanty: Heftig, zo'n nieuwe baan tijdens deze periode. Maar het is vaak ook enorm wennen, de combi van nieuwe indrukken en collega's. En natuurlijk het extra dagje. Hopelijk gaat het wennen :)

Baantechnisch kreeg ik donderdag bijna letterlijk een vaste aanstelling in mijn schoenen geworpen En dat terwijl ik naar volle tevredenheid freelance sinds een tijdje. Vanwege de inhoud van de functie en gebrek aan echte klik laat ik het schieten, maar ik zie het nu ook gewoon niet zitten, voltijds ergens nieuw aan de slag. Ik kijk er erg naar uit om vķķr mijn verlof (nog een eeuwigheid weg - Juli) een aantal goedbetaalde klussen binnen te halen, zodat ik erna wat langer achterover mag leunen. Dat idee bevalt me zeer goed en het maakt het jaar behapbaar :) Gelukkig is die eerste nieuwe klus vrijdag al beklonken. Hoera :)
  zaterdag 16 januari 2016 @ 20:29:37 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159156107
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:09 schreef L0t.. het volgende:
Niet echt bij gelezen maar daar heb ik de komende weken genoeg tijd voor want ik heb VERLOF *O* *O* *O* Halleluja _O_ w/ zo opgelucht!
Woohoooo lekker!! Fijn aanrommelen thuis, met (en soms zonder) je grote meisje O+

Ik heb net een lijstje zitten maken van wat er hier thuis allemaal nog moet gebeuren. Niks heul dringends gelukkig. We hebben alleen geen kruiken meer. En mijn hormonen zijn gerustgesteld want ik heb geteld en ik heb van alle kledingsoorten ongeveer 10 stuks in de kast liggen in maat 50 of 56! Hoeft dus niks meer bijgekocht. Ik dacht echt dat ik maar 2 broekjes had _O- Ergens nog wel jammer ook; geen shopexcuus ;(
pi_159158023
L0t wat heerlijk! Geniet er van!

Emelisse wij lopen echt bijna gelijk op.. Ik ben nu volgens eigen berekening 8+3. Die energybreakdowns herken ik, al lijkt het haast 1 grote down. Ik was zo bang voor werken vandaag want ik roep al twee weken dat ik griep heb en 3 weken wordt toch wat ongeloofwaardig. Maar buiten dat ik maar 2 uur geslapen heb vannacht ging het echt super goed *O* zelfs 2 broodjes gegeten voor lunch _O_ ja eten is nog ff een dingetje hier, al gaat het wel beter.

En chanty das wel heftig zo'n lange dag zonder pauze! Zonder zwanger te zijn al, laat staan met.

En de rest ben ik vergeten want zwangerschapsdementie slaat heel snel toe |:( ach ja dementie zit in de familie :')
pi_159159689
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:04 schreef mignonne het volgende:
vanaf donderdag voedingsbh's voor 6.99 bij de lidl :)

http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=19741
^O^ goeie tip mignonne!
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:12:56 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159159786
Ik ga even kijken bij de zwangerschapsbroeken dan ^O^
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:25:26 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159160193
Ik heb trouwens nog een luxeprobleem; mijn moeder heeft me de vorige zwangerschap een draagdoek cadeau gedaan, die ik dit keer ook weer met veel plezier zal gebruiken. Maar nu wil ze graag voor deze baby ook zoiets 'blijvends' kopen, en ik heb even geen idee wat ik nog kan vragen :o

Nog een draagdoek is niet echt een optie, dat vinden zowel zij als mijn vriend nogal onzin denk ik (en ik eigenlijk ook wel, want ik heb genoeg doeken / dragers). Maar andere belangrijke dingen hebben we natuurlijk nog van E.

Iemand nog een zinnige tip?
pi_159160333
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens nog een luxeprobleem; mijn moeder heeft me de vorige zwangerschap een draagdoek cadeau gedaan, die ik dit keer ook weer met veel plezier zal gebruiken. Maar nu wil ze graag voor deze baby ook zoiets 'blijvends' kopen, en ik heb even geen idee wat ik nog kan vragen :o

Nog een draagdoek is niet echt een optie, dat vinden zowel zij als mijn vriend nogal onzin denk ik (en ik eigenlijk ook wel, want ik heb genoeg doeken / dragers). Maar andere belangrijke dingen hebben we natuurlijk nog van E.

Budget? Best ruim denk ik als ze een doek wilt geven.
Een babyfoon? Zodat ieder kind een eigen babyfoon heeft? Hebben wij nog steeds.
Een besteksetje
Iets moois voor op de kamer
Autostoeltje?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:32:20 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159160375
Ohja, budget; de doek was toen 80 euro. Autostoeltje hebben we nog, babyfoon is wel een idee, al denk ik dat ze dat niet leuk vindt om te geven :')

Ik bedenk me nu dat een kinderstoel misschien wel een goeie is! Beetje vooruitlopend op de zaken, maar vooruit....
pi_159160408
quote:

Een newbornfotoshoot? En dan de mooiste laten afdrukken?
pi_159160561
wel een gezinsshoot dan! O+ mooi idee!
pi_159160599
Een pretecho? Weet niet hoe ver je bent enzo en of je die al gehad hebt. (En of dat nou echt 'voor de baby' is... Niet dat een fotoshoot dat wel is.)
pi_159160795
Tsja, als je ouders echt iets blijvends (wat is uberhaupt blijvend? Ze spelen niet 18 jaar met hetzelfde) willen kopen en je hebt alles al voor de babytijd moeten ze misschien gewoon even wachten tot mini zijn interesses kenbaar maakt :P.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:47:00 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159160818
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:40 schreef Unihipili het volgende:
Een pretecho? Weet niet hoe ver je bent enzo en of je die al gehad hebt. (En of dat nou echt 'voor de baby' is... Niet dat een fotoshoot dat wel is.)
33 weken inmiddels, dus daar is het een beetje laat voor :D

Maar een echte 'shoot' is ook niks voor ons, dat wordt niet wat denk ik :')
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:48:40 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159160879
Een tattoo van je kind op je arm ^O^

SPOILER
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:48:47 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159160882
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:46 schreef Crumpette het volgende:
Tsja, als je ouders echt iets blijvends (wat is uberhaupt blijvend? Ze spelen niet 18 jaar met hetzelfde) willen kopen en je hebt alles al voor de babytijd moeten ze misschien gewoon even wachten tot mini zijn interesses kenbaar maakt :P.
Blijvend in de zin van: dat bewaar je. Mijn moeder zou absoluut not amused zijn als ik mijn draagdoek zou verkopen bijvoorbeeld. Gelukkig lijk ik op haar en is dat dus echt 'mijn doek', die ik in de bewaardoos stop als ie klaar is oO<

Maar anyway, ik denk dat een kinderstoel dus wel een fijn idee is. E zit voorlopig nog wel op haar tripptrapp, dus daar kunnen we op termijn dan wel een tweede van gebruiken :)
pi_159160997
Same here LB! Ws een babyfoon of triptrap idd
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159161015
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

33 weken inmiddels, dus daar is het een beetje laat voor :D

Maar een echte 'shoot' is ook niks voor ons, dat wordt niet wat denk ik :')
Weet niet of je evt een Tripp Trapp wilt maar wij hebben aan mijn vader de newbornset gevraagd voor die stoel. Kan ze meteen bij ons aan tafel zitten, wel zo praktisch :).

Edit: oh je hebt wel een Tripp Trapp dus :P
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:03:24 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159161412
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:52 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Weet niet of je evt een Tripp Trapp wilt maar wij hebben aan mijn vader de newbornset gevraagd voor die stoel. Kan ze meteen bij ons aan tafel zitten, wel zo praktisch :).

Edit: oh je hebt wel een Tripp Trapp dus :P
I never knew! :o Dat is wel ideaal zeg ^O^

Kijk ik ben nu al blij dat ik even hier kwam vragen. We krijgen nu denk ik de tripptrapp dan van mijn moeder, en kopen zelf de newborn set erbij :)
Wel via mp natuurlijk, je bent een cheapskate of je bent het niet oO<

[ Bericht 17% gewijzigd door LadyBlack op 16-01-2016 23:10:40 ]
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:16:26 #36
52229 Chanty
pi_159161803
Dat wordt wel een grote bewaardoos voor die trip trap :P
pi_159161835
Oh ik weet misschien iemand die er 1 over heeft LB ;) (stuur wel een berichtje)

Wij gaan voor het wippertje boven op de tafel optie :D Deden we bij O ook
We'll have love aplenty
You and Me
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:17:54 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159161842
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:16 schreef Chanty het volgende:
Dat wordt wel een grote bewaardoos voor die trip trap :P
_O-

Ik geef ze denk ik op voor doorgeven in de familie oO< Ik mag hopen dat ofwel mijn stiefbroers/zus of mijn nichtjes nog wel eens kinderen zullen krijgen.
pi_159163414
Ik werd vanavond gewoon verrast met een babyshower O+. Had hem niet verwacht, het is tenslotte al ons derde kindje, maar ook deze keer zijn we weer verwend door mijn lieve vriendinnen/collega's/ familie! Lekkere hapjes, leuke taarten, alcohol vrije wijn, spelletje, cadeautjes en heel veel gezelligheid O+. Was een fijne avond!
pi_159164945
Leuk Sicilia! O+
pi_159167684
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:03 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

I never knew! :o Dat is wel ideaal zeg ^O^

Kijk ik ben nu al blij dat ik even hier kwam vragen. We krijgen nu denk ik de tripptrapp dan van mijn moeder, en kopen zelf de newborn set erbij :)
Wel via mp natuurlijk, je bent een cheapskate of je bent het niet oO<
Pssst, newbornset kopuh? Heb er een in v&a staan :+
pi_159167777
O wat leuk sicilia! O+
pi_159168146
Ik ben ook weer deels bijgelezen, maar kan helemaal niet meer onthouden wat ik ook alweer wilde reageren.

Twinkle, wat vervelend van je rugpijn, dat lijkt me echt niet ideaal.

Emelisse, die vermoeidheid is echt killing. Ik ben blij dat het bij mij over is. Soms moest ik gewoon moeite doen om wakker te blijven tijdens vergaderingen.

Wij gaan ineens donderdag al verhuizen! Verbouwing is nog lang niet af, maar gisteren hebben we drie kamers geschilderd (slaapkamer, toekomstige babykamer en studeerkamer) dus daar gaan we eerst kamperen.
pi_159168367
quote:

Bijdrage aan het geboortekaartje?
Een photoshoot met mij! :P
En waarom toch niet een eigen 'geboorte draagdoek'? Je kunt 1 doek tenslotte niet later aan allebei meegeven?
Of zo'n houten kist met de naam erop. Die kun je dan later als ie groot is ook meegeven met z'n 'herinneringen' erin :)
pi_159168907
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef Molo het volgende:
Een tattoo van je kind op je arm ^O^

SPOILER
Niks geen grapje. Tattoo is een must.
pi_159168944
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 10:51 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

_O- nieuwspaal O+

Goddank heb ik wel een naamtattoo :P
S. 2014
J. 2016
  zondag 17 januari 2016 @ 10:56:25 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159168966
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 10:51 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

_O_ O+ _O_
pi_159169570
Een tripp trapp kan je wel heel lang gebruiken. Oppas kinderen van mijn moeder zitten er nog steeds op (12 en 9) :D
Maar z'n kist met naam erop wat ela zegt is ook wel super gaaf!

Sicilia wat leuk een babyshower!! Het was dus echt een verrassing. Lief hoor.

Luna wat tof dat je al over gaat. Kamperen in je eigen huis :s)
Ik vond dat toen ook veel praktischer. Scheelt je weer op en neer rijden.

Chanty dat is erg pittig hoor. Een nieuwe baan en dan ook nog zoveel uur kost enorm veel energie. En dan heb je de rest er ook nog naast. Bevalt het werk zelf wel tot nu toe?

Emelisse die vermoeidheid is herkenbaar. Ook al slaap ik goed dan nog ben ik zo enorm moe. Vrijdag bloed laten prikken en mijn hb is 7.8 en ijzer 97. Heel netjes dus.

Marjolijntje fijn dat je antistoffen hebt tegen de 5e ziekte. Scheelt weer een hoop zorgen.

Heeft iemand zich laten enten tegen kinkhoest of is dat van plan?
Ik zat er aan te denken om dat wel te gaan doen ivm een peuter die alles oppikt van wat er heerst. Vandeweek even overleggen met de huisarts wat hun advies is.
  zondag 17 januari 2016 @ 11:54:41 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159169783
Ja ik, vanwege werk al heel lang voor zwangerschap.
Geen idee hoe dat werkt tijdens zwangerschap en of dat een aanrader is.

Hier staat de commode inmiddels in de babykamer, met eerste kleertjes erin O+
Klein kamertje dus we wilden eerst dit bekijken hoeveel ruimte het in nam, voor we gingen beslissen of er ook een hoge kast bij kan. En dat past *O*
Dus als we weten of het jongetje (meer legruimte nodig) of meisje (meer hangruimte nodig voor jurkjes) is, gaan we hoge kast kopen en het bed ^O^

Blij mee *O*

(Heul geen netseldrang hoor :P )
pi_159170991
Lekkere 'netseldrang' hier :P
Ik moet Tripp Trapp zelfs googlen, zo niet ingewijd ben ik. Goed dat ik hier lurk/meepost.

Fijn dat die vermoeidheid bekend voorkomt bij anderen. Logisch ook natuurlijk. Vandaag probeer ik - na twee hele lange nachten geslapen te hebben - mezelf voor een gezamenlijke activiteit naar buiten te slepen: een stranddag! (niet ķp het strand hč? ik in een koffietent met boek, vriend hardlopend, dan samen een hapje eten)

Wat absurd is, is dat - zelfs vķķr de eerste echo - we vandeweek over een naam babbelden en er zomaar een hele mooie lieve meisjesnaam uitrolde. Check! :D
pi_159171393
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 11:41 schreef ikke_84 het volgende:
Een tripp trapp kan je wel heel lang gebruiken. Oppas kinderen van mijn moeder zitten er nog steeds op (12 en 9) :D
En nog veel langer, mijn nichtjes zaten er op tot ze het huis uitgingen.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:58 schreef LadyBlack het volgende:

Hoe is het met tandenpoetsen dit keer?
Compleet kansloos :') Gisteren tandpasta zonder menthol gekocht in de hoop dat het beter is
pi_159171754
Wij zijn ook heel blij met de tripp trapp, bij F. eentje cadeau gekregen van mijn opa en oma, en stiekem hoop ik dat deze baby er ook eentje krijgt O+

Ben nu nog blijer met de antistoffen, F. is ziek, koorts, hangerig.. Zou me niks verbazen als het die 5e ziekte is. En ik ben nu nog moehoehoehoehoe-er ivm bagger slapen door ziek kind, fijn..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_159172239
:D dan is een tripp trapp zijn geld dubbel en dwars waard

Marjolijntje dat is niet leuk zeg -O-
Hopelijk is F snel weer beter en zijn jou nachten weer wat langer.

Nesteldrang O+
Heerlijk als je de kleertjes al op kan bergen en je een beetje een idee krijgt van hoe het kamertje gaat worden.

Emelisse dat is fijn dat er al een meisjes naam is. Vooral als je er zo spontaan op komt. Veel plezier op het strand straks. Heerlijk!
pi_159176868
LB, een spaarrekening voor later geen optie?

Ik ga me echt niet inenten voor kinkhoest. Het is niet geschikt voor baby's onder de 2/3(?) maanden en dan wel via de moeder inenten, nee dank je. De kans op ernstige complicaties is ook nog eens zeer klein.

Marjolijntje, dikke kans op vijfde ziekte ja, nog geen vlekjes op gesignaleerd?

Herkent iemand een zwaar gevoel van onderen? Ik ben (nog maar) 16 weken en na een dag staan of lopen is het echt niet fijn meer.
pi_159177184
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 13:05 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

En nog veel langer, mijn nichtjes zaten er op tot ze het huis uitgingen.

[..]

Compleet kansloos :') Gisteren tandpasta zonder menthol gekocht in de hoop dat het beter is
[/quote]

Hopelijk werkt dat voor je!
Hier al enkele jaren menthol vrij..

Helaas zwanger ook niet echt een succes... Rennie na t poetsen :')
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 17 januari 2016 @ 16:31:34 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159177428
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 09:57 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Bijdrage aan het geboortekaartje?
Een photoshoot met mij! :P
En waarom toch niet een eigen 'geboorte draagdoek'? Je kunt 1 doek tenslotte niet later aan allebei meegeven?
Of zo'n houten kist met de naam erop. Die kun je dan later als ie groot is ook meegeven met z'n 'herinneringen' erin :)
Oh die kist vind ik wel ook een tof idee trouwens! Misschien als de andere opa en oma nog iets willen dat ik dat kan vragen.

Het geboortekaartje wordt getekend door de vriend van mijn moeder ;) dus die dragen ze al bij O+
  zondag 17 januari 2016 @ 16:32:23 #57
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159177457
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 13:05 schreef _Ophelia_ het volgende:

Oh mčn wat irritant :') ik hoop t voor je!

En verder?? Al wat gewend aan t idee en een beetje vertrouwen erin? O+
pi_159179010
18 weken alweer vandaag. Bijna op de helft :D

Wat was het lekker weer vandaag. Zo houd ik wel van de winter. In de kou met een zonnetje wandelen.
  zondag 17 januari 2016 @ 19:33:08 #59
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159182562
Ja de zon was echt warm zelfs he! O+

Helaas zat ik tussen 10:30 en 12:30 met een eerst jammerende en daarna slapende peuter op een bankje in de speeltuin, op een kinderfeestje :') Ik was er door de sneeuw met de buggy naartoe gelopen, en dat vond mn bekken niet tof dus ik kon ook niet echt weg en moest wachten tot mijn vriend ons met de auto kwam ophalen. Toen was ik wel verkleumd :X
pi_159182965
Klote lb dat je zo'n last had!

Ik deed mee en lag vanmiddag tijd plat. Gelukkig was kleuter al druk bezig met wortelcake bakken met marcek ;) kon ik lekker wat netflixen en snoozen
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 17 januari 2016 @ 21:06:32 #61
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159185585
Hmmm dat klinkt lekker! :Y)

Ik ga binnenkort ook weer eens nadenken over een mooie taart voor de eerste kraamvisite :9
Had bij E een taart gebakken met haar naam en geboortedatum erop O+
  zondag 17 januari 2016 @ 21:10:11 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159185750
En dan in de vriezer ofzo? Of had je daar na je bevalling alweer de energie voor? :)
pi_159185823
Oh brrr LB, en voor jezelf geen warme deken en thermos bij de hand?

Tandpasta was geen verbetering overigens. Nog een week of zes, dan zal het wel beter gaan. Als de echo woensdag goed is durf ik het echt te geloven en gaan we het maar eens delen. Schoonmoeder als eerste want die is bijna jarig. O+
  zondag 17 januari 2016 @ 21:13:36 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159185895
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef Molo het volgende:
En dan in de vriezer ofzo? Of had je daar na je bevalling alweer de energie voor? :)
Neeeee in de vriezer inderdaad! :D

Ik heb m in het weekend van mijn uitgerekende datum gebakken. En toen echt een enorme reeks cijfertjes gesneden uit marsepein om de goeie geboortedatum ermee te kunnen maken _O-
SPOILER
  zondag 17 januari 2016 @ 21:15:22 #65
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159185972
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jawel, er was koffie en taart (en chocobiscuitjes, mmmmmm), en het zonnetje dus! Maar toch; meer dan een uur stilzitten bij temperaturen nauwelijks boven het vriespunt is geen aanrader :')

quote:
Tandpasta was geen verbetering overigens. Nog een week of zes, dan zal het wel beter gaan. Als de echo woensdag goed is durf ik het echt te geloven en gaan we het maar eens delen. Schoonmoeder als eerste want die is bijna jarig. O+
Bijna!! O+
pi_159186012
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:13 schreef LadyBlack het volgende:
En toen echt een enorme reeks cijfertjes gesneden uit marsepein om de goeie geboortedatum ermee te kunnen maken _O-

:D
Ik ben heel benieuwd wat onze in het verleden behaalde resultaten deze keer gaan opleveren.
  zondag 17 januari 2016 @ 21:20:41 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159186234
quote:

Oe ja, tanden poetsen gaat hier pas sinds week wat beter :D
Wat een drama :D en om nou met een dooie rat in je smoeltje naar werk te gaan is ook weer zoiets _O-
  zondag 17 januari 2016 @ 21:21:56 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159186298
quote:

[..]

Ik heb m in het weekend van mijn uitgerekende datum gebakken. En toen echt een enorme reeks cijfertjes gesneden uit marsepein om de goeie geboortedatum ermee te kunnen maken _O-
SPOILER
Tof!

Best een goed idee trouwens!

Duurt nog even hiero natuurlijk, maar tof! Ga ik onthouden ^O^
  zondag 17 januari 2016 @ 21:22:12 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159186316
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:16 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd wat onze in het verleden behaalde resultaten deze keer gaan opleveren.
Ik ook!! Ik roep maar gewoon steeds dat het half maart gaat worden, maar je weet t natuurlijk maar nooit!
pi_159186326
Arme lb in de kou wachtend op haar ridder met zijn stalen ros.

quote:

Durf je dan ook in de OP?
  zondag 17 januari 2016 @ 21:23:09 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159186353
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:21 schreef Molo het volgende:
Tof!

Best een goed idee trouwens!

Duurt nog even hiero natuurlijk, maar tof! Ga ik onthouden ^O^
Deze kan ook nog:
SPOILER
  zondag 17 januari 2016 @ 21:25:42 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159186500
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:23 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Deze kan ook nog:
SPOILER
Ik mis de gory details. Bloed, ondergekakte baby, zwetende moeder die eruit ziet als zeekoe van het oedeem oO<
  zondag 17 januari 2016 @ 21:26:58 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159186567
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik mis de gory details. Bloed, ondergekakte baby, zwetende moeder die eruit ziet als zeekoe van het oedeem oO<
Trust me, die zijn er ook ;(
pi_159186615
Keizersnedetaart, al dan niet in hartige variant. :Y)
pi_159186696
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:22 schreef Arja het volgende:
Arme lb in de kou wachtend op haar ridder met zijn stalen ros.

[..]

Durf je dan ook in de OP?
Dat durf ik nu ook al wel ;)
pi_159186705
quote:

[..]

SPOILER
Wauw, wat gaaf O+ !

Hier ook genoten van het fijne weer vandaag, een heel dun laagje knisperend ijs onder m'n schoenen en toch een stralende zon en strakblauwe lucht O+ Ik begin wel te merken dat het fysiek allemaal wat zwaarder wordt, was gesloopt van een dagje de stad in, m'n stuitje, m'n rug :'( Ik moet nu nog een paper afmaken voor morgen en dat is nog best een uitdaging, m'n laptop beweegt alle kanten op (handig bijzettafeltje, die buik :P) en ik kan niet lang in dezelfde houding zitten.. Maar: de meubels staan! *O* Alle dingen die op mijn lijstje voor vandaag stonden zijn gedaan! *O* Zo langzamerhand gaan we richting het laatste to do-lijstje: ziekenhuiskoffer, autostoeltje, die dingen. Maar daar hebben we nog 8 weken voor :+
  zondag 17 januari 2016 @ 21:30:12 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159186736
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:25 schreef Molo het volgende:
Zoiets?
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Burdie op 17-01-2016 23:00:00 ]
KuikenGuppy
pi_159186743
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Keizersnedetaart, al dan niet in hartige variant. :Y)
Met een stukje gebakken placenta als extra verse topping *O*

Edit: ahh burdie, waarom :'(
  zondag 17 januari 2016 @ 21:31:15 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159186775
He Burd moet dat nou :X ik deed zo netjes onder spoilertags ;(
  zondag 17 januari 2016 @ 21:32:44 #80
52229 Chanty
pi_159186840
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 11:41 schreef ikke_84 het volgende:
Maar z'n kist met naam erop wat ela zegt is ook wel super gaaf!

Sicilia wat leuk een babyshower!! Het was dus echt een verrassing. Lief hoor.

Luna wat tof dat je al over gaat. Kamperen in je eigen huis :s)
Ik vond dat toen ook veel praktischer. Scheelt je weer op en neer rijden.

Chanty dat is erg pittig hoor. Een nieuwe baan en dan ook nog zoveel uur kost enorm veel energie. En dan heb je de rest er ook nog naast. Bevalt het werk zelf wel tot nu toe?

Emelisse die vermoeidheid is herkenbaar. Ook al slaap ik goed dan nog ben ik zo enorm moe. Vrijdag bloed laten prikken en mijn hb is 7.8 en ijzer 97. Heel netjes dus.

Marjolijntje fijn dat je antistoffen hebt tegen de 5e ziekte. Scheelt weer een hoop zorgen.

Heeft iemand zich laten enten tegen kinkhoest of is dat van plan?
Ik zat er aan te denken om dat wel te gaan doen ivm een peuter die alles oppikt van wat er heerst. Vandeweek even overleggen met de huisarts wat hun advies is.
SPOILER
  zondag 17 januari 2016 @ 21:33:46 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159186892
Smaakvol O+
pi_159187006
Doe dan deze ....
  zondag 17 januari 2016 @ 21:38:07 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159187096
:')
  zondag 17 januari 2016 @ 21:39:10 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159187146
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Doe dan deze .... [ afbeelding ]
Zal ik dat op eetbaar papier laten afdrukken en dan op (moeder)koekjes plakken? O+
pi_159187333
Great, nu heb ik zin in taart :')
pi_159187396
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:43 schreef Arja het volgende:
SPOILER
En nu stop ik. :@
  zondag 17 januari 2016 @ 21:45:45 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159187434
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:43 schreef Arja het volgende:
Chipolatataart, omnomnom! Zou ik ook wel lusten nu _O_
pi_159188645
Al die taarten :D :') ! Moederkoekkoekjes mogen niet ontbreken hč :+

pi_159188690
Hmmm taart!!

Ono wat ben je al ver klaar O+ lekker hč!

Hier ook wat schot in de zaak nu.
Co sleeper staat, dekentje komt morgen, vandaag kleur staaltjes uitgezocht bij bouwmarkt en thuis kleur gekozen, zaterdag verven :D daar wordt ik blij van
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159188803
Tevens vandaag 32 weken-wisseldag *O* ! Het gaat zo snel nu, ik schrik ervan. We maken wel vorderingen in huis, dat is fijn. Dreumeskamer is gestuct en geschilderd, deze week plinten kitten en IKEA-zut in elkaar zetten en dan kan alles van zolder daarheen totdat de dakkapel klaar is. We komen er wel! Laatste baby-dingen ook aangeschaft, dus alles is er nu - al zit het nog wel in 4 grote AH tassen en 2 Prenatal tassen en een verhuisdoos :') . Maar ach. Het is er.

Vraagje aan tweede-of-derde-kindjemoeders: Wie zorgt er voor jullie kind(eren) als de bevalling begint? Ik twijfel aan mijn moeder bellen zodat ze hier heen kan komen en op A. kan passen, of A. onderbrengen bij een goede vriendin. Denk toch liever gewoon thuis, want het is allemaal al gek genoeg. Maar dat houdt wel in dat ik bij het gedeelte van de bevalling tot-we-naar-het-ziekenhuis-gaan dus wel m'n moeder in huis heb. En of ik dat nou zo fijn vind @ :') .. hmm.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2016 22:22:32 ]
  zondag 17 januari 2016 @ 22:17:44 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159188877
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Al die taarten :D :') ! Moederkoekkoekjes mogen niet ontbreken hč :+

[ afbeelding ]
Die zijn vet jonguh _O_

En goed bezig, lijkt me stressvol zo ver in je zwangerschap, maar wordt vast prachtig mooi dat kamertje!
pi_159188990
Ik moet sowieso naar t zh dus wij gaan schoonouders of schoonzus bellen als t zover is om hierheen te komen en bij O. te blijven. Idd lekker vertrouwd thuis dus.

Ze weet al wel dat evt iemand bij haar blijft slapen, of in geval van ks ze misschien ook een dagje gaat logeren (daar hoopt ze op ;) )
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 17 januari 2016 @ 22:21:55 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159189043
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Vraagje aan tweede-of-derde-kindjemoeders: Wie zorgt er voor jullie kind(eren) als de bevalling begint? Ik twijfel aan mijn moeder bellen zodat ze hier heen kan komen en op A. kan passen, of A. onderbrengen bij een goede vriendin. Denk toch liever gewoon thuis, want het is allemaal al gek genoeg. Maar dat houdt wel in dat ik bij het gedeelte van de bevalling tot-we-naar-het-ziekenhuis-gaan dus wel m'n moeder in huis heb. En of ik dat nou zo fijn vindt :@ :') .. hmm.
Ik heb 2 vriendinnen in de wijk wonen. Ik vraag hen om standby te zijn, zodat ze evt hierheen kunnen komen als wij naar het ziekenhuis gaan. Mijn moeder bel ik dan ook, die springt dan ws accuut in de auto en kan ze 2 uur later aflossen.
pi_159189687
Razz hier wordt het ook een zkh bevalling. Kindjes brengen we naar schoonouders denk ik. Eonen wel een dikke 20 min verderop. Stel dat het echt rap gaat dan is mijn zusje 5 min verderop plan b.
pi_159190206
Mijn moeder moet 45 minuten rijden.. Maar ik denk wel dat we voor die optie gaan. A. is zo vertrouwd met haar, dat vind ik een fijn idee. Maar ik neem toch aan dat ze het met die aanrijdtijd wel moet gaan halen. De vorige keer begon het om 1:00 's nachts en om 6:30 gingen we pas naar het ziekenhuis. Zou het bij een tweede kindje echt zo enorm veel sneller gaan allemaal?
pi_159190854
Hm ja daar ben ik ook nog over aan het nadenken. Vorige bevalling zouden mijn ouders dochter ophalen en meenemen naar hun thuis, maar toen ze kwamen (15 minuten nadat vriend ze had gebeld) was ik natuurlijk al zo ver dat ze nog beneden in de huiskamer zaten toen zoon geboren werd. Nu heb ik mijn moeder gevraagd of ze er bij wil zijn (als ze op tijd is) en zou eigenlijk mijn vader wel hier moeten zijn voor de kindjes, maar ik denk niet dat hij nog ergens heen gaat dan met ze. Schoonouders kan ik in geval van overdag ook nog vragen voor de kindjes die wonen hier 5 minuten rijden vandaan en werken vaak thuis. Maar eigenlijk ben ik heel bang dat er niemand op tijd gaat zijn dit keer en hoop ik maar dat het in de avond of nacht gebeurd en ze er lekker doorheen kunnen slapen.

Wel fijn Razz dat er vorderingen gemaakt zijn!

Bij ono ook lekker al veel klaar! Fijn he!

Lijkt me heel naar om zo misselijk te worden van tandenpoetsen. Dat is inderdaad niet iets dat je wel even kunt skippen :'). Hoop voor jullie dat het snel beter gaat!

Ik kreeg dus gister een 'kuttaart' had mijn moeder geregeld :'). Maar kreeg ook een mooie taart van een baby in ee bedje met 2 kindjes ernaast O+. Wel met de vraag erop: Zal dit echt de laatste zijn? Haha ja mam, no worries!
En vandaag is het wiegje in elkaar gezet O+. Kraampakket is binnen, morgen bed op klossen en morgenavond even zitten voor het geboortekaartje. En dan volgend weekend maar een ziekenhuistas neerzetten voor de zekerheid. Einde is in zicht, maar van mij mag het nog wel even duren!
pi_159191210
Taarten van gister:
SPOILER
  zondag 17 januari 2016 @ 23:22:58 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159191247
Oh lord, en we hadden het vanavond nog over die taarten _O-
  maandag 18 januari 2016 @ 07:45:30 #99
52229 Chanty
pi_159194869
Waar ik Lucas laat vind ik ook een lastige :{ mijn ouders wonen op meer dan 1,5 uur rijden. Dus dat is al een dingetje en los daarvan wil ik niet dat ze na de bevalling bij ons blijven slapen mocht ik direct naar huis mogen maar dat kan ik natuurlijk niet maken... Dus heb ik meteen t huis vol.

Schoonzusje zit op 20 minuten rijden en is denk ik de beste optie. Maar met geen van allen is hij echt vertrouwd.
  maandag 18 januari 2016 @ 07:56:47 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159194923
Sicilia wat erg _O- Maar wel tof dat je een babyshower incl 2 taarten kreeg natuurlijk O+
  maandag 18 januari 2016 @ 08:01:12 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159194959
Ja bedankt, wéér zin in taart nu :9
pi_159195414
Wij kunnen de buurvrouw inschakelen als de bevalling begint (ook s nachts :D) en dan is het afhankelijk van de dag welke opa of oma we het over laten nemen. Ene oma woont heel dichtbij, maar kan niet zomaar weg blijven op haar werk en anderen wonen weer verder weg maar zijn iets flexibeler. Het liefste zou ik gewoon Stip naar het kdv brengen en hem s avonds met baby weer ophalen :+

Ik voel gewon weer een verkoudheid opkomen. Zo geen zin in! Ik slaap al slecht door m'n buik (buikslaper) en Stip is ook weer lekker aan het spoken dus dit helpt echt niet. Maarrrrr, nog drie dagen werken en dan verlof!
pi_159195499
Ik moet nog even, maar "wat doen we met dreumes?" speelt hier ook al door m'n hoofd. Vooral eigenlijk omdat ik rustig wil kunnen thuiskomen (ik wil poliklinisch bevallen) zonder anderen over de vloer, maar tegelijkertijd wil ik dreumes er zo snel mogelijk bij hebben.
pi_159195802
Hier duurt het ook nog best een tijd. Maar wij hebben het geluk dat beide opa's en oma's hier om de hoek wonen. En allebei willen ze graag oppassen als het zover is.
  maandag 18 januari 2016 @ 10:12:25 #105
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159196255
Die taarten _O-

En verder even een egopost:
O+ ik ben straalverliefd O+

SPOILER
En dan nu proberen te werken. Yeah, right :')
  maandag 18 januari 2016 @ 10:13:50 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159196278
Mini stroopwafel met dooierzak *O*

Tofheid!
pi_159196303
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 10:12 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Die taarten _O-

SPOILER
Wat fijn! Gefeliciteerd!
  maandag 18 januari 2016 @ 10:17:01 #108
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159196341
Een knipperend stroopwafeltje! O+ Fijn!!!
pi_159196349
Ik vind het idd wel lastig hoe je dan de eerste ontmoeting doet, want ik zou er ook geen opa's of oma's bij willen hebben. Dan zou de buurvrouw wel erg handig zijn, want dan haalt m'n vriend hem gewoon op en dan komt de buurvrouw later, maar als mijn ouders in ons huis zijn werkt dat natuurlijk niet en als hij bij m'n schoonmoeder is moeten we hem oppikken, want geen auto en dan is het ook weer zoiets om te zeggen dat ze maar wat later moet komen. Ik zeg ook al snel het verkeerde bij m'n schoonmoeder, dus m'n ouders zou ik wel even vragen om buiten te wachten als ze Stip naar het ziekenhuis brengen, maar ik weet niet hoe dat zou vallen bij m'n schoonmoeder.

We hebben wel bedacht dat we vragen of mensen in clusters op kraamvisite komen. We willen geen babyborrel doen, maar dagelijks andere mensen op bezoek zie ik niet zitten met Stip, dus dan maar alle ooms en tantes van een kant op 1 middag bijv. En dan onze directe familie wel gewoon zoals het uitkomt.

En een knipper voor stroop! *O*
pi_159196464
Ja die gedachtes over 'wat doen we met W' zijn hier ook. Ouders zijn op 2+ uur rijden het dichtst bij -O- ik hoop een beetje op dat ik mijn oppasmeisje (die toevallig de dochter van de benedenburen is, dus wel dichtbij) bereid kan vinden haar telefoon aan te laten in de nacht in die weken en dan dat zij komt voor W. Ik heb deze keer ook echt geen behoefte aan een kraamhotel ofzo, ik wil gewoon lekker naar huis en bij W zijn, maar meteen mijn ouders te logeren weet ik weer niet. Nouja vorige keer hadden we ook het huis vol en het heeft zijn voors en zijn tegens natuurlijk. Ik denk nog even verder.

Mini stroopwafel!! *O*
Razz :*
pi_159196677
Stroopwafel, een mooie knipper, wat fijn!

Bij de geboorte van M is R naar een van de buren gegaan, midden in de nacht 8-) En daar heeft hij de rest van de nacht geslapen. Mijn ouders hebben geen eigen auto (kunnen wel makkelijk aan een huur/leenauto komen, ook 's nachts), zij wonen 45 minuten rijden hier vandaan. Mijn schoonouders wonen 20 minuten her vandaan, maar die zijn weer niet zo handig, want geen logeermogelijkheid.
Ik denk dat we het nu weer met buren oplossen, of dat we de jongens lekker laten slapen (ik wil thuis bevallen). We laten het dan van het tijdstip afhangen. De vorige 2 keer beviel ik in ongeveer 4 uur, dus als het aan het 's avonds of begin van de nacht begint, laten we ze denk ik gewoon slapen. Aan het eind van de nacht en overdag gaan we het met buren regelen. Al teken ik voor een bevalling die rond 8 uur begint op een maandag, dinsdag of donderdag. Kan man nog even snel de kinderen naar de opvang/school brengen en hebben ze hun eigen omgeving tot ze gehaald worden.
De jongens kwamen allebei op zaterdag, maar met een meisje is dat vast heeeeel anders :)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_159196835
Ik ben al wel bijna uitgerekend maar ik weet ook nog steeds niet waar ik de kinderen laat als ik ga bevallen. Hoop dat ik als ze net op bed liggen begin en de volgende morgen als ze wakker worden ik met baby in bed lig, maar ben tot nu toe drie keer in het ziekenhuis bevallen en nog nooit zelf weeen gekregen dus ben er bang voor. Mijn schoonouders wonen vlakbij dus zou op zich kunnen vragen of zij oppassen maar ik wil dus ook dat de kinderen de eerste kennismaking hebben met de baby en niet mn schoonouders er ook gelijk bij. Over het algemeen kunnen zij zich ook niet inleven in mij en niet respecteren wat wij willen dus ik voorzie ook wel een soort oorlog.. Lastig wel.. Wou dat er een knop bestond waarop je kon drukken en dat je bevalling dan begon ofzo haha. Veeel beter te plannen!
pi_159196959
Ik ben vķķr Appelientje, of voor een ander signaal een aantal uur voor het echt begint, dat je navel een ander kleurtje krijgt of zo :+ Puur voor het praktische. En dat het niet begint met direct heel stevige weeën en zulks...

Er zit nu iemand naast mij op kantoor (flexomgeving) die oploskoffie drinkt... :X :r Echt, ik wordt er misselijk van...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_159196988
Ja stroop! Wat fijn. Geniet maar lekker na
pi_159199962
Oh Stroopwafel! En dat bij 7 weken O+

Ik mag morgen :X
pi_159200284
Ik pas over anderhalve week -O-
pi_159200319
Ik moet nog plannen, weet nog niet waar en hoe enzo :D.
pi_159200439
Sicilia, die taarten :D Ontzettend leuk om zo verrast te worden met een babyshower O+

quote:
Die taarten _O-

SPOILER
Wat fijn!! Gefeliciteerd! O+ *O*
pi_159200722
Stroopwafeltje O+ !

Hier 30/35 min rijden voor schoonouders/schoonzus. Hoop dat dat genoeg is!
Ontmoeting in t zh dus marcek kan O. uit de lobby ophalen.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159200864
Wij haddrn ook aan mijn ouders aangegeven dat dochter eerst kennis mocht maken met haar broertje, dus mijn vriend is haar na de geboorte uit de woonkamer gaan halen en pas na een half uur zijn mijn ouders komen spieken :). Wel mooi trouwens, omdat het dus zo snel ging en mijn ouders dus nog beneden waren heeft mijn vader zoon zijn eerste huiltje opgenomen met zijn telefoon, die konden ze horen onder aan de trap O+.

Mooi boontje voor stroop! Gefeliciteerd *O*.
pi_159202978
Gefeliciteerd met de knipper Stroop *O*

Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat ouders/schoonouders even wachten tot oudere kinderen eerst hun broertje of zusje hebben gezien :?

Hier kan de oudste gelukkig naar de buren of andere vrienden in de straat, ook 's nachts dus dat is super :).
pi_159203213
Stroop een knipper *O*

Hier waren mijn schoonouders er wel bij. Die kwamen met grote zus naar het zkh toen Boaz was geboren. Maar dat wilden wij zelf ook zo :) . Dus het was goed zo.

Vandaag kon ik al terecht bij de fysio *O* . Toch wel grappig hoe je lichaam soms werkt en in elkaar steekt. Ik heb een lekkere bilmassage gehad en die ga ik de komende tijd vaker krijgen :')
  maandag 18 januari 2016 @ 15:56:31 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159203452
Mijn moeder mag als het nodig is met E naar het ziekenhuis komen, lijkt me ook prachtig als zij ziet hoe E op dr broertje reageert O+

Maar ik hoop een beetje op een bevalling waarbij ik gewoon naar huis kan en dat zij daar dan is met E.
  maandag 18 januari 2016 @ 15:58:37 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159203495
Jongens, de misselijkheid lijkt nu echt minder te worden _O_
Vandaag gewoon normaal kunnen eten en sinds twee dagen volop aan fruit en groente, even inhaalslag want eerder kreeg ik vaak tot aan de avond alleen maar brood door mijn keel.

En koken is weer leuk O+
Straks ook lekker kweeperen in de slowcooker doen voor zoete gestoofde kweeperen :9~
  maandag 18 januari 2016 @ 16:09:52 #125
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159203744
Ohai! :W

Ik krijg het echt niet bij gelezen hier... De combinatie van werken doordeweeks en klussen in het nieuwe huis in de weekenden zorgt ervoor dat ik weer wat extra vermoeid ben, waardoor ik doordeweeks weer standaard rond half 10 (max 10 uur) op bed lig. Hierdoor blijft er eigenlijk weinig tijd over voor wat anders :')

Maar de werkzaamheden in het nieuwe huis verlopen voorspoedig! Verbouwing ligt voor op schema, waardoor man zich genoodzaakt voelt om bepaalde dingen ook alvast in de komende weekenden te doen (die hij eigenlijk later gepland had), zodat dat handiger uitkomt met de doordeweekse planning van degene die de verbouwing doet. Maar ondertussen moesten we ook nog dingen kopen/bestellen, zoals gordijnen, opbergrekken en wat spul van Ikea. Maar dat moet dus eigenlijk ook allemaal in de weekenden gepropt worden. En afgelopen week is een goede vriendin bevallen en dus wilden we eigenlijk ook wel graag de verse baby bewonderen O+ Op de gordijnen na is alles wel gelukt, maar pfff.

Man gaat vanavond weer klussen, maar ik ga maar gewoon weer lekker vroeg naar bed... Respect voor degenen die dit doen wanneer ze verder in de zwangerschap zijn, ik vind het nu met 19 weken al een heel gedoe!
  maandag 18 januari 2016 @ 16:14:26 #126
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159203849
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 15:58 schreef Molo het volgende:
Jongens, de misselijkheid lijkt nu echt minder te worden _O_
Vandaag gewoon normaal kunnen eten en sinds twee dagen volop aan fruit en groente, even inhaalslag want eerder kreeg ik vaak tot aan de avond alleen maar brood door mijn keel.

En koken is weer leuk O+
Straks ook lekker kweeperen in de slowcooker doen voor zoete gestoofde kweeperen :9~
Fijn dat de misselijkheid nu echt minder wordt! Lijkt me zo vervelend om te hebben...
Ik eet nog steeds voornamelijk brood en weinig tot geen fruit, geen zin in fruit en heeeeel veel zin in brood :P

quote:
Die taarten _O-

SPOILER
Gefeliciteerd!! Knipper O+

quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 23:22 schreef Sicilia het volgende:
Taarten van gister:
SPOILER
Whoa wat tof! En fout! Maar zo leuk! Babyshower is sowieso leuk eigenlijk.
Bij ons in de vriendengroep zijn ze niet echt gebruikelijk, dus ik ga er maar vanuit dat ik er geen hoef te verwachten :P
  maandag 18 januari 2016 @ 16:21:52 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159204009
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Fijn dat de misselijkheid nu echt minder wordt! Lijkt me zo vervelend om te hebben...
Ik eet nog steeds voornamelijk brood en weinig tot geen fruit, geen zin in fruit en heeeeel veel zin in brood :P

[..]

Gefeliciteerd!! Knipper O+

[..]

Whoa wat tof! En fout! Maar zo leuk! Babyshower is sowieso leuk eigenlijk.
Bij ons in de vriendengroep zijn ze niet echt gebruikelijk, dus ik ga er maar vanuit dat ik er geen hoef te verwachten :P
Vooral brood en vlees behoefte hier :D

Ik vind het knap dat je dat klussen er nog bij redt hoor, ik red puur mijn eigen werk en nul huishouden eigenlijk niet eens :X
Heb je al ideeën voor de babykamer? :)

En hier geen babyshower, heb ik direct iedereen verboden te organiseren
_O-
  maandag 18 januari 2016 @ 16:35:51 #128
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159204319
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat je dat klussen er nog bij redt hoor, ik red puur mijn eigen werk en nul huishouden eigenlijk niet eens :X

_O-
Hier ook brood en vlees inderdaad :D Man is er helemaal gelukkig mee, als uber carnivoor _O-

Ik klus ook niet van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat hoor want dat red ik echt niet. Ik merk dat ik gedurende de week niet genoeg slaapuren krijg, dus die probeer ik het weekend wel mee te pakken. Man is dan om 9 uur aanwezig (hebben we met de nieuwe buren afgesproken, niet te vroeg ivm overlast) en ik kom dan om 11 uur aankakken :') Maar ik vind het zelf niet leuk om het gevoel te hebben niks bij te dragen, hij doet en regelt al zoveel. En ik vind dat ik ook best een trap kan schuren met een schuurmachine bv. Niet zo snel als een ander momenteel, maar elke tree is er een :) Alleen wilde ik dan ook op zaterdagochtend naar een of andere uitverkoop van kinderkleding met vriendinnen om alvast wat leuke babykleding te scoren en daarna dus nog ff langs het huis en nog langs de Ikea. En we wilden per se zondag op kraamvisite want anders gaat er weer zoveel tijd overheen voordat we de kleine konden zien en nu kwam het bij hen ook uit, maar de trap moest ook af. Waarom zit er zo weinig tijd in een weekend :')

Huishouden in appartement staat nu dus wel op een heel laag pitje onder het motto 'over 4 weken zijn we hier toch weg' O-)

De babykamer hebben we al besteld, die wordt in maart geleverd. Zijn redelijk strakke witte meubels geworden. En een 70 x 140 cm ledikant dat nog kan worden omgebouwd tot peuterbed. Het kamertje zelf krijgt 3 gestucte witte wanden en 1 wand gaan we behangen met een leuk printje, dat we nog uit moeten zoeken. De gordijnen worden waarschijnlijk ook redelijk neutraal, zodat we die niet over een paar jaar weer moeten vervangen (de hele verbouwing kost al genoeg :X ), maar die moeten we ook nog uitzoeken. Verder hebben we nog een tweedehands wiegje, want we vonden het ledikant wel heel erg groot voor zo'n klein hummeltje. En het wiegje komt in eerste instantie op onze slaapkamer te staan (wij liggen op zolder). De rest van het kamertje willen we aankleden met leuke accessoires, maar we hebben nog niet echt een kleur of thema gekozen eigenlijk. Dat is een project voor over 4 weken, wanneer we over zijn :P
  maandag 18 januari 2016 @ 16:41:37 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159204465
Tofheid, en respect dat je dat allemaal doet hoor, naast baby opkweken _O_
Pas je wel op dat je niet teveel doet?

SPOILER
Wij hebben IKEA meubels, ook strak wit, met neutrale gordijnen, altijd handig en ik vind het ook zonde veel geld uit te geven terwijl een baby er echt niets om geeft. Als het peuter/kleuter is gaat mini toch naar andere kamer, met meer eigen keuze behang enzo :)

En leuk, wij lenen een oldskool wieg van vriendin (80 jaar oud ofzo dat ding), ook omdat we die in slaapkamer bij ons willen hebben en hummeltje in een groot bed wel heel verloren lijkt anders.
  maandag 18 januari 2016 @ 16:50:12 #130
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159204657
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:41 schreef Molo het volgende:
Tofheid, en respect dat je dat allemaal doet hoor, naast baby opkweken _O_
Pas je wel op dat je niet teveel doet?

SPOILER
Wij hebben IKEA meubels, ook strak wit, met neutrale gordijnen, altijd handig en ik vind het ook zonde veel geld uit te geven terwijl een baby er echt niets om geeft. Als het peuter/kleuter is gaat mini toch naar andere kamer, met meer eigen keuze behang enzo :)

En leuk, wij lenen een oldskool wieg van vriendin (80 jaar oud ofzo dat ding), ook omdat we die in slaapkamer bij ons willen hebben en hummeltje in een groot bed wel heel verloren lijkt anders.
Komt wel goed hoor :Y Mijn man stoomt maar door, niet normaal. Daardoor heb ik zelf echt het idee dat ik niet zo heel veel doe eigenlijk. En ik wil ook gewoon wat bijdragen. Al is het maar om straks in mijn eigen nieuwe huis te zitten en te weten dat ik ook iets heb gedaan om het te maken tot wat het is, vind ik leuk. Maar man waarschuwt wel regelmatig dat ik echt mijn rust moet pakken omdat ik niet niks doe, ik bouw een baby. Maar ik heb zo weinig kwaaltjes dat ik mezelf een zeur voel als ik 'een beetje moe ben', terwijl anderen pas čcht last hebben van van alles en ook nog dingen doen, dus dan vind ik dat ik gewoon ook maar door moet. Alleen niet 's ochtends vroeg in het weekend, want ik geniet er echt van om nog ff relaxed wakker te worden zonder wekker nu het nog kan :P
  maandag 18 januari 2016 @ 16:56:03 #131
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159204779
Wij zijn qua kamertje eigenlijk wel van plan om mini in dezelfde kamer te houden. Vandaar een muur voor behang: toch eigen keuze op termijn, maar weinig werk voor ons om te vervangen want het is maar 1 muur.. We hebben 3 slaapkamers op de eerste verdieping in het nieuwe huis, waarvan 2 grote slaapkamers die zowat gelijk zijn qua grootte. Een daarvan wordt de babykamer en heeft ruimte zat om straks ook tienerkamer te zijn. De tweede grote slaapkamer houden we voorlopig leeg. Mocht er een tweede komen, dan is die kamer voor hem/haar. En anders wordt het een studeerkamer of logeerkamer of zo.

De derde slaapkamer is heel klein. Ik zie bij veel mensen dat die daar de babykamer van maken. Wij zetten er kasten in en maken daar een opslaghok van, zodat wij op zolder ook een grote slaapkamer hebben. De kunst wordt om alles zo opgeruimd te houden, dat alle zooi ook echt in dat kleine kamertje blijft passen :P
  maandag 18 januari 2016 @ 16:57:02 #132
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_159204792
Bij de bevalling van mijn zus zaten ik en mijn ouders bij de schoonouders van mn zus te wachten tot we naar het zkh mochten. In mijn geval willen mn schoonouders (die in de buurt wonen) niet weten wanneer het is begonnen. Dus geef mn ouders een paar weken voor de uitgerekende datum een sleutel van ons huis (mijn ouders wonen 70 km verderop) zodat ze, als ze die dag in de gelegenheid zijn qua werk enz iig naar ons huis kunnen, want mn vriend wil ze niet erbij in het zkh...

Dit weekend babykamer, kinderwagen en autostoel gekocht, of iig besteld. Is dat ook maar weer gedaan. Dit wordt de kamer (maar dan 70x140 ledikant...)

http://www.babypark.nl/ba(...)de-commode-kast.html (met tekst only lukt een plaatje plakken niet :S )

Gefeliciteerd, een knipper voor stroop! Succes voor alle meiden die deze week de eerste echo hebben. Voor je het weet ben je op de helft (ik zaterdag alweer o.0 )
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  maandag 18 januari 2016 @ 17:10:09 #133
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159205062
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:57 schreef Nouk84 het volgende:
Bij de bevalling van mijn zus zaten ik en mijn ouders bij de schoonouders van mn zus te wachten tot we naar het zkh mochten. In mijn geval willen mn schoonouders (die in de buurt wonen) niet weten wanneer het is begonnen. Dus geef mn ouders een paar weken voor de uitgerekende datum een sleutel van ons huis (mijn ouders wonen 70 km verderop) zodat ze, als ze die dag in de gelegenheid zijn qua werk enz iig naar ons huis kunnen, want mn vriend wil ze niet erbij in het zkh...

Dit weekend babykamer, kinderwagen en autostoel gekocht, of iig besteld. Is dat ook maar weer gedaan. Dit wordt de kamer (maar dan 70x140 ledikant...)

http://www.babypark.nl/ba(...)de-commode-kast.html (met tekst only lukt een plaatje plakken niet :S )

Gefeliciteerd, een knipper voor stroop! Succes voor alle meiden die deze week de eerste echo hebben. Voor je het weet ben je op de helft (ik zaterdag alweer o.0 )
He leuk, dan lopen we bijna gelijk! :D
Leuk kamertje!

Ik denk dat wij niemand inlichten als het begint. Alle ouders wonen heel dichtbij, dus die zijn snel genoeg gebeld wanneer de kleine er is. Ik ben van plan in een geboortecentrum te bevallen en daar ontvangen ze 24 uur per dag kraamvisite wanneer de kleine geboren is. Ik heb alleen geen idee of ik tegen die tijd zit te wachten op heel die kermis aan mijn bed zo vlak na de bevalling, of toch liever wacht tot we weer thuis zijn.
Ik zag wel bij vrienden van ons die afgelopen week voor het eerst ouders zijn geworden, dat de verse grootouders mogelijk nog enthousiaster zijn dan de nieuwe ouders zelf (voor zover mogelijk uiteraard). Die hebben het ook steeds over 'onze ...' wanneer ze hun kleindochter bedoelen en dat klinkt mij toch wel wat vreemd, ook al ben ik Brabantse... Die waren er als de kippen bij 's nachts in het kraamhotel en zijn daarna ook elke dag bij hun thuis geweest. Is dat normaal eigenlijk? Dan weet ik of ik me daar alvast op in moet stellen...
  maandag 18 januari 2016 @ 17:13:46 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159205151
Ligt aan de personen en soms ook lastig te voorspellen hoe mensen dan ineens gaan reageren, omdat het zo'n anders dan anders situatie is.
Gewoon grenzen stellen (en met je man afspreken!) waar jullie je prettig bij voelen. Mensen hebben het daar maar mee te doen, horen jullie wensen te respecteren. Alleen moet je het ze soms wat duidelijker zeggen dan je zou hopen;)
pi_159205784
quote:
Die taarten _O-

SPOILER
Stroop wat fijn!!!!
Ik mag vrijdag gaan kijken! Ben ook zo benieuwd!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_159206282
Ik wilde eigenlijk zo min mogelijk mensen over de vloer na de bevalling vorige keer. Ook in de dagen erna, ik werd er heel territoriaal van: mijn gezin, mijn huis, wegwezen allemaal :') Niet heel gezellig voor iedereen die staat te trappelen om langs te komen. En daar zit voor mij deze keer dus ook het vraagstuk: ik kan moeilijk aan een van m'n ouders vragen om wel op dreumes te passen maar haar vervolgens weer bij ons te brengen en zelf niet even naar de baby te kijken ;) Terwijl ik écht even tijd voor onszelf wil, en dan wel meer dan een half uurtje. Schoonouders wonen niet in NL dus die vormen geen probleem wat dat betreft :D
pi_159206304
En een knipperende mini-stroopwafel *O*
pi_159206833
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:59 schreef Amsel het volgende:
Ik wilde eigenlijk zo min mogelijk mensen over de vloer na de bevalling vorige keer. Ook in de dagen erna, ik werd er heel territoriaal van: mijn gezin, mijn huis, wegwezen allemaal :') Niet heel gezellig voor iedereen die staat te trappelen om langs te komen. En daar zit voor mij deze keer dus ook het vraagstuk: ik kan moeilijk aan een van m'n ouders vragen om wel op dreumes te passen maar haar vervolgens weer bij ons te brengen en zelf niet even naar de baby te kijken ;) Terwijl ik écht even tijd voor onszelf wil, en dan wel meer dan een half uurtje. Schoonouders wonen niet in NL dus die vormen geen probleem wat dat betreft :D
Nou dan gaat je partner mini toch ophalen daar, na de bevalling? Dan hoeven je ouders ook niet awkward in de woonkamer te staan en dan weer weg te moeten enzo.
Gewoon erbij zeggen, jullie zijn van harte welkom, maar we willen heel graag eerst met zn viertjes kennismaken en een beetje aan elkaar wennen. Dat begrijpen ze echt wel :) of ze het ook leuk vinden dat is een tweede maar daar hebben ze zich maar in te schikken.
pi_159207136
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:21 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-
Dat heb ik ook, maar dat houdt ze helaas niet tegen :{ Ik kwam er ook redelijk snel achter dus ik heb wat mensen ingeseind dat ik niet wil dat ze zich in allerlei bochten wringen om erbij te zijn en dat als ze nu een cadeau meenemen ze echt niks mee moeten nemen op kraamvisite.
pi_159207221
Waah rooster van de toetsweek is binnen en op de dag van de echo waarvan ik eigenlijk dacht dat ik het door die @&%$^-toetsen moest gaan verzetten ben ik gewoon vrij! :D .. Dus waah! :D

O ja dat is echt iets wat ik waarschijnlijk nooit leer .. Van tevoren bedenken dat ik de eerste dagen geen mensen in de hut wil maar als baby er dan is toch aan iedereen willen showen :') .. En dan 's avonds in bed hormonaal gaan zitten janken dat het zo druk was en buhuhuh en ik wil wel mijn kind showen maar druk buhuhuh .. Zo'n muts ben ik wel. Maar ik heb nog effe om erover na te denken en af te spreken met mijn man wat we nu gaan doen ^O^
Of naweeen wegzuchten terwijl de hut vol volk zit :') ... ook niet slim .. en maar proberen te blijven praten/lachen/leuk doen/want ik ben weer mama geworden!
pi_159208474
Wat een hoop mensen hier met tweede of derde kindjes. Ik kan me voorstellen dat je eerst als gezin samen wilt zijn.

Ik heb geen idee hoe ik me kort na de bevalling voel en of ik juist wel of niet veel bezoek wil. Maar dat zie en voel ik vanzelf wel en zal daarin zonder meer mijn grenzen aangeven. Het gaat om mij en om ons.

Verder miss c herken ik het doorrennen juist omdat je geen kwaaltjes hebt. Op die manier "vergeet" ik makkelijk dat ik zwanger ben.
pi_159212054
Ik kom me hier heel voorzichtig melden :@

Maar nog heel vroeg, kan alle kanten op gaan enzo, maar goed O+ Nu ongeveer 5,5 week!

1e kindje en nog steeds in shock! :D
pi_159212158
Oehh misschien dan wel een datumdrieling Soof samen met Unipiliehuppelepup :D
pi_159212565
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Prima plan!!

Wanneer heb jij je echo Twinkle?
pi_159212713
Gefeliciteerd soof!
pi_159212769
quote:
17s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:06 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Prima plan!!

Wanneer heb jij je echo Twinkle?
Ik mag 3 februari al! :o ... Gelukkig geen toetsen die dag! Anders had ik de afspraak op moeten schuiven (en geduld is niet mijn beste eigenschap... :') )
Da's over 2,5 week. Volgens eigen berekening zou ik dan ongeveer 7 weken zijn.
pi_159212858
Gefeliciteerd soof!
Veel septemberbaby's volgens mij.

Leuk dat de lijst na mij steeds langer wordt, terwijl het voelt alsof ik er zelf nog maar net in sta.
pi_159212862
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:09 schreef Nazil het volgende:
Gefeliciteerd soof!
Dankje! Het is zo spannend allemaal...

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:11 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik mag 3 februari al! :o ... Gelukkig geen toetsen die dag! Anders had ik de afspraak op moeten schuiven (en geduld is niet mijn beste eigenschap... :') )
Da's over 2,5 week. Volgens eigen berekening zou ik dan ongeveer 7 weken zijn.
Wauw wat snel al!! Ik 15 februari pas...
pi_159213126
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:13 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Dankje! Het is zo spannend allemaal...

[..]

Wauw wat snel al!! Ik 15 februari pas...
Ja, het is vreselijk spannend allemaal en wachten duurt zoooooo lang :{ ik ben nu bijna 9 weken en bij 6 weken werd ik kotsmisselijk en dat 2,5 week lang (inclusief afvallen en ingevallen gezichtje want al slank) dus dan denk je wel 'Nou het zou wel goed zitten' maar dat is sinds gisteren ook weer weg en dan zit je wéér in dat niemandsland. Maar ik ben heel blij dat ik iig weer kan eten :')

Heel veel sterkte de komende weken, Google niet te veel (ik heb zo immens veel gegoogled.... Niet gezond. Je wordt er alleen maar onzeker van) en blijf weg uit het 'als het misgaat'-topic. Echt :* het komt goed. Al moet ik mijzelf daar ook nog van overtuigen, hoor. Het is zo lastig.
  maandag 18 januari 2016 @ 21:22:01 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159213235
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:13 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd soof!
Veel septemberbaby's volgens mij.

Leuk dat de lijst na mij steeds langer wordt, terwijl het voelt alsof ik er zelf nog maar net in sta.
Dat gevoel he... dat blijft :')
pi_159213538
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

+1 :+
pi_159213796
Mijn vriendin is nu 33 weken zwanger, elke echo was prima tot vorige week, toen werd er geconstateerd dat onze jongen toch wel aan de kleine kant bleef waarschijnlijk.
We zijn doorverwezen naar het ziekenhuis en daar zijn we vanmorgen geweest, hartfilmpje gemaakt van een half uur en dat was goed.
Urine getest en er zaten geen eiwitten in dus geen zwangerschapsvergiftiging.

Daarna de echo en het besproken met de arts, daar bleek dat onze jongen nu tusen de 1200 en 1500 gram is en dat is fors te licht, ook overall gezien is hij te klein.
Vriendin is direct opgenomen en mocht niet eens meer naar huis om spullen te pakken, ze blijft nu minimaal 7 weken in het ziekenhuis liggen en ze gaan elke dag een echo en hartfilmpje maken.

Mocht het slechter gaan dan gaan ze hem halen en wordt hij eerder geboren.
De placenta geeft waarschijnlijk te weinig voeding door aan het kind, oorzaak daarvan zou stress kunnen zijn maar dat zijn ze nu allemaal aan het onderzoeken.

Erg bizar hoe snel het opeens kan staan, zij ligt daar nu 7 weken en ik sta er thuis opeens alleen voor.
En dat allemaal in 3 uur tijd.

Gelukkig woon ik op 10 min van het ziekenhuis en ben ik ondernemer dus kan mijn tijd goed bepalen maar het valt ons erg koud op ons dak.....

Zo, dat ben en wilde ik even kwijt.......
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 18 januari 2016 @ 21:40:51 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159213996
O jezus Junkie wat een naar nieuws :{ heel veel sterkte voor jullie! Hopelijk maakt je zoontje toch nog even een spurt met alle rust!
pi_159214497
Pfff junkie wat een rotnieuws! Heel veel sterkte en ik duim mee dat de rust voor een goede groei zorgt!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159214503
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik begin het geloof ik een beetje door te krijgen :')

Junkie wat een rotnieuws. Toch heb ik hier wel vaker gelezen over heel klein geschatte kindjes en bleek het bij de geboorte mee te vallen. Ik wens jullie hetzelfde toe!
pi_159214998
Vandaag bij de vk geweest. Hartje prima... Dochter's koppie was weer zo mooi toen ze het hoorde.

Daarna heb ik haar aan t bureau geparkeerd met een spelletje op mijn telefoon zodat ze niet mijn gezicht kon zien terwijl ik werd verblijd met een prik in mijn bovenbeen. Zoon blijkt een positieve bloedgroep te hebben en ik negatieve. Joy ;) gelukkig viel hij mee.

En net intake van de kraamzorg. Huis netjes, alles klaar liggen.... "Tringgg" ja tweede kindje dus telefonische intake zoals je wist........ " :') uh jaahaaa natuurlijk!!

Naja ook weer afgevinkt
We'll have love aplenty
You and Me
  maandag 18 januari 2016 @ 22:05:04 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159215073
Dat huis netjes zie ik nu al tegenop _O-

Junkie, wat een naar nieuws zeg. Ik hoop dat het uiteindelijk meevalt. Sterkte!
pi_159215158
Junkie wat heftig -O-
Je kunt hier altijdje verhaal kwijt. Heel veel succes voor jullie in de komende spannende tijd!
pi_159215948
Daar ben je soof!! :D fijn dat het goed gaat. Spannende tijd ja, hopelijk heb je een beetje afleiding en gaat de tijd wat sneller voor je gevoel.

Ik vond het kraambezoek van mijn schoonouders en ouders wel leuk. Maar voor de rest vond ik er niks aan. Van mij mogen ze nu allemaal weg blijven :@

Junkie dat is schrikken zeg. Hopelijk gaat jullie kindje goed groeien de aankomende tijd.

Stroop een knipper O+ wat een super nieuws!

Ik ben vandaag alweer 11 weken. Volgende week de echo voor de combinatie test. Ben benieuwd hoe hard hij is gegroeid O+

Lamb wat fijn dat je weer een sticker hebt gekregen. Wat super dat je grote het zo goed meekrijgt O+
Gelukkig viel de prik mee.
pi_159215973
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:05 schreef Molo het volgende:
Dat huis netjes zie ik nu al tegenop _O-

Van mij mag de kraamzorg nu wel komen :')

Omdat er morgen kijkers komen, heeft mijn man obsessief lopen poetsen. Tot de spotjes aan toe en zelfs de vingerafdrukken op mijn parfumflesje...
Hij heeft de wasmand en de prullenbak etc in de auto gezet, zodat ons huis zo groot mogelijk lijkt. Mijn perfectionistje O+
  maandag 18 januari 2016 @ 22:36:57 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159216053
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:33 schreef Arja het volgende:

[..]

Omdat er morgen kijkers komen, heeft mijn man obsessief lopen poetsen. Tot de spotjes aan toe en zelfs de vingerafdrukken op mijn parfumflesje...
Hij heeft de wasmand en de prullenbak etc in de auto gezet, zodat ons huis zo groot mogelijk lijkt. Mijn perfectionistje O+
Oh my _O- _O_

Hoop dat ze je huis kopen en je lekker los kan in nieuwe huis *O*

Voel jij je baby ook al trouwens?
pi_159216483
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:55 schreef Soof-87 het volgende:
Ik kom me hier heel voorzichtig melden :@

Maar nog heel vroeg, kan alle kanten op gaan enzo, maar goed O+ Nu ongeveer 5,5 week!

1e kindje en nog steeds in shock! :D
Gefeliciteerd! Ik shock mee.
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat zal ik wel zijn :D _O-
pi_159217098
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh my _O- _O_

Hoop dat ze je huis kopen en je lekker los kan in nieuwe huis *O*

Voel jij je baby ook al trouwens?
Nee nog steeds niet, hoewel ik haar elke dag instraal en stevig toespreek :(

Hoe voelt het?
  maandag 18 januari 2016 @ 23:33:28 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159217441
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:20 schreef Arja het volgende:

[..]

Nee nog steeds niet, hoewel ik haar elke dag instraal en stevig toespreek :(

Hoe voelt het?
Ik heb het nog niet vaak gevoeld hoor, was eerst een soort 'klots'beweging, dus meer het vruchtwater wat ik heen en weer voelde gaan leek het wel.
Gisteren legde man zijn oor op mijn buik, duwde dus best hard door het gewicht en toen 'hoppa' ineens duidelijk heen en weer gewiebel enzo :o
Het voelde net of mijn darmen een soort dansje maakten, haha. Man voelde het ook. Ik weet niet hoe het echt voelt, kan het niet echt uitleggen of omschrijven :@
Voelde meteen heel vertrouwd in ieder geval O+
  dinsdag 19 januari 2016 @ 07:01:56 #165
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159220447
Gefeliciteerd Soof!

En veel sterkte voor junkie en vrouw! Hopelijk helpt de rust en anders zijn ze in goede handen :*

En iedereen bedankt voor het enthousiasme O+ ben zo blij dat ik het kan delen, haha! En inderdaad veel septemberbabies! Gezellig!
pi_159220526
Welkom Soof! Gefeliciteerd :).

Jeetje wat een spannende tijd voor Junkie en vrouw. Sterkte de komende tijd! Ik hoop dat de baby ineens een goeie spurt gaat maken :*

Kraamzorgintake had ik ook gister telefonisch en als ze niet met vakantie is, krijgen we dezelfde kraamzorg als de vorige keer *O* Was echt een lieve vrouw, dus dat zou ik super vinden! Verder kunnen vriend en ik maar echt beter geen seks hebben, ik lig vervolgens de halve nacht pijnlijk voorwerk weg te blazen ;( Gaat nu nog vrolijk verder, niet fijn. Nouja vanaf een week of 38 mag hij wat mij betreft komen dus dan maar weer proberen en tot die tijd gewoon maar even niet!
Ow en..we hebben geen naam meer voor baby. Naam die we hadden wordt het definitief niet en het alternatief vind ik toch net niet. Hoop dat ik snel DE naam tegenkom. Had vannacht een mooie gevonden, maar vriend vindt hem niet mooi :( Mannen met een mening :{w
pi_159220743
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet vaak gevoeld hoor, was eerst een soort 'klots'beweging, dus meer het vruchtwater wat ik heen en weer voelde gaan leek het wel.
Gisteren legde man zijn oor op mijn buik, duwde dus best hard door het gewicht en toen 'hoppa' ineens duidelijk heen en weer gewiebel enzo :o
Het voelde net of mijn darmen een soort dansje maakten, haha. Man voelde het ook. Ik weet niet hoe het echt voelt, kan het niet echt uitleggen of omschrijven :@
Voelde meteen heel vertrouwd in ieder geval O+
O+

Geen naam, oh jee sicilia.
Wij misschien wel. Ik moet alleen mijn man nog overtuigen.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 09:43:42 #168
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159221902
Oh men Sicilia, dat is wel stress als je naam ineens afvalt :') Hopelijk zweeft er de komende weken toch nog eentje rond die het gewoon is!

Wij zijn er godzijdank wel uit, alleen de tweede naam is nog niet echt besproken. Dwz, vriend heeft m nog niet goedgekeurd, maar dat was de vorige keer eigenlijk ook niet zo tot ik hem die naam aan de verloskundige hoorde zeggen O+

Arja succes hoor met de kijkers! Hopelijk kun je gauw los op een eigen huis mét babykamertje!

Soof gefeliciteerd en welkom! *O*
pi_159222039
@Soof: Gefeliciteerd! Septemberkindjes, dat is zelfs na míj.
@Junkie: Wat een verhaal. Gelukkig zijn jullie onder controle. Sterkte de komende weken. Hopelijk nog even geen babs ;)

Afgelopen nacht was een geweldige nacht. Not. Rond half vijf komt een van onze twee poezen bij me kroelen. Doet ze vaker. Is nogal een aanhankelijk, gevoelig beestje. Soms krult ze zich tegen me aan onder de dekens. Van mij mag ze. Zo dit keer ook. Knorrrrrr. En toen bleek: had ze ineens over me heen geplast! :o :o Te bizar! Als een dolle ben ik onder de douche gesprongen en heeft vriendlief het hele bed verschoond. Of het was allemaal te 'gezellig' voor haar, of - bedacht ik me - ze voelt aan dat er iets anders is aan me? Iemand hier ervaringen mee? Nog nooit gehad.

Oja, en ga niet naar de film Publieke Werken de avond voor je eerste echo. Er wordt een voldragen moeder met een aardappelschilmesje opengesneden; de baby redt het niet. Heb de halve film met mijn ogen dicht gezeten :{

Vandaag D-day. Hopelijk stuiter ik hier vanmiddag rond ;)
pi_159222054
Poeh Junkie, wat een tegenvaller na eerst alleen goede echo's. Hopelijk maakt jullie kleine man een flinke groeispurt door de rust.

Mini stroopwafel knipper! En dacht ook Soof te herkennen uit WOHTS?

Gisteren de ingreep voor m'n beknelde zenuw gehad. Met naald en stroom is de zenuw tijdelijk platgelegd. Het voelt nu heel gek, branderig en tintelend. De verpleegster vond dat ik echt heel goed met de pijn omging. Want ik was (om medische reden) niet verdoofd... Zou normaal al wat gaan panieken als ik de naald had gezien, en gehoord had dat ze niet gingen verdoven maar zat helemaal in m'n yoga bubbel met buikademhaling. Hoop dat dat tijdens de bevalling ook zo goed werkt. 😇
  dinsdag 19 januari 2016 @ 09:54:46 #171
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159222116
OMG Emelisse die film! :o ;( En je kat, getver :X ze schijnen het wel aan te voelen ja, al heb ik bij de mijne nooit iets gemerkt.

Leonietje, ga er maar gewoon vanuit dat je dat bij je bevalling ook kunt! ^O^ Ik hoop dat je nu van je pijn af bent!
pi_159222600
Bedankt allemaal voor de hartelijke reacties ^O^
Ze hebben vanochtend en gisterenavond weer een hartfilmpje gemaakt van de baby en dat was goed.
Temperatuur van de vrouw is ook goed, hartslag en bloeddruk van de vrouw gaat ook langzaam weer naar de normale waarde want die was gisteren natuurlijk ongekend hoog ;)

Ze maken nu 1x per dag een hartfilmpje, als mijn vrouw de baby niet genoeg voelt en/of ongerust is dan geeft ze dit aan en maken ze direct weer een extra hartfilmpje.
Voorlopig wordt het dus gewoon afwachten, spannende tijden.....
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_159223118
Emelisse, een van mijn katten maakte er een punt van tijdens de zwangerschap om op een stoel te pissen, liefst terwijl hij me aankeek :(. En aan het eind van de zwangerschap kwam hij ineens weer de hele tijd op schoot, leek bijna alsof hij de uitgang lag te bewaken ofzo :').
pi_159223486
Onze kat weet het eerder dan wij dat ik zwanger ben...
Ze wil dan heel de dag bij me liggen en is niet weg te slaan bik me
Nu wordt het ook steeds erger en constant met 2 pootjes op m'n buik
Gooi ik haar van me af staat ze binnen 3 seconden weer bij me...
Erg vermoeiend... Dus ja ik ben er van overtuigd dat katten het aanvoelen!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_159223677
Nou, vooruit dan maar. Alleen is plassen echt }:| Hoop dat het hierna niet meer voorkomt.
We vinden het al zo leuk dat ze 'het nog meemaken', onze dames op leeftijd :') Geen moment aan gedacht dat dat ook negatief gedrag in de hand zou gaan werken.

Afijn, we gaan over een uurtje eens naar de overkant (= 3 keer vallen) met m'n potje urine en volle blaas.
pi_159224161
Spannend!!

Veel succes hopelijk zo een mooie echo!!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  dinsdag 19 januari 2016 @ 12:09:19 #177
220609 Nouk84
pi_159224832
Mijn katten reageren hier niet anders op mn zwangerschap. Wel is een van de katten weer begonnen met over mn kleding heen plassen, als dat bijv in de slaapkamer ligt voor ik het in de was doe, of als het in de badkamer ligt. Maar dat heeft ze vaker gedaan, is eigenlijk een teken dat ze last heeft van dr blaas (tenminste daar heb ik het aan gekoppeld, die problemen heeft ze vaker gehad). Dus gelijk daarvoor weer voer gehaald en het lijkt nu weer 'over' te zijn. Maar ik controleer alles.. :')
pi_159225934
Poeh wat een schrik junkie!!

Welkom voor Soof

En een knipper voor Stroopwafel! *O*

Wij krijgen morgen de uitslag van de vlokkentest telefonisch door. Ik ben echt al dagen zo vreselijk zenuwachtig, en jammer genoeg heb ik er niet zo'n goed gevoel over.. ;(
pi_159226520
Oh Fien, slopend lijkt me dat. Ik hoop zo dat je gewoon een goede uitslag krijgt. :*
pi_159227197
Ik heb vandaag bij de hema geshopt. *O* Alles in de uitverkoop (shirtjes a 3 euro enzo) variërend van maat 56 t/m 92.

En grappig, ik kies nu voor deze baby al een andere combi van kleuren. S had veel groen en rose. Nu neig ik meer naar (licht-)blauw. Wel een beetje zelfde stijl. Oh man, ik ben zo benieuwd of ze op S zal lijken. O+
pi_159227265
En haar- en oogkleur vooral. S is blond met blauwe ogen, R heeft bruin haar en bruine ogen.
pi_159227320
Junky, wat een spannende tijd. Ik duim voor het beste :Y . je laatste bericht klonk goed.
pi_159227641
Bekend verhaal Junkie/y? Succesverhaal hier:
Ons kindje bleek bij de 20 weken echo veel te klein. (Bed)rust werd voorgeschreven. Tot aan week 34 bleef ons kindje beneden de P10.
Uiteindelijk ben ik bij 39 weken bevallen van een kindje van 7 pond. Groeispurt in de laatste weken dus.
Nu is hij 4 maanden en klein en licht maar ontwikkelt prima!
Ik duim voor zo'n zelfde verloop bij jullie!
pi_159227733
Knipperende tuinboon: check! O+

Poeh, wat een zenuwslopend moment was dat zeg. Maar alles is helemaal in orde. Iets terug in de tijd: 7w6 dgn ipv 8w2 dgn (UD 31 aug), maar dat blijft allemaal binnen de marge. Dat kloppende hartje trouwens: WÁT bijzonder!

De vk vond ook een cyste bij mn eileider die flink aan de maat is (4x3cm). Dat was even schrikken. Die schijnt afkomstig van mijn eisprong, iets dat vaker voorkomt bij zwangere vrouwen. Die schijnt weer te verdwijnen bij 12 weken. Ik kan er evt. wat last van krijgen (pijn in mn buik). Heb ik weer. Ik ga nergens op googlen en vertrouw op haar geruststellende woorden. Erg fijne vrouw btw.

Toen we naar buiten liepen begon het te sneeuwen O+ Dat hebben we vaker gehad tijdens speciale momenten samen #zwijmel. Sja, en zo'n vk praktijk dichtbij heeft ook nadelen. Bij het zowel naar binnen als naar buiten lopen zijn we gespot door een bekende :D

En nu nadenken over 'to combinatietest or not'.
pi_159228135
Jeah een knipper *O*
Wat fijn!
Ik had ook een cyste bij de eerste echo, tijdens de 2e echo was ie helemaal weg. Komt vaker voor in een prille zwangerschap zei de vk.

Groof lekker aan het schoppen geweest. En ook nog leuke prijsjes ook nog. Leuk hč om nu al te fantaseren over hoe je kindje eruit zal zien O+

Fien hopelijk bellen ze al vroeg morgen dan hoef je niet de hele dag in de zenuwen te zitten. Hopelijk zit je gevoel ernaast :*

Bleeh katten pies over je heen krijgen midden in de nacht ;( en dat stinkt joh!!
Wel lief als ze bij je komen liggen omdat ze merken dat je zwanger bent.
Mijn hond merkt denk ik niks van de zwangerschap en als hij dat wel deed zou hij denk ik heel hard weg lopen :P weer z'n monster erbij
  dinsdag 19 januari 2016 @ 14:38:13 #186
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159228223
Gefeliciteerd met je knipper Emelisse! *O*

En welkom Soof! *O*

Junkiexp, dat is wel schrikken zeg! Hopelijk helpt de bedrust, maar ik snap dat dat wel heel koud op jullie dak gevallen moet zijn... Gelukkig waren de eerste controles goed, hopen dat het een stijgende lijn is!

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:10 schreef Fien10 het volgende:
Poeh wat een schrik junkie!!

Welkom voor Soof

En een knipper voor Stroopwafel! *O*

Wij krijgen morgen de uitslag van de vlokkentest telefonisch door. Ik ben echt al dagen zo vreselijk zenuwachtig, en jammer genoeg heb ik er niet zo'n goed gevoel over.. ;(
Oeh, dat lijkt me zenuwslopend... Ik duim voor een goede uitslag!! :*

[ Bericht 4% gewijzigd door Miss_Congeniality op 19-01-2016 14:45:41 ]
  dinsdag 19 januari 2016 @ 14:45:20 #187
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159228392
Plassende katten, gadver :r Ik merk eigenlijk helemaal niks aan mijn katten. Maar omdat wij ondertussen ook met een verhuis bezig zijn, liggen er nu ook dozen in huis, slingert er regelmatig wat kluskleding etc. En daar maken ze dankbaar gebruik van om op te slapen of om mee te spelen. Gelukkig niet om op te pissen vooralsnog :P

Ik las ook iets over baby voelen, inmiddels voel ik haar dagelijks O+ Alleen heeft het vanaf het begin ook al echt aangevoeld als een schopje/duwtje van binnen uit. De laatste week dagelijks en ook meer keren per dag. Wel heel zachtjes steeds, maar wel duidelijk aanwezig. Ik vind het zo gezellig O+

quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:33 schreef Arja het volgende:

[..]

Dat wilde mijn man ook toen wij bezichtigingen hadden. Het appartement heeft er nooit zo mooi uitgezien als toen. We hadden ook de kitrandjes in de badkamer en keuken laten vervangen, extra plintje gezet in de gang en 2 kranen vervangen en nog wat kleine dingen. Dingen die we eigenlijk ook al lang geleden voor onszelf hadden kunnen doen maar nooit de moeite voor namen. En nu is het helemaal netjes en gaan we weg :')
Alleen werd ook aangeraden om het eruit te laten zien alsof je geen huisdieren hebt, dus 1 kat moest alle bezichtigingen uit logeren en 1 naar buiten, krabpaal uit elkaar en tijdelijk bij schoonouders in opslag, kattenbak in de kofferbak, etc. Blijken de nieuwe kopers ook katten te hebben en ze vonden het al zo apart dat er tijdens de bezichtiging steeds een kat bij de achterdeur stond te jammeren :') _O-
pi_159229018
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:16 schreef Emelisse het volgende:
Knipperende tuinboon: check! O+

Poeh, wat een zenuwslopend moment was dat zeg. Maar alles is helemaal in orde. Iets terug in de tijd: 7w6 dgn ipv 8w2 dgn (UD 31 aug), maar dat blijft allemaal binnen de marge. Dat kloppende hartje trouwens: WÁT bijzonder!

De vk vond ook een cyste bij mn eileider die flink aan de maat is (4x3cm). Dat was even schrikken. Die schijnt afkomstig van mijn eisprong, iets dat vaker voorkomt bij zwangere vrouwen. Die schijnt weer te verdwijnen bij 12 weken. Ik kan er evt. wat last van krijgen (pijn in mn buik). Heb ik weer. Ik ga nergens op googlen en vertrouw op haar geruststellende woorden. Erg fijne vrouw btw.

Toen we naar buiten liepen begon het te sneeuwen O+ Dat hebben we vaker gehad tijdens speciale momenten samen #zwijmel. Sja, en zo'n vk praktijk dichtbij heeft ook nadelen. Bij het zowel naar binnen als naar buiten lopen zijn we gespot door een bekende :D

En nu nadenken over 'to combinatietest or not'.
Wat fijn! Nu wil ik helemaal dat die anderhalve week snel voorbij gaat want dan mag ik ook 8-)

Wel even eng van die cyste.. Hopen dat die snel weg is.
pi_159230774
Prut :'). Ik moet weer bh's gaan dragen (zat eraan te komen natuurlijk). Maar ik kan nog niks fijns vinden, ik zoek iets dat niet-synthetisch is (grootste deel katoen), zonder beugel maar nog steeds niet snijdend in de ribben, laag uitgesneden zodat ik nog topjes kan dragen en niet direct in col moet :7, liefst padded maar zonder kipfiletjes.
Iemand hier een idee?

dinsdag 19 januari 2016 @ 18:13:39 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159233763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 16:13 schreef Unihipili het volgende:
Prut :'). Ik moet weer bh's gaan dragen (zat eraan te komen natuurlijk). Maar ik kan nog niks fijns vinden, ik zoek iets dat niet-synthetisch is (grootste deel katoen), zonder beugel maar nog steeds niet snijdend in de ribben, laag uitgesneden zodat ik nog topjes kan dragen en niet direct in col moet :7, liefst padded maar zonder kipfiletjes.
Iemand hier een idee?

Ik heb zwangerschapsbh's (groeibh's) van de HEMA, die zijn alleen niet padded.
pi_159234797
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:19 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ja, het is vreselijk spannend allemaal en wachten duurt zoooooo lang :{ ik ben nu bijna 9 weken en bij 6 weken werd ik kotsmisselijk en dat 2,5 week lang (inclusief afvallen en ingevallen gezichtje want al slank) dus dan denk je wel 'Nou het zou wel goed zitten' maar dat is sinds gisteren ook weer weg en dan zit je wéér in dat niemandsland. Maar ik ben heel blij dat ik iig weer kan eten :')

Heel veel sterkte de komende weken, Google niet te veel (ik heb zo immens veel gegoogled.... Niet gezond. Je wordt er alleen maar onzeker van) en blijf weg uit het 'als het misgaat'-topic. Echt :* het komt goed. Al moet ik mijzelf daar ook nog van overtuigen, hoor. Het is zo lastig.
Lief, dankje :)

Ik probeer mezelf niet gek te maken!

quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:35 schreef junkiexp het volgende:
-knip-

Jeetje wat heftig zeg!! Machteloos gevoel... Sterkte!!
pi_159234873
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:32 schreef ikke_84 het volgende:
Daar ben je soof!! :D fijn dat het goed gaat. Spannende tijd ja, hopelijk heb je een beetje afleiding en gaat de tijd wat sneller voor je gevoel.

Ik vond het kraambezoek van mijn schoonouders en ouders wel leuk. Maar voor de rest vond ik er niks aan. Van mij mogen ze nu allemaal weg blijven :@

Junkie dat is schrikken zeg. Hopelijk gaat jullie kindje goed groeien de aankomende tijd.

Stroop een knipper O+ wat een super nieuws!

Ik ben vandaag alweer 11 weken. Volgende week de echo voor de combinatie test. Ben benieuwd hoe hard hij is gegroeid O+

Lamb wat fijn dat je weer een sticker hebt gekregen. Wat super dat je grote het zo goed meekrijgt O+
Gelukkig viel de prik mee.
Ja ik durfde nog niet zo goed :P En jij al 11 weken!! :o

quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:55 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Ik shock mee.

[..]

Dat zal ik wel zijn :D _O-
:+ Dat denk ik ook.

En lief welkom allemaal, dankjewel.
pi_159235114
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:35 schreef junkiexp het volgende:
Mijn vriendin is nu 33 weken zwanger, elke echo was prima tot vorige week, toen werd er geconstateerd dat onze jongen toch wel aan de kleine kant bleef waarschijnlijk.
We zijn doorverwezen naar het ziekenhuis en daar zijn we vanmorgen geweest, hartfilmpje gemaakt van een half uur en dat was goed.
Urine getest en er zaten geen eiwitten in dus geen zwangerschapsvergiftiging.

Daarna de echo en het besproken met de arts, daar bleek dat onze jongen nu tusen de 1200 en 1500 gram is en dat is fors te licht, ook overall gezien is hij te klein.
Vriendin is direct opgenomen en mocht niet eens meer naar huis om spullen te pakken, ze blijft nu minimaal 7 weken in het ziekenhuis liggen en ze gaan elke dag een echo en hartfilmpje maken.

Mocht het slechter gaan dan gaan ze hem halen en wordt hij eerder geboren.
De placenta geeft waarschijnlijk te weinig voeding door aan het kind, oorzaak daarvan zou stress kunnen zijn maar dat zijn ze nu allemaal aan het onderzoeken.

Erg bizar hoe snel het opeens kan staan, zij ligt daar nu 7 weken en ik sta er thuis opeens alleen voor.
En dat allemaal in 3 uur tijd.

Gelukkig woon ik op 10 min van het ziekenhuis en ben ik ondernemer dus kan mijn tijd goed bepalen maar het valt ons erg koud op ons dak.....

Herkenbaar verhaal... Zo eindigde mijn vorige zwangerschap ook! Werd met 35 weken opgenomen en kreeg toen ook te horen strikte bedrust! Ik heb welgeteld 1 dag bedrust gehad want savonds werd Flint met spoed gehaald en bleek het echt een mini maar oh zo sterk! Sterkte met het afwachten! Hopelijk groeit jullie kleine vent door de rust!! :*

[ Bericht 3% gewijzigd door Ereshkigal op 19-01-2016 19:01:41 ]
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_159235203
Oh fien wat spannend. Ik duim op een goede uitslag.

Emelisse bijZonder he een hartje. Gefeliciteerd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:

Ik las ook iets over baby voelen, inmiddels voel ik haar dagelijks O+ Alleen heeft het vanaf het begin ook al echt aangevoeld als een schopje/duwtje van binnen uit. De laatste week dagelijks en ook meer keren per dag. Wel heel zachtjes steeds, maar wel duidelijk aanwezig. Ik vind het zo gezellig O+

[..]

Dat wilde mijn man ook toen wij bezichtigingen hadden. Het appartement heeft er nooit zo mooi uitgezien als toen. We hadden ook de kitrandjes in de badkamer en keuken laten vervangen, extra plintje gezet in de gang en 2 kranen vervangen en nog wat kleine dingen. Dingen die we eigenlijk ook al lang geleden voor onszelf hadden kunnen doen maar nooit de moeite voor namen. En nu is het helemaal netjes en gaan we weg :')
Alleen werd ook aangeraden om het eruit te laten zien alsof je geen huisdieren hebt, dus 1 kat moest alle bezichtigingen uit logeren en 1 naar buiten, krabpaal uit elkaar en tijdelijk bij schoonouders in opslag, kattenbak in de kofferbak, etc. Blijken de nieuwe kopers ook katten te hebben en ze vonden het al zo apart dat er tijdens de bezichtiging steeds een kat bij de achterdeur stond te jammeren :') _O-
Wat heerlijk dat je de baby zo goed voelt!

Ja mijn man heeft alle kitrandjes al vervangen en ook de kraan inderdaad en alles gewit. Nog nooit zo een mooi huis gehad.

Goed verhaal van jullie kat :D

Onze kat hebben we helaas onlangs moeten laten inslapen, dus ons huis is kattenvrij.
Hoef ik ook niet bang te zijn dat er net als de kijkers komen een haarbal in de gang ligt :')
  dinsdag 19 januari 2016 @ 19:04:47 #195
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_159235410
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 16:13 schreef Unihipili het volgende:
Iemand hier een idee?

Alvast een voedings bh, mocht je borstvoeding willen geven? http://m.hm.com/nl/product/84679?article=84679-A
En Prénatal heeft een meegroei bh: http://www.prenatal.nl/sh(...)h-94266.htm?id=94266
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_159236053
Heb inderdaad al een aantal borstvoedingsbh's en sportbh's geprobeerd maar nog geen gevonden die fijn zat, veel passen ook gewoon niet. Voorkeur heeft ook een voedingsbh voor alvast. Prénatal nog niet binnengestapt maar wel op de website gekeken.. dan moet ik bestellen en misschien retourneren in de winkel. Voelt toch beetje raar om met 4 weken al de Prénatal binnen te lopen (kans op betrapt worden :D?)

Bedenk me net dat er ook extenders bestaan voor de bh's die qua omvang niet passen, maar dan heb ik wel 26 sluitingen aan de achterkant :').

[ Bericht 7% gewijzigd door Unihipili op 19-01-2016 19:35:25 ]
pi_159237491
Uni heb je zon afwijkende maat? Ik zou vooral wachten met dingen als voedingsbhs hoor, je krijgt echt in de laatste maand pas een goed beeld van wat je er allemaal in kwijt moet kunnen zeg maar :D.

Edit: morgen termijnecho O+ ik vind het spannend!
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:18:59 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159237708
Min tetta's doen al pijn sinds week vier ofzo, dus daarom draag ik ze ook al een tijd lang.
pi_159238067
Ik zou ook nog even wachten :Y
Hier zit alles wat strakker, maar nog acceptabel strak, zeg maar. Ik had trouwens verwacht dat ik door al mijn gevreet zou zijn aangekomen. Maar was netjes stabiel gebleven. Misschien wel door het stoppen met biertjes drinken :+ Mijn bloeddruk was trouwens wel een tikje laag, dat heb ik goed aangevoeld.

En nu moet ik mijn fijne kloon straks gedag gaan zeggen }:| :P
pi_159238088
Ik ben niet bijgelezen maar ik voel me zo ongelofelijk klote..
SPOILER
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:30:09 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159238112
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:29 schreef Fien10 het volgende:
SPOILER
He gadver, wat een klote nieuws voor hun ;(

Lijkt me heel erg moeilijk voor ze, en ook voor jullie ;(
pi_159238317
Ahh fien wat naar ;(.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:36:13 #203
220609 Nouk84
pi_159238325
Sterkte Fien! Heel heftig nieuws! Wat gaan zij ermee doen? Laten ze het wel komen?

In mijn ogen; kinderen met down zijn volgens mij de gelukkigste op aarde. Ware het niet dat de opvoeding retezwaar is.
pi_159238384
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
Sterkte Fien! Heel heftig nieuws! Wat gaan zij ermee doen? Laten ze het wel komen?

In mijn ogen; kinderen met down zijn volgens mij de gelukkigste op aarde. Ware het niet dat de opvoeding retezwaar is.
SPOILER
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:41:48 #205
220609 Nouk84
pi_159238524
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:38 schreef Fien10 het volgende:

[..]

SPOILER
Tja, die keus is ieder voor zich. Heel sneu, maar voor hun voelt dit 'goed'. Hoe oneerlijk voor het vruchtje ook...
pi_159238537
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:29 schreef Fien10 het volgende:
SPOILER
Wat ongelofelijk verdrietig! ;( Pfffff, en wat heftig dat jullie het nu nog moeten horen. Jullie weten het morgen toch? Ondanks al je huidige logische gevoelens, duim ik toch dat jullie kindje gezond is.

En wat heb ik hier veel goede eerste echo's voorbij zien komen, heerlijk he, die eerste bevestiging dat er echt een kindje groeit! *;
pi_159238582
Oh FIen, wat ontzettend gemeen en oneerlijk, zwaar hoor! ;( ;( :*
pi_159238850
Jemig Fien, wat heftig. Ook de beslissing die ze gemaakt hebben, ik snap je gedachtengang wel :{
pi_159238916
Wat een verdrietig nieuws voor hun, fien.
Maar dat jij nog niet gebeld bent, is een goed teken toch?
pi_159239069
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:52 schreef Arja het volgende:
Wat een verdrietig nieuws voor hun, fien.
Maar dat jij nog niet gebeld bent, is een goed teken toch?
Zij zouden eigenlijk ook morgen gebeld worden, maar werden vandaag eind van de middag half 5 pas gebeld. Dus wie weet krijg ik morgen ochtend ook nog slecht nieuws ...
pi_159239299
Fien, wat heftig ;( Het hele dilemma zit momenteel helemaal vers in mijn hoofd, aangezien we moeten gaan beslissen over dit soort scenario's. Begrijp ik goed dat bij jullie een verhoogde kans kwam uit de combitest en nu dus de vlokkentest werd gedaan? (ook nog een NIPT ertussen gehad?) Sorry, nieuwsgierigheid. Je hoofd staat er natuurlijk niet naar.

Ik vind jullie standpunt mooi. Dat maakt de situatie niet makkelijker. Sterkte.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:04:27 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159239302
Ah Fien... wat verschrikkelijk naar, zo dichtbij en tegelijkertijd ;( En dan nog je eigen gevoel, bah. Ik duim voor je dat t morgen goed blijkt te zijn!
pi_159239500
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:28 schreef Emelisse het volgende:

En nu moet ik mijn fijne kloon straks gedag gaan zeggen }:| :P
O serieus ben jij een kloon? :D
Spannend .. ik ben slecht in klonen raden. Heb het altijd als laatste door als al 80 keer in een topic is gezet wie de kloon is :')

Fien wat ontzettend droevig nieuws. Tja het blijft een zo persoonlijke keuze ... Ieder maakt hierin zijn keuzes. En soms is dat hard naar anderen toe, omdat zij die keuze niet zo zouden hebben gemaakt. Heel lastig lijkt me dat, als het zo dichtbij is :* . Desondanks hoop ik echt dat jullie morgen een hele goede uitslag hebben :*
pi_159239676
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:04 schreef Emelisse het volgende:
Fien, wat heftig ;( Het hele dilemma zit momenteel helemaal vers in mijn hoofd, aangezien we moeten gaan beslissen over dit soort scenario's. Begrijp ik goed dat bij jullie een verhoogde kans kwam uit de combitest en nu dus de vlokkentest werd gedaan? (ook nog een NIPT ertussen gehad?) Sorry, nieuwsgierigheid. Je hoofd staat er natuurlijk niet naar.

Ik vind jullie standpunt mooi. Dat maakt de situatie niet makkelijker. Sterkte.
Nee in mijn familie komt een cromosoom translocatie voor en mijn broer en ik zijn allebei drager waardoor we verhoogde kans hebben op kinderen met downsyndroom. Vandaar dat we beiden in aanmerking komen voor prenataalonderzoek.
pi_159240127
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:12 schreef Crumpette het volgende:
Uni heb je zon afwijkende maat? Ik zou vooral wachten met dingen als voedingsbhs hoor, je krijgt echt in de laatste maand pas een goed beeld van wat je er allemaal in kwijt moet kunnen zeg maar :D.
Hmmm ja true, dat was ook een zorg. Sommige zijn meegroeibh's dan kan ik een maatje groeien maar dunno verder. Ik ben relatief breed en snel last van druk op m'n ribben, niet heel afwijkend maar toch wel net precies lastig.

Fien10: klote, wilde roepen dat ik hoop dat het vals alarm is maar er is al ander nieuws lees ik nu :*.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:50:22 #216
52229 Chanty
pi_159241231
Jeetje fien wat ontzettend heftig ;( ik duim dat jullie toch goed nieuws krijgen maar snap dat dit ontzettend moeilijk is voor jullie en ook voor hen :*
pi_159241471
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:58 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Zij zouden eigenlijk ook morgen gebeld worden, maar werden vandaag eind van de middag half 5 pas gebeld. Dus wie weet krijg ik morgen ochtend ook nog slecht nieuws ...
Ik heb goede hoop dat je bij slecht nieuws ook al gebeld zou zijn. Ik duim verder voor je.
pi_159241734
Fien wat heftig ;( en wat verdrietig.
Ik hoop dat jullie morgen ander nieuws krijgen :*
pi_159247401
Fien, wat een heftig nieuws. Wat een gevoelens komen daarbij los. Sterkte met jullie eigen nieuws straks, wat het ook is, het blijft nu extra lastig nieuws. Toch duim ik voor een gezond kindje voor jullie. ♡
  woensdag 20 januari 2016 @ 08:34:24 #220
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159247635
Een knipper voor emelisse! *O* Bijzonder hč? Ik moest een traantje wegpinken...

En sterkte vandaag Fien :* Ongeacht de uitslag zal het zwaar zijn met het nieuws van je broer in je achterhoofd. Maar ik blijf duimen op een goede uitslag voor je :*
  woensdag 20 januari 2016 @ 08:50:46 #221
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159247786
Oh jeetje Fien! Wat een klote nieuws zeg!
Hopelijk is jouw uitslag wel goed, ik duim voor je.

Junkie, ook heftig zeg, hopelijk gaat de beeb lekker goed groeien nu.

Voor de rest niet helemaal up to date, maar ik las iets over goede echo's en nieuwe dames in de groep? *O* *O* *O*

Het gaat hard hier op het forum zeg! amper bij te houden haha.
En die Bh's, tja, ik draag al best een ruime maat, en ik heb aan de achterkant idd een extender er tussen. De breedte maat was er niet en ik moest echt andere Bh's.

Gister de 20 weken echo en alles was goed! O+
Nog 21 weekjes tot due date! Jeej *O* *O*
  woensdag 20 januari 2016 @ 10:03:19 #222
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159248750
Jeetje Fien, wat een verdrietig nieuws ;(
Ik hoop zo voor je dat jouw uitslag wel goed is, al kan ik me voorstellen dat dat dan ook weer een heel dubbel gevoel zou geven...
pi_159249357
Dan weer wat goed nieuws: mooie termijnecho gehad vanmorgen! *O* O+
pi_159249559
Ach Fien :* Ik duim voor jullie

En dan idd het tegenovergestelde: Jeej Crumpette! *O*

Ik ben vandaag voor het laatst aan het werk tot juni! *O*
pi_159249615
Heeeeerlijk Dot! *O*

Crump wat fijn, weer een goede echo! En wat gaat het snel joh :O

Fien, ik duim ook voor een goede uitslag voor jullie. Het zal hoe dan ook hele dubbele gevoelens opleveren, klote hoor :*.
pi_159249665
Crumpette wat fijn *O*

Dot heerlijkheid! Lekker walvissen en chillen dus :7
pi_159249668
Pf fien wat heftig! Ik duim!

JAaa fijn crumpette!

En dat klinkt heerlijk dot!

Hier even in de weer geweest met de kleding die hier nu ligt om te kunnen tellen of ik al genoeg heb. Heb maar foto's gemaakt zodat ik overzicht blijf houden. Alles ligt wat op elkaar gepakt in de kast dus was kwijt hoeveel ik had. Kind hoeft iig niet in z'n blootje te liggen ;)....

Helaas wel weer dikke reactie op dat 'even in de weer'.
Nu dus horizontaal tot ik weer richting de school van O mag.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159249882
Zaterdagochtend start ik met Mom in Balance :o Aangezien ik voorlopig toch niet aan sporten toe kom. Ik mis de beweging! Ik deed 3x pw aan hardlopen, redelijk intensief, en kan dat nu even niet opbrengen. Als ik MiB en in de loop der tijd een hardlooptraining daarbij kan oppakken, mag ik tevreden zijn denk ik zo :)

Thanks voor de knipper felicidadosjes! O+

@Crumpette: Fijn! Termijn bijgesteld?
pi_159250053
Fien :* Wat een verdrietige situatie... Ik hoop toch dat jij een gezond kindje draagt :*

Over bh's..
Ik heb juist sindskort m'n bh's weer aan de wilgen gehangen ;) Ik ben na de geboorte van peuterdochter begonnen met voedingsbh's (van de hema, eerst met een extender ertussen ook), omdat het handig was dat ik dan van die lekpads erin kon stoppen. Daarna werd het een gewoonte, maar laatst was ik ze echt opeens weer zat. (Voedings)bh's dragen echt allang niets (meer) bij aan het comfort oid. Ik droeg voor peuter ook nooit bh's en nu zit het ook weer veel fijner zonder. Ik denk er ook over om na de geboorte de lekpads gewoon in m'n hemdje te doen eerst en te kijken of dat niet gewoon ook blijft zitten.
pi_159250283
Fien :* wat een verdrietige situatie. Ik hoop voor jullie dat jullie kindje wel gezond is.

Crumpette wat fijn van de goede echo!

Dot verlof *O*

En ik moet er niet aan denken om zonder bh te lopen :X voor de zwangerschap al niet maar mijn tieten doen nu met bh al zo veel pijn als ik de trap op loop ofzo, zonder moet ik ze echt vasthouden :')
pi_159250430
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:14 schreef elamanilo het volgende:
Fien :* Wat een verdrietige situatie... Ik hoop toch dat jij een gezond kindje draagt :*

Over bh's..
Ik heb juist sindskort m'n bh's weer aan de wilgen gehangen ;) Ik ben na de geboorte van peuterdochter begonnen met voedingsbh's (van de hema, eerst met een extender ertussen ook), omdat het handig was dat ik dan van die lekpads erin kon stoppen. Daarna werd het een gewoonte, maar laatst was ik ze echt opeens weer zat. (Voedings)bh's dragen echt allang niets (meer) bij aan het comfort oid. Ik droeg voor peuter ook nooit bh's en nu zit het ook weer veel fijner zonder. Ik denk er ook over om na de geboorte de lekpads gewoon in m'n hemdje te doen eerst en te kijken of dat niet gewoon ook blijft zitten.
Ja ik draag dus al tijden geen bh, alleen bij uitzondering en dan zonder beugel maar die zit ook irritant. Alleen nu beginnen zhe boobies zwaarder te worden maar misschien is dat wennen.
Of een voedingstop ofzo al is die (ik gepast heb) nu nog te groot bij m'n buik/taille, wat ook weer niet fijn zit.
Traplopen houd ik ze vaak ook bij vast, niet zoveel moeite :P.
pi_159250474
Dot met verlof! *O* superfijn! Voetjes omho- oh wacht, dreumes. :')

Ik ben twee dagen vooruitgezet en zit ineens op 11+1! :7 ik zeg winst.
pi_159250489
Ik ben fan van de voedingshemdjes van de H&M, die hebben een soort binnentopje dat voor mij precies genoeg is qua ondersteuning.

Heb je wasbare pads ela? Wegwerp hebben vaak zo'n plakstripje toch? Misschien dat Lilypadz dan fijn zijn als ze niet blijven zitten?

En ik moet eerst mijn dag nog volmaken he :+ Lekker snipverkouden, maar mn mailbox is al opgeruimd *O*
pi_159250494
Bedankt voor de lieve reacties. Nog niets gehoord helaas. Ik hoop niet dat ik de hele middag nog in deze spanning moet zitten.

Fijn van de goede termijnecho Crumpette!
  woensdag 20 januari 2016 @ 11:56:10 #235
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159250846
Goede echo voor Crumpette! *O*

Bijna verlof voor Dot! *O*

Ik loop thuis ook het liefst zonder bh... Maar ik vind het er niet bepaald florissant uitzien, dus buiten de deur draag ik er wel een. Al zit het niet echt heel lekker op het moment. De beugel van mijn bh vind ik vervelend af en toe..
Pijnlijke boobies heb ik alleen aan het begin van de zwangerschap gehad. Toen bewogen ze ook met bh teveel naar mijn zin, en 's ochtends bij het opstaan voelde ik ze zakken :') Nu gelukkig geen last meer van. Maar ze zijn bij mij ook niet heel veel gegroeid, van een D naar een E.

En ik heb toch zin in mijn lunch van dadelijk :9 Ik heb 2 harde bruine broodjes bij me met allerlei pitjes en zaadjes en ik heb sla, komkommer, tomaat, ei, ham en kaas bij me om ze heel lekker op te tuigen :Y)
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:00:47 #236
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159250942
Mag ik een hapje miss? :D
pi_159251665
Uni, hier ook zonder beugels, ik heb alleen ervaring met de voedingsbh's van Hema en met die van Waschbaer, deze. Als het nodig is dan kan ik die weer opduiken na de geboorte :)

Dot, ik heb wasbare, maar ik gok dat ze wel blijven hangen in een stretch-hemdje. Ik draag bijv. die van prenatal, die kunnen zelfs losgemaakt voor het voeden. Of iets in die richting.

En dat gevoelige herken ik inderdaad ook, maar in een topje/hemdje is dat niet meer dan in een bh vind ik. Na de geboorte had ik het ook het meest, met stuwing en gevoelige tepels. Toen kon ik sowieso bijna niets verdragen aan mijn borsten.
pi_159252095
Knifty wat fijn een goede 20 weken echo! Heb je een mooi plaatje? En weet je wat het wordt? Of was jouw vriend nou degene die het niet wilde weten?

Crumpette wat goed dat de echo goed was. Wat is jouw ud?

Fien sterkte met wachten! Wat duurt dat dan lang he
pi_159252126
Oké thnx! Ik ga als ik 'uit de kast' ben wel op zoek naar een fijne voedingstop, ik draag sowieso altijd strakke topjes onder alles. Of toch maar als second-best een bh die net niet door de keuring kwam. Ik ben echt heel kriebelig enzo, dus dit is nu irritant maar met misschien ook maar dan anders. Lekker moeilijk :D.
pi_159252315
Fien wat gemeen dat ze je zo lang laten wachten. Ik duim voor je :*

Crump een goede echo en vooruit gezet ^O^ Het is druk begin augustus :D gezellig.

Dot nog een paar uurtjes! Heerlijk!! Daarna lekker genieten van je verlof. Had je alles al klaar thuis voor de kleine?

Lamb :D wat ben je geordend. Alle kleertjes op de foto gezet om overzicht te houden _O_ zo te horen heb je genoeg.
Nu lekker rustig aan doen hoor. Heeft O een continue rooster of gaat hij 2 dagdelen naar school?

:9~ miss!! Nou heb ik ook zin in wat lekkers nomnom

Ow knifty vergeet ik jou :@
*O* voor je goede echo. Ik ben ook wel benieuwd of jullie het geslacht weten en willen delen O-)
  woensdag 20 januari 2016 @ 13:03:31 #241
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159252332
Ik kwam checken of er al nieuws was voor Fien, maar ik duim nog even door :*

Wel goeie echo's voor Crump en Knifty, yay! *O*

En Dot bijijijna met verlof, heerlijk! Ik moet nog 9 dagen geloof ik :9

Oh en ik vind bh's wel echt prettig hoor. Vorige zwangerschap verdroeg ik ze pas op het eind niet meer omdat de beugels dan op mijn beurse ribben drukten :') Maar nu heb ik daar al voedingsbh's voor. Van de Hunkemuller, die zaten fijn en het zag er ook behoorlijk uit ^O^
pi_159252610
OUD / [meet] Interesse in een OUD-meeting? hier nog mensen die willen meeten? Zaterdag 30 januari vanaf 10.00, Eilandsteede in Utrecht :)
pi_159253692
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:03 schreef ikke_84 het volgende:

Lamb :D wat ben je geordend. Alle kleertjes op de foto gezet om overzicht te houden _O_ zo te horen heb je genoeg.
Nu lekker rustig aan doen hoor. Heeft O een continue rooster of gaat hij 2 dagdelen naar school?

Haha erg hč ... Tikkie ocd zit er wel in ;)
En ze ( ;) ) heeft een continue gelukkig! Scheelt een hoop extra fiets ritjes
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159253807
Jee Fien, wat een heftige en verdrietige situatie.. Ik duim dat je snel goed nieuws krijgt :*

Dot met verlof, hoera! *O* En goeie echo's voor knifty en crumpette! Fijn dat je vooruitgezet bent crump, bonusdagen :)

Over bh's, jeetje, dat jullie allemaal liever zonder bh lopen! Ik heb kleine borsten (70B normaal), maar vind het niet fijn om zonder bh te lopen, het voelt zo naakt en zeker als het koud is zou ik me zorgen maken om stijve tepels enzo :@ Maar ach, het zal ook wel gewenning zijn..

Lamb, boks voor het kleertjes-overzicht! Ik heb gister een uitgebreide lijst gemaakt met kleding per maat :D

Volgende week is mijn laatste week voor verlof, en deze week zit er na vandaag alweer op voor mij :o Ben volgende week pas 33 weken (nouja.. pas.. :P), maar het kwam zo uit met vrije dagen etc. Qua schema maakt het voorlopig weinig uit gezien februari weer drukker is met studie, maar het is toch wel heel fijn, weer iets 'af' :)
  woensdag 20 januari 2016 @ 14:09:47 #245
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159253890
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:05 schreef onomatopee het volgende:

Over bh's, jeetje, dat jullie allemaal liever zonder bh lopen! Ik heb kleine borsten (70B normaal), maar vind het niet fijn om zonder bh te lopen, het voelt zo naakt en zeker als het koud is zou ik me zorgen maken om stijve tepels enzo :@ Maar ach, het zal ook wel gewenning zijn..

Ik loop liever zonder bh omdat ik dat lekkerder aan vind voelen. Maar het voelt inderdaad wel naakt en ik loop buiten de deur liever ook niet rond met zichtbare tepels van de kou en zo, daarom buiten wel altijd een bh aan :Y
Om diezelfde reden vind ik die meegroei bh's zo irritant, dat is gewoon een lapje stof over je tet. Dan zie je nog alles door je shirt heen, dat is nu juist wat ik niet wil :')
pi_159254270
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:59 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Haha erg hč ... Tikkie ocd zit er wel in ;)
En ze ( ;) ) heeft een continue gelukkig! Scheelt een hoop extra fiets ritjes
Ze :@ :D ^O^
Ga ik onthouden :P
Wel een beetje uit kunnen rusten?

Ik heb meestal al mijn energie op op dit tijdtip :O ik hoop toch echt dat mijn energie level weer wat gaat stijgen de aankomende weken.

Zonder bh rond lopen :X niks voor mij. Maar lijkt me wel makkelijk als je een keer een leuk truitje of jurkje aan wil waar anders je bh bij te zien is.
pi_159254362
Hier ook altijd bh's idd...
Behelp mij nu met mijn sportbh's thuis en buiten de deur met verlengstukjes en hier en daar even wat recht schudden ;)...
Gok dat ik van 80c/D naar 90D/E ben gegaan

Haha goed bezig ono! En? Compleet?
We'll have love aplenty
You and Me
  woensdag 20 januari 2016 @ 14:36:36 #248
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159254564
Crump een goede echo *O*
(bijna) verlof voor Dot en Ono *O*
En een goede echo voor Knifty! *O*

En ikke: nog steeds zo moe? Ik ben ook echt non-stop uitgeput ;( Ik sta moe op, ben overdag moe, val 's avonds bijna in slaap op de bank en ga dan maar om 9 uur naar bed, zodat ik mijn 9,5 uur slaap kan halen.. om de volgende ochtend gewoon weer moe wakker te worden. Had wel goede hoop dat dat over een maand wel over zou zijn! ;(

Ik draag eigenlijk altijd bh's. Niet dat het echt nodig is (bescheiden b), maar omdat het anders zo kaal/bloot voelt. Ze zijn wel al iets gegroeid, dus binnenkort maar eens shoppen voor nieuwe...

[ Bericht 17% gewijzigd door Stroopwafelmeisje op 20-01-2016 14:41:31 (/Pregnancybrain) ]
pi_159257338
Ohw Fien wat naar! Hopelijk is jullie uitslag goed.

Ik las over bh's, weet iemand een goede meegroeien bh die voorgevormd is.

Goede echo's en nieuwe zwangeren *O*

Molo, ik denk niet dat je het vruchtwater kunt voelen klotsen, maar ik had laatst ook dat er iets onder mijn handen wegfloepte. Ik voel de kleine inmiddels dagelijks, maar nooit als ik mijn man wil laten voelen natuurlijk :P
pi_159258511
Oh jommes! Ik kom buurten!
Ik ben zwanger! O+
En dit voelt net zo goed als bij J's zwangerschap, totaal geen angst dat het fout gaat, dit gaat goed!

Wat een verschil met de zwangerschap van de miskraam zeg.

Mag ik al mee doen? Mijn nod is officieel nog niet geweest maar hallo! Ik heb 2 streepjes O+
♥ J & S
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:55:36 #251
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159258641
Haai klap! :-)

We hebben expliciet gezegd dat we niet wilden weten wat t wordt, dus ze heeft er ook niet specifiek naar gezocht. We hadden al een meisjesnaam, maar die heb ik gister finaal overboord gegooid.
Ben nu fan van een andere naam maar die is best truttig voor mijn gevoel.
Hint: niets zonder jou kunnen en bla bla bla.
De naam die in dat liedje voor komt. <3
pi_159258782
Knifty! Wat zoet :) ik vind het wel een leuke naam!

En knuffels voor Fien!

Jompels voor goede echos, bijna verlof en al dat leuks *O*
♥ J & S
pi_159258978
<3 Hee Klap! Wat tof dat we samen zwanger zijn O+

Fien, ik ben benieuwd hoe het bij jou is :*
pi_159258986
Jeah welkom klap *O*
Fijn dat het zo goed voelt. Dat het maar een mooie plakker mag zijn O+

Knifty leuke naam :Y
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:11:29 #255
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159259059
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Crump een goede echo *O*
(bijna) verlof voor Dot en Ono *O*
En een goede echo voor Knifty! *O*

En ikke: nog steeds zo moe? Ik ben ook echt non-stop uitgeput ;( Ik sta moe op, ben overdag moe, val 's avonds bijna in slaap op de bank en ga dan maar om 9 uur naar bed, zodat ik mijn 9,5 uur slaap kan halen.. om de volgende ochtend gewoon weer moe wakker te worden. Had wel goede hoop dat dat over een maand wel over zou zijn! ;(

Ik draag eigenlijk altijd bh's. Niet dat het echt nodig is (bescheiden b), maar omdat het anders zo kaal/bloot voelt. Ze zijn wel al iets gegroeid, dus binnenkort maar eens shoppen voor nieuwe...
Dat uitgeputte had ik ook de eerste weken, dat was niet tof :N Ik was ook zeer teleurgesteld toen het niet spontaan verdwenen was met 12 + 0 :'). Ergens in de 14e week werd het beter gelukkig!

Inmiddels ben ik wel weer chronisch moe onderhand, maar dat ligt meer aan de combinatie werk + verbouwing/verhuizing + zwanger. Ik denk dat ik zonder die verbouwing/verhuizing wel gewoon wat meer energie zou hebben :Y
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:12:00 #256
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159259073
Klaprooss gefeliciteerd!! *O* Dat het maar een mooie plakker mag zijn!
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:13:02 #257
52229 Chanty
pi_159259106
Ik zag hele dikke strepen voor klap in het andere topic *O* fijn dat het ook goed voelt! Ik duim voor een plakkert.

En ik las over een hele hoop goede echo's *O*
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:15:28 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159259193
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:06 schreef Sull het volgende:
Ohw Fien wat naar! Hopelijk is jullie uitslag goed.

Ik las over bh's, weet iemand een goede meegroeien bh die voorgevormd is.

Goede echo's en nieuwe zwangeren *O*

Molo, ik denk niet dat je het vruchtwater kunt voelen klotsen, maar ik had laatst ook dat er iets onder mijn handen wegfloepte. Ik voel de kleine inmiddels dagelijks, maar nooit als ik mijn man wil laten voelen natuurlijk :P
Nee klopt, want er zit geen lucht bij, maar het heen en weer bewegen, klotsen noem ik het, maar bedoel eigenlijk mini baby die heen en weer zwemt/beweegt zeg maar :D

Welkom Klaproos!

En Knifty, heb geen flauw idee welk nummer je bedoelt. DM? :+
pi_159259613
Ohhh Klap *O*
pi_159259673
Mag ik ook een DM Knifly :@

Fien, hopelijk ben je ondertussen gebeld met goed nieuws!

Ik las over goede echo's *O*
Klap, welkom hier!

En die eeuwige vermoeidheid.. Ik ben er ondertussen ook echt wel klaar mee. Nu een verkoudheid erbovenop, dubbel feest.. -O-

Maar morgen wel baby spieken bij de termijn echo! Wel helemaal aan het einde van de dag, maarja. Baby O+
En stiekem vind ik het wel spannend, want behalve de vermoeidheid worden de andere klachten minder. Dus zou het nog wel goed gaan blablabla. Ik ben blij als ik straks de baby voel ;)
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:40:14 #261
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159259890
Welkom klap! *O* wat zou je ud zijn? Zitten we inmiddels al in oktober of nog net niet?
(de tijd gaat zo langzaam! Is het echt pas drie weken sinds de positieve test?)

Oh, ik denk dat ik de hint snap, Knifty! das ook voor het eerst, dat iets niet uitgeschreven hoeft te worden :')
Ik vind 'm niet tuttig hoor! Juist lief en zoet!
pi_159260000
Klap ja welkom terug en gefeliciteerd!

Sull wat heerlijk dat jij de baby ook al zo voelt.
Ik wil ook eindelijk. Duurt lang en word er ook wel een beetje onzeker van intussen.
Vrijdag maar eens aankaarten bij de vk.
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:59:39 #263
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159260406
Jullie hebben pm :-)
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:00:17 #264
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159260421
Welkom klaprooss! Tweede kindje dus?

@Knifty: mooie naam! Woon je dichtbij een station? Altijd handig :+

Voor mij is het tijd om uit de kast te komen als kloon. Jullie (m.u.v. Miezziej :P ) kennen mij niet, maar de mensen in het topic waar ik vaak post (=hardlooptopic) hadden me hier wel uitgepikt.

Dusss... hopelijk niet te verwarrend, maar Emelisse = vanaf nu: Quoi :) Emelisse, mijn favoriete (maar nu even niet) biertje, blijft een toffe username en met pijn in mijn hart neem ik afscheid :')
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:02:30 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159260485
Goeie wel, als OUD kloon een biermerk nemen _O-
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:06:24 #266
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159260608
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef Molo het volgende:
En geen hond natuurlijk die dat doorheeft ;) Maar het was wel ff gniffelen.
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:07:40 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159260652
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:06 schreef Quoi het volgende:

[..]

En geen hond natuurlijk die dat doorheeft ;) Maar het was wel ff gniffelen.
Ik ken weinig biermerken, drink zelf alleen Guinness :D
Maar mooi bedacht wel _O_
pi_159260957
Gefeliciteerd klaprooss!
pi_159261025
Fien, ik hoop echt dat je onderhand al goed nieuws hebt gekregen! Heb hier vandaag paar keer gecheckt, maar zie nog niets. Ik duim nog even verder.

En klap jee! Ik heb bij deze zwangerschap ook dat het vanaf het begin beter voelt dan de twee miskraamzwangerschappen! Al durfde ik dat niet heel erg toe te geven want ik dacht, dan komt de klap alleen maar harder aan. Maar ik denk wel echt dat het dus stiekem wat zegt! En je strepen met deze termijn zijn echt al super zeg! *O*

Ik snap de hint niet Knifty! ikwilhetwetenikwilhetweten!
pi_159261136
Klap *O* *O* .. Ben benieuwd wat jouw UD wordt .. Misschien wel een datumvierling dan :o :+

En Quoi uit de kast *O*
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:27:34 #271
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_159261171
Q (en miniQ) O+ Eeeeindelijk uit de kast hier in OUD *G*
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:31:48 #272
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159261252
O+
pi_159261443
Quoi eindelijk uit de kast! Dat hardlooptopic heb ik vorig jaar ook een tijdje in meegeschreven (onder ander account, deze achterstevoren). Totdat mijn lijf zei 'flikker op met je kutsportiviteit' en allerlei vage klachten gaf.

Marjolijntje morgen termijnecho *O* dat van die verminderde klachten ken ik... Je wilt niet misselijk zijn maar als je 't bent geeft het een soort van rust dat het wel goed zit. Kan dan alsnog prima fout gaan of fout zitten maar je voelt iig wat. Nu dobber je er helemaal zo tussenin. Vandaag 9+0 en sinds zondag al niet meer zo ziek als voorheen. Heel fijn, maar ergens ook verontrustend. Al vervang ik de komende 7 maanden geen vuilniszak meer want daar moest ik wel van overgeven :')
pi_159261471
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:00 schreef Quoi het volgende:
Welkom klaprooss! Tweede kindje dus?

@Knifty: mooie naam! Woon je dichtbij een station? Altijd handig :+

Voor mij is het tijd om uit de kast te komen als kloon. Jullie (m.u.v. Miezziej :P ) kennen mij niet, maar de mensen in het topic waar ik vaak post (=hardlooptopic) hadden me hier wel uitgepikt.

Dusss... hopelijk niet te verwarrend, maar Emelisse = vanaf nu: Quoi :) Emelisse, mijn favoriete (maar nu even niet) biertje, blijft een toffe username en met pijn in mijn hart neem ik afscheid :')
Ohh wat leuk :D
Ik drink geen bier dus wist niet eens dat het een biermerk was :@ :')

Ik hoop dat het goed gaat met Fien!

Welkom terug Klaproos, fijn dat je je er nu zo goed bij voelt :D

Hier voel ik mij eigenlijk redelijk normaal, alleen meer vermoeid. Ben bijna niet misselijk geweest enzo. Dinsdag heb ik de echo voor de combinatietest. Gezien onze leeftijd is het risico niet verhoogd, maar we zijn allebei nogal van die "meten is weten" types :P. Soms ben ik bang dat mijn gebrek aan kwaaltjes erg is, dus kan stiekem niet wachten tot de echo :@
pi_159261541
Knifty, ik vind het een hele leuke naam O+
pi_159261573
Eind van de middag werd ik eindelijk gebeld. Met goed nieuws. De uitslag van de vlokkentest was goed. Alsnog een dubbel gevoel. Toch probeer ik een beetje blij te zijn. We krijgen een zoon!
pi_159261671
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef Fien10 het volgende:
Eind van de middag werd ik eindelijk gebeld. Met goed nieuws. De uitslag van de vlokkentest was goed. Alsnog een dubbel gevoel. Toch probeer ik een beetje blij te zijn. We krijgen een zoon!
Ik reageer en lees hier eigenlijk nauwelijks meer, maar ik heb nu wel zitten f5en.

Ik ben zo blij dat jullie een gezond manneke krijgen. O+ Maar ik snap heel goed dat het ontzettend dubbel is. :*
pi_159261696
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:51 schreef klaprooss het volgende:
Oh jommes! Ik kom buurten!
Ik ben zwanger! O+
En dit voelt net zo goed als bij J's zwangerschap, totaal geen angst dat het fout gaat, dit gaat goed!

Wat een verschil met de zwangerschap van de miskraam zeg.

Mag ik al mee doen? Mijn nod is officieel nog niet geweest maar hallo! Ik heb 2 streepjes O+
Hey leuk!! Gefeliciteerd O+

quote:
Wauw.. gefeliciteerd!!! Snap het dubbele gevoel :{

Een zoon O+
pi_159261762
Fien, een gezonde zoon! O+
Dat dubbele gevoel snap ik ja, ik hoop dat je het snel een beetje los kunt laten en ervan kunt genieten :*
pi_159261806
quote:
Gefeliciteerd met de goede uitslag :*
Goed dat je blij durft te zijn ondanks dat het heel dubbel voor jullie is.

Een zoon O+
pi_159261962
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:40 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Welkom klap! *O* wat zou je ud zijn? Zitten we inmiddels al in oktober of nog net niet?
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Klap *O* *O* .. Ben benieuwd wat jouw UD wordt .. Misschien wel een datumvierling dan :o :+
30 sept, berekend aan de hand van de positieve ovulatietest. Geen duidelijke rekenstart vanwege de miskraam natuurlijk.
♥ J & S
pi_159261978
Fien wat lastig.
Fijn dat jullie uitslag wel oké was. En een jongetje O+

[ Bericht 3% gewijzigd door klaprooss op 20-01-2016 19:23:24 ]
♥ J & S
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:02:04 #283
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159261987
@Miezziej: Leuk he? Eerst geef je een estafettestokje aan elkaar over, dan ben je beiden zwanger (ok, daar zat ca 2 jaar tussen, maar toch). Fok!ling Girlpower! (je UI!) Veel plezier met je termijnecho (alweer).

@Nazil: :D

quote:
Wat fijn om iets van je te horen! Zenuwslopende dag moet dat voor jullie zijn geweest :X

Jullie krijgen een zoon O+ Sterkte me de situatie zoals hij is.
pi_159262221
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:01 schreef klaprooss het volgende:
Fien wat lastig.
Fijn dat jullie uitslag wel oké was. En een jongetje :')
Die smilie! :+ :+ :+
pi_159262248
quote:
Fien! Een gezond zoontje, fantastisch nieuws! En kan me de dubbelheid voorstellen, maar toch ben ik heel blij voor je. En voor jullie zoontje. :)
pi_159262315
Goed nieuws Fien, gelukkig. *O* Wel heel dubbel :*
pi_159262546
Fien fijn dat alles goed is!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_159262570
Klap! *O*

Fien wat dubbel :* en wat een fantastisch nieuws!

Vanmorgen nekplooimeting gehad met vrolijk stuiterende mini en geen verhoogd risico.
O+
pi_159262587
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:10 schreef Svane het volgende:

[..]

Die smilie! :+ :+ :+
Omg.. Oeps! Dat moes deze zijn O+ sorry!!! Oh man, ik lach mn kind ervan wakker :')
♥ J & S
pi_159262681
Fien wat een fijn nieuws! Blijft wel dubbel natuurlijk.

Klap, welkom terug!

Arja, het is heel normaal om met een eerste zwangerschap de baby pas te voelen rond de 20 weken hoor.

Ik las over een mooie naam uit een liedje O+ Knifty was het geloof ik, toch?
pi_159262877
Klap gefeliciteerd! *O*

Ophelia ook! *O*
Fien, genieten van jullie goede nieuws kan echt geen kwaad. En zoontjes zijn supertof! *G*
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:42:43 #292
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159263175
Jaaaaa goed nieuws allover!! *O*

Fien wat een opluchting! Ik ben heel erg blij voor je :*

Ophelia een goeie nekplooi, geweldig O+ en stuiterende mini, yay!!

Klaprooss welkom terug!! Ik zag je strepen ook, dik man!! Dat zit vast goed! ^O^
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:44:07 #293
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159263207
quote:
En dit inderdaad _O-

Quoi, ik kan de OP helaas niet meer aanpassen! Maar t volgende is er al bijna.
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:45:50 #294
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159263253
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:44 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En dit inderdaad _O-

Quoi, ik kan de OP helaas niet meer aanpassen! Maar t volgende is er al bijna.
No probs! ^O^
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:49:04 #295
52229 Chanty
pi_159263341
Fien wat een fijn nieuws en logisch dat het dubbel voelt. Maar toch een *O* Voor je gezonde jongetje
pi_159263390
Fien wat fijn gefeliciteerd!
pi_159263634
Fien, wat een opluchting. Gewoon in alle bescheidenheid van genieten hoor. Dat mag!

Ik zit in een vergelijkbare situatie. :) Nou ja, niet helemaal natuurlijk, maar ook zoveel verdriet en zorgen in/ om een zwangerschap heel dichtbij.
  woensdag 20 januari 2016 @ 20:15:08 #298
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159264332
Goed nieuws voor Fien *O* Begrijpelijk dat het dubbel is, maar hopelijk kun je er toch van genieten.

En ook nog een *O* voor Ophelia!(zou ik met deze virtuele jompels ook calorieën verbranden?)
pi_159264533
Fien :* Heel dubbel, maar wat fijn dat je een gezond zoontje in je buik draagt, hopelijk kun je er toch van genieten..
pi_159265001
quote:
Ach, iedereen denkt altijd dat ik Amstel heet :')

Fien, fijn dat de uitslag goed was. Ook al is het zo dubbel :*
pi_159265729
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:35 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ach, iedereen denkt altijd dat ik Amstel heet :')

Fien, fijn dat de uitslag goed was. Ook al is het zo dubbel :*
Niet? :o

:P :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')