Niet in maat 75I... Maar voor dat geld is het de moeite de grootste aan te schaffen voor erbij.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:04 schreef mignonne het volgende:
vanaf donderdag voedingsbh's voor 6.99 bij de lidl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Over beklemde zenuw gesproken .. spoiler want gezeur
Leonietje ik hoop oprecht dat je er na de zwangerschap snel vanaf bent. Bij mij is het helaas nooit helemaal weg gegaan.Ben jij met je klachten al bij je huisarts geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hiervoor uiteraard.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Amaranta bedoel je voordat dit vandaag gebeurde?
Want dan is het antwoord ja. Doorgestuurd naar neuroloog en die stelde dezelfde diagnose maar had ook de hoop dat het door het ontzwangeren zou verdwijnen. Wat uiteindelijk dus nooit gebeurd is, wel vermindering tot een voor mij acceptabel niveau.
Woohoooo lekker!! Fijn aanrommelen thuis, met (en soms zonder) je grote meisjequote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:09 schreef L0t.. het volgende:
Niet echt bij gelezen maar daar heb ik de komende weken genoeg tijd voor want ik heb VERLOF![]()
![]()
Halleluja
![]()
zo opgelucht!
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:04 schreef mignonne het volgende:
vanaf donderdag voedingsbh's voor 6.99 bij de lidl
http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=19741
Budget? Best ruim denk ik als ze een doek wilt geven.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens nog een luxeprobleem; mijn moeder heeft me de vorige zwangerschap een draagdoek cadeau gedaan, die ik dit keer ook weer met veel plezier zal gebruiken. Maar nu wil ze graag voor deze baby ook zoiets 'blijvends' kopen, en ik heb even geen idee wat ik nog kan vragen![]()
Nog een draagdoek is niet echt een optie, dat vinden zowel zij als mijn vriend nogal onzin denk ik (en ik eigenlijk ook wel, want ik heb genoeg doeken / dragers). Maar andere belangrijke dingen hebben we natuurlijk nog van E.
Iemand nog een zinnige tip?
Een newbornfotoshoot? En dan de mooiste laten afdrukken?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens nog een luxeprobleem; mijn moeder heeft me de vorige zwangerschap een draagdoek cadeau gedaan, die ik dit keer ook weer met veel plezier zal gebruiken. Maar nu wil ze graag voor deze baby ook zoiets 'blijvends' kopen, en ik heb even geen idee wat ik nog kan vragen![]()
Nog een draagdoek is niet echt een optie, dat vinden zowel zij als mijn vriend nogal onzin denk ik (en ik eigenlijk ook wel, want ik heb genoeg doeken / dragers). Maar andere belangrijke dingen hebben we natuurlijk nog van E.
Iemand nog een zinnige tip?
33 weken inmiddels, dus daar is het een beetje laat voorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:40 schreef Unihipili het volgende:
Een pretecho? Weet niet hoe ver je bent enzo en of je die al gehad hebt. (En of dat nou echt 'voor de baby' is... Niet dat een fotoshoot dat wel is.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |