SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu proberen te werken. Yeah, right![]()
quote:Op maandag 18 januari 2016 10:12 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Die taarten![]()
En verder even een egopost:
ik ben straalverliefd
Wat fijn! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu proberen te werken. Yeah, right
Die taarten![]()
ik ben straalverliefd
Wat fijn!! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu proberen te werken. Yeah, right![]()
![]()
Fijn dat de misselijkheid nu echt minder wordt! Lijkt me zo vervelend om te hebben...quote:Op maandag 18 januari 2016 15:58 schreef Molo het volgende:
Jongens, de misselijkheid lijkt nu echt minder te worden![]()
Vandaag gewoon normaal kunnen eten en sinds twee dagen volop aan fruit en groente, even inhaalslag want eerder kreeg ik vaak tot aan de avond alleen maar brood door mijn keel.
En koken is weer leuk
Straks ook lekker kweeperen in de slowcooker doen voor zoete gestoofde kweeperen
Die taarten![]()
ik ben straalverliefd
Gefeliciteerd!! KnipperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu proberen te werken. Yeah, right
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:22 schreef Sicilia het volgende:
Taarten van gister:Whoa wat tof! En fout! Maar zo leuk! Babyshower is sowieso leuk eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons in de vriendengroep zijn ze niet echt gebruikelijk, dus ik ga er maar vanuit dat ik er geen hoef te verwachten![]()
Vooral brood en vlees behoefte hierquote:Op maandag 18 januari 2016 16:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fijn dat de misselijkheid nu echt minder wordt! Lijkt me zo vervelend om te hebben...
Ik eet nog steeds voornamelijk brood en weinig tot geen fruit, geen zin in fruit en heeeeel veel zin in brood
[..]
Gefeliciteerd!! Knipper
[..]
Whoa wat tof! En fout! Maar zo leuk! Babyshower is sowieso leuk eigenlijk.
Bij ons in de vriendengroep zijn ze niet echt gebruikelijk, dus ik ga er maar vanuit dat ik er geen hoef te verwachten
Hier ook brood en vlees inderdaadquote:Op maandag 18 januari 2016 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Vooral brood en vlees behoefte hier
Ik vind het knap dat je dat klussen er nog bij redt hoor, ik red puur mijn eigen werk en nul huishouden eigenlijk niet eens
Heb je al ideeën voor de babykamer?
En hier geen babyshower, heb ik direct iedereen verboden te organiseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben IKEA meubels, ook strak wit, met neutrale gordijnen, altijd handig en ik vind het ook zonde veel geld uit te geven terwijl een baby er echt niets om geeft. Als het peuter/kleuter is gaat mini toch naar andere kamer, met meer eigen keuze behang enzo
En leuk, wij lenen een oldskool wieg van vriendin (80 jaar oud ofzo dat ding), ook omdat we die in slaapkamer bij ons willen hebben en hummeltje in een groot bed wel heel verloren lijkt anders.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 18 januari 2016 16:41 schreef Molo het volgende:
Tofheid, en respect dat je dat allemaal doet hoor, naast baby opkweken![]()
Pas je wel op dat je niet teveel doet?Komt wel goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben IKEA meubels, ook strak wit, met neutrale gordijnen, altijd handig en ik vind het ook zonde veel geld uit te geven terwijl een baby er echt niets om geeft. Als het peuter/kleuter is gaat mini toch naar andere kamer, met meer eigen keuze behang enzo
En leuk, wij lenen een oldskool wieg van vriendin (80 jaar oud ofzo dat ding), ook omdat we die in slaapkamer bij ons willen hebben en hummeltje in een groot bed wel heel verloren lijkt anders.Mijn man stoomt maar door, niet normaal. Daardoor heb ik zelf echt het idee dat ik niet zo heel veel doe eigenlijk. En ik wil ook gewoon wat bijdragen. Al is het maar om straks in mijn eigen nieuwe huis te zitten en te weten dat ik ook iets heb gedaan om het te maken tot wat het is, vind ik leuk. Maar man waarschuwt wel regelmatig dat ik echt mijn rust moet pakken omdat ik niet niks doe, ik bouw een baby. Maar ik heb zo weinig kwaaltjes dat ik mezelf een zeur voel als ik 'een beetje moe ben', terwijl anderen pas ècht last hebben van van alles en ook nog dingen doen, dus dan vind ik dat ik gewoon ook maar door moet. Alleen niet 's ochtends vroeg in het weekend, want ik geniet er echt van om nog ff relaxed wakker te worden zonder wekker nu het nog kan
![]()
He leuk, dan lopen we bijna gelijk!quote:Op maandag 18 januari 2016 16:57 schreef Nouk84 het volgende:
Bij de bevalling van mijn zus zaten ik en mijn ouders bij de schoonouders van mn zus te wachten tot we naar het zkh mochten. In mijn geval willen mn schoonouders (die in de buurt wonen) niet weten wanneer het is begonnen. Dus geef mn ouders een paar weken voor de uitgerekende datum een sleutel van ons huis (mijn ouders wonen 70 km verderop) zodat ze, als ze die dag in de gelegenheid zijn qua werk enz iig naar ons huis kunnen, want mn vriend wil ze niet erbij in het zkh...
Dit weekend babykamer, kinderwagen en autostoel gekocht, of iig besteld. Is dat ook maar weer gedaan. Dit wordt de kamer (maar dan 70x140 ledikant...)
http://www.babypark.nl/ba(...)de-commode-kast.html (met tekst only lukt een plaatje plakken niet :S )
Gefeliciteerd, een knipper voor stroop! Succes voor alle meiden die deze week de eerste echo hebben. Voor je het weet ben je op de helft (ik zaterdag alweer o.0 )
Die taarten![]()
ik ben straalverliefd
Stroop wat fijn!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu proberen te werken. Yeah, right
Ik mag vrijdag gaan kijken! Ben ook zo benieuwd!!And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
Nou dan gaat je partner mini toch ophalen daar, na de bevalling? Dan hoeven je ouders ook niet awkward in de woonkamer te staan en dan weer weg te moeten enzo.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:59 schreef Amsel het volgende:
Ik wilde eigenlijk zo min mogelijk mensen over de vloer na de bevalling vorige keer. Ook in de dagen erna, ik werd er heel territoriaal van: mijn gezin, mijn huis, wegwezen allemaalNiet heel gezellig voor iedereen die staat te trappelen om langs te komen. En daar zit voor mij deze keer dus ook het vraagstuk: ik kan moeilijk aan een van m'n ouders vragen om wel op dreumes te passen maar haar vervolgens weer bij ons te brengen en zelf niet even naar de baby te kijken
Terwijl ik écht even tijd voor onszelf wil, en dan wel meer dan een half uurtje. Schoonouders wonen niet in NL dus die vormen geen probleem wat dat betreft
Dat heb ik ook, maar dat houdt ze helaas niet tegenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Vooral brood en vlees behoefte hier
Ik vind het knap dat je dat klussen er nog bij redt hoor, ik red puur mijn eigen werk en nul huishouden eigenlijk niet eens
Heb je al ideeën voor de babykamer?
En hier geen babyshower, heb ik direct iedereen verboden te organiseren
Prima plan!!quote:Op maandag 18 januari 2016 20:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Oehh misschien dan wel een datumdrieling Soof samen met Unipiliehuppelepup
Ik mag 3 februari al!quote:Op maandag 18 januari 2016 21:06 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Prima plan!!
Wanneer heb jij je echo Twinkle?
Dankje! Het is zo spannend allemaal...quote:
Wauw wat snel al!! Ik 15 februari pas...quote:Op maandag 18 januari 2016 21:11 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik mag 3 februari al!... Gelukkig geen toetsen die dag! Anders had ik de afspraak op moeten schuiven (en geduld is niet mijn beste eigenschap...
)
Da's over 2,5 week. Volgens eigen berekening zou ik dan ongeveer 7 weken zijn.
Ja, het is vreselijk spannend allemaal en wachten duurt zoooooo langquote:Op maandag 18 januari 2016 21:13 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Dankje! Het is zo spannend allemaal...
[..]
Wauw wat snel al!! Ik 15 februari pas...
Dat gevoel he... dat blijftquote:Op maandag 18 januari 2016 21:13 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd soof!
Veel septemberbaby's volgens mij.
Leuk dat de lijst na mij steeds langer wordt, terwijl het voelt alsof ik er zelf nog maar net in sta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |