abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2016 @ 08:01:12 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159194959
Ja bedankt, wéér zin in taart nu :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159195414
Wij kunnen de buurvrouw inschakelen als de bevalling begint (ook s nachts :D) en dan is het afhankelijk van de dag welke opa of oma we het over laten nemen. Ene oma woont heel dichtbij, maar kan niet zomaar weg blijven op haar werk en anderen wonen weer verder weg maar zijn iets flexibeler. Het liefste zou ik gewoon Stip naar het kdv brengen en hem s avonds met baby weer ophalen :+

Ik voel gewon weer een verkoudheid opkomen. Zo geen zin in! Ik slaap al slecht door m'n buik (buikslaper) en Stip is ook weer lekker aan het spoken dus dit helpt echt niet. Maarrrrr, nog drie dagen werken en dan verlof!
pi_159195499
Ik moet nog even, maar "wat doen we met dreumes?" speelt hier ook al door m'n hoofd. Vooral eigenlijk omdat ik rustig wil kunnen thuiskomen (ik wil poliklinisch bevallen) zonder anderen over de vloer, maar tegelijkertijd wil ik dreumes er zo snel mogelijk bij hebben.
pi_159195802
Hier duurt het ook nog best een tijd. Maar wij hebben het geluk dat beide opa's en oma's hier om de hoek wonen. En allebei willen ze graag oppassen als het zover is.
  maandag 18 januari 2016 @ 10:12:25 #105
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159196255
Die taarten _O-

En verder even een egopost:
O+ ik ben straalverliefd O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nu proberen te werken. Yeah, right :')
  maandag 18 januari 2016 @ 10:13:50 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159196278
Mini stroopwafel met dooierzak *O*

Tofheid!
pi_159196303
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 10:12 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Die taarten _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn! Gefeliciteerd!
  maandag 18 januari 2016 @ 10:17:01 #108
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159196341
Een knipperend stroopwafeltje! O+ Fijn!!!
pi_159196349
Ik vind het idd wel lastig hoe je dan de eerste ontmoeting doet, want ik zou er ook geen opa's of oma's bij willen hebben. Dan zou de buurvrouw wel erg handig zijn, want dan haalt m'n vriend hem gewoon op en dan komt de buurvrouw later, maar als mijn ouders in ons huis zijn werkt dat natuurlijk niet en als hij bij m'n schoonmoeder is moeten we hem oppikken, want geen auto en dan is het ook weer zoiets om te zeggen dat ze maar wat later moet komen. Ik zeg ook al snel het verkeerde bij m'n schoonmoeder, dus m'n ouders zou ik wel even vragen om buiten te wachten als ze Stip naar het ziekenhuis brengen, maar ik weet niet hoe dat zou vallen bij m'n schoonmoeder.

We hebben wel bedacht dat we vragen of mensen in clusters op kraamvisite komen. We willen geen babyborrel doen, maar dagelijks andere mensen op bezoek zie ik niet zitten met Stip, dus dan maar alle ooms en tantes van een kant op 1 middag bijv. En dan onze directe familie wel gewoon zoals het uitkomt.

En een knipper voor stroop! *O*
pi_159196464
Ja die gedachtes over 'wat doen we met W' zijn hier ook. Ouders zijn op 2+ uur rijden het dichtst bij -O- ik hoop een beetje op dat ik mijn oppasmeisje (die toevallig de dochter van de benedenburen is, dus wel dichtbij) bereid kan vinden haar telefoon aan te laten in de nacht in die weken en dan dat zij komt voor W. Ik heb deze keer ook echt geen behoefte aan een kraamhotel ofzo, ik wil gewoon lekker naar huis en bij W zijn, maar meteen mijn ouders te logeren weet ik weer niet. Nouja vorige keer hadden we ook het huis vol en het heeft zijn voors en zijn tegens natuurlijk. Ik denk nog even verder.

Mini stroopwafel!! *O*
Razz :*
pi_159196677
Stroopwafel, een mooie knipper, wat fijn!

Bij de geboorte van M is R naar een van de buren gegaan, midden in de nacht 8-) En daar heeft hij de rest van de nacht geslapen. Mijn ouders hebben geen eigen auto (kunnen wel makkelijk aan een huur/leenauto komen, ook 's nachts), zij wonen 45 minuten rijden hier vandaan. Mijn schoonouders wonen 20 minuten her vandaan, maar die zijn weer niet zo handig, want geen logeermogelijkheid.
Ik denk dat we het nu weer met buren oplossen, of dat we de jongens lekker laten slapen (ik wil thuis bevallen). We laten het dan van het tijdstip afhangen. De vorige 2 keer beviel ik in ongeveer 4 uur, dus als het aan het 's avonds of begin van de nacht begint, laten we ze denk ik gewoon slapen. Aan het eind van de nacht en overdag gaan we het met buren regelen. Al teken ik voor een bevalling die rond 8 uur begint op een maandag, dinsdag of donderdag. Kan man nog even snel de kinderen naar de opvang/school brengen en hebben ze hun eigen omgeving tot ze gehaald worden.
De jongens kwamen allebei op zaterdag, maar met een meisje is dat vast heeeeel anders :)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_159196835
Ik ben al wel bijna uitgerekend maar ik weet ook nog steeds niet waar ik de kinderen laat als ik ga bevallen. Hoop dat ik als ze net op bed liggen begin en de volgende morgen als ze wakker worden ik met baby in bed lig, maar ben tot nu toe drie keer in het ziekenhuis bevallen en nog nooit zelf weeen gekregen dus ben er bang voor. Mijn schoonouders wonen vlakbij dus zou op zich kunnen vragen of zij oppassen maar ik wil dus ook dat de kinderen de eerste kennismaking hebben met de baby en niet mn schoonouders er ook gelijk bij. Over het algemeen kunnen zij zich ook niet inleven in mij en niet respecteren wat wij willen dus ik voorzie ook wel een soort oorlog.. Lastig wel.. Wou dat er een knop bestond waarop je kon drukken en dat je bevalling dan begon ofzo haha. Veeel beter te plannen!
pi_159196959
Ik ben vóór Appelientje, of voor een ander signaal een aantal uur voor het echt begint, dat je navel een ander kleurtje krijgt of zo :+ Puur voor het praktische. En dat het niet begint met direct heel stevige weeën en zulks...

Er zit nu iemand naast mij op kantoor (flexomgeving) die oploskoffie drinkt... :X :r Echt, ik wordt er misselijk van...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_159196988
Ja stroop! Wat fijn. Geniet maar lekker na
pi_159199962
Oh Stroopwafel! En dat bij 7 weken O+

Ik mag morgen :X
pi_159200284
Ik pas over anderhalve week -O-
pi_159200319
Ik moet nog plannen, weet nog niet waar en hoe enzo :D.
pi_159200439
Sicilia, die taarten :D Ontzettend leuk om zo verrast te worden met een babyshower O+

quote:
Die taarten _O-

SPOILER
Wat fijn!! Gefeliciteerd! O+ *O*
pi_159200722
Stroopwafeltje O+ !

Hier 30/35 min rijden voor schoonouders/schoonzus. Hoop dat dat genoeg is!
Ontmoeting in t zh dus marcek kan O. uit de lobby ophalen.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159200864
Wij haddrn ook aan mijn ouders aangegeven dat dochter eerst kennis mocht maken met haar broertje, dus mijn vriend is haar na de geboorte uit de woonkamer gaan halen en pas na een half uur zijn mijn ouders komen spieken :). Wel mooi trouwens, omdat het dus zo snel ging en mijn ouders dus nog beneden waren heeft mijn vader zoon zijn eerste huiltje opgenomen met zijn telefoon, die konden ze horen onder aan de trap O+.

Mooi boontje voor stroop! Gefeliciteerd *O*.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159202978
Gefeliciteerd met de knipper Stroop *O*

Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat ouders/schoonouders even wachten tot oudere kinderen eerst hun broertje of zusje hebben gezien :?

Hier kan de oudste gelukkig naar de buren of andere vrienden in de straat, ook 's nachts dus dat is super :).
pi_159203213
Stroop een knipper *O*

Hier waren mijn schoonouders er wel bij. Die kwamen met grote zus naar het zkh toen Boaz was geboren. Maar dat wilden wij zelf ook zo :) . Dus het was goed zo.

Vandaag kon ik al terecht bij de fysio *O* . Toch wel grappig hoe je lichaam soms werkt en in elkaar steekt. Ik heb een lekkere bilmassage gehad en die ga ik de komende tijd vaker krijgen :')
  maandag 18 januari 2016 @ 15:56:31 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159203452
Mijn moeder mag als het nodig is met E naar het ziekenhuis komen, lijkt me ook prachtig als zij ziet hoe E op dr broertje reageert O+

Maar ik hoop een beetje op een bevalling waarbij ik gewoon naar huis kan en dat zij daar dan is met E.
  maandag 18 januari 2016 @ 15:58:37 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159203495
Jongens, de misselijkheid lijkt nu echt minder te worden _O_
Vandaag gewoon normaal kunnen eten en sinds twee dagen volop aan fruit en groente, even inhaalslag want eerder kreeg ik vaak tot aan de avond alleen maar brood door mijn keel.

En koken is weer leuk O+
Straks ook lekker kweeperen in de slowcooker doen voor zoete gestoofde kweeperen :9~
  maandag 18 januari 2016 @ 16:09:52 #125
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159203744
Ohai! :W

Ik krijg het echt niet bij gelezen hier... De combinatie van werken doordeweeks en klussen in het nieuwe huis in de weekenden zorgt ervoor dat ik weer wat extra vermoeid ben, waardoor ik doordeweeks weer standaard rond half 10 (max 10 uur) op bed lig. Hierdoor blijft er eigenlijk weinig tijd over voor wat anders :')

Maar de werkzaamheden in het nieuwe huis verlopen voorspoedig! Verbouwing ligt voor op schema, waardoor man zich genoodzaakt voelt om bepaalde dingen ook alvast in de komende weekenden te doen (die hij eigenlijk later gepland had), zodat dat handiger uitkomt met de doordeweekse planning van degene die de verbouwing doet. Maar ondertussen moesten we ook nog dingen kopen/bestellen, zoals gordijnen, opbergrekken en wat spul van Ikea. Maar dat moet dus eigenlijk ook allemaal in de weekenden gepropt worden. En afgelopen week is een goede vriendin bevallen en dus wilden we eigenlijk ook wel graag de verse baby bewonderen O+ Op de gordijnen na is alles wel gelukt, maar pfff.

Man gaat vanavond weer klussen, maar ik ga maar gewoon weer lekker vroeg naar bed... Respect voor degenen die dit doen wanneer ze verder in de zwangerschap zijn, ik vind het nu met 19 weken al een heel gedoe!
  maandag 18 januari 2016 @ 16:14:26 #126
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159203849
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 15:58 schreef Molo het volgende:
Jongens, de misselijkheid lijkt nu echt minder te worden _O_
Vandaag gewoon normaal kunnen eten en sinds twee dagen volop aan fruit en groente, even inhaalslag want eerder kreeg ik vaak tot aan de avond alleen maar brood door mijn keel.

En koken is weer leuk O+
Straks ook lekker kweeperen in de slowcooker doen voor zoete gestoofde kweeperen :9~
Fijn dat de misselijkheid nu echt minder wordt! Lijkt me zo vervelend om te hebben...
Ik eet nog steeds voornamelijk brood en weinig tot geen fruit, geen zin in fruit en heeeeel veel zin in brood :P

quote:
Die taarten _O-

SPOILER
Gefeliciteerd!! Knipper O+

quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 23:22 schreef Sicilia het volgende:
Taarten van gister:
SPOILER
Whoa wat tof! En fout! Maar zo leuk! Babyshower is sowieso leuk eigenlijk.
Bij ons in de vriendengroep zijn ze niet echt gebruikelijk, dus ik ga er maar vanuit dat ik er geen hoef te verwachten :P
  maandag 18 januari 2016 @ 16:21:52 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159204009
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Fijn dat de misselijkheid nu echt minder wordt! Lijkt me zo vervelend om te hebben...
Ik eet nog steeds voornamelijk brood en weinig tot geen fruit, geen zin in fruit en heeeeel veel zin in brood :P

[..]

Gefeliciteerd!! Knipper O+

[..]

Whoa wat tof! En fout! Maar zo leuk! Babyshower is sowieso leuk eigenlijk.
Bij ons in de vriendengroep zijn ze niet echt gebruikelijk, dus ik ga er maar vanuit dat ik er geen hoef te verwachten :P
Vooral brood en vlees behoefte hier :D

Ik vind het knap dat je dat klussen er nog bij redt hoor, ik red puur mijn eigen werk en nul huishouden eigenlijk niet eens :X
Heb je al ideeën voor de babykamer? :)

En hier geen babyshower, heb ik direct iedereen verboden te organiseren
_O-
  maandag 18 januari 2016 @ 16:35:51 #128
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159204319
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat je dat klussen er nog bij redt hoor, ik red puur mijn eigen werk en nul huishouden eigenlijk niet eens :X

_O-
Hier ook brood en vlees inderdaad :D Man is er helemaal gelukkig mee, als uber carnivoor _O-

Ik klus ook niet van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat hoor want dat red ik echt niet. Ik merk dat ik gedurende de week niet genoeg slaapuren krijg, dus die probeer ik het weekend wel mee te pakken. Man is dan om 9 uur aanwezig (hebben we met de nieuwe buren afgesproken, niet te vroeg ivm overlast) en ik kom dan om 11 uur aankakken :') Maar ik vind het zelf niet leuk om het gevoel te hebben niks bij te dragen, hij doet en regelt al zoveel. En ik vind dat ik ook best een trap kan schuren met een schuurmachine bv. Niet zo snel als een ander momenteel, maar elke tree is er een :) Alleen wilde ik dan ook op zaterdagochtend naar een of andere uitverkoop van kinderkleding met vriendinnen om alvast wat leuke babykleding te scoren en daarna dus nog ff langs het huis en nog langs de Ikea. En we wilden per se zondag op kraamvisite want anders gaat er weer zoveel tijd overheen voordat we de kleine konden zien en nu kwam het bij hen ook uit, maar de trap moest ook af. Waarom zit er zo weinig tijd in een weekend :')

Huishouden in appartement staat nu dus wel op een heel laag pitje onder het motto 'over 4 weken zijn we hier toch weg' O-)

De babykamer hebben we al besteld, die wordt in maart geleverd. Zijn redelijk strakke witte meubels geworden. En een 70 x 140 cm ledikant dat nog kan worden omgebouwd tot peuterbed. Het kamertje zelf krijgt 3 gestucte witte wanden en 1 wand gaan we behangen met een leuk printje, dat we nog uit moeten zoeken. De gordijnen worden waarschijnlijk ook redelijk neutraal, zodat we die niet over een paar jaar weer moeten vervangen (de hele verbouwing kost al genoeg :X ), maar die moeten we ook nog uitzoeken. Verder hebben we nog een tweedehands wiegje, want we vonden het ledikant wel heel erg groot voor zo'n klein hummeltje. En het wiegje komt in eerste instantie op onze slaapkamer te staan (wij liggen op zolder). De rest van het kamertje willen we aankleden met leuke accessoires, maar we hebben nog niet echt een kleur of thema gekozen eigenlijk. Dat is een project voor over 4 weken, wanneer we over zijn :P
  maandag 18 januari 2016 @ 16:41:37 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159204465
Tofheid, en respect dat je dat allemaal doet hoor, naast baby opkweken _O_
Pas je wel op dat je niet teveel doet?

SPOILER
Wij hebben IKEA meubels, ook strak wit, met neutrale gordijnen, altijd handig en ik vind het ook zonde veel geld uit te geven terwijl een baby er echt niets om geeft. Als het peuter/kleuter is gaat mini toch naar andere kamer, met meer eigen keuze behang enzo :)

En leuk, wij lenen een oldskool wieg van vriendin (80 jaar oud ofzo dat ding), ook omdat we die in slaapkamer bij ons willen hebben en hummeltje in een groot bed wel heel verloren lijkt anders.
  maandag 18 januari 2016 @ 16:50:12 #130
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159204657
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:41 schreef Molo het volgende:
Tofheid, en respect dat je dat allemaal doet hoor, naast baby opkweken _O_
Pas je wel op dat je niet teveel doet?

SPOILER
Wij hebben IKEA meubels, ook strak wit, met neutrale gordijnen, altijd handig en ik vind het ook zonde veel geld uit te geven terwijl een baby er echt niets om geeft. Als het peuter/kleuter is gaat mini toch naar andere kamer, met meer eigen keuze behang enzo :)

En leuk, wij lenen een oldskool wieg van vriendin (80 jaar oud ofzo dat ding), ook omdat we die in slaapkamer bij ons willen hebben en hummeltje in een groot bed wel heel verloren lijkt anders.
Komt wel goed hoor :Y Mijn man stoomt maar door, niet normaal. Daardoor heb ik zelf echt het idee dat ik niet zo heel veel doe eigenlijk. En ik wil ook gewoon wat bijdragen. Al is het maar om straks in mijn eigen nieuwe huis te zitten en te weten dat ik ook iets heb gedaan om het te maken tot wat het is, vind ik leuk. Maar man waarschuwt wel regelmatig dat ik echt mijn rust moet pakken omdat ik niet niks doe, ik bouw een baby. Maar ik heb zo weinig kwaaltjes dat ik mezelf een zeur voel als ik 'een beetje moe ben', terwijl anderen pas ècht last hebben van van alles en ook nog dingen doen, dus dan vind ik dat ik gewoon ook maar door moet. Alleen niet 's ochtends vroeg in het weekend, want ik geniet er echt van om nog ff relaxed wakker te worden zonder wekker nu het nog kan :P
  maandag 18 januari 2016 @ 16:56:03 #131
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159204779
Wij zijn qua kamertje eigenlijk wel van plan om mini in dezelfde kamer te houden. Vandaar een muur voor behang: toch eigen keuze op termijn, maar weinig werk voor ons om te vervangen want het is maar 1 muur.. We hebben 3 slaapkamers op de eerste verdieping in het nieuwe huis, waarvan 2 grote slaapkamers die zowat gelijk zijn qua grootte. Een daarvan wordt de babykamer en heeft ruimte zat om straks ook tienerkamer te zijn. De tweede grote slaapkamer houden we voorlopig leeg. Mocht er een tweede komen, dan is die kamer voor hem/haar. En anders wordt het een studeerkamer of logeerkamer of zo.

De derde slaapkamer is heel klein. Ik zie bij veel mensen dat die daar de babykamer van maken. Wij zetten er kasten in en maken daar een opslaghok van, zodat wij op zolder ook een grote slaapkamer hebben. De kunst wordt om alles zo opgeruimd te houden, dat alle zooi ook echt in dat kleine kamertje blijft passen :P
  maandag 18 januari 2016 @ 16:57:02 #132
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_159204792
Bij de bevalling van mijn zus zaten ik en mijn ouders bij de schoonouders van mn zus te wachten tot we naar het zkh mochten. In mijn geval willen mn schoonouders (die in de buurt wonen) niet weten wanneer het is begonnen. Dus geef mn ouders een paar weken voor de uitgerekende datum een sleutel van ons huis (mijn ouders wonen 70 km verderop) zodat ze, als ze die dag in de gelegenheid zijn qua werk enz iig naar ons huis kunnen, want mn vriend wil ze niet erbij in het zkh...

Dit weekend babykamer, kinderwagen en autostoel gekocht, of iig besteld. Is dat ook maar weer gedaan. Dit wordt de kamer (maar dan 70x140 ledikant...)

http://www.babypark.nl/ba(...)de-commode-kast.html (met tekst only lukt een plaatje plakken niet :S )

Gefeliciteerd, een knipper voor stroop! Succes voor alle meiden die deze week de eerste echo hebben. Voor je het weet ben je op de helft (ik zaterdag alweer o.0 )
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  maandag 18 januari 2016 @ 17:10:09 #133
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159205062
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:57 schreef Nouk84 het volgende:
Bij de bevalling van mijn zus zaten ik en mijn ouders bij de schoonouders van mn zus te wachten tot we naar het zkh mochten. In mijn geval willen mn schoonouders (die in de buurt wonen) niet weten wanneer het is begonnen. Dus geef mn ouders een paar weken voor de uitgerekende datum een sleutel van ons huis (mijn ouders wonen 70 km verderop) zodat ze, als ze die dag in de gelegenheid zijn qua werk enz iig naar ons huis kunnen, want mn vriend wil ze niet erbij in het zkh...

Dit weekend babykamer, kinderwagen en autostoel gekocht, of iig besteld. Is dat ook maar weer gedaan. Dit wordt de kamer (maar dan 70x140 ledikant...)

http://www.babypark.nl/ba(...)de-commode-kast.html (met tekst only lukt een plaatje plakken niet :S )

Gefeliciteerd, een knipper voor stroop! Succes voor alle meiden die deze week de eerste echo hebben. Voor je het weet ben je op de helft (ik zaterdag alweer o.0 )
He leuk, dan lopen we bijna gelijk! :D
Leuk kamertje!

Ik denk dat wij niemand inlichten als het begint. Alle ouders wonen heel dichtbij, dus die zijn snel genoeg gebeld wanneer de kleine er is. Ik ben van plan in een geboortecentrum te bevallen en daar ontvangen ze 24 uur per dag kraamvisite wanneer de kleine geboren is. Ik heb alleen geen idee of ik tegen die tijd zit te wachten op heel die kermis aan mijn bed zo vlak na de bevalling, of toch liever wacht tot we weer thuis zijn.
Ik zag wel bij vrienden van ons die afgelopen week voor het eerst ouders zijn geworden, dat de verse grootouders mogelijk nog enthousiaster zijn dan de nieuwe ouders zelf (voor zover mogelijk uiteraard). Die hebben het ook steeds over 'onze ...' wanneer ze hun kleindochter bedoelen en dat klinkt mij toch wel wat vreemd, ook al ben ik Brabantse... Die waren er als de kippen bij 's nachts in het kraamhotel en zijn daarna ook elke dag bij hun thuis geweest. Is dat normaal eigenlijk? Dan weet ik of ik me daar alvast op in moet stellen...
  maandag 18 januari 2016 @ 17:13:46 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159205151
Ligt aan de personen en soms ook lastig te voorspellen hoe mensen dan ineens gaan reageren, omdat het zo'n anders dan anders situatie is.
Gewoon grenzen stellen (en met je man afspreken!) waar jullie je prettig bij voelen. Mensen hebben het daar maar mee te doen, horen jullie wensen te respecteren. Alleen moet je het ze soms wat duidelijker zeggen dan je zou hopen;)
pi_159205784
quote:
Die taarten _O-

SPOILER
Stroop wat fijn!!!!
Ik mag vrijdag gaan kijken! Ben ook zo benieuwd!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_159206282
Ik wilde eigenlijk zo min mogelijk mensen over de vloer na de bevalling vorige keer. Ook in de dagen erna, ik werd er heel territoriaal van: mijn gezin, mijn huis, wegwezen allemaal :') Niet heel gezellig voor iedereen die staat te trappelen om langs te komen. En daar zit voor mij deze keer dus ook het vraagstuk: ik kan moeilijk aan een van m'n ouders vragen om wel op dreumes te passen maar haar vervolgens weer bij ons te brengen en zelf niet even naar de baby te kijken ;) Terwijl ik écht even tijd voor onszelf wil, en dan wel meer dan een half uurtje. Schoonouders wonen niet in NL dus die vormen geen probleem wat dat betreft :D
pi_159206304
En een knipperende mini-stroopwafel *O*
pi_159206833
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:59 schreef Amsel het volgende:
Ik wilde eigenlijk zo min mogelijk mensen over de vloer na de bevalling vorige keer. Ook in de dagen erna, ik werd er heel territoriaal van: mijn gezin, mijn huis, wegwezen allemaal :') Niet heel gezellig voor iedereen die staat te trappelen om langs te komen. En daar zit voor mij deze keer dus ook het vraagstuk: ik kan moeilijk aan een van m'n ouders vragen om wel op dreumes te passen maar haar vervolgens weer bij ons te brengen en zelf niet even naar de baby te kijken ;) Terwijl ik écht even tijd voor onszelf wil, en dan wel meer dan een half uurtje. Schoonouders wonen niet in NL dus die vormen geen probleem wat dat betreft :D
Nou dan gaat je partner mini toch ophalen daar, na de bevalling? Dan hoeven je ouders ook niet awkward in de woonkamer te staan en dan weer weg te moeten enzo.
Gewoon erbij zeggen, jullie zijn van harte welkom, maar we willen heel graag eerst met zn viertjes kennismaken en een beetje aan elkaar wennen. Dat begrijpen ze echt wel :) of ze het ook leuk vinden dat is een tweede maar daar hebben ze zich maar in te schikken.
:)
pi_159207136
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:21 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-
Dat heb ik ook, maar dat houdt ze helaas niet tegen :{ Ik kwam er ook redelijk snel achter dus ik heb wat mensen ingeseind dat ik niet wil dat ze zich in allerlei bochten wringen om erbij te zijn en dat als ze nu een cadeau meenemen ze echt niks mee moeten nemen op kraamvisite.
pi_159207221
Waah rooster van de toetsweek is binnen en op de dag van de echo waarvan ik eigenlijk dacht dat ik het door die @&%$^-toetsen moest gaan verzetten ben ik gewoon vrij! :D .. Dus waah! :D

O ja dat is echt iets wat ik waarschijnlijk nooit leer .. Van tevoren bedenken dat ik de eerste dagen geen mensen in de hut wil maar als baby er dan is toch aan iedereen willen showen :') .. En dan 's avonds in bed hormonaal gaan zitten janken dat het zo druk was en buhuhuh en ik wil wel mijn kind showen maar druk buhuhuh .. Zo'n muts ben ik wel. Maar ik heb nog effe om erover na te denken en af te spreken met mijn man wat we nu gaan doen ^O^
Of naweeen wegzuchten terwijl de hut vol volk zit :') ... ook niet slim .. en maar proberen te blijven praten/lachen/leuk doen/want ik ben weer mama geworden!
pi_159208474
Wat een hoop mensen hier met tweede of derde kindjes. Ik kan me voorstellen dat je eerst als gezin samen wilt zijn.

Ik heb geen idee hoe ik me kort na de bevalling voel en of ik juist wel of niet veel bezoek wil. Maar dat zie en voel ik vanzelf wel en zal daarin zonder meer mijn grenzen aangeven. Het gaat om mij en om ons.

Verder miss c herken ik het doorrennen juist omdat je geen kwaaltjes hebt. Op die manier "vergeet" ik makkelijk dat ik zwanger ben.
pi_159212054
Ik kom me hier heel voorzichtig melden :@

Maar nog heel vroeg, kan alle kanten op gaan enzo, maar goed O+ Nu ongeveer 5,5 week!

1e kindje en nog steeds in shock! :D
pi_159212158
Oehh misschien dan wel een datumdrieling Soof samen met Unipiliehuppelepup :D
pi_159212565
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Oehh misschien dan wel een datumdrieling Soof samen met Unipiliehuppelepup :D
Prima plan!!

Wanneer heb jij je echo Twinkle?
pi_159212713
Gefeliciteerd soof!
pi_159212769
quote:
17s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:06 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Prima plan!!

Wanneer heb jij je echo Twinkle?
Ik mag 3 februari al! :o ... Gelukkig geen toetsen die dag! Anders had ik de afspraak op moeten schuiven (en geduld is niet mijn beste eigenschap... :') )
Da's over 2,5 week. Volgens eigen berekening zou ik dan ongeveer 7 weken zijn.
pi_159212858
Gefeliciteerd soof!
Veel septemberbaby's volgens mij.

Leuk dat de lijst na mij steeds langer wordt, terwijl het voelt alsof ik er zelf nog maar net in sta.
pi_159212862
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:09 schreef Nazil het volgende:
Gefeliciteerd soof!
Dankje! Het is zo spannend allemaal...

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:11 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik mag 3 februari al! :o ... Gelukkig geen toetsen die dag! Anders had ik de afspraak op moeten schuiven (en geduld is niet mijn beste eigenschap... :') )
Da's over 2,5 week. Volgens eigen berekening zou ik dan ongeveer 7 weken zijn.
Wauw wat snel al!! Ik 15 februari pas...
pi_159213126
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:13 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Dankje! Het is zo spannend allemaal...

[..]

Wauw wat snel al!! Ik 15 februari pas...
Ja, het is vreselijk spannend allemaal en wachten duurt zoooooo lang :{ ik ben nu bijna 9 weken en bij 6 weken werd ik kotsmisselijk en dat 2,5 week lang (inclusief afvallen en ingevallen gezichtje want al slank) dus dan denk je wel 'Nou het zou wel goed zitten' maar dat is sinds gisteren ook weer weg en dan zit je wéér in dat niemandsland. Maar ik ben heel blij dat ik iig weer kan eten :')

Heel veel sterkte de komende weken, Google niet te veel (ik heb zo immens veel gegoogled.... Niet gezond. Je wordt er alleen maar onzeker van) en blijf weg uit het 'als het misgaat'-topic. Echt :* het komt goed. Al moet ik mijzelf daar ook nog van overtuigen, hoor. Het is zo lastig.
  maandag 18 januari 2016 @ 21:22:01 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159213235
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:13 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd soof!
Veel septemberbaby's volgens mij.

Leuk dat de lijst na mij steeds langer wordt, terwijl het voelt alsof ik er zelf nog maar net in sta.
Dat gevoel he... dat blijft :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')