abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159160408
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens nog een luxeprobleem; mijn moeder heeft me de vorige zwangerschap een draagdoek cadeau gedaan, die ik dit keer ook weer met veel plezier zal gebruiken. Maar nu wil ze graag voor deze baby ook zoiets 'blijvends' kopen, en ik heb even geen idee wat ik nog kan vragen :o

Nog een draagdoek is niet echt een optie, dat vinden zowel zij als mijn vriend nogal onzin denk ik (en ik eigenlijk ook wel, want ik heb genoeg doeken / dragers). Maar andere belangrijke dingen hebben we natuurlijk nog van E.

Iemand nog een zinnige tip?
Een newbornfotoshoot? En dan de mooiste laten afdrukken?
pi_159160561
wel een gezinsshoot dan! O+ mooi idee!
pi_159160599
Een pretecho? Weet niet hoe ver je bent enzo en of je die al gehad hebt. (En of dat nou echt 'voor de baby' is... Niet dat een fotoshoot dat wel is.)
pi_159160795
Tsja, als je ouders echt iets blijvends (wat is uberhaupt blijvend? Ze spelen niet 18 jaar met hetzelfde) willen kopen en je hebt alles al voor de babytijd moeten ze misschien gewoon even wachten tot mini zijn interesses kenbaar maakt :P.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:47:00 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159160818
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:40 schreef Unihipili het volgende:
Een pretecho? Weet niet hoe ver je bent enzo en of je die al gehad hebt. (En of dat nou echt 'voor de baby' is... Niet dat een fotoshoot dat wel is.)
33 weken inmiddels, dus daar is het een beetje laat voor :D

Maar een echte 'shoot' is ook niks voor ons, dat wordt niet wat denk ik :')
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:48:40 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159160879
Een tattoo van je kind op je arm ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:48:47 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159160882
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:46 schreef Crumpette het volgende:
Tsja, als je ouders echt iets blijvends (wat is uberhaupt blijvend? Ze spelen niet 18 jaar met hetzelfde) willen kopen en je hebt alles al voor de babytijd moeten ze misschien gewoon even wachten tot mini zijn interesses kenbaar maakt :P.
Blijvend in de zin van: dat bewaar je. Mijn moeder zou absoluut not amused zijn als ik mijn draagdoek zou verkopen bijvoorbeeld. Gelukkig lijk ik op haar en is dat dus echt 'mijn doek', die ik in de bewaardoos stop als ie klaar is oO<

Maar anyway, ik denk dat een kinderstoel dus wel een fijn idee is. E zit voorlopig nog wel op haar tripptrapp, dus daar kunnen we op termijn dan wel een tweede van gebruiken :)
pi_159160997
Same here LB! Ws een babyfoon of triptrap idd
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159161015
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

33 weken inmiddels, dus daar is het een beetje laat voor :D

Maar een echte 'shoot' is ook niks voor ons, dat wordt niet wat denk ik :')
Weet niet of je evt een Tripp Trapp wilt maar wij hebben aan mijn vader de newbornset gevraagd voor die stoel. Kan ze meteen bij ons aan tafel zitten, wel zo praktisch :).

Edit: oh je hebt wel een Tripp Trapp dus :P
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:03:24 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159161412
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:52 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Weet niet of je evt een Tripp Trapp wilt maar wij hebben aan mijn vader de newbornset gevraagd voor die stoel. Kan ze meteen bij ons aan tafel zitten, wel zo praktisch :).

Edit: oh je hebt wel een Tripp Trapp dus :P
I never knew! :o Dat is wel ideaal zeg ^O^

Kijk ik ben nu al blij dat ik even hier kwam vragen. We krijgen nu denk ik de tripptrapp dan van mijn moeder, en kopen zelf de newborn set erbij :)
Wel via mp natuurlijk, je bent een cheapskate of je bent het niet oO<

[ Bericht 17% gewijzigd door LadyBlack op 16-01-2016 23:10:40 ]
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:16:26 #36
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159161803
Dat wordt wel een grote bewaardoos voor die trip trap :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159161835
Oh ik weet misschien iemand die er 1 over heeft LB ;) (stuur wel een berichtje)

Wij gaan voor het wippertje boven op de tafel optie :D Deden we bij O ook
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:17:54 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159161842
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:16 schreef Chanty het volgende:
Dat wordt wel een grote bewaardoos voor die trip trap :P
_O-

Ik geef ze denk ik op voor doorgeven in de familie oO< Ik mag hopen dat ofwel mijn stiefbroers/zus of mijn nichtjes nog wel eens kinderen zullen krijgen.
pi_159163414
Ik werd vanavond gewoon verrast met een babyshower O+. Had hem niet verwacht, het is tenslotte al ons derde kindje, maar ook deze keer zijn we weer verwend door mijn lieve vriendinnen/collega's/ familie! Lekkere hapjes, leuke taarten, alcohol vrije wijn, spelletje, cadeautjes en heel veel gezelligheid O+. Was een fijne avond!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159164945
Leuk Sicilia! O+
pi_159167684
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:03 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

I never knew! :o Dat is wel ideaal zeg ^O^

Kijk ik ben nu al blij dat ik even hier kwam vragen. We krijgen nu denk ik de tripptrapp dan van mijn moeder, en kopen zelf de newborn set erbij :)
Wel via mp natuurlijk, je bent een cheapskate of je bent het niet oO<
Pssst, newbornset kopuh? Heb er een in v&a staan :+
pi_159167777
O wat leuk sicilia! O+
pi_159168146
Ik ben ook weer deels bijgelezen, maar kan helemaal niet meer onthouden wat ik ook alweer wilde reageren.

Twinkle, wat vervelend van je rugpijn, dat lijkt me echt niet ideaal.

Emelisse, die vermoeidheid is echt killing. Ik ben blij dat het bij mij over is. Soms moest ik gewoon moeite doen om wakker te blijven tijdens vergaderingen.

Wij gaan ineens donderdag al verhuizen! Verbouwing is nog lang niet af, maar gisteren hebben we drie kamers geschilderd (slaapkamer, toekomstige babykamer en studeerkamer) dus daar gaan we eerst kamperen.
pi_159168367
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens nog een luxeprobleem; mijn moeder heeft me de vorige zwangerschap een draagdoek cadeau gedaan, die ik dit keer ook weer met veel plezier zal gebruiken. Maar nu wil ze graag voor deze baby ook zoiets 'blijvends' kopen, en ik heb even geen idee wat ik nog kan vragen :o

Nog een draagdoek is niet echt een optie, dat vinden zowel zij als mijn vriend nogal onzin denk ik (en ik eigenlijk ook wel, want ik heb genoeg doeken / dragers). Maar andere belangrijke dingen hebben we natuurlijk nog van E.

Iemand nog een zinnige tip?
Bijdrage aan het geboortekaartje?
Een photoshoot met mij! :P
En waarom toch niet een eigen 'geboorte draagdoek'? Je kunt 1 doek tenslotte niet later aan allebei meegeven?
Of zo'n houten kist met de naam erop. Die kun je dan later als ie groot is ook meegeven met z'n 'herinneringen' erin :)
pi_159168907
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef Molo het volgende:
Een tattoo van je kind op je arm ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks geen grapje. Tattoo is een must.
pi_159168944
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 10:51 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

_O- nieuwspaal O+

Goddank heb ik wel een naamtattoo :P
S. 2014
J. 2016
  zondag 17 januari 2016 @ 10:56:25 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159168966
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 10:51 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

_O_ O+ _O_
pi_159169570
Een tripp trapp kan je wel heel lang gebruiken. Oppas kinderen van mijn moeder zitten er nog steeds op (12 en 9) :D
Maar z'n kist met naam erop wat ela zegt is ook wel super gaaf!

Sicilia wat leuk een babyshower!! Het was dus echt een verrassing. Lief hoor.

Luna wat tof dat je al over gaat. Kamperen in je eigen huis :s)
Ik vond dat toen ook veel praktischer. Scheelt je weer op en neer rijden.

Chanty dat is erg pittig hoor. Een nieuwe baan en dan ook nog zoveel uur kost enorm veel energie. En dan heb je de rest er ook nog naast. Bevalt het werk zelf wel tot nu toe?

Emelisse die vermoeidheid is herkenbaar. Ook al slaap ik goed dan nog ben ik zo enorm moe. Vrijdag bloed laten prikken en mijn hb is 7.8 en ijzer 97. Heel netjes dus.

Marjolijntje fijn dat je antistoffen hebt tegen de 5e ziekte. Scheelt weer een hoop zorgen.

Heeft iemand zich laten enten tegen kinkhoest of is dat van plan?
Ik zat er aan te denken om dat wel te gaan doen ivm een peuter die alles oppikt van wat er heerst. Vandeweek even overleggen met de huisarts wat hun advies is.
  zondag 17 januari 2016 @ 11:54:41 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159169783
Ja ik, vanwege werk al heel lang voor zwangerschap.
Geen idee hoe dat werkt tijdens zwangerschap en of dat een aanrader is.

Hier staat de commode inmiddels in de babykamer, met eerste kleertjes erin O+
Klein kamertje dus we wilden eerst dit bekijken hoeveel ruimte het in nam, voor we gingen beslissen of er ook een hoge kast bij kan. En dat past *O*
Dus als we weten of het jongetje (meer legruimte nodig) of meisje (meer hangruimte nodig voor jurkjes) is, gaan we hoge kast kopen en het bed ^O^

Blij mee *O*

(Heul geen netseldrang hoor :P )
pi_159170991
Lekkere 'netseldrang' hier :P
Ik moet Tripp Trapp zelfs googlen, zo niet ingewijd ben ik. Goed dat ik hier lurk/meepost.

Fijn dat die vermoeidheid bekend voorkomt bij anderen. Logisch ook natuurlijk. Vandaag probeer ik - na twee hele lange nachten geslapen te hebben - mezelf voor een gezamenlijke activiteit naar buiten te slepen: een stranddag! (niet óp het strand hè? ik in een koffietent met boek, vriend hardlopend, dan samen een hapje eten)

Wat absurd is, is dat - zelfs vóór de eerste echo - we vandeweek over een naam babbelden en er zomaar een hele mooie lieve meisjesnaam uitrolde. Check! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')