Ik begin het geloof ik een beetje door te krijgenquote:
Van mij mag de kraamzorg nu wel komenquote:
Oh myquote:Op maandag 18 januari 2016 22:33 schreef Arja het volgende:
[..]
Van mij mag de kraamzorg nu wel komen![]()
Omdat er morgen kijkers komen, heeft mijn man obsessief lopen poetsen. Tot de spotjes aan toe en zelfs de vingerafdrukken op mijn parfumflesje...
Hij heeft de wasmand en de prullenbak etc in de auto gezet, zodat ons huis zo groot mogelijk lijkt. Mijn perfectionistje
Gefeliciteerd! Ik shock mee.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:55 schreef Soof-87 het volgende:
Ik kom me hier heel voorzichtig melden
Maar nog heel vroeg, kan alle kanten op gaan enzo, maar goedNu ongeveer 5,5 week!
1e kindje en nog steeds in shock!
Dat zal ik wel zijnquote:Op maandag 18 januari 2016 20:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Oehh misschien dan wel een datumdrieling Soof samen met Unipiliehuppelepup
Nee nog steeds niet, hoewel ik haar elke dag instraal en stevig toespreekquote:Op maandag 18 januari 2016 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh my![]()
![]()
Hoop dat ze je huis kopen en je lekker los kan in nieuwe huis
Voel jij je baby ook al trouwens?
Ik heb het nog niet vaak gevoeld hoor, was eerst een soort 'klots'beweging, dus meer het vruchtwater wat ik heen en weer voelde gaan leek het wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:20 schreef Arja het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet, hoewel ik haar elke dag instraal en stevig toespreek
Hoe voelt het?
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet vaak gevoeld hoor, was eerst een soort 'klots'beweging, dus meer het vruchtwater wat ik heen en weer voelde gaan leek het wel.
Gisteren legde man zijn oor op mijn buik, duwde dus best hard door het gewicht en toen 'hoppa' ineens duidelijk heen en weer gewiebel enzo
Het voelde net of mijn darmen een soort dansje maakten, haha. Man voelde het ook. Ik weet niet hoe het echt voelt, kan het niet echt uitleggen of omschrijven![]()
Voelde meteen heel vertrouwd in ieder geval
Oeh, dat lijkt me zenuwslopend... Ik duim voor een goede uitslag!!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:10 schreef Fien10 het volgende:
Poeh wat een schrik junkie!!
Welkom voor Soof
En een knipper voor Stroopwafel!![]()
Wij krijgen morgen de uitslag van de vlokkentest telefonisch door. Ik ben echt al dagen zo vreselijk zenuwachtig, en jammer genoeg heb ik er niet zo'n goed gevoel over..
quote:Op maandag 18 januari 2016 22:33 schreef Arja het volgende:
[..]
Van mij mag de kraamzorg nu wel komen![]()
Omdat er morgen kijkers komen, heeft mijn man obsessief lopen poetsen. Tot de spotjes aan toe en zelfs de vingerafdrukken op mijn parfumflesje...
Hij heeft de wasmand en de prullenbak etc in de auto gezet, zodat ons huis zo groot mogelijk lijkt. Mijn perfectionistje
Wat fijn! Nu wil ik helemaal dat die anderhalve week snel voorbij gaat want dan mag ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:16 schreef Emelisse het volgende:
Knipperende tuinboon: check!![]()
Poeh, wat een zenuwslopend moment was dat zeg. Maar alles is helemaal in orde. Iets terug in de tijd: 7w6 dgn ipv 8w2 dgn (UD 31 aug), maar dat blijft allemaal binnen de marge. Dat kloppende hartje trouwens: WÁT bijzonder!
De vk vond ook een cyste bij mn eileider die flink aan de maat is (4x3cm). Dat was even schrikken. Die schijnt afkomstig van mijn eisprong, iets dat vaker voorkomt bij zwangere vrouwen. Die schijnt weer te verdwijnen bij 12 weken. Ik kan er evt. wat last van krijgen (pijn in mn buik). Heb ik weer. Ik ga nergens op googlen en vertrouw op haar geruststellende woorden. Erg fijne vrouw btw.
Toen we naar buiten liepen begon het te sneeuwenDat hebben we vaker gehad tijdens speciale momenten samen #zwijmel. Sja, en zo'n vk praktijk dichtbij heeft ook nadelen. Bij het zowel naar binnen als naar buiten lopen zijn we gespot door een bekende
En nu nadenken over 'to combinatietest or not'.
Ik heb zwangerschapsbh's (groeibh's) van de HEMA, die zijn alleen niet padded.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:13 schreef Unihipili het volgende:
Prut. Ik moet weer bh's gaan dragen (zat eraan te komen natuurlijk). Maar ik kan nog niks fijns vinden, ik zoek iets dat niet-synthetisch is (grootste deel katoen), zonder beugel maar nog steeds niet snijdend in de ribben, laag uitgesneden zodat ik nog topjes kan dragen en niet direct in col moet
, liefst padded maar zonder kipfiletjes.
Iemand hier een idee?
Lief, dankjequote:Op maandag 18 januari 2016 21:19 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ja, het is vreselijk spannend allemaal en wachten duurt zoooooo langik ben nu bijna 9 weken en bij 6 weken werd ik kotsmisselijk en dat 2,5 week lang (inclusief afvallen en ingevallen gezichtje want al slank) dus dan denk je wel 'Nou het zou wel goed zitten' maar dat is sinds gisteren ook weer weg en dan zit je wéér in dat niemandsland. Maar ik ben heel blij dat ik iig weer kan eten
![]()
Heel veel sterkte de komende weken, Google niet te veel (ik heb zo immens veel gegoogled.... Niet gezond. Je wordt er alleen maar onzeker van) en blijf weg uit het 'als het misgaat'-topic. Echthet komt goed. Al moet ik mijzelf daar ook nog van overtuigen, hoor. Het is zo lastig.
Jeetje wat heftig zeg!! Machteloos gevoel... Sterkte!!quote:Op maandag 18 januari 2016 21:35 schreef junkiexp het volgende:
-knip-
Zo, dat ben en wilde ik even kwijt.......
Ja ik durfde nog niet zo goedquote:Op maandag 18 januari 2016 22:32 schreef ikke_84 het volgende:
Daar ben je soof!!fijn dat het goed gaat. Spannende tijd ja, hopelijk heb je een beetje afleiding en gaat de tijd wat sneller voor je gevoel.
Ik vond het kraambezoek van mijn schoonouders en ouders wel leuk. Maar voor de rest vond ik er niks aan. Van mij mogen ze nu allemaal weg blijven![]()
Junkie dat is schrikken zeg. Hopelijk gaat jullie kindje goed groeien de aankomende tijd.
Stroop een knipperwat een super nieuws!
Ik ben vandaag alweer 11 weken. Volgende week de echo voor de combinatie test. Ben benieuwd hoe hard hij is gegroeid
Lamb wat fijn dat je weer een sticker hebt gekregen. Wat super dat je grote het zo goed meekrijgt![]()
Gelukkig viel de prik mee.
quote:Op maandag 18 januari 2016 22:55 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik shock mee.
[..]
Dat zal ik wel zijn![]()
Herkenbaar verhaal... Zo eindigde mijn vorige zwangerschap ook! Werd met 35 weken opgenomen en kreeg toen ook te horen strikte bedrust! Ik heb welgeteld 1 dag bedrust gehad want savonds werd Flint met spoed gehaald en bleek het echt een mini maar oh zo sterk! Sterkte met het afwachten! Hopelijk groeit jullie kleine vent door de rust!!quote:Op maandag 18 januari 2016 21:35 schreef junkiexp het volgende:
Mijn vriendin is nu 33 weken zwanger, elke echo was prima tot vorige week, toen werd er geconstateerd dat onze jongen toch wel aan de kleine kant bleef waarschijnlijk.
We zijn doorverwezen naar het ziekenhuis en daar zijn we vanmorgen geweest, hartfilmpje gemaakt van een half uur en dat was goed.
Urine getest en er zaten geen eiwitten in dus geen zwangerschapsvergiftiging.
Daarna de echo en het besproken met de arts, daar bleek dat onze jongen nu tusen de 1200 en 1500 gram is en dat is fors te licht, ook overall gezien is hij te klein.
Vriendin is direct opgenomen en mocht niet eens meer naar huis om spullen te pakken, ze blijft nu minimaal 7 weken in het ziekenhuis liggen en ze gaan elke dag een echo en hartfilmpje maken.
Mocht het slechter gaan dan gaan ze hem halen en wordt hij eerder geboren.
De placenta geeft waarschijnlijk te weinig voeding door aan het kind, oorzaak daarvan zou stress kunnen zijn maar dat zijn ze nu allemaal aan het onderzoeken.
Erg bizar hoe snel het opeens kan staan, zij ligt daar nu 7 weken en ik sta er thuis opeens alleen voor.
En dat allemaal in 3 uur tijd.
Gelukkig woon ik op 10 min van het ziekenhuis en ben ik ondernemer dus kan mijn tijd goed bepalen maar het valt ons erg koud op ons dak.....
Zo, dat ben en wilde ik even kwijt.......
Wat heerlijk dat je de baby zo goed voelt!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik las ook iets over baby voelen, inmiddels voel ik haar dagelijksAlleen heeft het vanaf het begin ook al echt aangevoeld als een schopje/duwtje van binnen uit. De laatste week dagelijks en ook meer keren per dag. Wel heel zachtjes steeds, maar wel duidelijk aanwezig. Ik vind het zo gezellig
[..]
Dat wilde mijn man ook toen wij bezichtigingen hadden. Het appartement heeft er nooit zo mooi uitgezien als toen. We hadden ook de kitrandjes in de badkamer en keuken laten vervangen, extra plintje gezet in de gang en 2 kranen vervangen en nog wat kleine dingen. Dingen die we eigenlijk ook al lang geleden voor onszelf hadden kunnen doen maar nooit de moeite voor namen. En nu is het helemaal netjes en gaan we weg![]()
Alleen werd ook aangeraden om het eruit te laten zien alsof je geen huisdieren hebt, dus 1 kat moest alle bezichtigingen uit logeren en 1 naar buiten, krabpaal uit elkaar en tijdelijk bij schoonouders in opslag, kattenbak in de kofferbak, etc. Blijken de nieuwe kopers ook katten te hebben en ze vonden het al zo apart dat er tijdens de bezichtiging steeds een kat bij de achterdeur stond te jammeren![]()
Alvast een voedings bh, mocht je borstvoeding willen geven? http://m.hm.com/nl/product/84679?article=84679-Aquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:13 schreef Unihipili het volgende:
Prut. Ik moet weer bh's gaan dragen (zat eraan te komen natuurlijk). Maar ik kan nog niks fijns vinden, ik zoek iets dat niet-synthetisch is (grootste deel katoen), zonder beugel maar nog steeds niet snijdend in de ribben, laag uitgesneden zodat ik nog topjes kan dragen en niet direct in col moet
, liefst padded maar zonder kipfiletjes.
Iemand hier een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |