abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2016 @ 21:52:52 #1
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159134246
2016

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull

03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel
28 juli: Fien10
31 juli: Ggirl

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder
8 augustus: Miezziej
8 augustus: ikke_84
9 augustus: Marjolijntje
27 augustus: Emelisse

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

pi_159135713
Ja het was zeker een goede dag lb O+

Molo, nee, Emmy is de werknaam en zo heette ze al tijdens het hele ivf-traject toen ik het woord embryo zo klinisch vond. We hebben het sindsdien Emmy genoemd.
Ik zit nu in namenboeken te bladeren. We zijn er nog lang niet uit.
Jij wel?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 22:38:51 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159135951
Ah zo, tof wel, veel beter dan embryo ja :D

Hier is 'werknaam' eentje die mijn nichtje van 2,5 in droog komische buik bedacht had _O-

Voor jongetje weten we de eerste naam (vernoeming), tweede nog niet.
Voor meisje de tweede (mooie herinnering voor man en ik vind het gewoon een prachtige naam) en eerste nog niet helemaal zeker.
Ach, nog tijd zat :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159138340
Marjolijntje wat fijn dat je je geen zorgen meer hoeft te maken *O*

En dat klinkt goed Arja, 9 kijkers! Hopelijk snel verkopen! En kleertjes voor Emmy O+

Vandaag 35 weken..nog 35 dagen tot UD en ik geloof dat we net toch nog van naam gewisseld zijn :'). En nog weet ik niet 100% zeker dat dit DE naam is dus ik ben nog druk op zoek. Maandag gaan we aan het geboortekaartje zitten, maakt vriend zelf, dus wellicht als ik de naam dan zie staan dat ik wel zeker ben. Ik hoop het want ik krijg er toch wat stress van geloof ik :D
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159143383
Sicilia, wij gingen ook met een kort lijstje de bevalling in hoor! Dat kan ook nog he, dat je het weet wanneer je hem ziet. Wie weet ziet hij er wel helemaal niet uit als een Kees, maar is het echt een Henk :7 dan doe je dat. Vind ik eigenlijk heel logisch ook.

Overigens vonden wij een jongens naam echt heel moeilijk vorige keer en was de conclusie voornamelijk dat de volgende maar een meisje moest zijn :') ben benieuwd!
pi_159144708
vanaf donderdag voedingsbh's voor 6.99 bij de lidl :)

http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=19741
:)
pi_159145335
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:04 schreef mignonne het volgende:
vanaf donderdag voedingsbh's voor 6.99 bij de lidl.
Niet in maat 75I... Maar voor dat geld is het de moeite de grootste aan te schaffen voor erbij.
Dank voor de tip! :)

En heel late reactie op Ono: die beklemde zenuw komt door de zwangerschap ja. Dus over uiterlijk 14 weken ben ik er sowieso van af. :)
pi_159145595
Over beklemde zenuw gesproken .. spoiler want gezeur

Leonietje ik hoop oprecht dat je er na de zwangerschap snel vanaf bent. Bij mij is het helaas nooit helemaal weg gegaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159146027
Ik snap dat de moed je dan even in de schoenen zakt hoor Twink. Maar toch gewoon 1 dag tegelijk, hop naar de fysio. Het kan echt nog meevallen, wie weet. De rek-oefeningen voor ischias met zenuwpijn uitstralend naar het been enzo, die zijn zwanger volgens mij ook nog wel een tijd te doen? En denk aan het eindresultaat O+

Ik ben zelf ook net naar de fysio geweest, voor oefeningen en advies over hoe mijn lage rugpijn tot een minimum te houden. Op zich nuttig hoor, maar het daalt nu wel in dat ik eigenlijk de hele zwang in meer of mindere mate pijn zal hebben. -O- maargoed, niet aan denken dan maar en gewoon doen.
pi_159146036
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Over beklemde zenuw gesproken .. spoiler want gezeur

Leonietje ik hoop oprecht dat je er na de zwangerschap snel vanaf bent. Bij mij is het helaas nooit helemaal weg gegaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij met je klachten al bij je huisarts geweest?
pi_159146547
Oei Twink, Ischias nog erger dan wat ik heb... mijn zenuw zit bekneld bij heupkam, onder m'n buik.
Heel veel sterkte...
pi_159146958
Amaranta bedoel je voordat dit vandaag gebeurde?
Want dan is het antwoord ja. Doorgestuurd naar neuroloog en die stelde dezelfde diagnose maar had ook de hoop dat het door het ontzwangeren zou verdwijnen. Wat uiteindelijk dus nooit gebeurd is, wel vermindering tot een voor mij acceptabel niveau.
pi_159147708
Ow twinkle dat is balen zeg.
Dat is toch geen gezeur wat je in je spoiler zet. Tis gewoon klote als je je eigen kind niet eens normaal uit bed kan halen omdat het je dan gelijk in je rug schiet.
Hopelijk is het eenmalig en helpt fysiotherapie voor je.

Crump dat moet dan maar een meisje worden haha. Hier zou een jongens naam ook een hele moeilijke worden.
Ik heb ook nog helemaal geen zin om over namen na te denken. Maar goed we hebben nog ff ;)

Arja 9 kijkers!! Wauw dat klinkt goed. Hopelijk zit die ene er tussen. En kleertjes shoppen ♡ kan je het je al voorstellen dat je meisje ze aan heeft?

Ik ben me toch chagrijnig vandaag :X en ik moet zo werken. Arme patiënten
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:55:17 #14
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159147916
Hier ook weer bijgelezen. Met mijn nieuwe baan is het gewoon onmogelijk om echt mee te lezen en posten. Het valt me behoorlijk zwaar de overgang van 3 naar 4 dagen plus dat ik elke dag zo'n 9 uur maak zonder pauze. Dat moet ik echt anders gaan doen.

Marjolijntje fijn dat je antistoffen hebt!

En ik zag nog zo'n mooie echo van Miez O+

Twink balen dat je nu al zoveel last hebt :( hopelijk is het gewoon even een baaldag.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159148147
Niet echt bij gelezen maar daar heb ik de komende weken genoeg tijd voor want ik heb VERLOF *O* *O* *O* Halleluja _O_ w/ zo opgelucht!
pi_159148201
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Amaranta bedoel je voordat dit vandaag gebeurde?
Want dan is het antwoord ja. Doorgestuurd naar neuroloog en die stelde dezelfde diagnose maar had ook de hoop dat het door het ontzwangeren zou verdwijnen. Wat uiteindelijk dus nooit gebeurd is, wel vermindering tot een voor mij acceptabel niveau.
Ja, hiervoor uiteraard.
Ik heb het ook gehad, en ben toen ook bij de neuroloog geweest, en bij mij bleek een tumor op de zenuw te zitten.
Na de operatie heb ik daar nooit meer last van gehad.
pi_159149111
Verlof voor lot. Lekker hoor, geniet ervan.

Ikk nee dat kan ik me nog niet voorstellen en nog steeds niet geloven, maar ik smelt wel als ik me daar een voorstelling van probeer te maken.

Heb ook de gekste dromen. Eergister droomde ik dat ik steeds bloed verloor en achter me aan moest dweilen en dat verborgen hield voor iedereen.
Vandaag droomde ik dat emmy veel te vroeg geboren werd en een of andere afwijking had waardoor ze in het ziekenhuis moest blijven in een glas water. En ik bedacht me pas 2 dagen later dat ik moeder was geworden en ging toen pas op visite bij mijn kind.
pi_159151731
Zo, ik kan weer een weekje doorstrepen. Acht weken :s)
Nog steeds algehele energiemalaise. Donderdag en vrijdag had ik twee best volle dagen. Ook met gezellige zaken, maar toch, ik zag er tegenop omdat ik zomaar ineens totaal uitgeblust kan zijn. Gelukkig ging het goed, gewapend met energierepen en op een laag pitje. Weer wat extra mensen die het weten trouwens :X

Vandaag moet ik wel op de blaren zitten, want ik heb 0 energie. Net wel even de stad in geweest, maar dat allemaal met de auto en max een uurtje. Ik heb maar een superfluffy badjas voor mezelf gekocht. Voor op de bank. Die ga ik nog vaak aandoen :)

Jullie babbelen lekker door. Ik kan niet iedereen quoten :@ Ik zag in ieder geval een mooie echo voor Miezziej: gefeliciteerd! Kijk er maar vaak naar.

@Twinkle: Ik las over je ischias-achtige klachten. Wat balen is dat zeg. Ik hoop dat je er iets mee/tegen kunt in de komende periode. Gek genoeg is bewegen (op een goede manier dan) ook goed, is dat geen optie voor je?

@Lot: Verlof! Wat heerlijk!

@Chanty: Heftig, zo'n nieuwe baan tijdens deze periode. Maar het is vaak ook enorm wennen, de combi van nieuwe indrukken en collega's. En natuurlijk het extra dagje. Hopelijk gaat het wennen :)

Baantechnisch kreeg ik donderdag bijna letterlijk een vaste aanstelling in mijn schoenen geworpen En dat terwijl ik naar volle tevredenheid freelance sinds een tijdje. Vanwege de inhoud van de functie en gebrek aan echte klik laat ik het schieten, maar ik zie het nu ook gewoon niet zitten, voltijds ergens nieuw aan de slag. Ik kijk er erg naar uit om vóór mijn verlof (nog een eeuwigheid weg - Juli) een aantal goedbetaalde klussen binnen te halen, zodat ik erna wat langer achterover mag leunen. Dat idee bevalt me zeer goed en het maakt het jaar behapbaar :) Gelukkig is die eerste nieuwe klus vrijdag al beklonken. Hoera :)
  zaterdag 16 januari 2016 @ 20:29:37 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159156107
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:09 schreef L0t.. het volgende:
Niet echt bij gelezen maar daar heb ik de komende weken genoeg tijd voor want ik heb VERLOF *O* *O* *O* Halleluja _O_ w/ zo opgelucht!
Woohoooo lekker!! Fijn aanrommelen thuis, met (en soms zonder) je grote meisje O+

Ik heb net een lijstje zitten maken van wat er hier thuis allemaal nog moet gebeuren. Niks heul dringends gelukkig. We hebben alleen geen kruiken meer. En mijn hormonen zijn gerustgesteld want ik heb geteld en ik heb van alle kledingsoorten ongeveer 10 stuks in de kast liggen in maat 50 of 56! Hoeft dus niks meer bijgekocht. Ik dacht echt dat ik maar 2 broekjes had _O- Ergens nog wel jammer ook; geen shopexcuus ;(
pi_159158023
L0t wat heerlijk! Geniet er van!

Emelisse wij lopen echt bijna gelijk op.. Ik ben nu volgens eigen berekening 8+3. Die energybreakdowns herken ik, al lijkt het haast 1 grote down. Ik was zo bang voor werken vandaag want ik roep al twee weken dat ik griep heb en 3 weken wordt toch wat ongeloofwaardig. Maar buiten dat ik maar 2 uur geslapen heb vannacht ging het echt super goed *O* zelfs 2 broodjes gegeten voor lunch _O_ ja eten is nog ff een dingetje hier, al gaat het wel beter.

En chanty das wel heftig zo'n lange dag zonder pauze! Zonder zwanger te zijn al, laat staan met.

En de rest ben ik vergeten want zwangerschapsdementie slaat heel snel toe |:( ach ja dementie zit in de familie :')
pi_159159689
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:04 schreef mignonne het volgende:
vanaf donderdag voedingsbh's voor 6.99 bij de lidl :)

http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=19741
^O^ goeie tip mignonne!
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:12:56 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159159786
Ik ga even kijken bij de zwangerschapsbroeken dan ^O^
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:25:26 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159160193
Ik heb trouwens nog een luxeprobleem; mijn moeder heeft me de vorige zwangerschap een draagdoek cadeau gedaan, die ik dit keer ook weer met veel plezier zal gebruiken. Maar nu wil ze graag voor deze baby ook zoiets 'blijvends' kopen, en ik heb even geen idee wat ik nog kan vragen :o

Nog een draagdoek is niet echt een optie, dat vinden zowel zij als mijn vriend nogal onzin denk ik (en ik eigenlijk ook wel, want ik heb genoeg doeken / dragers). Maar andere belangrijke dingen hebben we natuurlijk nog van E.

Iemand nog een zinnige tip?
pi_159160333
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens nog een luxeprobleem; mijn moeder heeft me de vorige zwangerschap een draagdoek cadeau gedaan, die ik dit keer ook weer met veel plezier zal gebruiken. Maar nu wil ze graag voor deze baby ook zoiets 'blijvends' kopen, en ik heb even geen idee wat ik nog kan vragen :o

Nog een draagdoek is niet echt een optie, dat vinden zowel zij als mijn vriend nogal onzin denk ik (en ik eigenlijk ook wel, want ik heb genoeg doeken / dragers). Maar andere belangrijke dingen hebben we natuurlijk nog van E.

Budget? Best ruim denk ik als ze een doek wilt geven.
Een babyfoon? Zodat ieder kind een eigen babyfoon heeft? Hebben wij nog steeds.
Een besteksetje
Iets moois voor op de kamer
Autostoeltje?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:32:20 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159160375
Ohja, budget; de doek was toen 80 euro. Autostoeltje hebben we nog, babyfoon is wel een idee, al denk ik dat ze dat niet leuk vindt om te geven :')

Ik bedenk me nu dat een kinderstoel misschien wel een goeie is! Beetje vooruitlopend op de zaken, maar vooruit....
pi_159160408
quote:

Een newbornfotoshoot? En dan de mooiste laten afdrukken?
pi_159160561
wel een gezinsshoot dan! O+ mooi idee!
pi_159160599
Een pretecho? Weet niet hoe ver je bent enzo en of je die al gehad hebt. (En of dat nou echt 'voor de baby' is... Niet dat een fotoshoot dat wel is.)
pi_159160795
Tsja, als je ouders echt iets blijvends (wat is uberhaupt blijvend? Ze spelen niet 18 jaar met hetzelfde) willen kopen en je hebt alles al voor de babytijd moeten ze misschien gewoon even wachten tot mini zijn interesses kenbaar maakt :P.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:47:00 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159160818
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:40 schreef Unihipili het volgende:
Een pretecho? Weet niet hoe ver je bent enzo en of je die al gehad hebt. (En of dat nou echt 'voor de baby' is... Niet dat een fotoshoot dat wel is.)
33 weken inmiddels, dus daar is het een beetje laat voor :D

Maar een echte 'shoot' is ook niks voor ons, dat wordt niet wat denk ik :')
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:48:40 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159160879
Een tattoo van je kind op je arm ^O^

SPOILER
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:48:47 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159160882
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:46 schreef Crumpette het volgende:
Tsja, als je ouders echt iets blijvends (wat is uberhaupt blijvend? Ze spelen niet 18 jaar met hetzelfde) willen kopen en je hebt alles al voor de babytijd moeten ze misschien gewoon even wachten tot mini zijn interesses kenbaar maakt :P.
Blijvend in de zin van: dat bewaar je. Mijn moeder zou absoluut not amused zijn als ik mijn draagdoek zou verkopen bijvoorbeeld. Gelukkig lijk ik op haar en is dat dus echt 'mijn doek', die ik in de bewaardoos stop als ie klaar is oO<

Maar anyway, ik denk dat een kinderstoel dus wel een fijn idee is. E zit voorlopig nog wel op haar tripptrapp, dus daar kunnen we op termijn dan wel een tweede van gebruiken :)
pi_159160997
Same here LB! Ws een babyfoon of triptrap idd
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159161015
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

33 weken inmiddels, dus daar is het een beetje laat voor :D

Maar een echte 'shoot' is ook niks voor ons, dat wordt niet wat denk ik :')
Weet niet of je evt een Tripp Trapp wilt maar wij hebben aan mijn vader de newbornset gevraagd voor die stoel. Kan ze meteen bij ons aan tafel zitten, wel zo praktisch :).

Edit: oh je hebt wel een Tripp Trapp dus :P
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:03:24 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159161412
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:52 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Weet niet of je evt een Tripp Trapp wilt maar wij hebben aan mijn vader de newbornset gevraagd voor die stoel. Kan ze meteen bij ons aan tafel zitten, wel zo praktisch :).

Edit: oh je hebt wel een Tripp Trapp dus :P
I never knew! :o Dat is wel ideaal zeg ^O^

Kijk ik ben nu al blij dat ik even hier kwam vragen. We krijgen nu denk ik de tripptrapp dan van mijn moeder, en kopen zelf de newborn set erbij :)
Wel via mp natuurlijk, je bent een cheapskate of je bent het niet oO<

[ Bericht 17% gewijzigd door LadyBlack op 16-01-2016 23:10:40 ]
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:16:26 #36
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159161803
Dat wordt wel een grote bewaardoos voor die trip trap :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159161835
Oh ik weet misschien iemand die er 1 over heeft LB ;) (stuur wel een berichtje)

Wij gaan voor het wippertje boven op de tafel optie :D Deden we bij O ook
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:17:54 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159161842
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:16 schreef Chanty het volgende:
Dat wordt wel een grote bewaardoos voor die trip trap :P
_O-

Ik geef ze denk ik op voor doorgeven in de familie oO< Ik mag hopen dat ofwel mijn stiefbroers/zus of mijn nichtjes nog wel eens kinderen zullen krijgen.
pi_159163414
Ik werd vanavond gewoon verrast met een babyshower O+. Had hem niet verwacht, het is tenslotte al ons derde kindje, maar ook deze keer zijn we weer verwend door mijn lieve vriendinnen/collega's/ familie! Lekkere hapjes, leuke taarten, alcohol vrije wijn, spelletje, cadeautjes en heel veel gezelligheid O+. Was een fijne avond!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159164945
Leuk Sicilia! O+
pi_159167684
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:03 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

I never knew! :o Dat is wel ideaal zeg ^O^

Kijk ik ben nu al blij dat ik even hier kwam vragen. We krijgen nu denk ik de tripptrapp dan van mijn moeder, en kopen zelf de newborn set erbij :)
Wel via mp natuurlijk, je bent een cheapskate of je bent het niet oO<
Pssst, newbornset kopuh? Heb er een in v&a staan :+
pi_159167777
O wat leuk sicilia! O+
pi_159168146
Ik ben ook weer deels bijgelezen, maar kan helemaal niet meer onthouden wat ik ook alweer wilde reageren.

Twinkle, wat vervelend van je rugpijn, dat lijkt me echt niet ideaal.

Emelisse, die vermoeidheid is echt killing. Ik ben blij dat het bij mij over is. Soms moest ik gewoon moeite doen om wakker te blijven tijdens vergaderingen.

Wij gaan ineens donderdag al verhuizen! Verbouwing is nog lang niet af, maar gisteren hebben we drie kamers geschilderd (slaapkamer, toekomstige babykamer en studeerkamer) dus daar gaan we eerst kamperen.
pi_159168367
quote:

Bijdrage aan het geboortekaartje?
Een photoshoot met mij! :P
En waarom toch niet een eigen 'geboorte draagdoek'? Je kunt 1 doek tenslotte niet later aan allebei meegeven?
Of zo'n houten kist met de naam erop. Die kun je dan later als ie groot is ook meegeven met z'n 'herinneringen' erin :)
pi_159168907
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef Molo het volgende:
Een tattoo van je kind op je arm ^O^

SPOILER
Niks geen grapje. Tattoo is een must.
pi_159168944
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 10:51 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

_O- nieuwspaal O+

Goddank heb ik wel een naamtattoo :P
S. 2014
J. 2016
  zondag 17 januari 2016 @ 10:56:25 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159168966
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 10:51 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

_O_ O+ _O_
pi_159169570
Een tripp trapp kan je wel heel lang gebruiken. Oppas kinderen van mijn moeder zitten er nog steeds op (12 en 9) :D
Maar z'n kist met naam erop wat ela zegt is ook wel super gaaf!

Sicilia wat leuk een babyshower!! Het was dus echt een verrassing. Lief hoor.

Luna wat tof dat je al over gaat. Kamperen in je eigen huis :s)
Ik vond dat toen ook veel praktischer. Scheelt je weer op en neer rijden.

Chanty dat is erg pittig hoor. Een nieuwe baan en dan ook nog zoveel uur kost enorm veel energie. En dan heb je de rest er ook nog naast. Bevalt het werk zelf wel tot nu toe?

Emelisse die vermoeidheid is herkenbaar. Ook al slaap ik goed dan nog ben ik zo enorm moe. Vrijdag bloed laten prikken en mijn hb is 7.8 en ijzer 97. Heel netjes dus.

Marjolijntje fijn dat je antistoffen hebt tegen de 5e ziekte. Scheelt weer een hoop zorgen.

Heeft iemand zich laten enten tegen kinkhoest of is dat van plan?
Ik zat er aan te denken om dat wel te gaan doen ivm een peuter die alles oppikt van wat er heerst. Vandeweek even overleggen met de huisarts wat hun advies is.
  zondag 17 januari 2016 @ 11:54:41 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159169783
Ja ik, vanwege werk al heel lang voor zwangerschap.
Geen idee hoe dat werkt tijdens zwangerschap en of dat een aanrader is.

Hier staat de commode inmiddels in de babykamer, met eerste kleertjes erin O+
Klein kamertje dus we wilden eerst dit bekijken hoeveel ruimte het in nam, voor we gingen beslissen of er ook een hoge kast bij kan. En dat past *O*
Dus als we weten of het jongetje (meer legruimte nodig) of meisje (meer hangruimte nodig voor jurkjes) is, gaan we hoge kast kopen en het bed ^O^

Blij mee *O*

(Heul geen netseldrang hoor :P )
pi_159170991
Lekkere 'netseldrang' hier :P
Ik moet Tripp Trapp zelfs googlen, zo niet ingewijd ben ik. Goed dat ik hier lurk/meepost.

Fijn dat die vermoeidheid bekend voorkomt bij anderen. Logisch ook natuurlijk. Vandaag probeer ik - na twee hele lange nachten geslapen te hebben - mezelf voor een gezamenlijke activiteit naar buiten te slepen: een stranddag! (niet óp het strand hè? ik in een koffietent met boek, vriend hardlopend, dan samen een hapje eten)

Wat absurd is, is dat - zelfs vóór de eerste echo - we vandeweek over een naam babbelden en er zomaar een hele mooie lieve meisjesnaam uitrolde. Check! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')