abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:30:09 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159238112
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:29 schreef Fien10 het volgende:
Ik ben niet bijgelezen maar ik voel me zo ongelofelijk klote..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He gadver, wat een klote nieuws voor hun ;(

Lijkt me heel erg moeilijk voor ze, en ook voor jullie ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159238317
Ahh fien wat naar ;(.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:36:13 #203
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_159238325
Sterkte Fien! Heel heftig nieuws! Wat gaan zij ermee doen? Laten ze het wel komen?

In mijn ogen; kinderen met down zijn volgens mij de gelukkigste op aarde. Ware het niet dat de opvoeding retezwaar is.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_159238384
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
Sterkte Fien! Heel heftig nieuws! Wat gaan zij ermee doen? Laten ze het wel komen?

In mijn ogen; kinderen met down zijn volgens mij de gelukkigste op aarde. Ware het niet dat de opvoeding retezwaar is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:41:48 #205
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_159238524
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:38 schreef Fien10 het volgende:

[..]

SPOILER
Tja, die keus is ieder voor zich. Heel sneu, maar voor hun voelt dit 'goed'. Hoe oneerlijk voor het vruchtje ook...
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_159238537
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:29 schreef Fien10 het volgende:
Ik ben niet bijgelezen maar ik voel me zo ongelofelijk klote..
SPOILER
Wat ongelofelijk verdrietig! ;( Pfffff, en wat heftig dat jullie het nu nog moeten horen. Jullie weten het morgen toch? Ondanks al je huidige logische gevoelens, duim ik toch dat jullie kindje gezond is.

En wat heb ik hier veel goede eerste echo's voorbij zien komen, heerlijk he, die eerste bevestiging dat er echt een kindje groeit! *;
pi_159238582
Oh FIen, wat ontzettend gemeen en oneerlijk, zwaar hoor! ;( ;( :*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_159238850
Jemig Fien, wat heftig. Ook de beslissing die ze gemaakt hebben, ik snap je gedachtengang wel :{
pi_159238916
Wat een verdrietig nieuws voor hun, fien.
Maar dat jij nog niet gebeld bent, is een goed teken toch?
pi_159239069
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:52 schreef Arja het volgende:
Wat een verdrietig nieuws voor hun, fien.
Maar dat jij nog niet gebeld bent, is een goed teken toch?
Zij zouden eigenlijk ook morgen gebeld worden, maar werden vandaag eind van de middag half 5 pas gebeld. Dus wie weet krijg ik morgen ochtend ook nog slecht nieuws ...
pi_159239299
Fien, wat heftig ;( Het hele dilemma zit momenteel helemaal vers in mijn hoofd, aangezien we moeten gaan beslissen over dit soort scenario's. Begrijp ik goed dat bij jullie een verhoogde kans kwam uit de combitest en nu dus de vlokkentest werd gedaan? (ook nog een NIPT ertussen gehad?) Sorry, nieuwsgierigheid. Je hoofd staat er natuurlijk niet naar.

Ik vind jullie standpunt mooi. Dat maakt de situatie niet makkelijker. Sterkte.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:04:27 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159239302
Ah Fien... wat verschrikkelijk naar, zo dichtbij en tegelijkertijd ;( En dan nog je eigen gevoel, bah. Ik duim voor je dat t morgen goed blijkt te zijn!
pi_159239500
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:28 schreef Emelisse het volgende:

En nu moet ik mijn fijne kloon straks gedag gaan zeggen }:| :P
O serieus ben jij een kloon? :D
Spannend .. ik ben slecht in klonen raden. Heb het altijd als laatste door als al 80 keer in een topic is gezet wie de kloon is :')

Fien wat ontzettend droevig nieuws. Tja het blijft een zo persoonlijke keuze ... Ieder maakt hierin zijn keuzes. En soms is dat hard naar anderen toe, omdat zij die keuze niet zo zouden hebben gemaakt. Heel lastig lijkt me dat, als het zo dichtbij is :* . Desondanks hoop ik echt dat jullie morgen een hele goede uitslag hebben :*
pi_159239676
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:04 schreef Emelisse het volgende:
Fien, wat heftig ;( Het hele dilemma zit momenteel helemaal vers in mijn hoofd, aangezien we moeten gaan beslissen over dit soort scenario's. Begrijp ik goed dat bij jullie een verhoogde kans kwam uit de combitest en nu dus de vlokkentest werd gedaan? (ook nog een NIPT ertussen gehad?) Sorry, nieuwsgierigheid. Je hoofd staat er natuurlijk niet naar.

Ik vind jullie standpunt mooi. Dat maakt de situatie niet makkelijker. Sterkte.
Nee in mijn familie komt een cromosoom translocatie voor en mijn broer en ik zijn allebei drager waardoor we verhoogde kans hebben op kinderen met downsyndroom. Vandaar dat we beiden in aanmerking komen voor prenataalonderzoek.
pi_159240127
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:12 schreef Crumpette het volgende:
Uni heb je zon afwijkende maat? Ik zou vooral wachten met dingen als voedingsbhs hoor, je krijgt echt in de laatste maand pas een goed beeld van wat je er allemaal in kwijt moet kunnen zeg maar :D.
Hmmm ja true, dat was ook een zorg. Sommige zijn meegroeibh's dan kan ik een maatje groeien maar dunno verder. Ik ben relatief breed en snel last van druk op m'n ribben, niet heel afwijkend maar toch wel net precies lastig.

Fien10: klote, wilde roepen dat ik hoop dat het vals alarm is maar er is al ander nieuws lees ik nu :*.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:50:22 #216
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159241231
Jeetje fien wat ontzettend heftig ;( ik duim dat jullie toch goed nieuws krijgen maar snap dat dit ontzettend moeilijk is voor jullie en ook voor hen :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159241471
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:58 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Zij zouden eigenlijk ook morgen gebeld worden, maar werden vandaag eind van de middag half 5 pas gebeld. Dus wie weet krijg ik morgen ochtend ook nog slecht nieuws ...
Ik heb goede hoop dat je bij slecht nieuws ook al gebeld zou zijn. Ik duim verder voor je.
pi_159241734
Fien wat heftig ;( en wat verdrietig.
Ik hoop dat jullie morgen ander nieuws krijgen :*
pi_159247401
Fien, wat een heftig nieuws. Wat een gevoelens komen daarbij los. Sterkte met jullie eigen nieuws straks, wat het ook is, het blijft nu extra lastig nieuws. Toch duim ik voor een gezond kindje voor jullie. ♡
  woensdag 20 januari 2016 @ 08:34:24 #220
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159247635
Een knipper voor emelisse! *O* Bijzonder hč? Ik moest een traantje wegpinken...

En sterkte vandaag Fien :* Ongeacht de uitslag zal het zwaar zijn met het nieuws van je broer in je achterhoofd. Maar ik blijf duimen op een goede uitslag voor je :*
  woensdag 20 januari 2016 @ 08:50:46 #221
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159247786
Oh jeetje Fien! Wat een klote nieuws zeg!
Hopelijk is jouw uitslag wel goed, ik duim voor je.

Junkie, ook heftig zeg, hopelijk gaat de beeb lekker goed groeien nu.

Voor de rest niet helemaal up to date, maar ik las iets over goede echo's en nieuwe dames in de groep? *O* *O* *O*

Het gaat hard hier op het forum zeg! amper bij te houden haha.
En die Bh's, tja, ik draag al best een ruime maat, en ik heb aan de achterkant idd een extender er tussen. De breedte maat was er niet en ik moest echt andere Bh's.

Gister de 20 weken echo en alles was goed! O+
Nog 21 weekjes tot due date! Jeej *O* *O*
  woensdag 20 januari 2016 @ 10:03:19 #222
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159248750
Jeetje Fien, wat een verdrietig nieuws ;(
Ik hoop zo voor je dat jouw uitslag wel goed is, al kan ik me voorstellen dat dat dan ook weer een heel dubbel gevoel zou geven...
pi_159249357
Dan weer wat goed nieuws: mooie termijnecho gehad vanmorgen! *O* O+
pi_159249559
Ach Fien :* Ik duim voor jullie

En dan idd het tegenovergestelde: Jeej Crumpette! *O*

Ik ben vandaag voor het laatst aan het werk tot juni! *O*
pi_159249615
Heeeeerlijk Dot! *O*

Crump wat fijn, weer een goede echo! En wat gaat het snel joh :O

Fien, ik duim ook voor een goede uitslag voor jullie. Het zal hoe dan ook hele dubbele gevoelens opleveren, klote hoor :*.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')