Zo, ik kan weer een weekje doorstrepen. Acht weken

Nog steeds algehele energiemalaise. Donderdag en vrijdag had ik twee best volle dagen. Ook met gezellige zaken, maar toch, ik zag er tegenop omdat ik zomaar ineens totaal uitgeblust kan zijn. Gelukkig ging het goed, gewapend met energierepen en op een laag pitje. Weer wat extra mensen die het weten trouwens
Vandaag moet ik wel op de blaren zitten, want ik heb 0 energie. Net wel even de stad in geweest, maar dat allemaal met de auto en max een uurtje. Ik heb maar een superfluffy badjas voor mezelf gekocht. Voor op de bank. Die ga ik nog vaak aandoen

Jullie babbelen lekker door. Ik kan niet iedereen quoten

Ik zag in ieder geval een mooie echo voor Miezziej: gefeliciteerd! Kijk er maar vaak naar.
@Twinkle: Ik las over je ischias-achtige klachten. Wat balen is dat zeg. Ik hoop dat je er iets mee/tegen kunt in de komende periode. Gek genoeg is bewegen (op een goede manier dan) ook goed, is dat geen optie voor je?
@Lot: Verlof! Wat heerlijk!
@Chanty: Heftig, zo'n nieuwe baan tijdens deze periode. Maar het is vaak ook enorm wennen, de combi van nieuwe indrukken en collega's. En natuurlijk het extra dagje. Hopelijk gaat het wennen

Baantechnisch kreeg ik donderdag bijna letterlijk een vaste aanstelling in mijn schoenen geworpen En dat terwijl ik naar volle tevredenheid freelance sinds een tijdje. Vanwege de inhoud van de functie en gebrek aan echte klik laat ik het schieten, maar ik zie het nu ook gewoon niet zitten, voltijds ergens nieuw aan de slag. Ik kijk er erg naar uit om vóór mijn verlof (nog een eeuwigheid weg - Juli) een aantal goedbetaalde klussen binnen te halen, zodat ik erna wat langer achterover mag leunen. Dat idee bevalt me zeer goed en het maakt het jaar behapbaar

Gelukkig is die eerste nieuwe klus vrijdag al beklonken. Hoera